Dat de onnozelen die morgen op het CDA willen gaan stemmen vooraf geinformeerd zijn over wie er mee doen voor het CDA. De c van het cDA schrijf je tegenwoordig met een kleine letter.quote:CDA-kandidaat is anti-Westers en pro-islam
...
Netjes studeerde over het Midden-Oosten. Zij is dol op het Midden-Oosten en daarom gaat zij er ook iedere maand naartoe. ‘Ik vind het daar erg prettig. Ik vind die wereld erg leuk.
Ik houd het meest van Libanon, en Egypte. Mijn man is Egyptisch, dat speelt natuurlijk ook mee.’ Aldus Netjes. Waarom zit zij in de politiek? ‘Ik wil dat we positief met elkaar samenleven.’
...
Ongelooflijk! Het CDA heeft iemand op de kandidatenlijst, die als volksvertegenwoordiger niet de CDA-aanhang maar de Midden-Oosterse anti-Westerse sentimenten wil vertegenwoordigen.
...
Indoctrinatie
Dus de Amerikanen, Spanjaarden en de Britten hebben de aanslagen aan zichzelf te danken.
In haar antwoord zien we hoe zij onherroepelijk lijdt aan indoctrinatie. Waarom vielen de terroristen Bali (Indonesië) aan? Waarom doodt Al-Qa’ida duizenden Irakezen? Waarom wilde Al-Qa’ida een aantal jaren terug een aanslag plegen op de kerstmarkt van Luxemburg?
Nee, het is echt absurd om deze mevrouw te gaan beantwoorden met argumenten en feiten.
Egyptenaar
Wat zien we hier eigenlijk? Haar man de Egyptenaar. Het is hem gelukt om deze Nederlandse vrouw om te bouwen tot anti-Westerse figuur. Dit blijkt ook uit haar antwoord over Israël. Zij is van mening dat de associatieverdragen (vooral handelsverdragen) met Israël moeten worden opgeschort.
Al dagen worstelde ik met de vraag of ik op het CDA moet stemmen. Met dank aan Netjes weet ik nu dat ik niet op CDA moet stemmen. Want als ik dat doe, gaat mijn stem ook naar iemand die extreem anti-Westers, anti-Israël en pro-islamitisch is.
Ik vind het wat discutabel hoor. Natuurlijk hebben bepaalde parlementariërs eigen stokpaardjes, en dat heeft natuurlijk ook wel wat weerslag op de partij. Teeven drukt bij de VVD een flinke stempel op het drugsbeleid, Graus bij de PVV op het dierenwelzijnsbeleid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:46 schreef buachaille het volgende:
Als de columnist in kwestie de moeite doet om ons te informeren over extremistische standpunten dan is dat toe te juichen. Als je na het lezen van deze informatie weloverwogen op het CDA stemt omdat het je niet zoveel boeit prima, maar als er pas achter komt na de verkiezingen, ik herinner me een kwestie van kiezersbedrog met Leefbaar Den Haag, dan is het pas echt huilen.
quote:Netjes staat nummer dertien van de CDA-lijst en hoopt met voorkeurstemmen te worden gekozen. Ze heeft het interview vooraf nog gezien. Maar achteraf is ze er niet gelukkig mee. ''Er zijn ontegenzeggelijk problemen met de islam, bijvoorbeeld rond vrouwenrechten. Daar moet iets aan gebeuren.''
Nou ja, er staat wel een puntje over het Songfestival in het verkiezingsprogramma voor het Europees Parlement.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind het wat discutabel hoor. Natuurlijk hebben bepaalde parlementariërs eigen stokpaardjes, en dat heeft natuurlijk ook wel wat weerslag op de partij. Teeven drukt bij de VVD een flinke stempel op het drugsbeleid, Graus bij de PVV op het dierenwelzijnsbeleid.
Anderzijds, V/d Camp is homoseksueel, katholiek en is fervent motorrijder. Maar dat laat hij niet uitermate meespelen, volgens mij, binnen de partij.
Incl. mw. Netjes staan er 10 vrouwen op de CDA-lijst met maar 1 achternaam, en 4 met een dubbele. Ik kan me niet voorstellen dat van die 10 vrouwen alleen Netjes als getrouwde vrouw haar meisjesnaam gebruikt, en die andere 9 dus ongehuwd zijn. Zelfs bij het CDA niet.quote:Verder kan ik me voorstellen dat ze voor haar meisjes naam kiest omdat dit in Nederland überhaupt makkelijker is, en niet zozeer als ‘bedrog’, maar dat die naam ook op haar bankafschriften staat b.v. Al met al vind ik de column nogal overtrokken dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |