abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 20:34:35 #151
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70037940
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dus jij mag je meer misdragen dan iemand die hier geboren is maar wiens ouders elders zijn geboren?
Als je je in Nederland misdraagt wordt je toch gewoon gestraft?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:35:49 #152
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70037986
Als we nou eens terug gaan naar de kern: waarom is Willders zo 'groot', waarom trekt hij zoveel kiezers?

Het overgrote meerendeel van de mensen die op Wilders stemt (al is dat een generalisatie, want er zijn ook genoeg hoger opgeleiden en allochtonen die op Wilders stemmen) bestaat uit de gewone man/vrouw uit de goedkopere arbeiders-/volkswijken; waar vanwege de doogaans lage huren ook veel mensen wonen uit diverse culturen.

In veel van die multicultiwijken/prachtwijken/kanswijken/geef er maar een mooie naam aan is er gewoon veel overlast, gepleegd door met name losgeslagen jonge Marokkanen. Geweld, intimidatie, bedreigingen, inbraak, drugshandel etc. Ze terroriseren hele buurten en als je er wat van zegt heb je een probleem. De politie kan en mag (en wil?) er weinig tegen doen.
En natuurlijk zijn het niet alleen de Marokkanen die voor overlast zorgen; bij andere etniciteiten komt dat net zo goed voor. Alleen bij de Marokkanen lijkt het een structureel probleem te zijn.

Deze gewone man/vrouw ziet de Marokkaan als moslim. Ze hebben de buik vol van Marokkanen, dus ook van moslims. Marokkanen zijn kut, dus moslims zijn kut (even hun zienswijze gegeneraliseerd).

Wilders kaart de problemen aan die zij dagelijks ervaren; hij komt voor hen op (in hun ogen).

Zodra men deze problematiek oplost, zijn de gewone man/vrouw weer tevreden en dan zal de steun voor Wilders massaal wegzakken.

Laat men zich daar eens op focussen in plaats van op Wilders' uitspraken! Pak de onderliggende oorzaak van zijn succes aan!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:36:43 #153
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038015
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Als je je in Nederland misdraagt wordt je toch gewoon gestraft?
Jah, maar iemand wiens ouders niet uit Nederland komen, maar zelf wel Nederlander is dus zwaarder.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  maandag 15 juni 2009 @ 20:37:22 #154
104871 remlof
Europees federalist
pi_70038039
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef El_Matador het volgende:
Als zo iemand, zich constant misdraagt in het land waar hij/zij verblijft, dan is het niet meer dan normaal dat dat land op een gegeven moment (bij lichtere vergrijpen als die straatterreur na zegge 2 of 3 keer en bij zware misdrijven als moord en verkrachting al na 1 keer) zegt: nou is het genoeg, jij KAN en WIL blijkbaar niet normaal doen in ons mooie Europa EN je levert je welwillende landgenoten een vreselijk stigma op, prima, je hebt je kansen verspeeld, kom maar op met je paspoort en flikker maar lekker een eind op.
De kutmarokkaantjes waar we het hier over hebben zijn van de tweede of derde generatie, zijn hier geboren en hebben totaal geen binding meer met Marokko, behalve dat ze er misschien af en toe op vakantie gaan.
De enige reden dat ze nog een Marokkaans paspoort hebben is omdat de marokkaanse wet dat voorschrijft.

M.a.w. ze zijn ons probleem, ze zijn hier opgegroeid en zijn hier van het rechte pad afgeraakt. Dus hebben wij ergens gefaald en moeten wij dat oplossen. Het slaat nergens op om die schoffies naar een land te sturen dat niets te maken heeft met de problemen die ze veroorzaken en waar ze totaal geen binding mee hebben.
Yankee go home!
  maandag 15 juni 2009 @ 20:37:24 #155
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038042
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee! Ik krijg toch net zo hard straf? Een gevangenisstraf, geldboete, weet ik veel.

Ik woon in Duitsland. Hoewel een Schengenland, zou het toch niet meer dan normaal zijn dat als ik criminele feiten ga plegen, dat de regering van Noordrijn Westfalen zegt: Torero, jij bent niet meer welkom in ons mooie land, je hebt het verbruid, flikker maar op naar Nederland. We schrijven je niet meer in bij een gemeente in Duitsland.

