Het kan me niet meer verbazen of USA alle korte lontjes opsteekt...quote:‘VS achter bomaanslag Zahedan’
ZAHEDAN - De Verenigde Staten hebben terroristen gehuurd die een bomaanslag in het zuidoosten van Iran pleegden. Dit zei vrijdag de vicegouverneur van de Iraanse provincie Sistan-Baluchitsan, Jalal Sayah. ‘Voor zover we nu weten zijn de daders gehuurd door Amerika en de Agenten van Arrogantie’, aldus Sayah. Er zijn drie arrestaties verricht.
Donderdag kostte een zelfmoordaanslag op een moskee in Zahedan meer dan twintig levens, meldden Iraanse media. Naar schatting 125 mensen raakten gewond. Zahedan is de provinciehoofdstad en telt ruim een half miljoen inwoners. Ze ligt minder dan 40 kilometer van de grens met Afghanistan en de grens met Pakistan. Zahedan kent een aanzienlijke minderheid van soennitische moslims.
De aanslag had plaats tijdens het avondgebed op een islamitische feestdag, twee weken voor de presidentsverkiezingen in Iran op 12 juni. Kort na de explosie vonden veiligheidsmedewerkers in de omgeving van de moskee een tweede, nog niet ontplofte bom. Deze werd onschadelijk gemaakt.
Volkskrant
Had jij trouwens niet beloofd voorgoed van FOK! te verdwijnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:02 schreef Meki het volgende:
Ik geloof de meneer van Iran sneller dan de Amerikanen die verantwoordelijk zijn.
Zeer verstandig van je Meki. Wie gelooft de Amerikanen nog na hun Irak-WMD-leugen? Alleen randdebielen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:02 schreef Meki het volgende:
Ik geloof de meneer van Iran sneller dan de Amerikanen die verantwoordelijk zijn.
Het is een kloon!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet beloofd voorgoed van FOK! te verdwijnen?
Ja. Iran is tenslotte een zeer betrouwbaar land.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:01 schreef Athmozz het volgende:
dus omdat een of andere iranier zegt dat het het de VS geweest is, is het ook de VS geweest???
Volkskrant staat er toch.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik las titel en dachten toen zag ik TS en dacht
Oja waar is de bronvermelding?
Waarom geloof jij die Jalal Sayah?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Het kan me niet meer verbazen of USA alle korte lontjes opsteekt...
USA wilt gewoon geen vrede
Cirkelredenatie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:02 schreef Meki het volgende:
En als hij had gezegd dat de paashaas chocolade eieren poept had je hem ook geloofd zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:02 schreef Meki het volgende:
Minstens zo betrouwbaar als de VSquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ja. Iran is tenslotte een zeer betrouwbaar land.
Okee danquote:Dit zei vrijdag de vicegouverneur van de Iraanse provincie Sistan-Baluchitsan, Jalal Sayah.
Dus omdat de burgers normaal zijn maar de belangrijke meneertjes achterlijk, vind jij het ok dat de burgers worden opgeblazen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb er geen problemen mee als er wat aanslagen worden gepleegd in Iran. En of ze dan door Amerika, Belgie of door Greenpeace worden gepleegd zal mijn een worst wezen. Iran is en blijft een achtelijk land want hun sturen ook geld en wapens naar Hezbollah en Hamas en die plegen ook aanslagen op Israel. En dan nog iets... bijna alle aanslagen in Irak op Amerikanen en op de Iraakse burgers worden ook gefinancieerd door THEHERAN.
De burgers van Iran zijn gewoon normaal maar die presiedent en die zogenaamde belangrijke meneertjes in een moskee die moeten ze ophangen.![]()
zo dat is er weer uit.
of mag ik dat niet zeggen want anders wordt ik mischien wel opgezocht door de Iraanse geheime dienst.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |