quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Ik ben ontslagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef sp3c het volgende:
jij was toch de woordvoerder van het Meki consortium
Ho ho, dat ben ik. Interviews kun je bij mij aanvragen, vragen graag vooraf indienen, Meki is niet zo goed in spontaan reageren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef sp3c het volgende:
jij was toch de woordvoerder van het Meki consortium
Het liefst van fok,Jezus overal van die debiele reacties die niks toevoegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef buachaille het volgende:
Kan Tong80 niet optieften naar het voetbalforum?![]()
![]()
my badquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho, dat ben ik. Interviews kun je bij mij aanvragen, vragen graag vooraf indienen, Meki is niet zo goed in spontaan reageren.
Ja ja ja extremisten zoeken nou eenmaal elkaar op,het verbaast me ook niks dat jij hem zo lief vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
tong80 is een held - kun jij een puntje aan zuigen
Hij lijkt politiek gezien totaal niet op mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja ja ja extremisten zoeken nou eenmaal elkaar op,het verbaast me ook niks dat jij hem zo lief vind.
Misschien is hij een clone van jou net als Meki een clone van mij isquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt politiek gezien totaal niet op mij.
Ik ben niet de nummer 1 en 6 uit de FOK!-top100 tegelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Misschien is hij een clone van jou net als Meki een clone van mij isPolitieke Meki/Spam Meki/Onzin Meki
Sp stemmers hebben heel veel vrije tijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet de nummer 1 en 6 uit de FOK!-top100 tegelijk
Ik stem geen SPquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Slappy het volgende:
[..]
Sp stemmers hebben heel veel vrije tijdWaar staat die lijst eigenlijk ?
quote:
Dat had ik sp3c al voorgesteld maar hij had te druk met zilverpoetsen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
Laat de kloonscanner eens over Pacifico gaan.
Nee, voor beffen sukkeltjequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef sp3c het volgende:
is dat slang voor bierdrinken?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
ah, pacifico is mutant01 onwelvallig kennelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
ik zie hier niet zo heel veel feedback in nu is dat niet zo ongebruikelijk maar ik vind er ook geen flauwe grappen in oidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
ah, pacifico is mutant01 onwelvallig kennelijk.
Obama is een zak hooiquote:
Topic slaat ook nergens opquote:
Quote van gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef GewoneMan het volgende:
'Amerikanen achter aanslag Iran'
kan iemand de TT even aanpassen die raakt kant noch wal
[ Bericht 95% gewijzigd door sp3c op 31-05-2009 12:52 ]quote:Op zondag 31 mei 2009 14:26 schreef Slappy het volgende:
Nou kan je gelijk die ene reactie weg modden waar Roi het over had
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ Bericht 95% gewijzigd door sp3c op 31-05-2009 12:52 ]
bemoei je er niet mee
Dus met andere woorden moet er een apart topic gemaakt worden, om aan te geven dat de wetswijziging niet doorgaat? Het is niet nieuw dat we dit doen hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:04 schreef Duvel het volgende:
Kan de TT van [upd] Israëlische wet op verbod 'Naqba' aangepast weer worden teruggezet? Huidige TT gaat voorbij aan de gevoerde discussies in het topic (als die al wat met de vorige TT van doen hadden).
Zal ik meteen doen. Bedankt!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Hukkie het volgende:
Kan er misschien een topic merge gedaan worden van deze en deze. Beetje onoverzichtelijk zo.
De nieuwe TT had op zichzelf weinig nieuwswaarde zonder het oorspronkelijke voornemen het herdenken van de naqba te verbieden.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus met andere woorden moet er een apart topic gemaakt worden, om aan te geven dat de wetswijziging niet doorgaat? Het is niet nieuw dat we dit doen hoor.
Of lees je de laatste update liever niet? Of er liever overheen? Ik snap werkelijk niet waarom de oude TT terug geplaatst moet worden.
Die update kan best in dat topic, maar m.i. niet door tegelijk het oorspronkelijke voornemen uit de TT te halen.quote:Ik zie nog steeds niet waarom de update niet in dat topic kan
Beter!quote:Ik zal eens kijken of ik er iets anders van kan maken, maar een update is normaal.
Deze geworden : [upd] Israëlische wet op verbod 'Naqba' aangepast
Dank je!quote:Om het duidelijk te maken, de update ook aan de OP toegevoegd![]()
Het was dom om, na herhaaldelijk waarschuwen, toch door te emmeren en te schelden tegen medeusers . Veel verder kwam die user niet dan medeusers dom te noemen. Ik heb geen tegenargumenten gelezen tenminste.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Belachelijk dat mensen die informatie geven over hoe een vliegtuig in zee kan vallen een ban van 48 uur krijgen. Ik vond het iig boeiend om te lezen vooral omdat het ONTOPIC is. Beetje domme bans van remlof iyam. Maar aan de andere kant, ben het gewend van 'm.
De achtergrond van hoe en wat van zo'n crash hoort gewoon in zo'n topic, nieuwsupdates komen er voorlopig toch niet binnen (of mondjesmaat en je kan er niks mee). IIG, dom ingrijpen van de mods.
wat Paddy zegtquote:Op maandag 1 juni 2009 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Belachelijk dat mensen die informatie geven over hoe een vliegtuig in zee kan vallen een ban van 48 uur krijgen. Ik vond het iig boeiend om te lezen vooral omdat het ONTOPIC is. Beetje domme bans van remlof iyam. Maar aan de andere kant, ben het gewend van 'm.
De achtergrond van hoe en wat van zo'n crash hoort gewoon in zo'n topic, nieuwsupdates komen er voorlopig toch niet binnen (of mondjesmaat en je kan er niks mee). IIG, dom ingrijpen van de mods.
Epic fail. Maar geheel naar verwachting.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat Paddy zegt
hij is niet gebanned omdat hij informatie gaf over hoe een vliegtuig in zee kan vallen maar omdat hij heel erg irritant bezig was tegenover de rest ... ontopic of niet, je kunt je ook best een beetje gedragen tegenover anderen
Beetje overdreven...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef Lyrebird het volgende:
Bruinhemdjes 1,2,3,4 2e flamebait in 5 minuten?
Dat zou nog stommer zijn en je op 1 lijn plaatsen met, laten we zeggen, Meki, qua taalgebruik.quote:
Ik vind het alleen maar dieptriest dat hier geen mods rondlopen die TTs checken op taalfouten. Kleine moeite en het staat zoveel netter in je forumpje. Het nodigt ook meer uit om een topic te bekijken. De TT van dat topic over allochtonen die meer geven aan goede doelen is ook nog steeds niet verbeterd. Diep triest.quote:
Is het nou dieptriest of diep triest?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind het alleen maar dieptriest dat hier geen mods rondlopen die TTs checken op taalfouten. Kleine moeite en het staat zoveel netter in je forumpje. Het nodigt ook meer uit om een topic te bekijken. De TT van dat topic over allochtonen die meer geven aan goede doelen is ook nog steeds niet verbeterd. Diep triest.
Ik liep er toevallig tegenaan en vond het een kuttopic, wantquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Henk-B het volgende:
Waarom is een willekeurige steekpartij in Belgie Marokkaan steekt Marokkaan dood! :') geen nieuws en dit wel??????
Die heb ik (nog) niet gezien.quote:Winkelier bekeert overvaller (ook hier betreft het een linkdump en geen TS met reden tot discussie)
Egyptische gastvrijheid
Alberto Stegeman aangehouden
Naakte vrouw (26) naast autobahn veroorzaakt file
Christelijke vandalen slopen auto's
Aanrijding bij Zwolle
Je bent vast welkom op stormfrontquote:Linkse kutzooi hier!
??
Oke opgelostquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig tegenaan en vond het een kuttopic, wantgeen nieuwswaarde geen bron waardeloze/schandalige OP debiele reacties posthistorie van TS, die nogal een hekel aan marokkanen schijnt te hebben en dat op alle mogelijke maieren uit
[..]
Die heb ik (nog) niet gezien.
[..]
Je bent vast welkom op stormfront
Is dat een slecht iets?quote:Posthistorie van TS, die nogal een hekel aan marokkanen schijnt te hebben en dat op alle mogelijke maieren uit
Grappig!!! WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef sp3c het volgende:
ze waren met zijn tweeen?
Grappig dat ik een Turk sprak die autochtonen begon te verafschuwen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Grappig!!! WHAHAHAHAHA
Meerdere confrontaties dus!
Ik denk ik mijn hele leven wel een stuk of 40 a 50 keer, ligt misschien waar je woont he?
Grappige was dat ik 2 weken terug nog met een turkse vriend praatte en hoe hij wel niet marokkanen haatte.
Dat is het toppunt van integratie!
Dat is idd heel erg grappig, want dat doen ze namelijk bijna allemaal!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grappig dat ik een Turk sprak die autochtonen begon te verafschuwen.
Het zijn net Nederlanders tov Marokkanen he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg grappig, want dat doen ze namelijk bijna allemaal!
behalve die ene die jij kent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg grappig, want dat doen ze namelijk bijna allemaal!
Yup idd!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn net Nederlanders tov Marokkanen he?
Hebben jullie weleens in een achterstands wijk gewoont?quote:
Den Haag woon ik ... maar echte achterstandswijken heb je er nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hebben jullie weleens in een achterstands wijk gewoont?
Of zitten jullie lekker in het gooi?
Ah oke, dan kan ik me het voorstellen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Den Haag woon ik ... maar echte achterstandswijken heb je er niet
wel een gekleurde boel hier iig
Nooit problemen gehad met marokkanen ??quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:45 schreef sp3c het volgende:
ik heb meerdere scholen bezocht in mijn leven
Ik ben blij dat je er ook mee te maken heb gehad. Gelukkig ik dacht dat ik alles uit mijn duim zoog.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef sp3c het volgende:
nou dat zeg ik niet
maar je mag me best feliciteren, dat vind ik altijd wel leuk
Jawel Meki nu kunnen ze dat ene postje niet aanpassen hequote:
k ben geen kloon van Slappaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:16 schreef Meh7 het volgende:
Waarom reageer je met je kloons op elkaar? Dat werkt schizofrenie in de hand, Meki/Slappy.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:36 schreef Meh7 het volgende:
tzzz a brada denk je dat je mij zo makkelijk kan flashen? ga ga ga
Varkenquote:
Ik stem niet eens op die Ezel partijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:10 schreef Meki het volgende:
Jij woonde toch in Pekela ?
Hoe was je droomdag gister..
je moest zeker huilen om wilders he van blijdschap
ik ben niet zo'n fan van kanker zoalshetis en als jij die edit niet snapt dan ben je echt niet helemaal goed bij je hoofdquote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
hou eens op met editen. de eerste edit was niet goed. de tweede hooguit. maar was wel een reactie op jouw geneuzel.
ja dat kan. is gewoon amsterdams. als je dat al niet trekt moet je misschien afstand gaan nemen, of veel meer gaan editen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fan van kanker zoalshetis en als jij die edit niet snapt dan ben je echt niet helemaal goed bij je hoofd
jij ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef sp3c het volgende:
ga slapen
Word je niet misselijk van je eigen borstklopperij? Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef sp3c het volgende:
dat was geen troll dat was recht voor zijn raap, straight to the point en best grappig
nee?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Word je niet misselijk van je eigen borstklopperij?
echt hoorquote:Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
het punt was al meerdere malen gemaakt?quote:Het was wel degelijk trollen. Met die uitspraak lokte je meer en vooral extremere reacties uit, terwijl het punt al meerdere malen gemaakt was, waardoor het zeer zeker overbodig was. Zeker als mod moet je men niet gaan uitlokken.
Tim, jij hebt meer notes in minder dan 12 maanden dan Sp3c in 6 jaar dus wat praat je eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Word je niet misselijk van je eigen borstklopperij? Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Het was wel degelijk trollen. Met die uitspraak lokte je meer en vooral extremere reacties uit, terwijl het punt al meerdere malen gemaakt was, waardoor het zeer zeker overbodig was. Zeker als mod moet je men niet gaan uitlokken.
Waarom verbaast me dat toch niet?quote:
Who cares dat er in POL een centraal PVV/Wilders topic is ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat doet NOS verslaggeefster met hoofddoek valt slecht bij PVV in NWS als er ook een topic met dezelfde discussie in POL loopt en er daar zelfs een centraal PVV/Wilders topic is?
De regels zijn vrij dun qua dubbele topics. Deze discussie hebben we ook al tig keer proberen uit te leggen en ook al gevoerd achter de schermen en met FA's. Het komt er op neer dat ze/we willen dat dubbele topics in verschillende fora's moeten kunnen. Deels omdat je verschillende groepen gebruikers bereikt. Nu is de lijn tussen NWS en POL erg dun, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Helaas is het geen antwoord op mijn vraag.
Ik ben de jongste telg op NWSquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik leer het ook nooitIk moet niet de jongste bediende die het vak nog moet leren.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:49 schreef Cairon het volgende:
Hard bewijs voor doofpot in Catshuis-affaire
Subtiel gebruik van taal ook.
Kon je niet slapen vanwege die topic ofzo ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Wheelgunner het volgende:
Varkensgriep is complot of voorbedachten rade
Heeft verder geen toelichting nodig, me dunkt.
Oorzaak en gevolg.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Meh7 het volgende:
Blijkbaar is het erger om één persoon als "grootste fout" te bestempelen in tegenstelling tot miljoenen personen.
"One death is a tragedy; a million is a statistic."
Jammer, Trigger.
Dan zal ik in het vervolg vaker overgaan tot indirecte beledigingen, bedankt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg.
Jij kunt je beledigd voelen door iets wat hij zegt.
Je kunt als gevolg daarvan hem direct beledigen.
Dat laatste is dus niet toegestaan op het forum.
Ik ben het voor een keer met Meki eens. Ik wilde het net komen melden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef Meki het volgende:
Wilders: miljoenen moslims moeten weg
Kanker Marokkanen ? en Marokko's afval ??
Daarvoor ben ik ingehuurd.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Slappy het volgende:
En Paddy en Frutsel zouden nooit mijn posts moeten wijzigingen
Dat lieg je, de notes die jij ziet zijn anoniemquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef Slappy het volgende:
Nee ik zie me notes wel eens naen staat altijd Sp3c bij
![]()
Nee als ik op notes klik word ik doorgestuurd naar dat topic en staat er bij welke mod dat vernield heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lieg je, de notes die jij ziet zijn anoniem
Dit is nou zo'n *weetje* wat ik niet wist dus een *wist u datje*quote:Unilever, een van ’s werelds grootste ijsleveranciers, keerde de ijsmarkt binnenstebuiten en kwam met een aantal opmerkelijke feiten. Bijvoorbeeld dat een op de vijf ijseters zijn hond of kat laat meegenieten van hun ijsjes en dat mannen vaker ijs kiezen als dessert dan vrouwen. Of wat te denken van de rekensom dat er gemiddeld 50 likjes nodig zijn om een bolletje ijs op te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |