Hahh, dus kun je met één paspoort minder zwaar bestraft worden?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij geen Marokkaans paspoort hebt, en alleen een Nederlands paspoort, dan kan je niet uitgezet worden. Je mag immers niet statenloos worden.
Ja, tijd dat die dus veranderd dan wel opgeschort worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou tegen alle europese verdragen ingaan.
Nee, we hebben o.a. gefaald in het begeleiden van de integratie van de ouders. Omdat we ze als "gastarbeiders" zagen die toch weer zouden vertrekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Wij hebben gefaald? Wil je nu zeggen dat ze er zelf niets aan kunnen doen maar dat wij ze er toe aan hebben gezet ofzo?
Ik richtte me daarmee niet op jou, maar ik wil slecht aangeven dat het onmogelijk is om mensen uit te zetten omdat je niet weet naar welk land ze überhaupt uitgezet moeten worden.quote:
naar huus?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik richtte me daarmee niet op jou, maar ik wil slecht aangeven dat het onmogelijk is om mensen uit te zetten omdat je niet weet naar welk land ze überhaupt uitgezet moeten worden.
ik dacht alquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik richtte me daarmee niet op jou, maar ik wil slecht aangeven dat het onmogelijk is om mensen uit te zetten omdat je niet weet naar welk land ze überhaupt uitgezet moeten worden.
Nee, anders. Dan ga je de gevangenis in.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Hahh, dus kun je met één paspoort minder zwaar bestraft worden?
In ieder geval niet bij Geert Wilders, want het positivisme van de Obama campagne is bij hem ver te zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Waar is die Can Do, Yes We Can, Change mentaliteit
YWquote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, anders. Dan ga je de gevangenis in.
Net als dat mensen met 2 paspoorten voordelen hebben (maar daar hoor ik je niet over?). Zo hebben ze ook nadelen.
Waar komt toch die houding vandaan dat WIJ alle problemen moeten oplossen, zelfs van andere landen en ZEKER als die andere landen ONS opzadelen met HUN problemen?
Optiefen met buitenlands tuig.
Ze hangen helaas sterk samen. De islam kent geen twijfel (verbiedt het zelfs) en dat maakt dat er geen zelfreflectie plaatsvindt binnen de islamitische gemeenschappen. Zo kunnen jeugdige criminelen de boel bij mekaar liegen en hun goedgelovige ouders om de tuin leiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef t-8one het volgende:
[..]
Islamiseren en no-go area's zijn tegenwoordig al hetzelfde?
Ik ben het lang niet altijd met hem eens. Maar ik vind dat je een open mind moet houden naar wat andere partijen zeggen. Zo kan GroenLinks wel es wat verstandigs zeggen en zo Wilders ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval niet bij Geert Wilders, want het positivisme van de Obama campagne is bij hem ver te zoeken.
Dusuhhh, even samenvatten.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, anders. Dan ga je de gevangenis in.
Net als dat mensen met 2 paspoorten voordelen hebben (maar daar hoor ik je niet over?). Zo hebben ze ook nadelen.
Waar komt toch die houding vandaan dat WIJ alle problemen moeten oplossen, zelfs van andere landen en ZEKER als die andere landen ONS opzadelen met HUN problemen?
Optiefen met buitenlands tuig.
Mja het komt toch een beetje over als dat die mensen niet uit zichzelf bepaalde dingen goed kunnen doen zonder dat wij ze begeleiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we hebben o.a. gefaald in het begeleiden van de integratie van de ouders. Omdat we ze als "gastarbeiders" zagen die toch weer zouden vertrekken.
Wat een onzinquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hangen helaas sterk samen. De islam kent geen twijfel (verbiedt het zelfs) en dat maakt dat er geen zelfreflectie plaatsvindt binnen de islamitische gemeenschappen. Zo kunnen jeugdige criminelen de boel bij mekaar liegen en hun goedgelovige ouders om de tuin leiden.
Ah, we draaien het om. De allochtoon als eeuwig slachtoffer in plaats van ze op hun verantwoordelijkheid aan te spreken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn wel ons probleem, want ze zijn hier opgegroeid. Kennelijk gaat er iets mis in het onderwijs of in de begeleiding van de ouders. En dat de marokkaanse jeugd (in het algemeen, niet alleen het tuig) zich stoer "mocro" gaan noemen komt alleen maar omdat ze steeds meer merken dat ze niet als volwaardig Nederlander worden geaccepteerd, juist door het geschreeuw van Wilders en anderen.
Verkeerd voorbeeldquote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dusuhhh, even samenvatten.
Als iemand z'n moeder Nederlands is, z'n vader Turks/Nederlands want in Nederland geboren en die iemand is zelf dus ook in Nederland geboren.
Wiskundig gezien dus 1/4 Turks (??)
en die persoon misdraagt zich in Nederland is dat het probleem van Turkije?
Hmm, interessant.
Ohw, waarom zou ik voordelen van 2 paspoorten moeten noemen? dat doet hier helemaal niet ter zake.
Het gaat om het paspoort. Als iemand 2 paspoorten heeft, kun je er 1 van innemen, namelijk dat van het land waar hij zich bevindt. Dan kan je iemand ongewenst vreemdeling verklaren en over de grens tiefen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dusuhhh, even samenvatten.
Als iemand z'n moeder Nederlands is, z'n vader Turks/Nederlands want in Nederland geboren en die iemand is zelf dus ook in Nederland geboren.
Wiskundig gezien dus 1/4 Turks (??)
en die persoon misdraagt zich in Nederland is dat het probleem van Turkije?
Hmm, interessant.
Omdat ik je alleen maar hoor over hoe zielig iemand met 2 paspoorten wel niet is, en dat we zo iemand niet anders zouden kunnen behandelen.quote:Ohw, waarom zou ik voordelen van 2 paspoorten moeten noemen? dat doet hier helemaal niet ter zake.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, we draaien het om. De allochtoon als eeuwig slachtoffer in plaats van ze op hun verantwoordelijkheid aan te spreken.
Remlof, hoe kan jij nou moderator zijn en mensen bannen? Ik zie in het banmeldtopic -terecht- stoere praat van "kan zich niet gedragen, dan maar een weekje weg". Dan zie ik GEEN opmerkingen als "wij als FOK hebben deze forummer in een hoekje gedreven en daarom voelt hij zich niet geaccepteerd".
Waarom durf je anoniem, vanachter je IP-adres WEL stoer te zijn tegen forummers, maar zodra het om (veelal draaideur)criminelen gaat, wil je ze koste wat kost BINNENhouden en het liefst nog knuffelen ook?
Waar komt die drang tot zelfhaat toch vandaan vraag ik me af. Je bent niet de enige hoor, heel links lijdt eraan, maar ik vind het zo maf.
Nou dan maak je er toch Marokkaan van?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld
Turken misdragen zich over het algemeen niet.
wat is dit nou weer voor onzin???quote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn al steden waar het wel zo is. Rotterdam islamiseert in rap tempo. Ook steden als Malmo en Franse voorsteden van Parijs zijn complete no-go areas voor de politie geworden. Een groot kalifaat, gelukkig nog op kleine schaal.
[..]
Waar slaat dit op?
Je moet kiezen voor:
- vrede
- democratie
- vrijheid
- Europa
Dat doe je door buitenlands (door het hebben van een buitenlands paspoort ZIJN het ook buitenlanders) crimineel tuig op te laten flikkeren.
Jammer, je was welkom, maar je hebt er een zootje van gemaakt. Wij moeten je niet en je niet-criminele medelanders ook niet. Optiefen, wellicht weet je je in die zandbak waar je ouders vandaan komen wel te gedragen.![]()
Dat is eerlijk, effectief en duidelijk.
Ik kan niet aanhaken in deze discussie, mijn mening komt niet overeen met een groot gedeelte van matador en de uwequote:Op maandag 15 juni 2009 21:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nou dan maak je er toch Marokkaan van?
Desnoods gewoon voor hen wel de Sharia invoeren, misschien zijn ze zo gek om er mee in te stemmen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Ik kan niet aanhaken in deze discussie, mijn mening komt niet overeen met een groot gedeelte van matador en de uwe![]()
Ik zeg alleen dat het tijd wordt dat mensen de linkse troetel kleppen afdoen. En gewoon erkennen dat er in Nederland problemen zijn met Marokaanse mensen die hier wonen,( Zij zelf vinden het nl een schande om Nederlander genoemt te worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |