abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69548652
quote:
‘VS achter bomaanslag Zahedan’

ZAHEDAN - De Verenigde Staten hebben terroristen gehuurd die een bomaanslag in het zuidoosten van Iran pleegden. Dit zei vrijdag de vicegouverneur van de Iraanse provincie Sistan-Baluchitsan, Jalal Sayah. ‘Voor zover we nu weten zijn de daders gehuurd door Amerika en de Agenten van Arrogantie’, aldus Sayah. Er zijn drie arrestaties verricht.

Donderdag kostte een zelfmoordaanslag op een moskee in Zahedan meer dan twintig levens, meldden Iraanse media. Naar schatting 125 mensen raakten gewond. Zahedan is de provinciehoofdstad en telt ruim een half miljoen inwoners. Ze ligt minder dan 40 kilometer van de grens met Afghanistan en de grens met Pakistan. Zahedan kent een aanzienlijke minderheid van soennitische moslims.

De aanslag had plaats tijdens het avondgebed op een islamitische feestdag, twee weken voor de presidentsverkiezingen in Iran op 12 juni. Kort na de explosie vonden veiligheidsmedewerkers in de omgeving van de moskee een tweede, nog niet ontplofte bom. Deze werd onschadelijk gemaakt.

Volkskrant
Het kan me niet meer verbazen of USA alle korte lontjes opsteekt...
USA wilt gewoon geen vrede
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69548665
dus omdat een of andere iranier zegt dat het het de VS geweest is, is het ook de VS geweest???

eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:02:11 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_69548668
Als de vicegouverneur van Sistan-Baluchitsan het zegt, zal het wel kloppen...
pi_69548676
Ik geloof de meneer van Iran sneller dan de Amerikanen die verantwoordelijk zijn.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69548695
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 30-05-2009 17:50:57 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:04:31 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_69548697
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:02 schreef Meki het volgende:
Ik geloof de meneer van Iran sneller dan de Amerikanen die verantwoordelijk zijn.
Had jij trouwens niet beloofd voorgoed van FOK! te verdwijnen?
pi_69548775
quote:
Zeer verstandig van je Meki. Wie gelooft de Amerikanen nog na hun Irak-WMD-leugen? Alleen randdebielen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:11:14 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69548795
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Had jij trouwens niet beloofd voorgoed van FOK! te verdwijnen?
Het is een kloon!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69548796
De agenten van arrogantie.. klinkt als een nieuw Suske en Wiske album.
-
pi_69548800
Ik las de titel en wist meteen dat die door Meki geopend werd.
pi_69548807
Ik las titel en dacht en toen zag ik TS en dacht

Oja waar is de bronvermelding?
  Donald Duck held zaterdag 30 mei 2009 @ 11:12:57 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69548828
Als Iran het zegt moet het waar zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69548896
netzo als 9/11
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:23:15 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69549026
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:01 schreef Athmozz het volgende:
dus omdat een of andere iranier zegt dat het het de VS geweest is, is het ook de VS geweest???

Ja. Iran is tenslotte een zeer betrouwbaar land.
censuur :O
pi_69549032
Een of andere random Iranees zei dat?!?! Now I don't know WHAT to think!!!

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_69549066
--> [BNW]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:29:08 #17
167923 appelsjap
All the above
pi_69549154
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik las titel en dacht en toen zag ik TS en dacht

Oja waar is de bronvermelding?
Volkskrant staat er toch.

EDIT: http://www.volkskrant.nl/(...)r_bomaanslag_Zahedan
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:33:12 #18
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_69549241
If You Can't Beat Them, Join Them
pi_69549314
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Het kan me niet meer verbazen of USA alle korte lontjes opsteekt...
USA wilt gewoon geen vrede
Waarom geloof jij die Jalal Sayah?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:37:35 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_69549337
quote:
Cirkelredenatie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_69549341
quote:
En als hij had gezegd dat de paashaas chocolade eieren poept had je hem ook geloofd zeker.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:38:32 #22
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_69549356
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:23 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja. Iran is tenslotte een zeer betrouwbaar land.
Minstens zo betrouwbaar als de VS
pi_69549392
quote:
Dit zei vrijdag de vicegouverneur van de Iraanse provincie Sistan-Baluchitsan, Jalal Sayah.
Okee dan
Eigen brokjes eerst.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:18:03 #24
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_69550117
Nou ik heb er geen problemen mee als er wat aanslagen worden gepleegd in Iran. En of ze dan door Amerika, Belgie of door Greenpeace worden gepleegd zal mijn een worst wezen. Iran is en blijft een achtelijk land want hun sturen ook geld en wapens naar Hezbollah en Hamas en die plegen ook aanslagen op Israel. En dan nog iets... bijna alle aanslagen in Irak op Amerikanen en op de Iraakse burgers worden ook gefinancieerd door THEHERAN.

De burgers van Iran zijn gewoon normaal maar die presiedent en die zogenaamde belangrijke meneertjes in een moskee die moeten ze ophangen.

zo dat is er weer uit.

of mag ik dat niet zeggen want anders wordt ik mischien wel opgezocht door de Iraanse geheime dienst.
pi_69550158
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb er geen problemen mee als er wat aanslagen worden gepleegd in Iran. En of ze dan door Amerika, Belgie of door Greenpeace worden gepleegd zal mijn een worst wezen. Iran is en blijft een achtelijk land want hun sturen ook geld en wapens naar Hezbollah en Hamas en die plegen ook aanslagen op Israel. En dan nog iets... bijna alle aanslagen in Irak op Amerikanen en op de Iraakse burgers worden ook gefinancieerd door THEHERAN.

De burgers van Iran zijn gewoon normaal maar die presiedent en die zogenaamde belangrijke meneertjes in een moskee die moeten ze ophangen.

zo dat is er weer uit.

of mag ik dat niet zeggen want anders wordt ik mischien wel opgezocht door de Iraanse geheime dienst.
Dus omdat de burgers normaal zijn maar de belangrijke meneertjes achterlijk, vind jij het ok dat de burgers worden opgeblazen?

Het enige wat je daarmee bereikt is dat de normale burgers een hekel aan ons krijgen, en uiteindelijk werk je de belangrijke meneertjes daarmee in de hand.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_69550248
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:20 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dus omdat de burgers normaal zijn maar de belangrijke meneertjes achterlijk, vind jij het ok dat de burgers worden opgeblazen?

Het enige wat je daarmee bereikt is dat de normale burgers een hekel aan ons krijgen, en uiteindelijk werk je de belangrijke meneertjes daarmee in de hand.
wat daar gebeurt maakt eigenlijk niet uit. De bevolking is zodanig gebrainwashed dat ze toch alles geloven wat die belangrijke meneertjes hen vertellen, en die belangrijke meneertjes die zullen altijd wel iets vinden om het op de VS te steken, desnoods blazen ze zelf ergens een moskee op... Het enige wat je kan doen is heel de hoop daar laten zitten, je er niet mee bemoeien & gewoon die bende zichzelf laten uitmoorden, dan stopt het ook wel eens. Jammer dat de olie daarvandaan moet komen natuurlijk, anders was het makkelijk geweest
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:25:25 #27
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69550268
quote:
Drogreden op zijn best.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:27:00 #28
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_69550296
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:20 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nou niet allemaal natuurlijk maar die gene die in die moskee zaten vinden het waarschijnlljk vast niet erg dat Iran .. hezbollah en hamas als een goed doel beschouwen dusss deze keer denk dat opgeruimt staat netjes is.

En je denkt toch niet dat Amerika hier achter zit he?
pi_69550447
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:27 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Nou niet allemaal natuurlijk maar die gene die in die moskee zaten vinden het waarschijnlljk vast niet erg dat Iran .. hezbollah en hamas als een goed doel beschouwen dusss deze keer denk dat opgeruimt staat netjes is.

En je denkt toch niet dat Amerika hier achter zit he?
Waarom zou Amerika niet hierachter kunnen zitten dan? Ze hebben er geen moeite mee om nukes op 2 Japanse steden te droppen, Irak binnenvallen (1 miljoen doden) dmv een leugen, democratisch gekozen president te verdrijven etc.

Je bent ZELF gebrainwashed als je denkt dat Amerika een vredelievend gristenlandje is.
pi_69550486
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:34 schreef Andries1 het volgende:

[..]

Waarom zou Amerika niet hierachter kunnen zitten dan? Ze hebben er geen moeite mee om nukes op 2 Japanse steden te droppen, Irak binnenvallen (1 miljoen doden) dmv een leugen, democratisch gekozen president te verdrijven etc.

Je bent ZELF gebrainwashed als je denkt dat Amerika een vredelievend gristenlandje is.
niemand zegt dat amerika er niet achter zit, maar de kans lijkt me echt klein hoor

1) er is geen enkele aanwijsbare reden
2) de VS zijn momenteel in verhoogde staat van paraatheid ivm Korea. Ze gaan geen onrusten in Irak gaan beginnen veroorzaken als ze op korte termijn eventueel oorlog tegen korea zien aankomen. Op 2 fronten gaan is gewoon niet slim

de uitleg dat een of andere iranier zegt dat het de VS was houdt natuurlijk evenveel steek of de VS die zegt dat zij het niet gedaan hebben. Uiteraard zegt iran dat het de VS zijn fout is, uiteraard zegt de VS dat zij er niets mee te maken hebben. Dat is logisch
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2009 @ 12:36:23 #31
145738 superworm
is erbij
pi_69550493
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
--> [BNW]
Ohja, want als Amerika (Koreavietnamtonkinbaaijapannerkampeniraksomalieetcetcetcetc) de schijn tegen heeft is het meteen een conspiracy theory
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:39:29 #32
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_69550531
Dit is weer smikkelen en smullen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:44:23 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_69550609
Ik zeg je, Iran zelf zit achter deze aanslag.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:47:03 #34
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_69550665
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:34 schreef Andries1 het volgende:

[..]

Als er geen nukes op japan waren gedropt dan waren ze daar nu nog steeds aan het knallen.

democratisch gekozen president te verdrijven ?? wie bedoel je saddam hoessein
quote:
Onder zijn dictatoriale regime gebruikte hij de oliereserves om van zijn land een belangrijke regionale militaire macht te maken. Tijdens dit regime werden de Koerden, die vooral in het noorden van het land wonen, zwaar onderdrukt. In totaal werden naar schatting 200.000 Koerden vermoord door middel van conventionele en chemische wapens, alsmede dodenmarsen waarbij mensen werden uitgebuit en verhongerd.
Wil je nog meer info over je maat kun je dat hier vinden : http://nl.wikipedia.org/wiki/Saddam_Hoessein

En dan nog iets...
ik ben liever gebrainwaht door Amerika als door die mafkezen in de moslimlanden hoor
pi_69550681
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Als de vicegouverneur van Sistan-Baluchitsan het zegt, zal het wel kloppen...
wat hij zegt
pi_69550731
quote:
Nee beste Meki, dat doe je niet. Je weet dondersgoed dat Amerika geen fuck te winnen heeft bij een willekeurige aanslag in Iran en dat Iran en de VS alles doen om elkaar in een fout daglicht te stellen. De VS met foute retoriek en Iran door de VS als het brein achter alles wat mis gaat daar te zien.

Fok een beetje voeren is wel leuk natuurlijk, maar zo dom als je je voordoet ben je echt niet
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:51:33 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69550749
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:44 schreef Mylene het volgende:
Ik zeg je, Iran zelf zit achter deze aanslag.
lijkt me niet eens vreemd zo vlak voor de verkiezingen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69550766
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Als er geen nukes op japan waren gedropt dan waren ze daar nu nog steeds aan het knallen.

[..]

Wil je nog meer info over je maat kun je dat hier vinden : http://nl.wikipedia.org/wiki/Saddam_Hoessein

En dan nog iets...
ik ben liever gebrainwaht door Amerika als door die mafkezen in de moslimlanden hoor
Jammer alleen dat Saddam's daden niet als reden werden gebruikt om Irak binnen te vallen. Bovendien had hij die Koerden al afgeslacht voordat Irak Koeweit binnen viel in 1991. Toen hadden de VS hem zonder blikken of blozen op kunnen pakken. Dat was geheel gerechtvaardigd geweest aangezien de beste man een oorlog was gestart. Maar papa Bush liet die kans aan zich voorbij gaan.....

Daarnaast krijg ik nou niet het gevoel dat de VS in 2003 Irak binnen trokken omdat ze zo begaan waren met de bevolking. Olie wordt schaarser, dan is het wel handig om wat van die zooi te bezitten. Want wie boren er ook alweer naar olie in Irak? Ooh ja, Amerikaanse bedrijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69550864
quote:
Ik wel in ieder geval.

Overigens vinden die geitenneukers hetzelfde hoor.
De belangrijke meneertjes van Amerika doen iets wat hun niet zint en dan is het gewoon hartstikke goed om duizenden "onschuldige" burgerslachtoffers te maken.

Onschuldige staat tussen haakjes, want in de ogen van dat achterlijk volk is iedereen die geen moslim is het leven op aarde niet waard en een varken en die moeten allemaal dood.

Hou dus aub op over dat zielige gezeik over die paar kutburgers daar. Ze mogen wmb allemaal finaal naar de tering genuked worden, heel het midden oosten.

En dan kan het wel zijn dat wij dan geen haar beter zijn dan hun, maar wij hebben wel meer wapens~!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:00:34 #40
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_69550900
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jammer alleen dat Saddam's daden niet als reden werden gebruikt om Irak binnen te vallen. Bovendien had hij die Koerden al afgeslacht voordat Irak Koeweit binnen viel in 1991. Toen hadden de VS hem zonder blikken of blozen op kunnen pakken. Dat was geheel gerechtvaardigd geweest aangezien de beste man een oorlog was gestart. Maar papa Bush liet die kans aan zich voorbij gaan.....

Daarnaast krijg ik nou niet het gevoel dat de VS in 2003 Irak binnen trokken omdat ze zo begaan waren met de bevolking. Olie wordt schaarser, dan is het wel handig om wat van die zooi te bezitten. Want wie boren er ook alweer naar olie in Irak? Ooh ja, Amerikaanse bedrijven.
Daar is het weer het verhaaltje over de olie.
Ik vind het ook niet goed dat er over de hele wereld bedrijven zijn die in andere landen die straatarm zijn olie gaan boren en dat dan de burger zelf er niks van terug zien.

maar Amerika gebruikt het geld wat ze met olie verdienene temisnten niet om hun eigen bevolking uit te moorden. Iets wat Saddam wel deed zonder die olie had nooit al die gruwelijke dingen kunnen doen.
pi_69550909
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

[..]

En dan nog iets...
Hoe oud ben je dat je dacht dat ik op Saddam Hoessein doelde?
Ik had het over Operatie Ajax.

En je hebt nog veel in te halen. Je bent gebrainwashed.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:01:52 #42
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69550917
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik wel in ieder geval.

De belangrijke meneertjes van Amerika doen iets wat hun niet zint en dan is het gewoon hartstikke goed om duizenden "onschuldige" burgerslachtoffers te maken.

Onschuldige staat tussen haakjes, want in de ogen van dat achterlijk volk is iedereen die geen moslim is het leven op aarde niet waard en een varken en die moeten allemaal dood.

Hou dus aub op over dat zielige gezeik over die paar kutburgers daar. Ze mogen wmb allemaal finaal naar de tering genuked worden, heel het midden oosten.

En dan kan het wel zijn dat wij dan geen haar beter zijn dan hun, maar wij hebben wel meer wapens~!
Obvious troll is obvious.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69550931
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:00 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

maar Amerika gebruikt het geld wat ze met olie verdienene temisnten niet om hun eigen bevolking uit te moorden. Iets wat Saddam wel deed zonder die olie had nooit al die gruwelijke dingen kunnen doen.
Wellicht niet, maar het effect is hetzelfde. Amerikaanse aanwezigheid heeft tot dusver ruim een miljoen burgerslachtoffers geeist. Ik betwijfel of je zo'n dodental kunt relativeren door te claimen dat je het beste voor hebt met de bevolking.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69550963
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:01 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.
Niks geen troll. Dat volk IS gewoon achterlijk en die kunnen we beter kwijt dan rijk zijn als je het mij vraagt.

Het enige bestaansrecht van die achterlijke landen is de olie die in de grond zit.
Als dat er niet zat was het gewoon een tweede Afrika (en ook dat continent kunnen we beter compleet platnuken)

vosss is de naam,
pi_69550998
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:36 schreef Athmozz het volgende:

[..]

niemand zegt dat amerika er niet achter zit, maar de kans lijkt me echt klein hoor

1) er is geen enkele aanwijsbare reden
2) de VS zijn momenteel in verhoogde staat van paraatheid ivm Korea. Ze gaan geen onrusten in Irak gaan beginnen veroorzaken als ze op korte termijn eventueel oorlog tegen korea zien aankomen. Op 2 fronten gaan is gewoon niet slim

de uitleg dat een of andere iranier zegt dat het de VS was houdt natuurlijk evenveel steek of de VS die zegt dat zij het niet gedaan hebben. Uiteraard zegt iran dat het de VS zijn fout is, uiteraard zegt de VS dat zij er niets mee te maken hebben. Dat is logisch
1) Er is wel een aanwijsbare reden: de VS steunt de Iraanse oppositie.
2) De VS is gekker dan je denkt: 2 fronten = Afghanistan en Irak.

Klopt. De VS en Iran zijn geen vriendjes. Die Iraanse meneer beschuldigt de VS omdat de VS ook telkens Iran beschuldigen terroristen in Irak te bewapenen. Dit is een terugpakactie van Iran. Ik zeg niet dat de VS er zeker achter zitten.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:06:37 #46
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69550999
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Niks geen troll. Dat volk IS gewoon achterlijk en die kunnen we beter kwijt dan rijk zijn als je het mij vraagt.

Het enige bestaansrecht van die achterlijke landen is de olie die in de grond zit.
Als dat er niet zat was het gewoon een tweede Afrika (en ook dat continent kunnen we beter compleet platnuken)

Nog steeds een troll. Mensen nuken omdat je er niets aan hebt, , gezien vele Westerse landen een fikse staatsschuld hebben (en dus meer kosten dan ze opbrengen) heb je daar ook niks aan. Ook maar nuken? Of heel laten omdat ze toffe iPod's, auto's en pornofilms produceren?

In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69551022
quote:
Ook maar nuken? Of heel laten omdat ze toffe iPod's, auto's en pornofilms produceren?
Heel laten natuurlijk! Duh!
vosss is de naam,
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:09:10 #48
167923 appelsjap
All the above
pi_69551054
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik wel in ieder geval.

Ja vooral Nederland heeft meer wapens
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69551059
quote:

Ik geen van beide!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:11:55 #50
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_69551104
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:01 schreef Andries1 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dat je dacht dat ik op Saddam Hoessein doelde?
Ik had het over Operatie Ajax.

En je hebt nog veel in te halen. Je bent gebrainwashed.
Ja hebt het dan weer over Irak en dan weer Iran
zoals als jij die zin schreef leek het toch dat je over Irak had.

nouja het zal wel
wij worden het waarschijnlijk tog niet eens over dit onderwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')