abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69665842
quote:
UTRECHT - Undercoverjournalist Alberto Stegeman is woensdag aangehouden in Utrecht. Dat heeft de politie gemeld. Stegeman werd volgens een woordvoerder aangehouden bij opnames voor zijn programma.

''Tijdens die opnames is er geduwd en getrokken. Een van de betrokkenen, een vrouw, heeft besloten aangifte te doen.'' Volgens de politie is het normaal dat iemand dan even wordt vastgehouden.

De aanhouding heeft volgens de woordvoerder niets te maken met de beveiliging van politiebureaus in Utrecht.

Vorige week kwam Stegeman in het nieuws omdat collega-journalisten een poster met zijn afbeelding in een Utrechts bureau hadden zien hangen.

Op die poster staat een waarschuwing tegen Stegeman. Hij wist eerder binnen te sluipen bij Schiphol en Defensie. Hij toonde daarmee aan dat de beveiliging daar rammelde.
http://www.nu.nl/achterkl(...)man-aangehouden.html

Jaja, we weten het nu wel Alberto, beetje publiciteit maken oor je uitzending aanstaande zondag.
pi_69666151
En terecht!

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!11!!1!1
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_69666178
ik hoor het net op de radio, ben benieuwd
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:03:17 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69666190
ALBERTOOOOO!!!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:04:32 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69666232
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_69666355
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef F04 het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)man-aangehouden.html

Jaja, we weten het nu wel Alberto, beetje publiciteit maken oor je uitzending aanstaande zondag.
Hahaha dit is ohh, haaha

Alberto
Alberto
pi_69666465
Alberteau
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:11:37 #8
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_69666496
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
pi_69666566
Ik wil nog een soundboard van die knakker hebben.
pi_69666606
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef Tiemie het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Ten eerste is het Albertooooo
pi_69666923
Als Marokkaans straattuig een buurt terroriseert, rijdt de politie met een grote boog om de wijk heen, maar als ze Alberto Stegeman wegens wat duw- en trekwerk kunnen oppakken en vasthouden, zullen ze dat natuurlijk niet nalaten. Het is echt duidelijk waar de prioriteiten van de politie liggen.
pi_69666994
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:24 schreef isogram het volgende:
Als Marokkaans straattuig een buurt terroriseert, rijdt de politie met een grote boog om de wijk heen, maar als ze Alberto Stegeman wegens wat duw- en trekwerk kunnen oppakken en vasthouden, zullen ze dat natuurlijk niet nalaten. Het is echt duidelijk waar de prioriteiten van de politie liggen.
pi_69667320
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:25 schreef LaStrange het volgende:

[..]

Hier werd ik niet vrolijk van:
Krakers vallen woning binnen

Ik zeg niet dat de prio's echt verschoven zijn, maar dit is echt niet best
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_69667560
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69667747
quote:
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 15:44:38 #16
8781 crew  Frutsel
pi_69667775
quote:
Alberto heeft die vrouw geduwd, die vrouw heeft Alberto getrokken en de politie hield Alberto vast? zij doet aangifte? Lijkt me eerder dat Alberto aangerand is
Was zeker vast niet in een parkeergarage met camera's
Alles voor de kijkcijfers
quote:
Uiteraard... dit moest ook ff gezegd worden hier
Ik mis Wilders nog...
pi_69667915
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:

Ik mis Wilders nog...
Wilders:
"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:47:31 #18
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69667919
ALBERTO CHECKT DE POLITIEWAGENPARK!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69668516
Gewoon een staaltje machtsvertoon van de politie. Als het Pietje Puk was geweest, was -ie nooit opgepakt. Maar omdat Alberto Stegeman zich met zijn undercoveracties niet populair maakt bij de politie, is hij een dankbare prooi.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:01:48 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69668598
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef isogram het volgende:
Gewoon een staaltje machtsvertoon van de politie. Als het Pietje Puk was geweest, was -ie nooit opgepakt. Maar omdat Alberto Stegeman zich met zijn undercoveracties niet populair maakt bij de politie, is hij een dankbare prooi.
En die vrouw lacht zich kapot dat ze Alberto zo makkelijk heeft kunnen laten aanhouden. Heeft ze weer wat te vertellen tegen d'r vriendinnen bij het theekransje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69668717
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef isogram het volgende:
Over machtsvertoon gesproken: Politie ziet gezin aan voor criminelen
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 16:08:10 #22
8781 crew  Frutsel
pi_69668862
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders:
"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."

Rest de vraag: Wie is in deze kwestie de 'relschopper'
Zondag weten we het antwoord
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:09:20 #23
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69671251
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Hier werd ik niet vrolijk van:
Krakers vallen woning binnen

Ik zeg niet dat de prio's echt verschoven zijn, maar dit is echt niet best
Laten ze eerst dat werkschuw tuig aanpakken.

Hier baal ik van in Nederland en Europa: als je de klokkenluider speelt dan word je openlijk afgevallen door de politiek, maar voor kraken, vandalisme en het wegtreiteren van andersgelovigen c.q. mensen met een andere geaardheid krijg je nog net geen onderscheiding.
pi_69685753
TEN EERSTE IST ALBERTOOOOOOOOOOOO
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69708191
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
ALBERTO CHECKT DE HET POLITIEWAGENPARK!

Ga jij eens heel snel terug naar school
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')