Ik ben het wederom voor de volle 100% eens met de PVV, wat een domme gans die Le Fever, toevallig ook net als die Rena Netjes, zie: Europese Verkiezing: het CDA belazert de kluitquote:NOS-verslaggever met hoofddoek valt slecht bij PVV
PVV-kamerlid Martin Bosma heeft kamervragen aan minister Plasterk gesteld naar aanleiding van een reportage van NOS-verslaggever Nicole le Fever. Zij droeg tijdens haar verslag vanuit Teheran in het NOS Journaal van 4 juni een hoofddoek. Bosma denkt dat de Publieke Omroep de geesten van de Nederlander ‘rijp wil maken voor islamisering’.
“De publieke omroep laat het hoofd steeds meer hangen naar moslims”, stelt Bosma. “Nu worden kijkers zelfs toegesproken door een journalist met een hoofddoek op. Dat valt niet te tolereren. Zo krijgen we de islam in de huiskamer. Dat de verslaggever ook Tel Aviv lijkt te benoemen tot hoofdstad van Israel geeft aan dat het Journaal de islam-agenda aan het volgen is.” Radicale islamieten erkennen Jerusalem niet als de hoofdstad van een Joodse staat.
Bosma vraagt minister Plasterk om uitleg waarom Le Fever ‘dit tekenvan islamisering op haar hoofd moet hebben’? Daarnaast vraagt hij of Plasterk de topografische kennis van Journaal-medewerkers wil verbeteren door haar een atlas toe te zenden.
Dat is maar beter ook. Topless vrouwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef buachaille het volgende:
[..]
Idioot, ik heb nog nooit een hoofddoek topless op het strand zien lopen. Rot toch op SP-er.
quote:Bosma denkt dat de Publieke Omroep de geesten van de Nederlander ‘rijp wil maken voor islamisering
Niet eens algemeen gebruik. In Iran is het gewoon verplicht. Niets meer en niets minder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo opmerkelijk? Als je als vrouw in dat soort landen de straat op gaat is het gewoon algemeen gebruik dat je een hoofddoek op doet.
Het moet van twee kanten komen he? Ik bedoel, allochtonen moeten respect hebben voor onze cultuur en gebruiken en moeten zich daar aan aanpassen als ze hier zijn, anders kunnen ze opflikkeren. Als wij dan in een ander land te gast zijn, lijkt het me niet meer dan logisch om je ook aan te passen aan hun gebruiken, wat in dit geval het dragen van een hoofddoek is.
Idd, ik wil meer moslimchickies bij het journaal. Laila Abid is al een stap in de goede richtingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef IHVK het volgende:
Ik ben trots op de NOS. Eindelijk een omroep die zich hard maakt voor de islamisering van Nederland.
Polorisatie vind ik niet zo heel erg, maar complotdenken is sooooo 1984.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
En de polarisatie van ons land wordt voortgezet. Dankje wel PVV
Dat is het sowieso volgens mij. Waarom zou de PVV anders zo populair zijn in kleine dorpen in bijvoorbeeld Limburg waar geen enkele allochtoon woont. Allemaal angst voor het onbekende. De grote kwade Islam komt eraan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef Ada. het volgende:
Stelletje angsthazen.
Als die indianenstammen voortdurend wereldnieuws zijn en de neiging hebben iedereen die niet met blote borsten rond te lopen te onthoofden, dan kun je daar inderdaad wel voor kiezen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef buachaille het volgende:
Het wordt tijd dat ze mevrouw naar de indianenstammen van het Amazonegebied sturen, kijken of ze met ontblote borsten tussen de inheemse bevolking gaat staan.
Meen je dit nu?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef IHVK het volgende:
Ik ben trots op de NOS. Eindelijk een omroep die zich hard maakt voor de islamisering van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |