SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)
19: St. Jan ten Heere (Zeeland)
20: Buiten de Veste (Zuid-Holland)
21: Koudekerke (Zeeland)
22: Beesd (Gelderland)
23: Zuidzande (Zeeland)
24: Cadzand-Bad (Zeeland)
25: Zomerdorp het Zwin (Zeeland)
26: Leerdam (Zuid-Holland)
27: Nijmegen (Gelderland)
28: Oosterbeek (Gelderland)
29: Doornenburg (Gelderland)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Marum (Groningen)
32: Groningen (Groningen)
33: Klein Wetsinge (Groningen)
34: Holset(Limburg)
35: Banholt(Limburg)
36: Vught(Noord-Brabant)
37: Ewijk(Gelderland)
38: Leuth(Gelderland)
39: Oss(Noord-Brabant)
40: Wormer(Noord-Holland)
41: Zevenaar(Gelderland)
42: Zevenaar(Gelderland)
43: Wilsum(Overijssel)
44: Zwolle(Overijssel)
45: Arnhem(Gelderland)
46: Doornenburg(Gelderland)
47: Berg en Dal (Gelderland)
48: Batenburg (Gelderland)
49: Lith (Noord-Brabant)
50: Sint Oedenrode (Noord-Brabant)
51: Beneden-Leeuwen (Gelderland)
52: Wamel (Gelderland)
53: Velp (Gelderland)
54: Elshof (Overijssel)
55: Heerenveen (Friesland)
56: Haskerhorne (Friesland?)
57: Cuijk (Noord-Brabant)
58: Groesbeek (Gelderland)
59: Raalte (Overijssel)
60: Diepenveen (Overijssel)
61: Enter (Overijssel)
62: Vrouwenpolder (Zeeland)
63: Schellach (Zeeland)
64: Nunspeet (Gelderland)De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves
19: malse-sjanker
20: Blumchen
21: malse-sjanker
22: malse-sjanker
23: theclansman
24: stavast
25: nachtzuster
26: fendt
27: swarmahoer
28: hooibaal
29: Dirk-Kuijt
30: fendt
31: swollywood
32: maok
33: Yeux
34: Houniet
35: SuperwormJim
36: zwarte_hand
37: Bill_E
38: swarmahoer
39: gers
40: kanovinnie
41: fathank
42: sander89
43: Richfield
44: swollywood
45: Richfield
46: Dirk-Kuijt
47: swarmahoer
48: Mikkie
49: sander89
50: swarmahoer
51: Mikkie
52: Jotcha![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door nijnja op 01-06-2009 23:28:52 ]Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
ben benieuwd waar hij komt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
ik ook
nice volgespamt die laatste Houniet
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Ik ontneem jullie de last om een nieuw topic te makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Maruna het volgende:
ik ook
nice volgespamt die laatste Houniet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
dat doen we mooi wel!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Stokvindpost !Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
duurt wel erg lang zo
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
bijna week nu, ik zou me haast schamen voor m'n mede-dorpeling
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ga eens doen dan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef Maruna het volgende:
bijna week nu, ik zou me haast schamen voor m'n mede-dorpeling
Frysk bloed tsjoch op!![]()
TVP in afwachting van de foto'sIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
tik, taktik, tak
tik, tak
tik, tak
wachten duurt lang!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
WAAR BLIJFT IE!
tevens TVPOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
door wie ook al weer?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Eindelijk foto's!
Gerwil heeft 'm gelegd btwIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
wat een mega foto's!
Ik ga is google mappenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De sleutel in het zand?
doekje mee dus..quote:
hij ligt er ook al een week, foto's zijn van 17/5Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
het is trouwens volgens google maps wel zo'n 290 km, best een aardige verplaatsing
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.572782,3.618&spn=0.00201,0.005665&t=h&z=18
zijn laptop doet het nu ook weer, misschien komt ie vanavond nog wel ff kijken hierQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
kan je misschien die foto's even in een spoiler gooien? ze zijn nogal groot om steeds te ladenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
4 uur heen met OV, 4 uur terug. Deze is voor iemand andersOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Foto's in spoilers worden ook gewoon geladen toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
kan je misschien die foto's even in een spoiler gooien? ze zijn nogal groot om steeds te laden
Frysk bloed tsjoch op!![]()
ik zal vanavond even kijken of ik ze wat kan compressen, ik vond dat ik ze er maar gelijk op moest zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
kan je misschien die foto's even in een spoiler gooien? ze zijn nogal groot om steeds te laden
Zwolle!![]()
gewoon je post verandere in:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef Richfield het volgende:
[..]
ik zal vanavond even kijken of ik ze wat kan compressen, ik vond dat ik ze er maar gelijk op moest zetten :)
.
1 [spoiler]BLA BLA BLA[/spoiler] Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jawel, maar eerst groot, en dan pas gerisezed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef iFries het volgende:
[..]
Foto's in spoilers worden ook gewoon geladen toch?
Met andere woorden, als je in het stuk onder de foto's kijkt gaat het zo van *omlaag* *resize*omhoog* en dat dan 10 seconden lang4 reservesleutelsquote:
met de nieuwe layout worden ze automatisch geresized
Ja, maar naar een formaat dat breeder is dan de spoiler, dat is niet zo handig, is het niet handiger om ze te resizen met de maten in de tags?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
met de nieuwe layout worden ze automatisch geresized
Overgens ligt ie voor mij nu te ver weg helaasNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
ik heb het niet over spoilersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, maar naar een formaat dat breeder is dan de spoiler, dat is niet zo handig, is het niet handiger om ze te resizen met de maten in de tags?
Overgens ligt ie voor mij nu te ver weg helaas
in de spoiler worden ze juist niet gerisized, dat is nog kutterOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb het niet over spoilers
in de spoiler worden ze juist niet gerisized, dat is nog kutterIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Foto's voor plaatsing resizen is fijner voor mensen met een minder snelle (trage) interwebverbinding.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Resizen op 580 en dan naar tinypic.com uploaden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
gescaled naar 480quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:14 schreef Richfield het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwolle!![]()
Dank !quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
iemand al die zich aanbied? tijdje terug ging ie als een gek door ZeelandIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
't is stil aan de fok!stok-kant, 't is stil aan de fok!stok-kantIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
![]()
.
ach het duurt een weekend, maar dan heb je wat
ja ik houd niet elke dag het fokstoktopic in de gaten(is ook het enigste deel van heel fok waar ik op kijk
)
maar ik had vanmiddag geen tijd meer, morgen rijd ik er zowiezo langs naar me werk, dus als ie er dan nog ligt is het aan mij de eer om de fokstok wederom een stukje te verplaatsen naar een subtropisch oord binnen de nederlandse grens.![]()
![]()
bereid je er maar op voor, niemand zal je in de weg zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:29 schreef malse-sjanker het volgende:
ja ik houd niet elke dag het fokstoktopic in de gaten(is ook het enigste deel van heel fok waar ik op kijk
)
maar ik had vanmiddag geen tijd meer, morgen rijd ik er zowiezo langs naar me werk, dus als ie er dan nog ligt is het aan mij de eer om de fokstok wederom een stukje te verplaatsen naar een subtropisch oord binnen de nederlandse grens.graag wel weer richting het oosten kicken
meer zuidoost, als de locatie die ik op het oog heb nog een bestaand plaatsnaambord heeft, want in de wo2 is het aardig plat gegooid met oud ijzer.
het zal iig een leuke zoeklocatie worden als het dus nog een bord heeft.![]()
![]()
Trouwens, met al dat noodweer dat momenteel Zeeland bereikt, vrees ik voor het kwijtraken van de sleutel!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Nou, wie haalt hem op?!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
@ maruna, het zijn meer ontladingen van onze heer zijn Sony HVLF42 Externe Flitser dan regen.
dus mits het bord niet geraakt word waar de sleutel bij ligt, of de fokstok aan vast ligt, komt het vast wel goed![]()
hier heeft het anders flink geregendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef malse-sjanker het volgende:
@ maruna, het zijn meer ontladingen van onze heer zijn Sony HVLF42 Externe Flitser dan regen.
dus mits het bord niet geraakt word waar de sleutel bij ligt, of de fokstok aan vast ligt, komt het vast wel goed
maar we zullen zien of sleutel er nog ligt haha
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
als hij er niet ligt heb ik reservesleutels!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
gwahahaha, er zat een mascotte op de fokplank haha.
sleuteltje lag er nog, stok gaat vanavond na het werk naar nieuwe locatie, dan ook foto's.
stok is nu dus in mijn bezit.
![]()
![]()
heel goed! Een grote verplaatsing of nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:29 schreef malse-sjanker het volgende:
gwahahaha, er zat een mascotte op de fokplank haha.
sleuteltje lag er nog, stok gaat vanavond na het werk naar nieuwe locatie, dan ook foto's.
stok is nu dus in mijn bezit.
?
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
mooi
goed werk Malle!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
mooi! was het een slak?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
kanovinnie gaat door voor de wasmachine !
de verplaatsing zal niet erg groot zijn, maar dat mag de pret niet drukken.
bedankt voor het updaten van de topictitel, en vanavond komen de fotos.![]()
subtiele hint: Ik ben het zat! #2 Steun 2cv!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Vanavond komen de foto's. Waar zijn ze?
ja je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn zelf opgegeven tijd niet gered, ik moest ook nog naar huis rijden en foto's bewerken/uploaden en dat nam net wat meer tijd in beslag.
anyfuck hier zijn de foto's:
Hier lag de stok:
Dit was de mascotte:
Bord waar stok nu aan ligt:
Achterkant van dat bord:
Hier ligt de sleutel:
Dit is de bewaker van de sleutel:![]()
![]()
de bewaker
google earth geeft hem niet eens aankan iemand een screenshotje geven tov middelburg
kan ik m ff zoeken
en niet echt n grote verplaatsing dus
ik hoop dat ie snel weg is binnenkort, want ik heb er geen 60 euro aan benzine over om m op te halen
@ swarmaslet,
het ging mij ook niet om de afstand van de verplaatsing, maar om de 'onvindbare' locatie![]()
![]()
Die bewaker
Even kijken of hij makkelijk te vinden is, dan kan ik wel een poging doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat ie snel weg is binnenkort, want ik heb er geen 60 euro aan benzine over om m op te halen![]()
![]()
Even gezocht maar google earth heeft geen schellach, wel schelle dus dat zal wel hetzelfde zijn. Alsnog vrij kut te vinden omdat de foto's niet veel duidelijkheid geven. Kano, waarom denk je dat hij precies daar ligt?![]()
Die lijst in de OP is ook goed oud, zullen we eens updaten?
--Knip--
55:
56:
57:
58:
Hopelijk weet iemand anders nog meer plaatsen?
Ik weet nog dat Raalte ertussen zat en dat hij van Raalte naar Diepenveen is gegaan, maar verder....
als jullie modjes dat nou vervolgens meteen aanpassen met de TT, wil ik best gaan zoeken in mijn pauzeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik had het in mijn zwarte tijd gevraagd aan hoer, die zou het doen, maar vergeten ofzo denk ik, maar als ik opmerk dat er een verandering plaatsvind wil ik het in de TT zeker aanpassen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
als jullie modjes dat nou vervolgens meteen aanpassen met de TT, wil ik best gaan zoeken in mijn pauzeGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Die lijst in de OP is ook goed oud, zullen we eens updaten?
Ik kwam erachter dat ik natuurlijk ook gewoon de TT's kan bekijken
--Knip--
55: Heerenveen (Friesland)
56: Haskerhorne (Friesland?)
57: Cuijk (Gelderland)
58: Groesbeek (Gelderland)
59: Raalte (Overijssel)
60: Diepenveen (Overijssel)
61: Enter (Overijssel)
62: Vrouwenpolder (Zeeland)
63: Schellach (Zeeland)
Iemand nog enkele aanpassingen ofzo?Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Ik heb de lijst in de OP gezet, weet nu alleen nog niet welke userts wat hebben gedaan en ook geen idee hoe dat aanpassen daarvan werkt, dus dat mag hoer (of iemand anders) doen![]()
ook echt: HIER ergens hahaquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Ik denk meer aan deze omgeving:
klik
Waarom?
www.schellach.nl
Maar ik ga nog ff verder zoeken
Beetje verder zitten kijken ook op wat informatie over natuurgebied rond schellach en dergelijke en dan kom ik uit op de schellachseweg
Denk even rond die weg moeten gaan zoekenvooral omdat het een dorpje is dat bijna compleet van de kaart af is zoals ik heb gelezen
Ik luister NL-Talig![]()
Als je even duidelijk aangeeft wat je gewijzigd wilt hebben kan ik dat wel even doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
als jullie modjes dat nou vervolgens meteen aanpassen met de TT, wil ik best gaan zoeken in mijn pauze![]()
![]()
Die verplaatsingmooie foto's.
bovengenoemde gokjes komen aardig in de buurt, ik vertrouw er op dat jullie de stok zo kunnen vinden.
echter diegene die dacht dat de stok in brigdamme ligt, die zit er toch iets te ver naast.![]()
Hmm ik dacht dat het bij Zwolle lag, zeeland is toch een stuk te ver helaasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef malse-sjanker het volgende:
bovengenoemde gokjes komen aardig in de buurt, ik vertrouw er op dat jullie de stok zo kunnen vinden.
echter diegene die dacht dat de stok in brigdamme ligt, die zit er toch iets te ver naast.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:36 schreef nijnja het volgende:
Ik kwam erachter dat ik natuurlijk ook gewoon de TT's kan bekijken
welke van de gokjes hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef malse-sjanker het volgende:
echter diegene die dacht dat de stok in brigdamme ligt, die zit er toch iets te ver naast.
Ik luister NL-Talig![]()
die van mijquote:
haha, die van mijquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Lol niemand kijkt even op wiki, die heeft het goed lijkt mij: Golsteinseweg.http://nl.wikipedia.org/wiki/Schellachquote:Schellach is een buurtschap in de gemeente Middelburg in de Nederlandse provincie Zeeland en is gelegen aan de Golsteinseweg.............................![]()
daar ligt idd ook dat natuurgebied ofzo ietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:31 schreef sander89 het volgende:
Lol niemand kijkt even op wiki, die heeft het goed lijkt mij: Golsteinseweg.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SchellachYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
als het hele buurtgenootschap aan 1 weg ligt, dan lijkt het me niet veel zoeken als je er bent
bij wie ligt de metalen stok ook al weer in de garage?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ik ben niet helemaal domquote:
Welkequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
bij wie ligt de metalen stok ook al weer in de garage??
ff 10 topics teruglezen Nijnjaquote:
DE 2cv onverwoestbareFOK!stok/paal/molenwiekIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
hej fokstokkers!!
ik neem aan dat jullie t spelletje gaaf vinden, anders hadden jullie hier niet gepost
zoals jullie misschien weten hebben we nu een tijdelijke stok omdat de vorige even gehandicapt is
deze is gemaakt door 2cv, maar doordat het even niet zo goed met hem gaat hebben we nu even een noodstok gemaakt
aangezien 2cv behoorlijk wat tijd in die stok en in het spel gestoken heeft vind ik het een prima idee om hem even een opstekertje te geven in deze klote tijd
de user maruna zal van de week langsgaan bij 2cv en hem een fruitmandje en wat tijdschiften oid aanbieden
mochten jullie je geroepen voelen om iets bij te dragen (ookal is het 2 of 3 euro) met zn allen moeten we n heel eind komen om onze fokstokmaat even wat anders aan zn kop te laten hebben
mocht je je aangesproken voelen: pm marunaOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
hier moet hij liggen als het goed is http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=51.523056,+3.627222&vps=2&jsv=160f&sll=51.52299,3.61992&sspn=0.006028,0.013046&ie=UTF8&geocode=FfAtEgMd1lg3AA&split=0 ergens aan die weg. via de cache van wikipedia las ik ook dat er een wit plaatsnaambord was. dus ergens aan die weg zal hij liggen![]()
Dat denken wij ook, nu moet hij nog gehaald worden. . .quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef stavast het volgende:
hier moet hij liggen als het goed is http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=51.523056,+3.627222&vps=2&jsv=160f&sll=51.52299,3.61992&sspn=0.006028,0.013046&ie=UTF8&geocode=FfAtEgMd1lg3AA&split=0 ergens aan die weg. via de cache van wikipedia las ik ook dat er een wit plaatsnaambord was. dus ergens aan die weg zal hij liggen
Succes met iemand vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat denken wij ook, nu moet hij nog gehaald worden. . ..
helder licht!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat denken wij ook, nu moet hij nog gehaald worden. . .
misschien maak ik wel een kleine omweg onderweg naar mijn ouders toe (zeeuws vlaanderen)quote:![]()
![]()
Ik ben (vanaf Deventer) naar Velp en naar Raalte gegaan. Raalte is niet noemenswaardig, maar buiten dat gaat Zeeland me iets te verquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:13 schreef stavast het volgende:
[..]
helder licht!![]()
[..]
misschien maak ik wel een kleine omweg onderweg naar mijn ouders toe (zeeuws vlaanderen)![]()
Ik ben van het weekend in de buurt in Zeelandzal eens kijken of ik hem op kan pikken!
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
thats the spirit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:30 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik ben van het weekend in de buurt in Zeelandzal eens kijken of ik hem op kan pikken!
Ik ook. En dan voornamelijk naar de nieuwe locatiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef malse-sjanker het volgende:
ik ben benieuwd
Tis dat het een half uur fietsen is...
én dat ik geen fiets heb.
én dat ik hem niet 5km ga verplaatsen.
Of ik pleur hem gewoon bij malle janker voor de deur...
Hmm misschien dat ik morgen dronken genoeg ben om er ff heen te rijden vanaf Middelburg..
Ligt er lekker asfalt MS?Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!![]()
En als ie er na het weekend nog ligt, kan ik ook ff kijken of ik mezelf ergens richting Zeeland kan mikken![]()
![]()
Ik heb de stok. Na maandag meer nieuws.There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik heb de stok. Na maandag meer nieuws.Held
dat is goed nieuws, beetje kort, maar goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik heb de stok. Na maandag meer nieuws.
en Nijn, ga eens PM's leren lezen
Gedaan, en geregeld als het goed is!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef Maruna het volgende:
[..]
dat is goed nieuws, beetje kort, maar goed nieuws!
en Nijn, ga eens PM's leren lezenGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Toppertje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik heb de stok. Na maandag meer nieuws.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Nou, plaats hem, want het is al bijna na maandag
hij zei ná maandag, dat is dus dinsdag, of woensdag, of donderdagOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Dat klopt, ik heb gewoon geen geduldquote:Op maandag 1 juni 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
hij zei ná maandag, dat is dus dinsdag, of woensdag, of donderdag
Zo, daar meld ik mij weer. Mijn korte bericht was vanwege een telefoon waar net nog internet op zat (WAP). Ik dacht ik laat toch weten dat ik heb heb i.p.v. maandagavond pas als ik thuis ben. Ik was van het weekend lekker op vakantie in Zeeland. Vandaag op mijn weg naar huis heb ik de stok ergens achter gelaten zodat deze niet direct weer in het noorden terecht kwam.
De vindplaats
De vervoer plaats
De nieuwe plaats
Ik denk dat het wel moet lukken hiermee! Succes!There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
ik denk de elspeterwegOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ik moet vr en za naar friesland vanuit nijmegen, dan kom ik er wel ongeveer langswie weet
![]()
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
waar dan precies ongeveer? misschien zit je wel goed, maar dat fietspad kan ik niet plaatsen, en ik zie de rotonde of spoorrails niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
geen idee waar, maar het is stadinwaarts met rechts een bos, en links alleen wat bomenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waar dan precies ongeveer? misschien zit je wel goed, maar dat fietspad kan ik niet plaatsen, en ik zie de rotonde of spoorrails niet.
leek me aardig overeen te komen
dus het bord aan die weg kwam ik op uit
links is denk ik ook gewoon een bosquote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee waar, maar het is stadinwaarts met rechts een bos, en links alleen wat bomen
leek me aardig overeen te komen
dus het bord aan die weg kwam ik op uit
dan pak je een weg verder naar rechts
Als de stok er morgen avond nog ligt istie van mij
helaasquote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef nijnja het volgende:
Als de stok er morgen avond nog ligt istie van mij
als je m tussen nijmegen en het abe lenstra stadion wil leggen kan ik m ophalen vrijdag
apeldoorn, epe, zwolle, staphorst (), steenwijk
eventueel raalte, ommen, hoogeveen, deventer, zutphen, brummenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Qua fokstok is babybel/nijnja grotendeels een koppel, morgen gaat babybel ook weer mee. Volgens mij had hij een mooie plek gevonden in een straal van 20 km om Deventer heen ofzo, dus dat zal wel voor je te doen zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
helaas
als je m tussen nijmegen en het abe lenstra stadion wil leggen kan ik m ophalen vrijdag
apeldoorn, epe, zwolle, staphorst (), steenwijk
eventueel raalte, ommen, hoogeveen, deventer, zutphen, brummenGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
jepz, had een geinig plekje gevonden, binnen ca 20km van deventer.
daar wordt ie morgenavond laat neergelegd.
edit:
samen met nijn uiteraard![]()
*het gehucht is in ieder geval groter dan de laatste plek waar wij `m neergelegd hebben, nl. Elshof
(ja, dat was de hint voor nu lol)Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]![]()
zolang dat niet naar het westen is kan ik t wel doen
Hmm ik twijfel ik zit nu op de 50 bij apeldoorn ik zou epe nunspeet kunnen pakken maar 20 km rond deventer klinkt ook goed. Dan zou ik hem vrijdag weer op swarma's route kunnen hebbenQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
pak m maar, nijn haalt hem toch wel op als dat beetje zelfde gebied isen hij legt hem onder deventer neer, dus daar kan ik m ook ophalen
als jij m erboven neergooit ofzo
Ik laat hem voor mijn ik kan met de foon niet op google maps en de foto's zijn ook al niet al te duidelijk op dit scherm ik pak hem dan woensdag wel
Zwolle!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: