http://www.telegraaf.nl/b(...)valler__.html?p=23,3quote:LONG ISLAND - Een overvaller is in tranen uitgebarsten toen een winkeleigenaar een geweer op hem richtte. Daarna gaf de winkelier de dief geld en een brood en bekeerde hij hem tot de islam...
Mohammad Sohail wilde net zijn winkel sluiten toen de overvaller met een knuppel de winkel binnenkwam en geld eiste. Met behulp van zijn geweer dwong de winkelier de dief op zijn knieën. "Toen begon hij vreselijk te huilen. Hij jammerde dat hij geen geld en eten in huis had", vertelt de winkelier tegen CNN.
Medelijden
Sohail kreeg medelijden met de dief en gaf hem veertig dollar en een brood. Hij liet hem daarvoor wel beloven nooit meer een overval te plegen... "Hij was onder de indruk en zei direct dat hij ook moslim wilde worden", aldus de winkelier.
De winkelier liet geen gras over dat verzoek groeien en legde ter plekke een islamitische eed bij de overvaller af. "Ik heb hem gefeliciteerd en een nieuwe islamitische naam gegeven: Nawaz Sharif Zardari."
De overvaller kreeg nog een hand van de winkelier en vluchtte daarna alsnog razendsnel de winkel uit...
Yep, iets met leugens, propaganda, nazi's, joodse lobby en nog wat meer van dat soort gein.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef Slappy het volgende:
Hoi Meki wat was er nogal weer mis met de Telegraaf volgens jou
Lekker belangrijk Meki.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)valler__.html?p=23,3
Video zie link Telegraaf
Ik voorzie hier een nieuwe hype onder de Jehova'squote:Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef Iblis het volgende:
Karel de Grote bekeerde de Saksen nog met het zwaard, maar thans bekeert men overvallers al met het geweer. Het geloof gaat wel met zijn tijd mee, dat moet gezegd worden!
Probeer de meki-shop eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Meki,
Ik zit de laatste tijd er ook steeds meer over te denken om moslim te worden. Welke winkel kan ik daarvoor het beste overvallen?
Heb je het adres?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Probeer de meki-shop eens zou ik zeggen
In nederland zijn de meeste overvallers toch al moslim?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Meki,
Ik zit de laatste tijd er ook steeds meer over te denken om moslim te worden. Welke winkel kan ik daarvoor het beste overvallen?
Laan de Fabeltjes 11quote:
Succesvolle methode dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
In nederland zijn de meeste overvallers toch al moslim?
Ze worden blijkbaar allemaal bekeerd. Ik snap het ook niet helemaal, maar Meki kn het vast uitleggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
In nederland zijn de meeste overvallers toch al moslim?
Hij neemt niet op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laan de Fabeltjes 11
5438 BS Utopia
0900-bullshit
Natuurlijk om razendsnel mensen op te zoeken om hen ook te bekeren tot de islam. Nobel.quote:De overvaller kreeg nog een hand van de winkelier en vluchtte daarna alsnog razendsnel de winkel uit...
Ik denk dattie vluchtte omdat de aardige middenstander, geheel naar de vredelievende leefregels van hun beider nieuwe manier van denken, probeerde 1 hand te gaan afhakken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Natuurlijk om razendsnel mensen op te zoeken om hen ook te bekeren tot de islam. Nobel.
Een man, een man, een woord, een woord.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |