bereid je er maar op voor, niemand zal je in de weg zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:29 schreef malse-sjanker het volgende:
ja ik houd niet elke dag het fokstoktopic in de gaten(is ook het enigste deel van heel fok waar ik op kijk
)
maar ik had vanmiddag geen tijd meer, morgen rijd ik er zowiezo langs naar me werk, dus als ie er dan nog ligt is het aan mij de eer om de fokstok wederom een stukje te verplaatsen naar een subtropisch oord binnen de nederlandse grens.
hier heeft het anders flink geregendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef malse-sjanker het volgende:
@ maruna, het zijn meer ontladingen van onze heer zijn Sony HVLF42 Externe Flitser dan regen.
dus mits het bord niet geraakt word waar de sleutel bij ligt, of de fokstok aan vast ligt, komt het vast wel goed
heel goed! Een grote verplaatsing of nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:29 schreef malse-sjanker het volgende:
gwahahaha, er zat een mascotte op de fokplank haha.
sleuteltje lag er nog, stok gaat vanavond na het werk naar nieuwe locatie, dan ook foto's.
stok is nu dus in mijn bezit.
Even kijken of hij makkelijk te vinden is, dan kan ik wel een poging doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat ie snel weg is binnenkort, want ik heb er geen 60 euro aan benzine over om m op te halen
Ik had het in mijn zwarte tijd gevraagd aan hoer, die zou het doen, maar vergeten ofzo denk ik, maar als ik opmerk dat er een verandering plaatsvind wil ik het in de TT zeker aanpassen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
als jullie modjes dat nou vervolgens meteen aanpassen met de TT, wil ik best gaan zoeken in mijn pauze
ook echt: HIER ergens hahaquote:
Als je even duidelijk aangeeft wat je gewijzigd wilt hebben kan ik dat wel even doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
als jullie modjes dat nou vervolgens meteen aanpassen met de TT, wil ik best gaan zoeken in mijn pauze
Hmm ik dacht dat het bij Zwolle lag, zeeland is toch een stuk te ver helaasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef malse-sjanker het volgende:
bovengenoemde gokjes komen aardig in de buurt, ik vertrouw er op dat jullie de stok zo kunnen vinden.
echter diegene die dacht dat de stok in brigdamme ligt, die zit er toch iets te ver naast.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:36 schreef nijnja het volgende:
Ik kwam erachter dat ik natuurlijk ook gewoon de TT's kan bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |