Nooit problemen gehad met marokkanen ??quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:45 schreef sp3c het volgende:
ik heb meerdere scholen bezocht in mijn leven
Ik ben blij dat je er ook mee te maken heb gehad. Gelukkig ik dacht dat ik alles uit mijn duim zoog.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef sp3c het volgende:
nou dat zeg ik niet
maar je mag me best feliciteren, dat vind ik altijd wel leuk
Jawel Meki nu kunnen ze dat ene postje niet aanpassen hequote:
k ben geen kloon van Slappaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:16 schreef Meh7 het volgende:
Waarom reageer je met je kloons op elkaar? Dat werkt schizofrenie in de hand, Meki/Slappy.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:36 schreef Meh7 het volgende:
tzzz a brada denk je dat je mij zo makkelijk kan flashen? ga ga ga
Varkenquote:
Ik stem niet eens op die Ezel partijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:10 schreef Meki het volgende:
Jij woonde toch in Pekela ?
Hoe was je droomdag gister..
je moest zeker huilen om wilders he van blijdschap
ik ben niet zo'n fan van kanker zoalshetis en als jij die edit niet snapt dan ben je echt niet helemaal goed bij je hoofdquote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
hou eens op met editen. de eerste edit was niet goed. de tweede hooguit. maar was wel een reactie op jouw geneuzel.
ja dat kan. is gewoon amsterdams. als je dat al niet trekt moet je misschien afstand gaan nemen, of veel meer gaan editen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fan van kanker zoalshetis en als jij die edit niet snapt dan ben je echt niet helemaal goed bij je hoofd
jij ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef sp3c het volgende:
ga slapen
Word je niet misselijk van je eigen borstklopperij? Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef sp3c het volgende:
dat was geen troll dat was recht voor zijn raap, straight to the point en best grappig
nee?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Word je niet misselijk van je eigen borstklopperij?
echt hoorquote:Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
het punt was al meerdere malen gemaakt?quote:Het was wel degelijk trollen. Met die uitspraak lokte je meer en vooral extremere reacties uit, terwijl het punt al meerdere malen gemaakt was, waardoor het zeer zeker overbodig was. Zeker als mod moet je men niet gaan uitlokken.
Tim, jij hebt meer notes in minder dan 12 maanden dan Sp3c in 6 jaar dus wat praat je eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Word je niet misselijk van je eigen borstklopperij? Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Het was wel degelijk trollen. Met die uitspraak lokte je meer en vooral extremere reacties uit, terwijl het punt al meerdere malen gemaakt was, waardoor het zeer zeker overbodig was. Zeker als mod moet je men niet gaan uitlokken.
Waarom verbaast me dat toch niet?quote:
Who cares dat er in POL een centraal PVV/Wilders topic is ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat doet NOS verslaggeefster met hoofddoek valt slecht bij PVV in NWS als er ook een topic met dezelfde discussie in POL loopt en er daar zelfs een centraal PVV/Wilders topic is?
De regels zijn vrij dun qua dubbele topics. Deze discussie hebben we ook al tig keer proberen uit te leggen en ook al gevoerd achter de schermen en met FA's. Het komt er op neer dat ze/we willen dat dubbele topics in verschillende fora's moeten kunnen. Deels omdat je verschillende groepen gebruikers bereikt. Nu is de lijn tussen NWS en POL erg dun, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Helaas is het geen antwoord op mijn vraag.
Ik ben de jongste telg op NWSquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik leer het ook nooitIk moet niet de jongste bediende die het vak nog moet leren.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:49 schreef Cairon het volgende:
Hard bewijs voor doofpot in Catshuis-affaire
Subtiel gebruik van taal ook.
Kon je niet slapen vanwege die topic ofzo ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Wheelgunner het volgende:
Varkensgriep is complot of voorbedachten rade
Heeft verder geen toelichting nodig, me dunkt.
Oorzaak en gevolg.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Meh7 het volgende:
Blijkbaar is het erger om één persoon als "grootste fout" te bestempelen in tegenstelling tot miljoenen personen.
"One death is a tragedy; a million is a statistic."
Jammer, Trigger.
Dan zal ik in het vervolg vaker overgaan tot indirecte beledigingen, bedankt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg.
Jij kunt je beledigd voelen door iets wat hij zegt.
Je kunt als gevolg daarvan hem direct beledigen.
Dat laatste is dus niet toegestaan op het forum.
Ik ben het voor een keer met Meki eens. Ik wilde het net komen melden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef Meki het volgende:
Wilders: miljoenen moslims moeten weg
Kanker Marokkanen ? en Marokko's afval ??
Daarvoor ben ik ingehuurd.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Slappy het volgende:
En Paddy en Frutsel zouden nooit mijn posts moeten wijzigingen
Dat lieg je, de notes die jij ziet zijn anoniemquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef Slappy het volgende:
Nee ik zie me notes wel eens naen staat altijd Sp3c bij
![]()
Nee als ik op notes klik word ik doorgestuurd naar dat topic en staat er bij welke mod dat vernield heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lieg je, de notes die jij ziet zijn anoniem
Dit is nou zo'n *weetje* wat ik niet wist dus een *wist u datje*quote:Unilever, een van ’s werelds grootste ijsleveranciers, keerde de ijsmarkt binnenstebuiten en kwam met een aantal opmerkelijke feiten. Bijvoorbeeld dat een op de vijf ijseters zijn hond of kat laat meegenieten van hun ijsjes en dat mannen vaker ijs kiezen als dessert dan vrouwen. Of wat te denken van de rekensom dat er gemiddeld 50 likjes nodig zijn om een bolletje ijs op te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |