abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70042280
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Meki het volgende:

[..]

dus jij hebt wilders hoog zien zitten he
Nee hoor. Jij wel?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:13:35 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_70042299
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga gewoon leren, geld sparen, grond kopen in Marokko en je nu al voorbereiden op terugkeer. Ik zie heel veel Marokkanen dat al doen.
Ja en wie moeten dan straks de premies voor onze pensioenen betalen?
Yankee go home!
pi_70042348
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!
Niet reageren op dat soort bullshit man, allemaal al achterhaalt. Kwestie van een knopje tegenwoordig
(als je geld hebt).
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70042354
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat mogen de Wildersadepten doen. Tegelijkertijd met het waxxen van konten van bejaarden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042414
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mocht het onverhoopt ooit zover komen (niemand kan immers in de toekomst kijken): onderschat de autochtone Nederlander niet! In dat geval zullen 'we' ons land met hand en tand verdedigen. Ik ben bereid om te sterven voor mijn vaderland en als ik ga, neem ik er zoveel mogelijk mee!
Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042457
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Relatief veel hoopopgeleide allochtonen keren terug naar hun oorspronkelijke land omdat de "de samenleving" tegenwoordig hard tekeer gaat tegen alle allochtonen. De luie, criminele allochtonen die blijven hier achter. Een vooruitstrevend land hoort juist criminelen de prikkel te geven om het land te verlaten, en de hoogopgeleide mensen de prikkel geven om hier te blijven.

De politici hebben dit land naar de ***** geholpen. Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en anno 2009 kunnen ze nog steeds geen problemen oplossen.
pi_70042512
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee te zeggen dat dit maal geen NSB-taferelen zullen plaatsvinden, of juist wel (dus dat ze de Moslimholocaust gaan steunen?)

quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat mogen de Wildersadepten doen. Tegelijkertijd met het waxxen van konten van bejaarden.
pi_70042513
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
Haat oogsten doet de meerderheid van welwillende marokkanen in Nederland, die gewoon normaal meedraaien in onze maatschappij, dat is nog het meest trieste gevolg van het geschreeuw van Wilders.
Kom op remlof, noch Wilders noch ondergetekende heeft IETS tegen niet-criminele Marokkaanse Nederlanders.

Wel eerlijk en zuiver discussieren alsjeblieft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70042591
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom op remlof, noch Wilders noch ondergetekende heeft IETS tegen niet-criminele Marokkaanse Nederlanders.

Wel eerlijk en zuiver discussieren alsjeblieft.
Als je zuiver wil discussiëren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeën wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.

Dat is pas zuiver discussiëren. Claimen dat tientallen miljoenen moslims eruit moeten, terwijl er maar 15 miljoen zijn, daar gaat het om.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 juni 2009 @ 22:21:32 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70042670
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:21:35 #286
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70042674
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Relatief veel hoopopgeleide allochtonen keren terug naar hun oorspronkelijke land omdat de "de samenleving" tegenwoordig hard tekeer gaat tegen alle allochtonen. De luie, criminele allochtonen die blijven hier achter. Een vooruitstrevend land hoort juist criminelen de prikkel te geven om het land te verlaten, en de hoogopgeleide mensen de prikkel geven om hier te blijven.

De politici hebben dit land naar de ***** geholpen. Eerst 40 jaar lang wegkijken voor problemen en anno 2009 kunnen ze nog steeds geen problemen oplossen.
Gelukkig kunnen wij ook emigreren Even kijken of ik nog familie in Indonesië kan vinden
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_70042720
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je zuiver wil discussiëren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeën wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken. Als je speciale restricties en andere maatregelen wil treffen die alleen hun raken, dan wil je hen het leven zuur maken. Crimineel of niet-crimineel is geheel irrelevant.

Dat is pas zuiver discussiëren. Claimen dat tientallen miljoenen moslims eruit moeten, terwijl er maar 15 miljoen zijn, daar gaat het om.
* Mist het totale punt

And its gone.
pi_70042745
quote:

[..]

Als je zuiver wil discussiëren, moet je niet liegen. Als je de Koran wil verbieden en Moskeeën wil verbieden, wil je hen het leven zuur maken.
Dat WIL ik helemaal niet.

Daarom ook aan jou; discussieer zuiver en reageer op wat ik zeg. Niet op wat iemand anders zegt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70042761
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is een eerlijke vraag. Immers hij sprak over een situatie waarin Moslims werden onderdrukt en vervolgd, daar zou hij tegen vechten. Het is mij niet duidelijk tegen wie jij dan gaat vechten in dergelijke situaties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042769
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Slappy het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen wij ook emigreren Even kijken of ik nog familie in Indonesië kan vinden
pi_70042779
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat WIL ik helemaal niet.

Daarom ook aan jou; discussieer zuiver en reageer op wat ik zeg. Niet op wat iemand anders zegt.
Ik reageer op wat Wilders zegt, terwijl jij doet alsof hij geenszins tegen de normale man ageert. Simpel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70042857
quote:

[..]

pi_70042913
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Allah Al Watan Al Malik
pi_70042999
Mensen, mensen, mensen toch, hoe moet het nu verder?
pi_70043030
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zuiver is een relatief begrip
  maandag 15 juni 2009 @ 22:31:15 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70043119
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een eerlijke vraag. Immers hij sprak over een situatie waarin Moslims werden onderdrukt en vervolgd, daar zou hij tegen vechten. Het is mij niet duidelijk tegen wie jij dan gaat vechten in dergelijke situaties.
Okee.

Ik heb niets tegen moslims en niets tegen buitenlanders (onder mijn beste vrienden bevinden zich 2 Turken en een Surinamer en ik heb een Turkse vriendin gehad). Dat voorop gesteld. Waar ik wel een hekel aan heb zijn de criminele, overlast veroorzakende kut Marokkanen (dus niet degene die zich gedragen) die zich van niks en niemand iets aantrekken en waar niets mee te beginnen is.

Ghazi begon over een oorlog van 'de' moslims tegen 'ons'. En in zo'n geval vecht ik voor mijn vaderland.

Maar goed, er komt geen oorlog dus dat is eigenlijk bullshit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_70043193
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee.

Ik heb niets tegen moslims en niets tegen buitenlanders (onder mijn beste vrienden bevinden zich 2 Turken en een Surinamer en ik heb een Turkse vriendin gehad). Dat voorop gesteld. Waar ik wel een hekel aan heb zijn de criminele, overlast veroorzakende kut Marokkanen (dus niet degene die zich gedragen) die zich van niks en niemand iets aantrekken en waar niets mee te beginnen is.

Ghazi begon over een oorlog van 'de' moslims tegen 'ons'. En in zo'n geval vecht ik voor mijn vaderland.

Nou, Ghazi begon over een oorlog indien er sprake was van een holocaust op moslims, vandaar vond ik het frappant dat je dan juist de holocaust zou steunen. (Daarom vroeg ik het ook maar voor de zekerheid).
Allah Al Watan Al Malik
pi_70043200
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien komen er wel rellen..
pi_70043276
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien komen er wel rellen..
Er gebeurd helemaal niks, we zitten in Nederland. Zelfs als de hele wereld in vuur en vlam staat, eten wij nogsteeds een boterham met kaas in de ochtend en laten we honden op de stoep poepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70043381
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er gebeurd helemaal niks, we zitten in Nederland. Zelfs als de hele wereld in vuur en vlam staat, eten wij nogsteeds een boterham met kaas in de ochtend en laten we honden op de stoep poepen.
Op korte termijn wel ja. Op (middel)lange termijn weet je niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')