abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70039830
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor onzin???

wat heeft het uitzetten van criminelen in godsnaam met kiezen voor vrede, democratie, vrijheid, europa te maken??????

kunnen we ineens niet meer naar de stembus als er hier teveel in de gevangenis blijven rond hangen?
Kiezen voor vrede: criminelen opdonderen
Kiezen voor democratie: tegen sharia, kalifaten en andere religieuze bullshit.
Kiezen voor vrijheid: tegengaan van onvrijheid en lieden die onvrijheid willen installeren.
Kiezen voor Europa: door intern open en extern gesloten grenzen te houden.

Heel simpel. En niet "onzin???" zoals jij stelt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70039876
Heel simpel, Wilders wil van Nederland een oorlogsgebied maken, met als gevolg:

Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 21:19:30 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70039973
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kiezen voor vrede: criminelen opdonderen
Kiezen voor democratie: tegen sharia, kalifaten en andere religieuze bullshit.
Kiezen voor vrijheid: tegengaan van onvrijheid en lieden die onvrijheid willen installeren.
Kiezen voor Europa: door intern open en extern gesloten grenzen te houden.

Heel simpel. En niet "onzin???" zoals jij stelt.
nou nu zeg je wat anders

op je eerste punt na heeft het helemaal niets met het al dan niet uitzetten van buitenlandse criminelen te maken en dat eerste punt slaat ook nergens op ... paar tasjesdieven meer of minder maakt het nog geen oorlog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_70040006
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Heel simpel, Wilders wil van Nederland een oorlogsgebied maken, met als gevolg:

[ afbeelding ]
Ellenlange files veroorzaakt door vakantiegangers?
Cool story, Hansel.
  maandag 15 juni 2009 @ 21:20:55 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70040026
Als je zo de reacties van sommigen hier leest, ga je toch echt wanhopen aan de kwaliteit van het historisch onderwijs in dit land. Mensen die gewoon open en bloot redenaties spuien, waar Goebbels nog het schaamrood van op zijn kaken zou hebben gekregen, onder het mom van 'Da's de realiteit, je weet toch'.. Ik maakte me er kwaad over, maar nu? Nu ben ik alleen nog maar droevig. Een land krijgt wat het verdient. Blijkbaar verdient dit land Wilders en de positie van paria in de wereld. Hoe ironisch, als je onze geschiedenis van tolerantie, openheid, vrijheid en gastvrijheid in ogenschouw neemt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_70040040
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou nu zeg je wat anders

op je eerste punt na heeft het helemaal niets met het al dan niet uitzetten van buitenlandse criminelen te maken
Oh jawel.

Maar ik heb wel meer gezegd in dit topic. Lees ff alles door als je wil. Vooral dat stukje over de mods gericht aan remlof moet jou, ban-grage mod, wel aanspreken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70040114
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ellenlange files veroorzaakt door vakantiegangers?
Ellenlange files veroorzaakt door mensen die vluchten voor geweld en/of onderdrukking. Het plaatje zal niet veel verschillen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70040120
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je zo de reacties van sommigen hier leest, ga je toch echt wanhopen aan de kwaliteit van het historisch onderwijs in dit land. Mensen die gewoon open en bloot redenaties spuien, waar Goebbels nog het schaamrood van op zijn kaken zou hebben gekregen, onder het mom van 'Da's de realiteit, je weet toch'.. Ik maakte me er kwaad over, maar nu? Nu ben ik alleen nog maar droevig. Een land krijgt wat het verdient. Blijkbaar verdient dit land Wilders en de positie van paria in de wereld. Hoe ironisch, als je onze geschiedenis van tolerantie, openheid, vrijheid en gastvrijheid in ogenschouw neemt.
Ik ga vaak keihard tegen Wilders in, met name om zijn vrijheidsverneukende standpunten, maar hier heeft ie gewoon gelijk. Ik ben mans genoeg om dat toe te geven. Dat zie ik links nog niet doen (rechts ook niet trouwens als links met iets goeds komt).

Wat Goebbels ermee te maken heeft, weet ik even niet, misschien kan je dat uitleggen?

Tolerantie, openheid, vrijheid en gastvrijheid voor NIET-criminelen. Prima. Maar niet voor crimineel tuig met een buitenlands paspoort. Opdonderen. Heel simpel, eerlijk en effectief.

pi_70040151
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh jawel.

Maar ik heb wel meer gezegd in dit topic. Lees ff alles door als je wil. Vooral dat stukje over de mods gericht aan remlof moet jou, ban-grage mod, wel aanspreken.
Je hebt meer gezegd, meer onzin dan zin. Zoals bijvoorbeeld dat de inkomsten van migranten de grootste inkomsten bron is van landen in Noord-Afrika. Je weet geen reet van die landen, je weet geen reet van die mensen, je weet geen reet van hun cultuur, je weet geen reet van wat ze denken. Hoeft ook niet, maar praat dan niet over hen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 21:24:20 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70040160
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh jawel.
nah
quote:
zelfde verhaal ... net zogoed onzin

ik kan niemand bannen en Remlof is geen mod
pi_70040230
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt meer gezegd, meer onzin dan zin. Zoals bijvoorbeeld dat de inkomsten van migranten de grootste inkomsten bron is van landen in Noord-Afrika. Je weet geen reet van die landen, je weet geen reet van die mensen, je weet geen reet van hun cultuur, je weet geen reet van wat ze denken. Hoeft ook niet, maar praat dan niet over hen.
De Maghreblanden profiteren keihard van al die "gastarbeiders" en hun nageslacht in Europa. Maar iets terugdoen, namelijk het criminele gespuis terugnemen omdat ze BLIJKBAAR paspoort afgeven, dat zou teveel gevraagd zijn?

We zijn Gekke Henkie niet hier.

Optiefen.

pi_70040233
Wat een boel emoties op deze dag..
pi_70040262
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Maghreblanden profiteren keihard van al die "gastarbeiders" en hun nageslacht in Europa. Maar iets terugdoen, namelijk het criminele gespuis terugnemen omdat ze BLIJKBAAR paspoort afgeven, dat zou teveel gevraagd zijn?

We zijn Gekke Henkie niet hier.

Optiefen.
Waarom ga je niet in op wat ik zeg? Je produceerde een volle leugen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70040268
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:01 schreef t-8one het volgende:

[..]

Nou dan maak je er toch Marokkaan van?

Ik zeg alleen dat het tijd wordt dat mensen(politicie voornamelijk) in Nederland hun linkse troetel kleppen afdoen. En gewoon erkennen dat er in Nederland problemen zijn met Marokaanse mensen die hier wonen,( Zij zelf vinden het nl een schande om Nederlander genoemt te worden )
We hebben een paar keer geprobeert om dit samen als inwoner van Nederland dit op te lossen, en meerdere malen faalt het;

Wat ik ook niet begrijp; Is dat het de Marokaanse-samenleving hier geen moer kan schelen. En daardoor ALLES aan hen voorbij laten gaan. Ze weten van niks, doen niks, er is niks?
Omdat bij marokanen alles gooed is natuurlijk. Zou ik ook vinden.
Desalniettemin dat wij hen moeten helpen proberen alles recht te trekken door middel gewoon normaal met elkaar te spreken (niet elitiare bullshit, debatten en intervieuw, of linkse propoganda door lief te zijn), NEE jullie maken het te bont. Erken het , check het waarom? (Macho-cultuur nog zwaar aanwezig?)
Missen moraal? En praten met andere nederlanders die in je buurt wonen (Surinamers,Antilianen,Blanke, Indo of wat dan ook) Iets willen bereiken behalve stoer zijn,zonder geld,huis of auto
Als je studeert/hard werkt heb je dat alles 3x zonder een slechtgeweten.
En lukt het niet? Binnen redelijke termijn ... Dan ff Koning Abdullah bellen, informeren en HOUDOE HEH
ik heb beantwoord

[ Bericht 7% gewijzigd door J2ZGTE op 15-06-2009 21:33:51 ]
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70040319
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

nah
[..]

zelfde verhaal ... net zogoed onzin

ik kan niemand bannen en Remlof is geen mod
Wastie wel. Maar goed, het punt is dat links graag criminelen knuffelt.

Dat sadisme moet ergens vandaan komen, maar waar. Het is in ieder geval dodelijk (en) oneerlijk.

maandag 15 juni 2009 @ 21:28:32 #216
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70040350
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

maar hier heeft ie gewoon gelijk. Ik ben mans genoeg om dat toe te geven. Dat zie ik links nog niet doen (rechts ook niet trouwens als links met iets goeds komt).

Wat Goebbels ermee te maken heeft, weet ik even niet, misschien kan je dat uitleggen?

Even naar een torrentsite gaan en deze film downloaden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 15 juni 2009 @ 21:30:28 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_70040415
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, we draaien het om. De allochtoon als eeuwig slachtoffer in plaats van ze op hun verantwoordelijkheid aan te spreken.

Remlof, hoe kan jij nou moderator zijn en mensen bannen? Ik zie in het banmeldtopic -terecht- stoere praat van "kan zich niet gedragen, dan maar een weekje weg". Dan zie ik GEEN opmerkingen als "wij als FOK hebben deze forummer in een hoekje gedreven en daarom voelt hij zich niet geaccepteerd".

Waarom durf je anoniem, vanachter je IP-adres WEL stoer te zijn tegen forummers, maar zodra het om (veelal draaideur)criminelen gaat, wil je ze koste wat kost BINNENhouden en het liefst nog knuffelen ook?
Omdat je hele vergelijking mank gaat. Als FA probeer ik een forum zo leuk mogelijk voor zo veel mogelijk mensen te houden. Als iemand zich zo gedraagt dat ie het verpest voor anderen gaat ie eraf en kan ie nog overal posten waar ie wil, maar niet op forum.fok.nl. FOK! heeft hem niet opgevoed. En inderdaad zie je dat hoe langer users hier zitten ze beter weten hoe zich te gedragen.
quote:
Waar komt die drang tot zelfhaat toch vandaan vraag ik me af. Je bent niet de enige hoor, heel links lijdt eraan, maar ik vind het zo maf.
Zelfhaat? Ik wil een zo geweldig mogelijk leven leiden. En gelukkigerwijs ben ik in een van de meest vrije landen ter wereld geboren, waar de kans daarop erg groot is. En dat wou ik graag zo houden, ik pas ervoor om in een pariastaat te wonen waar je grondrechten niet gewaarborgd worden, of zelfs afgeschaft. En vandaar mijn aversie tegen Wilders.

Ow en zo bangraag ben ik niet hoor, jij hebt zelfs nog geen enkele note opgelopen in dit topic, omdat je je mening nog netjes verwoord.
Yankee go home!
pi_70040445
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet in op wat ik zeg? Je produceerde een volle leugen.
Ik hoef niets van hun cultuur te weten. Zij hoeven voor mij ook niks van onze cultuur te weten. Voor MIJN part (ik weet wel dat Wilders daar anders over denkt, maar dat is ZIJN probleem) lopen ze rond in burqa en lezen ze de hele dag in die haatzaaiende Donald Duck van ze. Dat kan MIJ niet schelen.

Het ENIGE wat ik vraag, en velen met mij, is dat ze gvd niet crimineel worden. Dat lijkt me een meer dan redelijke eis. Ze hoeven geen 8en te halen op het VMBO, ze hoeven niet van Frans Bauer te houden, ze mogen halalvlees vreten, ze mogen kopvodjes of burqas dragen, ze mogen de boeken lezen die ze willen, ze mogen buikdansen, couscous (lekker! ) vreten en ze mogen alcoholvrij door het leven gaan.

Het ENIGE, echt het ENIGE, is wat ik ze vraag: blijf met je poten van andermans spullen dan wel lichaam af.

Als dat al teveel gevraagd is, moet links KEIHARD bij zichzelf te raden gaan, want ze zijn compleet failliet.

pi_70040463
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik hoef niets van hun cultuur te weten. Zij hoeven voor mij ook niks van onze cultuur te weten. Voor MIJN part (ik weet wel dat Wilders daar anders over denkt, maar dat is ZIJN probleem) lopen ze rond in burqa en lezen ze de hele dag in die haatzaaiende Donald Duck van ze. Dat kan MIJ niet schelen.

Het ENIGE wat ik vraag, en velen met mij, is dat ze gvd niet crimineel worden. Dat lijkt me een meer dan redelijke eis. Ze hoeven geen 8en te halen op het VMBO, ze hoeven niet van Frans Bauer te houden, ze mogen halalvlees vreten, ze mogen kopvodjes of burqas dragen, ze mogen de boeken lezen die ze willen, ze mogen buikdansen, couscous (lekker! ) vreten en ze mogen alcoholvrij door het leven gaan.

Het ENIGE, echt het ENIGE, is wat ik ze vraag: blijf met je poten van andermans spullen dan wel lichaam af.

Als dat al teveel gevraagd is, moet links KEIHARD bij zichzelf te raden gaan, want ze zijn compleet failliet.
Waarom lieg je dan?
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 21:32:27 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70040494
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wastie wel. Maar goed, het punt is dat links graag criminelen knuffelt.

Dat sadisme moet ergens vandaan komen, maar waar. Het is in ieder geval dodelijk (en) oneerlijk.
nou dat is ook weer een ander punt

dat haal je ook niet uit dat kiezen voor vrijheid en democratie en het koningshuis ofzo
pi_70040524
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]
Wat ik ook niet begrijp; Is dat het de Marokaanse-samenleving hier geen moer kan schelen. En daardoor ALLES aan hen voorbij laten gaan. Ze weten van niks, doen niks, er is niks?
De ene Marokkaan hoeft zich niet verantwoordelijk te voelen voor de daad van een andere Marokkaan. Kijk, dat is de fout die men nu begint te maken: hopen op een daadkrachtige reactie uit de Marokkkaanse gemeenschap, hopend op dat de Marokkaanse gemeenschap op een mooie zonnige dag alle problemen oplost.

Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en dan nu hopen op dat de Marokkaanse gemeenschap alle problemen zelf oplost???

De politiek moet het probleem oplossen. Zij dienen het land te regeren. Zij dienen problemen in de samenleving aan te kaarten en op te lossen. De politiek moet haar droombril af gaan doen en het lef vormen om met goede werkende oplossingen te komen.
pi_70040585
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De ene Marokkaan hoeft zich niet verantwoordelijk te voelen voor de daad van een andere Marokkaan. Kijk, dat is de fout die men nu begint te maken: hopen op een daadkrachtige reactie uit de Marokkkaanse gemeenschap, hopend op dat de Marokkaanse gemeenschap op een mooie zonnige dag alle problemen oplost.

Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en dan nu hopen op dat de Marokkaanse gemeenschap alle problemen zelf oplost???

De politiek moet het probleem oplossen. Zij dienen het land te regeren. Zij dienen problemen in de samenleving aan te kaarten en op te lossen. De politiek moet haar droombril af gaan doen en het lef vormen om met goede werkende oplossingen te komen.
dat zeg ik
quote:
zeg alleen dat het tijd wordt dat mensen(politicie voornamelijk) in Nederland hun linkse troetel kleppen afdoen. En gewoon erkennen dat er in Nederland problemen zijn met Marokaanse mensen die hier wonen
pi_70040616
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat je hele vergelijking mank gaat. Als FA probeer ik een forum zo leuk mogelijk voor zo veel mogelijk mensen te houden. Als iemand zich zo gedraagt dat ie het verpest voor anderen gaat ie eraf en kan ie nog overal posten waar ie wil, maar niet op forum.fok.nl. FOK! heeft hem niet opgevoed. En inderdaad zie je dat hoe langer users hier zitten ze beter weten hoe zich te gedragen.
Je hebt er geen moeite mee mensen van FOK te trappen, maar wel om ze om crimineel gedrag uit Nederland te trappen? Waarom zo selectief? Waarom wil jij Nederland opzadelen met 70% moslims crimineel tuig? Wat is die achterliggende gedachte daar toch achter?
quote:
Zelfhaat? Ik wil een zo geweldig mogelijk leven leiden. En gelukkigerwijs ben ik in een van de meest vrije landen ter wereld geboren, waar de kans daarop erg groot is. En dat wou ik graag zo houden, ik pas ervoor om in een pariastaat te wonen waar je grondrechten niet gewaarborgd worden, of zelfs afgeschaft. En vandaar mijn aversie tegen Wilders.
Dus omdat het Wilders is, is het fout. Wat is dat toch? Ik dacht dat "links" de open mind had UITGEVONDEN. Nee, je moet mensen op hun uitspraken en gedrag waarderen, niet om hun persoon.

Maar nee, het is Wilders, DUS fout.

Narrow minded people...
quote:
Ow en zo bangraag ben ik niet hoor, jij hebt zelfs nog geen enkele note opgelopen in dit topic, omdat je je mening nog netjes verwoord.
We hebben gelukkig nog vrijheid van meningsuiting. Dat zowel debiele moslims (dus niet allemaal!) als Geert Wilders dat af willen schaffen, is erg genoeg. Goed dat jij dat niet wilt.

pi_70040641
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Even naar een torrentsite gaan en deze film downloaden.
Goeie tip, dank je wel!

Nog iets inhoudelijks toe te voegen?

pi_70040714
quote:

[..]

En wat nou als ongeveer van IEDER gezin er wel 1 crimineel is ? doelt op Amsterdam- West en nee ik overdrijf zeker niet.
Dan is er toch echt wat mis met je opvoeding/cultuur/milieu (ja generaliserend)
pi_70040741
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

En wat nou als ongeveer van IEDER gezin er wel 1 crimineel is ? doelt op Amsterdam- West en nee ik overdrijf zeker niet.
Of niet. Anders zou er niet 1 crimineel zijn, maar allemaal. Derhalve, je redenering slaat als een anus op een trompet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70040749
El_Matador, het getuigt niet echt van vrijheid en democratie wanneer bepaalde etnische groepen anders worden berecht dan anderen, of wel? Want dat is waar het uitzetten van 'criminele moslims' op neerkomt.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_70040752
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

dat zeg ik
[..]
Ik had het ook niet specifiek tegen jou. Nog steeds denken veel mensen zo: de Marokkaanse gemeenschap moet zelf alle problemen oplossen.

De ene marokkaan is niet verantwoordelijk voor de daad van een andere marokkkaan. Net zoals de ene nederlander niet veranntwoordelijk voor de daad van een andere nederlander (voorbeeld: karst en beatrix)
  maandag 15 juni 2009 @ 21:41:31 #229
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70040862
quote:

[..]

Ik neem aan dat je het hier over de marokkaanse gemeenschap hebt? Al veertig jaar geen reactie of veroordeling of correctie vanuit de marokkaanse gemeenschap, en nu moet de overheid het als enige maar oplossen?

De allochtone gemeenschap moet eens gaan beseffen dat Wilders mede zo groot is geworden doordat ook allochtonen hebben weggekeken. Dat al die onhandelbare kutventjes iedere allochtoon schaadt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70040912
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het hier over de marokkaanse gemeenschap hebt? Al veertig jaar geen reactie of veroordeling of correctie vanuit de marokkaanse gemeenschap, en nu moet de overheid het als enige maar oplossen?

De allochtone gemeenschap moet eens gaan beseffen dat Wilders mede zo groot is geworden doordat ook allochtonen hebben weggekeken. Dat al die onhandelbare kutventjes iedere allochtoon schaadt.
Jij denkt dat ik mij verantwoordelijk ga voelen voor wat Achmed in Almere flikt?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70040922
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of niet. Anders zou er niet 1 crimineel zijn, maar allemaal. Derhalve, je redenering slaat als een anus op een trompet.

Jah en its gone , ook jij erkent het oorspronkelijke probleem niet.
Jij vindt dus dat er op het moment nergens in Nederland een probleem is met Marokaanse jeugd?
  maandag 15 juni 2009 @ 21:43:31 #232
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70040952
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik mij verantwoordelijk ga voelen voor wat Achmed in Almere flikt?
Ik had het dan ook niet tegen jou
DeviantArt
pi_70040977
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Leevancleef het volgende:
El_Matador, het getuigt niet echt van vrijheid en democratie wanneer bepaalde etnische groepen anders worden berecht dan anderen, of wel? Want dat is waar het uitzetten van 'criminele moslims' op neerkomt.
"ALLE criminelen met naast het Nederlandse paspoort moeten na herhaaldelijke "kleine" criminaliteit dan wel eenmalige zware misdrijven (denk aan moord en verkrachting enzo) hun Nederlandse paspoort inleveren en kunnen dan als ongewenst vreemdeling verklaard worden en over de grens gezet."

Dat is mijn insteek. Wat een ander ervan zegt; zijn probleem.

pi_70040994
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet tegen jou
Je had het toch over "de Marokkaanse gemeenschap"? Wie behoort daartoe dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041012
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee maar je zal er uiteindelijk wel de directe gevolgen van merken. Je wordt nu al bijvoorbaat aangezien als mindere burger lutsert

Dus neee jij hoeft je zeker niet verantwoordelijk te voelen.
Zal je straks een kaartje sturen. Sjaak
pi_70041052
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alle marokanen?
pi_70041061
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Jah en its gone , ook jij erkent het oorspronkelijke probleem niet.
Jij vindt dus dat er op het moment nergens in Nederland een probleem is met Marokaanse jeugd?
Oh erken ik het oorspronkelijke probleem niet? Waarom niet? Omdat ik de oorzaak niet in opvoeding, cultuur of religie zoek, zie ik het oorspronkelijke probleem niet? Of omdat ik je rare verbanden even omzeep help, erken ik het probleem niet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041086
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Overdrijven doe je hier wel.
quote:
Er is ook wat mis met hun opvoeding. Dan moeten de marokkaanse ouders van dat rotjoch hieraan gaan werken. En dus niet andere marokkkanen in een andere stad die geen ene reet met dat rotjoch te maken hebben.

Maar wat ik probeer te zeggen: een marokkaans gezin dat niet voor problemen zorgt en netjes werkt, hoeft zich niet verantwoordelijk te voelen voor het gedrag van andere marokkaanse jongens. Het zijn niet hun kinderen etc. Het enige wat ze met elkaar verbinden is zelfde land van herkomst. Dat is het enige.

Iedereen heeft een beroep. De marokkaanse houthakker hakt bomen om (en hoeft dus niet de marokkkanenproblematiek op te lossen) en de politici moeten de problemen in de samenleving oplossen, want dat is hun beroep.

We betalen gvd toch belasting aan de politici? Het is hun werk. Zij moeten de problemen oplossen. Dat is hun beroep. Als ze dat niet kunnen of als ze daar te dom (Van der Laan ) voor zijn, moeten die politici optiefen en plaats maken voor andere politici die wel problemen op kunnen lossen.
pi_70041106
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh erken ik het oorspronkelijke probleem niet? Waarom niet? Omdat ik de oorzaak niet in opvoeding, cultuur of religie zoek, zie ik het oorspronkelijke probleem niet? Of omdat ik je rare verbanden even omzeep help, erken ik het probleem niet?
Yeah yeah

Of omdat ik je rare verbanden even omzeep help

Nee, je FAALT herhaaldelijk
pi_70041127
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Nee maar je zal er uiteindelijk wel de directe gevolgen van merken. Je wordt nu al bijvoorbaat aangezien als mindere burger lutsert

Dus neee jij hoeft je zeker niet verantwoordelijk te voelen.
Zal je straks een kaartje sturen. Sjaak
Ik heb nergens last van Sjaak. Nu niet, nooit niet. Dat is het voordeel van Marokkaans zijn, de helft van de Marokkanen zien er niet eens "Marokkaans" uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041181
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Yeah yeah

Of omdat ik je rare verbanden even omzeep help

Nee, je FAALT herhaaldelijk
Ga je nog in op wat ik zeg? Of ben je nu verbaal zodanig de grond ik geboord door een Marokkaan, dat je het niet meer aan kan.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 juni 2009 @ 21:48:25 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_70041201
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt er geen moeite mee mensen van FOK te trappen, maar wel om ze om crimineel gedrag uit Nederland te trappen? Waarom zo selectief? Waarom wil jij Nederland opzadelen met 70% moslims crimineel tuig? Wat is die achterliggende gedachte daar toch achter?
Users die ik ban gedragen zich over het algemeen niet crimineel, maar verpesten gewoon het plezier van anderen. En we zijn er voor de users, niet voor de individuele maar voor het collectief.

En voor je weer komt met een vergelijking met criminele marokkanen, ja die moeten keihard aangepakt worden. Maar niet door ze het land uit te schoppen. Laat de overheid liever de leerplicht strenger naleven en in discussie gaan met de ouders. Ik woon zelf trouwens ook in een "probleemwijk" vol marokkanen maar ik heb meer last van de tokkies die hier ook wonen dan van hen.
quote:
[..]

Dus omdat het Wilders is, is het fout. Wat is dat toch? Ik dacht dat "links" de open mind had UITGEVONDEN. Nee, je moet mensen op hun uitspraken en gedrag waarderen, niet om hun persoon.

Maar nee, het is Wilders, DUS fout.

Narrow minded people...
Nee, niet omdat ie Wilders is, maar omdat ie maatregelen nastreeft die de democratie uithollen en mijn geliefde Nederland van een open vrije democratie zullen veranderen in een land waar ik niet meer zou willen wonen.
quote:
[..]

We hebben gelukkig nog vrijheid van meningsuiting. Dat zowel debiele moslims (dus niet allemaal!) als Geert Wilders dat af willen schaffen, is erg genoeg. Goed dat jij dat niet wilt.
Inderdaad. Vrijheid van meningsuiting is een groot democratisch goed. Haatzaaien darentegen is zowel in strijd met de wet als banbaar op FOK!.
Yankee go home!
pi_70041254
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van Sjaak. Nu niet, nooit niet. Dat is het voordeel van Marokkaans zijn, de helft van de Marokkanen zien er niet eens "Marokkaans" uit.
Die zorgen ook niet voor problemen ,

de helft? net als meki zei dat 50% van de stemmen was en uiteindelijk 17% was?
dude GTFO an GAFL
Hoop voor je dat je straks, als je er niks van aantrekt straks ook geen marokaanse achternaam hebt
  maandag 15 juni 2009 @ 21:50:27 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_70041293
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Door narrowminded mensen die alles over één kam scheren zoals jij en Wilders ja
Yankee go home!
  maandag 15 juni 2009 @ 21:51:43 #245
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70041341
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar ik op doelde is dat er te weinig veroordeling vanuit de allochtone gemeenschap komt voor allochtone misstanden. In dit geval de marokkaanse gemeenschap. Jij bent marokkaan neem ik aan?
DeviantArt
pi_70041410
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Die zorgen ook niet voor problemen ,

de helft? net als meki zei dat 50% van de stemmen was en uiteindelijk 17% was?
dude GTFO an GAFL
Hoop voor je dat je straks, als je er niks van aantrekt straks ook geen marokaanse achternaam hebt
Straks? Wanneer straks? En waar heb je het nou over met "die zorgen niet voor problemen", probeer je nou het argument op die manier te ontwijken .
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041447
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Waar ik op doelde is dat er te weinig veroordeling vanuit de allochtone gemeenschap komt voor allochtone misstanden. In dit geval de marokkaanse gemeenschap. Jij bent marokkaan neem ik aan?
Oh, dat weet ik niet of ik dat ben, mijn identiteit is afhankelijk van hoe ik ervaren wordt door de ander. Is het negatief, dan ben ik Marokkaan, anders ben ik voor het geval even een Nederlander.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70041474
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat karst zonodig met z;n susuki moest gaan driften? Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat nederlanders van familiedrama's houden? Moet de Nederlandse gemeenschap zich ook gaan verantwoorden omdat 1 op de 100000 nederlanders een pedofiel is?

De overheid wordt betaald om problemen op te lossen. Als die achterlijke domme overheid in dit land nou eens behoorlijk ging straffen, dan had je een hoop marokkaanse dieven minder.

Als allochtonen veel criminaliteit hier plegen, so be it. Pak ze dan aan. Ik hoef mij niet verantwoordeiljk te voelen als ali een tasje steelt. Net zoals jij je niet verantwoordelijk hoeft te voelen als pietje z'n gezin vermoord in een familiedrama.
quote:
Het kan mij geen ene reet schelen als Wilders in de regering komt. Ik ga geen last van hem hebben.

Ja, ook allochtonen hebben weggekeken. Maar wie wordt er nou betaald om problemen in de samenleving op te lossen? Die luie achterlijke domme politici die wij hebben of ik als student?
pi_70041492
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga je nog in op wat ik zeg? Of ben je nu verbaal zodanig de grond ik geboord door een Marokkaan, dat je het niet meer aan kan.
FAAL

btw,

Duswel, want als het vergelijkt met anderen bevokingsgroepen . Zijn er bij marokanen toch meer kinderen/jeugdigen/twenners die moraal missen of crimineel zijn toch vele malen groten.

Jij beantwoordt mijn vraag anders ook niet.
Vraag; Vindt jij dat er op het moment problemen zijn in Nederland met Marokanen?
pi_70041545
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Users die ik ban gedragen zich over het algemeen niet crimineel, maar verpesten gewoon het plezier van anderen. En we zijn er voor de users, niet voor de individuele maar voor het collectief.
Als je die lijn doortrekt;

Criminele allochtonen verpesten het voor niet-criminele allochtonen EN voor de rest van Nederland. "Bannen" dus. Ga maar op zoek naar een ander forum. Oh wacht, je BENT nog lid van een ander forum, daar heb je zelfs een papiertje van? Prima, kun je het daar verder uitzoeken.
quote:
En voor je weer komt met een vergelijking met criminele marokkanen, ja die moeten keihard aangepakt worden. Maar niet door ze het land uit te schoppen. Laat de overheid liever de leerplicht strenger naleven en in discussie gaan met de ouders. Ik woon zelf trouwens ook in een "probleemwijk" vol marokkanen maar ik heb meer last van de tokkies die hier ook wonen dan van hen.
Ik heb ook in Vogelaarwijken gewoond, en had relatief weinig last. Maar dat is irrelevant. De Marcel van Dammetjes die veilig in blanke villawijken wonen, hebben ook een mening over de volkswijkbewoners. Zo van multikul is leuk, zolang ik er maar niet hoef te wonen. Dat soort elitaire PvdA-gedrag kan ik wel schieten. Ik meen dat jij SPer was, in ieder geval is de SP daar veel eerlijker in.

Maar ik vind gewoon dat als je een probleem hebt, je het op moet lossen. Niet dralen, zoals nu gebeurt. Straatcoaches, jongerenwerkers, buurtvaders, wijkverplegers. Waar GAAT het over? Opdonderen met dat tuig. En wel snel. Heel makkelijk en eerlijk.
quote:
Nee, niet omdat ie Wilders is, maar omdat ie maatregelen nastreeft die de democratie uithollen en mijn geliefde Nederland van een open vrije democratie zullen veranderen in een land waar ik niet meer zou willen wonen.
Op sommige vlakken doet hij dat inderdaad, en ik ben nooit te beroerd (geweest) om de Geblondeerde Clown daarop aan te vallen. Maar dat wil niet zeggen dat hij ALLEEN maar onzin uitkraamt. Zelfs Rouvoet, de leider van de Poldertaliban, kan nog wel es wat zinnigs zeggen. Ik vind dat hij het dan verdient om daar respect voor te krijgen. Het narrow minded geschreeuw is er al genoeg.
quote:
Inderdaad. Vrijheid van meningsuiting is een groot democratisch goed. Haatzaaien darentegen is zowel in strijd met de wet als banbaar op FOK!.
Haatzaaien is wel de vaagste en meest onzinnige uitdrukking ooit.

- Wat is haatzaaien?
- Waarom hoor ik nooit iets over haat OOGSTEN?
- Wat als je wel zaait, maar er komt niks op, moet je dan ook gebanned worden?

Onzin. We zijn Clowntje Wilders niet die es een dodelijke rap om zijn overgevoelige oortjes krijgt...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')