abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 21:56:46 #251
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70041580
Lekker boeiend wat dat gebleekte balhaartje te zeggen heeft. Mocht Wilders in de positie zijn om de Moslimholocaust te beginnen, dan ben ik in ieder geval klaar voor een oorlog. En met mij vele Moslims. Want in principe is elke Moslim een verzetsstrijder, wanneer dat nodig is.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70041627
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

FAAL

btw,
Of niet. Anders zou er niet 1 crimineel zijn, maar allemaal. Derhalve, je redenering slaat als een anus op een trompet.

Duswel, want als het vergelijkt met anderen bevokingsgroepen . Zijn er bij marokanen toch meer kinderen/jeugdigen/twenners die moraal missen of crimineel zijn toch vele malen groten.

Jij beantwoord mijn vraag anders ook niet.
Vraag; Vindt jij dat er op het moment problemen zijn in Nederland met Marokanen?
Dus wel? De problemen bij bijvoorbeeld Antillianen en Surinamers zijn groter. En nu? Is het nu nogsteeds cultuur en opvoeding/religie?

En ik heb allang een antwoord gegeven op je vraag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041630
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Ghazi het volgende:
Lekker boeiend wat dat gebleekte balhaartje te zeggen heeft. Mocht Wilders in de positie zijn om de Moslimholocaust te beginnen, dan ben ik in ieder geval klaar voor een oorlog. En met mij vele Moslims. Want in principe is elke Moslim een verzetsstrijder, wanneer dat nodig is.

mail naar info@aivd.nl

Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
  maandag 15 juni 2009 @ 22:00:17 #254
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70041756
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat karst zonodig met z;n susuki moest gaan driften? Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat nederlanders van familiedrama's houden? Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat 1 op de 100000 nederlanders een pedofiel is?

De overheid wordt betaald om problemen op te lossen. Als die achterlijke domme overheid in dit land nou eens behoorlijk ging straffen, dan had je een hoop marokkaanse dieven minder.

Als allochtonen veel criminaliteit hier plegen, so be it. Pak ze dan aan. Ik hoef mij niet verantwoordeiljk te voelen als ali een tasje steelt. Net zoals jij je niet verantwoordelijk hoeft te voelen als pietje z'n gezin vermoord in een familiedrama.
[..]

Het kan mij geen ene reet schelen als Wilders in de regering komt. Ik ga geen last van hem hebben.

Ja, ook allochtonen hebben weggekeken. Maar wie wordt er nou betaald om problemen in de samenleving op te lossen? Die luie achterlijke domme politici die wij hebben of ik als student?
Ah, zie het topic over 'privacy inperkende maatregelen', dat is de manier waarop de poiltiek dit probleem probeert op te lossen. Wordt je daar blij van?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 15 juni 2009 @ 22:00:31 #255
104871 remlof
Europees federalist
pi_70041760
Haat oogsten doet de meerderheid van welwillende marokkanen in Nederland, die gewoon normaal meedraaien in onze maatschappij, dat is nog het meest trieste gevolg van het geschreeuw van Wilders.
pi_70041780
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

mail naar info@aivd.nl

Dus jij meent dat Moslims zich maar moeten gaan laten vermoorden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041791
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus wel? De problemen bij bijvoorbeeld Antillianen en Surinamers zijn groter. En nu? Is het nu nogsteeds cultuur en opvoeding/religie?

En ik heb allang een antwoord gegeven op je vraag.
quote:
Wat ik ook niet begrijp; Is dat het de Marokaanse-samenleving hier geen moer kan schelen. En daardoor ALLES aan hen voorbij laten gaan. Ze weten van niks, doen niks, er is niks?
Omdat bij marokanen alles gooed is natuurlijk. Zou ik ook vinden.
quote:
Ik heb nergens last van Sjaak. Nu niet, nooit niet.
Jij bent 1 van de Marokanen die het gewoon langs moet laten waaien.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:01:39 #258
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70041821
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 15-06-2009 22:02:32 ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:02:06 #259
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70041837
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

mail naar info@aivd.nl

Moet de Moslim zich als een gewillig lammetje naar de slachtbank brengen?
What lies in the shadow of the statue?
pi_70041846
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jij bent 1 van de Marokanen die het gewoon langs moet laten waaien.
Ik moet helemaal niks.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041852
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus jij meent dat Moslims zich maar moeten gaan laten vermoorden?
quote:
je redenering slaat als een anus op een trompet.
FAIL
Zou maar ga me bed ingaan als ik jou was
pi_70041869
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

[qoute]
je redenering slaat als een anus op een trompet.

Kerel hoe oud ben je? Lezen is niet je sterkste kant he.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 juni 2009 @ 22:03:16 #263
104871 remlof
Europees federalist
pi_70041877
quote:
En jij denkt dat ik als nederlander mijn land naar de knoppen zou laten helpen door een figuur als Wilders? Als hij ooit aan de macht komt zal ik ook naar alle middelen grijpen om me daar tegen te verzetten.
pi_70041887
quote:
Wanneer er een grote scheepschalige Moslimonderdrukking komt in Nederland zal ik voor de zwakkeren zorgen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_70041896
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kerel hoe oud ben je? Lezen is niet je sterkste kant he.
hihi iig sneller dan je

had het al ge-edit voordat jij je quote in kon sturen,
pi_70041910
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ah, zie het topic over 'privacy inperkende maatregelen', dat is de manier waarop de poiltiek dit probleem probeert op te lossen. Wordt je daar blij van?
Nee. Maar ligt dat aan mij? Nee. Ligt dat aan jou? Nee.
Waar ligt het wel aan? Aan de achterlijke politici in dit land. Die moeten allemaal optiefen en maar gezellig in een bejaardentehuis gaan werken. De verkeerde mensen hebben de verkeerde functies in de Nederlandse politiek. Het wordt dat dat er een nieuwe generatie politici komt.

Mensen moeten het toegeven: Minstens 100 van de 150 Tweede Kamerleden is incapabel om dit land te regeren. Gewoon optiefen met hen. Zij verneuken dit land door de problemen in de samenleving niet goed op te lossen.
pi_70041925
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waar ligt het wel aan? Aan de achterlijke politici in dit land. Die moeten allemaal optiefen en maar gezellig in een bejaardentehuis gaan werken. De verkeerde mensen hebben de verkeerde functies in de Nederlandse politiek. Het wordt dat dat er een nieuwe generatie politici komt.

Mensen moeten het toegeven: Minstens 100 van de 150 Tweede Kamerleden is incapabel genoeg om dit land te regeren. Gewoon optiefen met hen. Zij verneuken dit land door de problemen in de samenleving niet goed op te lossen.
Agreed
pi_70041987
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Wanneer er een grote scheepschalige Moslimonderdrukking komt in Nederland zal ik voor de zwakkeren zorgen.
Ga gewoon leren, geld sparen, grond kopen in Marokko en je nu al voorbereiden op terugkeer. Ik zie heel veel Marokkanen dat al doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042010
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga gewoon leren, geld sparen, grond kopen in Marokko en je nu al voorbereiden op terugkeer. Ik zie heel veel Marokkanen dat al doen.
Mooi einde van het topic, niet?
pi_70042130
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Agreed
Mooi zo. Ik ben ook niet tevreden over de huidige situatie. Maar dan moet je niet Ali die gewoon werkt, de verantwoording laten geven om het marokkanenprobleem op te lossen. De politici moeten het oplossen. Wij betalen zoveel belastinggeld in de vorm van hun inkomen. Het is hun werk, het is hun beroep.

Kijk, je hebt 2 dingen:
- marokkkanen die de wandaden binnen hun groep gaan lopen goedpraten. --> tegen hen mag je tekeer gaan
- marokkkanen die niks lopen goed te praten, maar gewoon willen leven, wonen en werken hier. --> zij hoeven zich niet verantwoordelijk te voelen voor de wandaden van mohammed en youssef.

Het is voornamelijk de schuld van de politici in dit land. Zij zijn dom, naief en achterbaks.
pi_70042133
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Mensen moeten het toegeven: Minstens 100 van de 150 Tweede Kamerleden is incapabel om dit land te regeren. Gewoon optiefen met hen. Zij verneuken dit land door de problemen in de samenleving niet goed op te lossen.
dus jij hebt wilders hoog zien zitten he
pi_70042156
quote:

[..]

Insaallah.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:11:10 #273
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70042208
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Insaallah.
Wat is dat
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:12:21 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70042263
quote:
Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_70042264
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wat is dat
pi_70042280
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Meki het volgende:

[..]

dus jij hebt wilders hoog zien zitten he
Nee hoor. Jij wel?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:13:35 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_70042299
quote:

[..]

Ja en wie moeten dan straks de premies voor onze pensioenen betalen?
pi_70042348
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!
Niet reageren op dat soort bullshit man, allemaal al achterhaalt. Kwestie van een knopje tegenwoordig
(als je geld hebt).
pi_70042354
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat mogen de Wildersadepten doen. Tegelijkertijd met het waxxen van konten van bejaarden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042414
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042457
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Relatief veel hoopopgeleide allochtonen keren terug naar hun oorspronkelijke land omdat de "de samenleving" tegenwoordig hard tekeer gaat tegen alle allochtonen. De luie, criminele allochtonen die blijven hier achter. Een vooruitstrevend land hoort juist criminelen de prikkel te geven om het land te verlaten, en de hoogopgeleide mensen de prikkel geven om hier te blijven.

De politici hebben dit land naar de ***** geholpen. Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en anno 2009 kunnen ze nog steeds geen problemen oplossen.
pi_70042512
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)

quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat mogen de Wildersadepten doen. Tegelijkertijd met het waxxen van konten van bejaarden.
pi_70042513
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
Haat oogsten doet de meerderheid van welwillende marokkanen in Nederland, die gewoon normaal meedraaien in onze maatschappij, dat is nog het meest trieste gevolg van het geschreeuw van Wilders.
Kom op remlof, noch Wilders noch ondergetekende heeft IETS tegen niet-criminele Marokkaanse Nederlanders.

Wel eerlijk en zuiver discussieren alsjeblieft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70042591
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom op remlof, noch Wilders noch ondergetekende heeft IETS tegen niet-criminele Marokkaanse Nederlanders.

Wel eerlijk en zuiver discussieren alsjeblieft.
Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.

Dat is pas zuiver discussiėren. Claimen dat tientallen miljoenen moslims eruit moeten, terwijl er maar 15 miljoen zijn, daar gaat het om.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 juni 2009 @ 22:21:32 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70042670
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

A murky, forgotten land.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:21:35 #286
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70042674
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Relatief veel hoopopgeleide allochtonen keren terug naar hun oorspronkelijke land omdat de "de samenleving" tegenwoordig hard tekeer gaat tegen alle allochtonen. De luie, criminele allochtonen die blijven hier achter. Een vooruitstrevend land hoort juist criminelen de prikkel te geven om het land te verlaten, en de hoogopgeleide mensen de prikkel geven om hier te blijven.

De politici hebben dit land naar de ***** geholpen. Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en anno 2009 kunnen ze nog steeds geen problemen oplossen.
Gelukkig kunnen wij ook emigreren Even kijken of ik nog familie in Indonesiė kan vinden
pi_70042720
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.

Dat is pas zuiver discussiėren. Claimen dat tientallen miljoenen moslims eruit moeten, terwijl er maar 15 miljoen zijn, daar gaat het om.
* Mist het totale punt

And its gone.
pi_70042745
quote:

[..]

Als je zuiver wil discussiėren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeėn wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken.
Dat WIL ik helemaal niet.

Daarom ook aan jou; discussieer zuiver en reageer op wat ik zeg. Niet op wat iemand anders zegt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70042761
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is een eerlijke vraag. Immers hij sprak over een situatie waarin Moslims werden onderdrukt en vervolgd, daar zou hij tegen vechten. Het is mij niet duidelijk tegen wie jij dan gaat vechten in dergelijke situaties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042769
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Slappy het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen wij ook emigreren Even kijken of ik nog familie in Indonesiė kan vinden
pi_70042779
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat WIL ik helemaal niet.

Daarom ook aan jou; discussieer zuiver en reageer op wat ik zeg. Niet op wat iemand anders zegt.
Ik reageer op wat Wilders zegt, terwijl jij doet alsof hij geenszins tegen de normale man ageert. Simpel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042857
quote:

[..]

pi_70042913
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Allah Al Watan Al Malik
pi_70042999
Mensen, mensen, mensen toch, hoe moet het nu verder?
pi_70043030
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zuiver is een relatief begrip
  maandag 15 juni 2009 @ 22:31:15 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70043119
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een eerlijke vraag. Immers hij sprak over een situatie waarin Moslims werden onderdrukt en vervolgd, daar zou hij tegen vechten. Het is mij niet duidelijk tegen wie jij dan gaat vechten in dergelijke situaties.
Okee.

Ik heb niets tegen moslims en niets tegen buitenlanders (onder mijn beste vrienden bevinden zich 2 Turken en een Surinamer en ik heb een Turkse vriendin gehad). Dat voorop gesteld. Waar ik wel een hekel aan heb zijn de criminele, overlast veroorzakende kut Marokkanen (dus niet degene die zich gedragen) die zich van niks en niemand iets aantrekken en waar niets mee te beginnen is.

Ghazi begon over een oorlog van 'de' moslims tegen 'ons'. En in zo'n geval vecht ik voor mijn vaderland.

Maar goed, er komt geen oorlog dus dat is eigenlijk bullshit
A murky, forgotten land.
pi_70043193
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee.

Ik heb niets tegen moslims en niets tegen buitenlanders (onder mijn beste vrienden bevinden zich 2 Turken en een Surinamer en ik heb een Turkse vriendin gehad). Dat voorop gesteld. Waar ik wel een hekel aan heb zijn de criminele, overlast veroorzakende kut Marokkanen (dus niet degene die zich gedragen) die zich van niks en niemand iets aantrekken en waar niets mee te beginnen is.

Ghazi begon over een oorlog van 'de' moslims tegen 'ons'. En in zo'n geval vecht ik voor mijn vaderland.

Nou, Ghazi begon over een oorlog indien er sprake was van een holocaust op moslims, vandaar vond ik het frappant dat je dan juist de holocaust zou steunen. (Daarom vroeg ik het ook maar voor de zekerheid).
Allah Al Watan Al Malik
pi_70043200
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien komen er wel rellen..
pi_70043276
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien komen er wel rellen..
Er gebeurd helemaal niks, we zitten in Nederland. Zelfs als de hele wereld in vuur en vlam staat, eten wij nogsteeds een boterham met kaas in de ochtend en laten we honden op de stoep poepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70043381
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er gebeurd helemaal niks, we zitten in Nederland. Zelfs als de hele wereld in vuur en vlam staat, eten wij nogsteeds een boterham met kaas in de ochtend en laten we honden op de stoep poepen.
Op korte termijn wel ja. Op (middel)lange termijn weet je niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')