Dus wel? De problemen bij bijvoorbeeld Antillianen en Surinamers zijn groter. En nu? Is het nu nogsteeds cultuur en opvoeding/religie?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
FAAL
btw,
Of niet. Anders zou er niet 1 crimineel zijn, maar allemaal. Derhalve, je redenering slaat als een anus op een trompet.
Duswel, want als het vergelijkt met anderen bevokingsgroepen . Zijn er bij marokanen toch meer kinderen/jeugdigen/twenners die moraal missen of crimineel zijn toch vele malen groten.
Jij beantwoord mijn vraag anders ook niet.
Vraag; Vindt jij dat er op het moment problemen zijn in Nederland met Marokanen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Ghazi het volgende:
Lekker boeiend wat dat gebleekte balhaartje te zeggen heeft. Mocht Wilders in de positie zijn om de Moslimholocaust te beginnen, dan ben ik in ieder geval klaar voor een oorlog. En met mij vele Moslims. Want in principe is elke Moslim een verzetsstrijder, wanneer dat nodig is.
Ah, zie het topic over 'privacy inperkende maatregelen', dat is de manier waarop de poiltiek dit probleem probeert op te lossen. Wordt je daar blij van?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat karst zonodig met z;n susuki moest gaan driften? Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat nederlanders van familiedrama's houden? Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat 1 op de 100000 nederlanders een pedofiel is?
De overheid wordt betaald om problemen op te lossen. Als die achterlijke domme overheid in dit land nou eens behoorlijk ging straffen, dan had je een hoop marokkaanse dieven minder.
Als allochtonen veel criminaliteit hier plegen, so be it. Pak ze dan aan. Ik hoef mij niet verantwoordeiljk te voelen als ali een tasje steelt. Net zoals jij je niet verantwoordelijk hoeft te voelen als pietje z'n gezin vermoord in een familiedrama.
[..]
Het kan mij geen ene reet schelen als Wilders in de regering komt. Ik ga geen last van hem hebben.
Ja, ook allochtonen hebben weggekeken. Maar wie wordt er nou betaald om problemen in de samenleving op te lossen? Die luie achterlijke domme politici die wij hebben of ik als student?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus wel? De problemen bij bijvoorbeeld Antillianen en Surinamers zijn groter. En nu? Is het nu nogsteeds cultuur en opvoeding/religie?![]()
![]()
![]()
En ik heb allang een antwoord gegeven op je vraag.
quote:Wat ik ook niet begrijp; Is dat het de Marokaanse-samenleving hier geen moer kan schelen. En daardoor ALLES aan hen voorbij laten gaan. Ze weten van niks, doen niks, er is niks?
Omdat bij marokanen alles gooed is natuurlijk. Zou ik ook vinden.
Jij bent 1 van de Marokanen die het gewoon langs moet laten waaien.quote:Ik heb nergens last van Sjaak. Nu niet, nooit niet.
Moet de Moslim zich als een gewillig lammetje naar de slachtbank brengen?quote:
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij bent 1 van de Marokanen die het gewoon langs moet laten waaien.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus jij meent dat Moslims zich maar moeten gaan laten vermoorden?
FAILquote:je redenering slaat als een anus op een trompet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
[qoute]
je redenering slaat als een anus op een trompet.
En jij denkt dat ik als nederlander mijn land naar de knoppen zou laten helpen door een figuur als Wilders? Als hij ooit aan de macht komt zal ik ook naar alle middelen grijpen om me daar tegen te verzetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Ghazi het volgende:
Lekker boeiend wat dat gebleekte balhaartje te zeggen heeft. Mocht Wilders in de positie zijn om de Moslimholocaust te beginnen, dan ben ik in ieder geval klaar voor een oorlog. En met mij vele Moslims. Want in principe is elke Moslim een verzetsstrijder, wanneer dat nodig is.
Wanneer er een grote scheepschalige Moslimonderdrukking komt in Nederland zal ik voor de zwakkeren zorgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Ghazi het volgende:
hihi iig sneller dan jequote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kerel hoe oud ben je?Lezen is niet je sterkste kant he.
Nee. Maar ligt dat aan mij? Nee. Ligt dat aan jou? Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah, zie het topic over 'privacy inperkende maatregelen', dat is de manier waarop de poiltiek dit probleem probeert op te lossen. Wordt je daar blij van?
Agreedquote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Maar ligt dat aan mij? Nee. Ligt dat aan jou? Nee.
Waar ligt het wel aan? Aan de achterlijke politici in dit land. Die moeten allemaal optiefen en maar gezellig in een bejaardentehuis gaan werken. De verkeerde mensen hebben de verkeerde functies in de Nederlandse politiek. Het wordt dat dat er een nieuwe generatie politici komt.
Mensen moeten het toegeven: Minstens 100 van de 150 Tweede Kamerleden is incapabel genoeg om dit land te regeren. Gewoon optiefen met hen. Zij verneuken dit land door de problemen in de samenleving niet goed op te lossen.
Ga gewoon leren, geld sparen, grond kopen in Marokko en je nu al voorbereiden op terugkeer. Ik zie heel veel Marokkanen dat al doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer er een grote scheepschalige Moslimonderdrukking komt in Nederland zal ik voor de zwakkeren zorgen.
Mooi einde van het topic, niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga gewoon leren, geld sparen, grond kopen in Marokko en je nu al voorbereiden op terugkeer. Ik zie heel veel Marokkanen dat al doen.
Mooi zo. Ik ben ook niet tevreden over de huidige situatie. Maar dan moet je niet Ali die gewoon werkt, de verantwoording laten geven om het marokkanenprobleem op te lossen. De politici moeten het oplossen. Wij betalen zoveel belastinggeld in de vorm van hun inkomen. Het is hun werk, het is hun beroep.quote:
dus jij hebt wilders hoog zien zitten hequote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Maar ligt dat aan mij? Nee. Ligt dat aan jou? Nee.
Waar ligt het wel aan? Aan de achterlijke politici in dit land. Die moeten allemaal optiefen en maar gezellig in een bejaardentehuis gaan werken. De verkeerde mensen hebben de verkeerde functies in de Nederlandse politiek. Het wordt dat dat er een nieuwe generatie politici komt.
Mensen moeten het toegeven: Minstens 100 van de 150 Tweede Kamerleden is incapabel om dit land te regeren. Gewoon optiefen met hen. Zij verneuken dit land door de problemen in de samenleving niet goed op te lossen.
Insaallah.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga gewoon leren, geld sparen, grond kopen in Marokko en je nu al voorbereiden op terugkeer. Ik zie heel veel Marokkanen dat al doen.
Wat is datquote:
Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Ghazi het volgende:
Nee hoor. Jij wel?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij hebt wilders hoog zien zitten he
Ja en wie moeten dan straks de premies voor onze pensioenen betalen?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet reageren op dat soort bullshit man, allemaal al achterhaalt. Kwestie van een knopje tegenwoordigquote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!
Dat mogen de Wildersadepten doen. Tegelijkertijd met het waxxen van konten van bejaarden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en wie moeten dan straks de premies voor onze pensioenen betalen?
Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!
Relatief veel hoopopgeleide allochtonen keren terug naar hun oorspronkelijke land omdat de "de samenleving" tegenwoordig hard tekeer gaat tegen alle allochtonen. De luie, criminele allochtonen die blijven hier achter. Een vooruitstrevend land hoort juist criminelen de prikkel te geven om het land te verlaten, en de hoogopgeleide mensen de prikkel geven om hier te blijven.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en wie moeten dan straks de premies voor onze pensioenen betalen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mogen de Wildersadepten doen. Tegelijkertijd met het waxxen van konten van bejaarden.