DAT is eerlijk.
Wordt jouw paspoort ook afgenomen als je je in Nederland misdraagt?
Daar gaat het hele verhaal toch om?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70038070
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dit zeg ik ook vaker

Wilders is een product van het wanbeleid van de traditionele partijen.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:37:56 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70038073
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Dat krijg je ook met een jihad-wensende meerderheid in Europa.
Uit geen enkel onderzoek blijkt dat er de komende honderden jaren een islamitische meerderheid in Europa zal komen en zelfs als dat zo zou zijn dan is dat wat anders dan een 'jihad-wensende meerderheid'.

En zijn jouw overgrootouders wel gesneuveld voor een extreem-rechtse demagoog? Hebben ze soms aan het Oostfront gevochten?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:39:56 #158
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70038171
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef t-8one het volgende:

[..]

Wordt jouw paspoort ook afgenomen als je je in Nederland misdraagt?
Daar gaat het hele verhaal toch om?
Het is in veel gevallen niet eens haalbaar om mensen een paspoort af te pakken, want naar welk land wil je ze dan uitzetten?
pi_70038191
Ik ben half Marokkaans/half Nederlands en niet Islamitisch. (en heb geen Marokkaanse nationaliteit gekregen)
Wil Wilders mij uitzetten als ik een misdrijf pleeg?
En hoe zou hij dat doen?

En familie gaat ook mee toch volgens Wilders, dus mijn 100% Nederlandse moeder die zich nog nooit heeft misdragen zal ook naar Marokko moeten verkassen.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_70038218
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar het hier om gaat, is mensen die blijkbaar naast een Europees (Nederlands, Belgisch, Duits, Frans, Deens, Zweeds, weet ik veel) paspoort NOG een paspoort hebben. Dat kan Marokkaans zijn, of Turks, of Vietnamees, of Amerikaans of wat dan ook.

Als zo iemand, zich constant misdraagt in het land waar hij/zij verblijft, dan is het niet meer dan normaal dat dat land op een gegeven moment (bij lichtere vergrijpen als die straatterreur na zegge 2 of 3 keer en bij zware misdrijven als moord en verkrachting al na 1 keer) zegt: nou is het genoeg, jij KAN en WIL blijkbaar niet normaal doen in ons mooie Europa EN je levert je welwillende landgenoten een vreselijk stigma op, prima, je hebt je kansen verspeeld, kom maar op met je paspoort en flikker maar lekker een eind op.

Eerlijk.
Duidelijk.
Effectief.
Eerlijk!? In Nederland is een dubbele nationaliteit verboden, behalve als het echt niet anders kan. En mij lijkt het niet eerlijk om mensen extra te bestraffen omdat ze ongewenst een dubbele nationaliteit hebben, waar ze niet zelf om hebben gevraagd en ook niet vanaf kunnen.

Je zou natuurlijk dit probleem kunnen oplossen door dubbele nationaliteiten algemeen toe te staan. Goed idee?
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het interview NET geluisterd. Zijn Engels is niet geweldig, maar goed. Wat hij zegt, is dat het NU nog een minderheid is, het is dan ook een paar minuten voor 12 voor hem, maar dat ALS het een meerderheid wordt, het niet meer te stoppen is. Dat is ook logisch, want zo worden wij, als democratische beschaving, om de oren geslagen met onze eigen wapens, namelijk democratie.
Als dan als dan, als ik sinterklaas ben dan ben jij de kerstman.
quote:
Het is net zoals 1933, toen Oostenrijker Adolf Hitler democratisch verkozen was, en op dat moment had hij het fiat in handen en het eerste wat hij deed was die democratie afschaffen. Dat krijg je ook met een jihad-wensende meerderheid in Europa.
Je doet nu net alsof "de moslims" allemaal samenzweren en reeds democratisch verkozen zijn. Maar dat is natuurlijk gigantische flauwekul. Hebben we bijvoorbeeld überhaupt een islamitische partij in de Tweede Kamer?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2009 20:41:31 ]
  maandag 15 juni 2009 @ 20:41:07 #161
104871 remlof
Europees federalist
pi_70038232
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee! Ik krijg toch net zo hard straf? Een gevangenisstraf, geldboete, weet ik veel.

Ik woon in Duitsland. Hoewel een Schengenland, zou het toch niet meer dan normaal zijn dat als ik criminele feiten ga plegen, dat de regering van Noordrijn Westfalen zegt: Torero, jij bent niet meer welkom in ons mooie land, je hebt het verbruid, flikker maar op naar Nederland. We schrijven je niet meer in bij een gemeente in Duitsland.

DAT is eerlijk.
Dat zou tegen alle europese verdragen ingaan. Alleen als Duitsland je naar de gevangenis stuurt mag Nederland om je uitlevering vragen.
Yankee go home!
pi_70038242
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Uit geen enkel onderzoek blijkt dat er de komende honderden jaren een islamitische meerderheid in Europa zal komen en zelfs als dat zo zou zijn dan is dat wat anders dan een 'jihad-wensende meerderheid'.

En zijn jouw overgrootouders wel gesneuveld voor een extreem-rechtse demagoog? Hebben ze soms aan het Oostfront gevochten?
Geliefe niet te reageren op deze 'domme' fok user,
meneer heeft een PLAAT voor z`n kop
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
  maandag 15 juni 2009 @ 20:41:27 #163
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038245
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Het is in veel gevallen niet eens haalbaar om mensen een paspoort af te pakken, want naar welk land wil je ze dan uitzetten?
Wil ik ze uitzetten?

gutver
ok, lets go again
danku lieve fans
  maandag 15 juni 2009 @ 20:42:35 #164
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70038291
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Reageer nou eens op wat ik zeg i.p.v. op Wilderiaanse wijze te gaan schreeuwen .
pi_70038293
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

En zijn jouw overgrootouders wel gesneuveld voor een extreem-rechtse demagoog? Hebben ze soms aan het Oostfront gevochten? Voor VRIJHEID losert
pi_70038321
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef remlof het volgende:

[..]

De kutmarokkaantjes waar we het hier over hebben zijn van de tweede of derde generatie, zijn hier geboren en hebben totaal geen binding meer met Marokko, behalve dat ze er misschien af en toe op vakantie gaan.
De enige reden dat ze nog een Marokkaans paspoort hebben is omdat de marokkaanse wet dat voorschrijft.

M.a.w. ze zijn ons probleem, ze zijn hier opgegroeid en zijn hier van het rechte pad afgeraakt. Dus hebben wij ergens gefaald en moeten wij dat oplossen. Het slaat nergens op om die schoffies naar een land te sturen dat niets te maken heeft met de problemen die ze veroorzaken en waar ze totaal geen binding mee hebben.
Ze zijn NIET ons probleem en we moeten het ook niet ONS probleem MAKEN!

Blijkbaar zijn het OOK Marokkanen. Blijkbaar geeft de Marokkaanse overheid paspoorten aan DE grootste inkomstenbron van die landen (de andere Maghreblanden profiteren ook keihard van de massa-immigratie van Tunezen, Algerijnen en Marokkanen naar met name Frankrijk, Belgie, Spanje en Nederland). Blijkbaar zijn ze OOK Marokkaan. En dat is ook wel duidelijk als je es dieper gaat kijken naar hoe ze zich voordoen:

- mocrofever
- mocroflavour
- Marokkaans vlagvertoon tijdens het voetballen
- Turks vlagvertoon
- alle Hyves "proud to be Turk" etc.

We moeten ONZE problemen ONZE problemen laten en HUN problemen HUN problemen.

Als er iemand van FOK gebanned wordt omdat hij/zij zich misdraagt, dan is er toch ook geen enkele admin die zegt: ja, maar dan zadelen we een ander forum op met deze querulant (een veel te lief woord voor nietsontziend Marokkaans tuig dat buspassagiers, ambulancebroeders en blonde Goudase meisjes mishandelt).

We moeten het probleem duidelijk definieren en oplossen.

En eindelijk doet Wilders dat, hij komt eindelijk eens met een voorstel, in plaats van alsmaar janken, dan vind ik ook dat je daar goed naar moet luisteren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 juni 2009 @ 20:43:44 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70038330
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

En zijn jouw overgrootouders wel gesneuveld voor een extreem-rechtse demagoog? Hebben ze soms aan het Oostfront gevochten? Voor VRIJHEID losert
Je reageert nu op je eigen bericht, snap je dat wel ?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:44:39 #168
188345 Py
op zich
pi_70038370
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij hebben gefaald? Wil je nu zeggen dat ze er zelf niets aan kunnen doen maar dat wij ze er toe aan hebben gezet ofzo?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:45:29 #169
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038400
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je reageert nu op je eigen bericht, snap je dat wel ?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70038448
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Er zijn al steden waar het wel zo is. Rotterdam islamiseert in rap tempo. Ook steden als Malmo en Franse voorsteden van Parijs zijn complete no-go areas voor de politie geworden. Een groot kalifaat, gelukkig nog op kleine schaal.
quote:
Waar slaat dit op?

Je moet kiezen voor:
- vrede
- democratie
- vrijheid
- Europa

Dat doe je door buitenlands (door het hebben van een buitenlands paspoort ZIJN het ook buitenlanders) crimineel tuig op te laten flikkeren.

Jammer, je was welkom, maar je hebt er een zootje van gemaakt. Wij moeten je niet en je niet-criminele medelanders ook niet. Optiefen, wellicht weet je je in die zandbak waar je ouders vandaan komen wel te gedragen.

Dat is eerlijk, effectief en duidelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70038449
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Reageer nou eens op wat ik zeg i.p.v. op Wilderiaanse wijze te gaan schreeuwen .

Uit elk onderzoek blijkt dat wat er tot nu toe gedaan is al heb ik zelf daar ook mijn twijfels bij (steekproefen en schattingen,en bla)

En een islamitische meerderheid zou mij niet eens storen, zolang zij mij niks opdragen/verbieden
(en volgens de koran kan dat niet kan wel maar dan conform de algemene regels )
En dat gaat dus niet samen, En dat noem ik dus vrijheid
Waar onze grootouders voor hebben gevochten.
pi_70038485
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Uit elk onderzoek blijkt dat wat er tot nu toe gedaan is al heb ik zelf daar ook mijn twijfels bij (steekproefen en schattingen,en bla)

En een islamitische meerderheid zou mij niet eens storen, zolang zij mij niks opdragen/verbieden
(en volgens de koran kan dat niet, kan wel maar dan conform de algemene regels )
En dat gaat dus niet samen, En dat noem ik dus vrijheid
Waar onze grootouders voor hebben gevochten.
pi_70038489
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik ben half Marokkaans/half Nederlands en niet Islamitisch. (en heb geen Marokkaanse nationaliteit gekregen)
Wil Wilders mij uitzetten als ik een misdrijf pleeg?
En hoe zou hij dat doen?

En familie gaat ook mee toch volgens Wilders, dus mijn 100% Nederlandse moeder die zich nog nooit heeft misdragen zal ook naar Marokko moeten verkassen.
Als jij geen Marokkaans paspoort hebt, en alleen een Nederlands paspoort, dan kan je niet uitgezet worden. Je mag immers niet statenloos worden.

maandag 15 juni 2009 @ 20:47:53 #174
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038490
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn al steden waar het wel zo is. Rotterdam islamiseert in rap tempo. Ook steden als Malmo en Franse voorsteden van Parijs zijn complete no-go areas voor de politie geworden.
Islamiseren en no-go area's zijn tegenwoordig al hetzelfde?
ok, lets go again
danku lieve fans
  maandag 15 juni 2009 @ 20:47:57 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_70038495
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zijn NIET ons probleem en we moeten het ook niet ONS probleem MAKEN!

Blijkbaar zijn het OOK Marokkanen. Blijkbaar geeft de Marokkaanse overheid paspoorten aan DE grootste inkomstenbron van die landen (de andere Maghreblanden profiteren ook keihard van de massa-immigratie van Tunezen, Algerijnen en Marokkanen naar met name Frankrijk, Belgie, Spanje en Nederland). Blijkbaar zijn ze OOK Marokkaan. En dat is ook wel duidelijk als je es dieper gaat kijken naar hoe ze zich voordoen:

- mocrofever
- mocroflavour
- Marokkaans vlagvertoon tijdens het voetballen
- Turks vlagvertoon
- alle Hyves "proud to be Turk" etc.

We moeten ONZE problemen ONZE problemen laten en HUN problemen HUN problemen.

Als er iemand van FOK gebanned wordt omdat hij/zij zich misdraagt, dan is er toch ook geen enkele admin die zegt: ja, maar dan zadelen we een ander forum op met deze querulant (een veel te lief woord voor nietsontziend Marokkaans tuig dat buspassagiers, ambulancebroeders en blonde Goudase meisjes mishandelt).

We moeten het probleem duidelijk definieren en oplossen.

En eindelijk doet Wilders dat, hij komt eindelijk eens met een voorstel, in plaats van alsmaar janken, dan vind ik ook dat je daar goed naar moet luisteren.
Ze zijn wel ons probleem, want ze zijn hier opgegroeid. Kennelijk gaat er iets mis in het onderwijs of in de begeleiding van de ouders. En dat de marokkaanse jeugd (in het algemeen, niet alleen het tuig) zich stoer "mocro" gaan noemen komt alleen maar omdat ze steeds meer merken dat ze niet als volwaardig Nederlander worden geaccepteerd, juist door het geschreeuw van Wilders en anderen.

Wilders maakt het probleem alleen maar groter i.p.v. dat ie constructief meewerkt aan een oplossing.
Yankee go home!
  maandag 15 juni 2009 @ 20:48:44 #176
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038523
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als jij geen Marokkaans paspoort hebt, en alleen een Nederlands paspoort, dan kan je niet uitgezet worden. Je mag immers niet statenloos worden.
Hahh, dus kun je met één paspoort minder zwaar bestraft worden?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70038564
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zou tegen alle europese verdragen ingaan.
Ja, tijd dat die dus veranderd dan wel opgeschort worden.

Waar is die Can Do, Yes We Can, Change mentaliteit die de Verenigde Staten van Amerika onder leiding van visionair Barack Obama weer op het padje heeft gekregen? Waarom al die laffe "we zitten aan verdragen vast" laksheid?

maandag 15 juni 2009 @ 20:49:55 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_70038572
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:44 schreef Py het volgende:

[..]

Wij hebben gefaald? Wil je nu zeggen dat ze er zelf niets aan kunnen doen maar dat wij ze er toe aan hebben gezet ofzo?
Nee, we hebben o.a. gefaald in het begeleiden van de integratie van de ouders. Omdat we ze als "gastarbeiders" zagen die toch weer zouden vertrekken.
Yankee go home!
  maandag 15 juni 2009 @ 20:50:02 #179
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70038575
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef t-8one het volgende:

[..]

Wil ik ze uitzetten?

gutver
Ik richtte me daarmee niet op jou, maar ik wil slecht aangeven dat het onmogelijk is om mensen uit te zetten omdat je niet weet naar welk land ze überhaupt uitgezet moeten worden.
pi_70038602
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik richtte me daarmee niet op jou, maar ik wil slecht aangeven dat het onmogelijk is om mensen uit te zetten omdat je niet weet naar welk land ze überhaupt uitgezet moeten worden.
naar huus?
  maandag 15 juni 2009 @ 20:50:55 #181
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038613
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

ik dacht al
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70038629
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef t-8one het volgende:

[..]

Hahh, dus kun je met één paspoort minder zwaar bestraft worden?
Nee, anders. Dan ga je de gevangenis in.

Net als dat mensen met 2 paspoorten voordelen hebben (maar daar hoor ik je niet over?). Zo hebben ze ook nadelen.

Waar komt toch die houding vandaan dat WIJ alle problemen moeten oplossen, zelfs van andere landen en ZEKER als die andere landen ONS opzadelen met HUN problemen?

Optiefen met buitenlands tuig.

maandag 15 juni 2009 @ 20:51:44 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70038651
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:

Waar is die Can Do, Yes We Can, Change mentaliteit
In ieder geval niet bij Geert Wilders, want het positivisme van de Obama campagne is bij hem ver te zoeken.
pi_70038673
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Net als dat mensen met 2 paspoorten voordelen hebben (maar daar hoor ik je niet over?). Zo hebben ze ook nadelen.

Waar komt toch die houding vandaan dat WIJ alle problemen moeten oplossen, zelfs van andere landen en ZEKER als die andere landen ONS opzadelen met HUN problemen?

YW
pi_70038688
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef t-8one het volgende:

[..]

Islamiseren en no-go area's zijn tegenwoordig al hetzelfde?
Ze hangen helaas sterk samen. De islam kent geen twijfel (verbiedt het zelfs) en dat maakt dat er geen zelfreflectie plaatsvindt binnen de islamitische gemeenschappen. Zo kunnen jeugdige criminelen de boel bij mekaar liegen en hun goedgelovige ouders om de tuin leiden.

pi_70038764
Dat was in Amerika, jongeman, niet in de EU.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_70038773
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In ieder geval niet bij Geert Wilders, want het positivisme van de Obama campagne is bij hem ver te zoeken.
Ik ben het lang niet altijd met hem eens. Maar ik vind dat je een open mind moet houden naar wat andere partijen zeggen. Zo kan GroenLinks wel es wat verstandigs zeggen en zo Wilders ook.

Hij moet opdonderen met zijn koranverboden, burqaverboden en andere maakbaarheidsshit (die in feite net zo erg is als die van de PvdA, dan is GroenLinks nog beter, want liberaler), maar HIER heeft hij een goed punt.

DURF dat nou es te erkennen, in plaats van mensen met durf zonder te luisteren af te serveren.

maandag 15 juni 2009 @ 20:55:33 #188
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038830
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dusuhhh, even samenvatten.

Als iemand z'n moeder Nederlands is, z'n vader Turks/Nederlands want in Nederland geboren en die iemand is zelf dus ook in Nederland geboren.
Wiskundig gezien dus 1/4 Turks (??)

en die persoon misdraagt zich in Nederland is dat het probleem van Turkije?

Hmm, interessant.

Ohw, waarom zou ik voordelen van 2 paspoorten moeten noemen? dat doet hier helemaal niet ter zake.
ok, lets go again
danku lieve fans
  maandag 15 juni 2009 @ 20:56:05 #189
188345 Py
op zich
pi_70038846
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, we hebben o.a. gefaald in het begeleiden van de integratie van de ouders. Omdat we ze als "gastarbeiders" zagen die toch weer zouden vertrekken.
Mja het komt toch een beetje over als dat die mensen niet uit zichzelf bepaalde dingen goed kunnen doen zonder dat wij ze begeleiden.
En wat je zegt is ook een waarheid. Maar het is niet de enige waarheid. Dat er een groep trollers rondloopt vanwege de islam is ook een waarheid. Je moet al die aspecten durven zien.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:56:18 #190
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70038857
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze hangen helaas sterk samen. De islam kent geen twijfel (verbiedt het zelfs) en dat maakt dat er geen zelfreflectie plaatsvindt binnen de islamitische gemeenschappen. Zo kunnen jeugdige criminelen de boel bij mekaar liegen en hun goedgelovige ouders om de tuin leiden.
Wat een onzin
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70038917
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze zijn wel ons probleem, want ze zijn hier opgegroeid. Kennelijk gaat er iets mis in het onderwijs of in de begeleiding van de ouders. En dat de marokkaanse jeugd (in het algemeen, niet alleen het tuig) zich stoer "mocro" gaan noemen komt alleen maar omdat ze steeds meer merken dat ze niet als volwaardig Nederlander worden geaccepteerd, juist door het geschreeuw van Wilders en anderen.
Ah, we draaien het om. De allochtoon als eeuwig slachtoffer in plaats van ze op hun verantwoordelijkheid aan te spreken.

Remlof, hoe kan jij nou moderator zijn en mensen bannen? Ik zie in het banmeldtopic -terecht- stoere praat van "kan zich niet gedragen, dan maar een weekje weg". Dan zie ik GEEN opmerkingen als "wij als FOK hebben deze forummer in een hoekje gedreven en daarom voelt hij zich niet geaccepteerd".

Waarom durf je anoniem, vanachter je IP-adres WEL stoer te zijn tegen forummers, maar zodra het om (veelal draaideur)criminelen gaat, wil je ze koste wat kost BINNENhouden en het liefst nog knuffelen ook?

Waar komt die drang tot zelfhaat toch vandaan vraag ik me af. Je bent niet de enige hoor, heel links lijdt eraan, maar ik vind het zo maf.

pi_70038955
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef t-8one het volgende:

[..]

Als iemand z'n moeder Nederlands is, z'n vader Turks/Nederlands want in Nederland geboren en die iemand is zelf dus ook in Nederland geboren.

Hmm, interessant.

Ohw, waarom zou ik voordelen van 2 paspoorten moeten noemen? dat doet hier helemaal niet ter zake.
Verkeerd voorbeeld
Turken misdragen zich over het algemeen niet.
En alles wat in Nederland gebeurt is naar mijn mening ONS probleem.
pi_70039038
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef t-8one het volgende:

[..]

Hmm, interessant.
Het gaat om het paspoort. Als iemand 2 paspoorten heeft, kun je er 1 van innemen, namelijk dat van het land waar hij zich bevindt. Dan kan je iemand ongewenst vreemdeling verklaren en over de grens tiefen.
quote:
Omdat ik je alleen maar hoor over hoe zielig iemand met 2 paspoorten wel niet is, en dat we zo iemand niet anders zouden kunnen behandelen.

Hij IS gvd anders! Hij heeft namelijk 2 paspoorten. Makkelijk met reizen, etc. Ff kut als je crimineel wordt.

Heel simpele oplossing: niet crimineel worden.

En DAAR gaat het uiteindelijk om.

maandag 15 juni 2009 @ 20:59:55 #194
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70039042
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, we draaien het om. De allochtoon als eeuwig slachtoffer in plaats van ze op hun verantwoordelijkheid aan te spreken.

Remlof, hoe kan jij nou moderator zijn en mensen bannen? Ik zie in het banmeldtopic -terecht- stoere praat van "kan zich niet gedragen, dan maar een weekje weg". Dan zie ik GEEN opmerkingen als "wij als FOK hebben deze forummer in een hoekje gedreven en daarom voelt hij zich niet geaccepteerd".

Waarom durf je anoniem, vanachter je IP-adres WEL stoer te zijn tegen forummers, maar zodra het om (veelal draaideur)criminelen gaat, wil je ze koste wat kost BINNENhouden en het liefst nog knuffelen ook?

Waar komt die drang tot zelfhaat toch vandaan vraag ik me af. Je bent niet de enige hoor, heel links lijdt eraan, maar ik vind het zo maf.

Hahh, onder het mom van liberaal alles op iemands eigen verantwoordelijkheid afschuiven zodat het niet jouw pakkie aan is.
ok, lets go again
danku lieve fans
  maandag 15 juni 2009 @ 21:01:03 #195
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_70039093
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Verkeerd voorbeeld
Turken misdragen zich over het algemeen niet.
Nou dan maak je er toch Marokkaan van?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_70039351
Laten we het nog eens even puntsgewijs doen.

1. Wilders is bang voor de demografische tijdbom van de Islam. Ze krijgen meer kindertjes dan wij, dus over een paar generaties zullen ze in de meerderheid zijn.

2. Wilders wil dit niet laten gebeuren.

3. De enige 2 manieren om die demografische tijdbom tegen te gaan is om of alle Moslims Nederland cq Europa uit te schoppen of geboortebeperking voor moslims instellen.

4. De enige manier om dit aan te pakken is stapsgewijs. Zeker bij onvoldoende draagkracht.

Toen Wilders net begon was het alle criminele marokkanen het land uit schoppen. Nu hij 1/5 van de Europese zetels binnen heeft gehaald kan hij meer gaan roepen. Zijn volgende stap is dus: alle criminele *moslims* het land (of Europa) uit. Mocht zijn draagvlak nog groter worden en hij wordt minister-president, dan doemt het volgende probleem op: hoe kun je zien wie moslim is en wie niet? Een mooie stempel op het Id-bewijs of paspoort dus. Een kledingstuk van een ster ofzo voorzien is natuurlijk uit den boze. We zijn geen nazi's immers!

Maar ja, alleen de criminele moslims er uit gaat niet snel genoeg, want hun geboortecijfer ligt nog steeds 2x zo hoog. Een eerder plannetje van Wilders was om ook de familie van criminele allochtonen de laan uit te sturen. Dat plannetje wordt dan toch maar ingevoerd. Het stuit weliswaar op verzet van een minderheid van de Nederlanders, maar het overgrote deel -vooral Truus en Mien en Shirley- zijn er inmiddels van overtuigd dat de moslims de credietcrisis hebben veroorzaakt en dat ze alle baantjes inpikken.

Gelukkig zal Wilders eerst een kabinet met andere partijen voor elkaar moeten krijgen...
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 21:11:40 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_70039602
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn al steden waar het wel zo is. Rotterdam islamiseert in rap tempo. Ook steden als Malmo en Franse voorsteden van Parijs zijn complete no-go areas voor de politie geworden. Een groot kalifaat, gelukkig nog op kleine schaal.
[..]

Waar slaat dit op?

Je moet kiezen voor:
- vrede
- democratie
- vrijheid
- Europa

Dat doe je door buitenlands (door het hebben van een buitenlands paspoort ZIJN het ook buitenlanders) crimineel tuig op te laten flikkeren.

Jammer, je was welkom, maar je hebt er een zootje van gemaakt. Wij moeten je niet en je niet-criminele medelanders ook niet. Optiefen, wellicht weet je je in die zandbak waar je ouders vandaan komen wel te gedragen.

Dat is eerlijk, effectief en duidelijk.
wat is dit nou weer voor onzin???

wat heeft het uitzetten van criminelen in godsnaam met kiezen voor vrede, democratie, vrijheid, europa te maken??????

kunnen we ineens niet meer naar de stembus als er hier teveel in de gevangenis blijven rond hangen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_70039609
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:01 schreef t-8one het volgende:

[..]

Nou dan maak je er toch Marokkaan van?
Ik kan niet aanhaken in deze discussie, mijn mening komt niet overeen met een groot gedeelte van matador en de uwe

Ik zeg alleen dat het tijd wordt dat mensen(politicie voornamelijk) in Nederland hun linkse troetel kleppen afdoen. En gewoon erkennen dat er in Nederland problemen zijn met Marokaanse mensen die hier wonen,( Zij zelf vinden het nl een schande om Nederlander genoemt te worden )
We hebben een paar keer geprobeert om dit samen als inwoner van Nederland dit op te lossen, en meerdere malen faalt het;

Wat ik ook niet begrijp; Is dat het de Marokaanse-samenleving hier geen moer kan schelen. En daardoor ALLES aan hen voorbij laten gaan. Ze weten van niks, doen niks, er is niks?
Omdat bij marokanen alles gooed is natuurlijk. Zou ik ook vinden.
Desalniettemin dat wij hen moeten helpen proberen alles recht te trekken door middel gewoon normaal met elkaar te spreken (niet elitiare bullshit, debatten en intervieuw, of linkse propoganda door lief te zijn), NEE jullie maken het te bont. Erken het , check het waarom? (Macho-cultuur nog zwaar aanwezig?)
En PRATEN met NEDERLANDERS (SURI'S BLANKE of wat dan ook)
En lukt het niet? Binnen redelijke termijn ... Dan ff Koning Abdullah bellen, informeren en HOUDOE HEH
ik heb beantwoord

[ Bericht 3% gewijzigd door J2ZGTE op 15-06-2009 21:25:28 ]
pi_70039684
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Ik kan niet aanhaken in deze discussie, mijn mening komt niet overeen met een groot gedeelte van matador en de uwe

Ik zeg alleen dat het tijd wordt dat mensen de linkse troetel kleppen afdoen. En gewoon erkennen dat er in Nederland problemen zijn met Marokaanse mensen die hier wonen,( Zij zelf vinden het nl een schande om Nederlander genoemt te worden )
Desnoods gewoon voor hen wel de Sharia invoeren, misschien zijn ze zo gek om er mee in te stemmen.
  maandag 15 juni 2009 @ 21:13:23 #200
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70039692
Volgens mij valt het met die demografische tijdbom ook wel mee. De gedachte dat allochtonen traditioneel grote gezinnen hebben klopt wel, maar dat is meer oudere generatie. Mijn vader kwam uit een gezin van 5, mijn moeder uit een gezin van 9 (turkse vader, nederlandse moeder). Mijn ervaring is dat de huidige generatie medelanders ook gewoon 2 kinders krijgt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')