Kom op remlof, noch Wilders noch ondergetekende heeft IETS tegen niet-criminele Marokkaanse Nederlanders.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
Haat oogsten doet de meerderheid van welwillende marokkanen in Nederland, die gewoon normaal meedraaien in onze maatschappij, dat is nog het meest trieste gevolg van het geschreeuw van Wilders.
Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op remlof, noch Wilders noch ondergetekende heeft IETS tegen niet-criminele Marokkaanse Nederlanders.
Wel eerlijk en zuiver discussieren alsjeblieft.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)
Gelukkig kunnen wij ook emigrerenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Relatief veel hoopopgeleide allochtonen keren terug naar hun oorspronkelijke land omdat de "de samenleving" tegenwoordig hard tekeer gaat tegen alle allochtonen. De luie, criminele allochtonen die blijven hier achter. Een vooruitstrevend land hoort juist criminelen de prikkel te geven om het land te verlaten, en de hoogopgeleide mensen de prikkel geven om hier te blijven.
De politici hebben dit land naar de ***** geholpen. Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en anno 2009 kunnen ze nog steeds geen problemen oplossen.
* Mist het totale puntquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.
Dat is pas zuiver discussiėren. Claimen dat tientallen miljoenen moslims eruit moeten, terwijl er maar 15 miljoen zijn, daar gaat het om.
Dat WIL ik helemaal niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken.
Het is een eerlijke vraag. Immers hij sprak over een situatie waarin Moslims werden onderdrukt en vervolgd, daar zou hij tegen vechten. Het is mij niet duidelijk tegen wie jij dan gaat vechten in dergelijke situaties.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Slappy het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij ook emigrerenEven kijken of ik nog familie in Indonesiė kan vinden
Ik reageer op wat Wilders zegt, terwijl jij doet alsof hij geenszins tegen de normale man ageert. Simpel.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat WIL ik helemaal niet.
Daarom ook aan jou; discussieer zuiver en reageer op wat ik zeg. Niet op wat iemand anders zegt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.
Dat is pas zuiver discussiėren. Claimen dat tientallen miljoenen moslims eruit moeten, terwijl er maar 15 miljoen zijn, daar gaat het om.
Okee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een eerlijke vraag. Immers hij sprak over een situatie waarin Moslims werden onderdrukt en vervolgd, daar zou hij tegen vechten. Het is mij niet duidelijk tegen wie jij dan gaat vechten in dergelijke situaties.
Nou, Ghazi begon over een oorlog indien er sprake was van een holocaust op moslims, vandaar vond ik het frappant dat je dan juist de holocaust zou steunen. (Daarom vroeg ik het ook maar voor de zekerheid).quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee.
Ik heb niets tegen moslims en niets tegen buitenlanders (onder mijn beste vrienden bevinden zich 2 Turken en een Surinamer en ik heb een Turkse vriendin gehad). Dat voorop gesteld. Waar ik wel een hekel aan heb zijn de criminele, overlast veroorzakende kut Marokkanen (dus niet degene die zich gedragen) die zich van niks en niemand iets aantrekken en waar niets mee te beginnen is.
Ghazi begon over een oorlog van 'de' moslims tegen 'ons'. En in zo'n geval vecht ik voor mijn vaderland.
Maar goed, er komt geen oorlog dus dat is eigenlijk bullshit
Misschien komen er wel rellen..quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Maar goed, er komt geen oorlog dus dat is eigenlijk bullshit
Er gebeurd helemaal niks, we zitten in Nederland. Zelfs als de hele wereld in vuur en vlam staat, eten wij nogsteeds een boterham met kaas in de ochtend en laten we honden op de stoep poepen.quote:
Op korte termijn wel ja. Op (middel)lange termijn weet je niet..quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er gebeurd helemaal niks, we zitten in Nederland. Zelfs als de hele wereld in vuur en vlam staat, eten wij nogsteeds een boterham met kaas in de ochtend en laten we honden op de stoep poepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |