welke van de gokjes hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef malse-sjanker het volgende:
bovengenoemde gokjes komen aardig in de buurt, ik vertrouw er op dat jullie de stok zo kunnen vinden.
echter diegene die dacht dat de stok in brigdamme ligt, die zit er toch iets te ver naast.
die van mijquote:
haha, die van mijquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schellachquote:Schellach is een buurtschap in de gemeente Middelburg in de Nederlandse provincie Zeeland en is gelegen aan de Golsteinseweg.
daar ligt idd ook dat natuurgebied ofzo ietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:31 schreef sander89 het volgende:
Lol niemand kijkt even op wiki, die heeft het goed lijkt mij: Golsteinseweg.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schellach
Ik ben niet helemaal domquote:
Welkequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
bij wie ligt de metalen stok ook al weer in de garage?
ff 10 topics teruglezen Nijnjaquote:
Dat denken wij ook, nu moet hij nog gehaald worden. . .quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef stavast het volgende:
hier moet hij liggen als het goed is http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=51.523056,+3.627222&vps=2&jsv=160f&sll=51.52299,3.61992&sspn=0.006028,0.013046&ie=UTF8&geocode=FfAtEgMd1lg3AA&split=0 ergens aan die weg. via de cache van wikipedia las ik ook dat er een wit plaatsnaambord was. dus ergens aan die weg zal hij liggen
Succes met iemand vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat denken wij ook, nu moet hij nog gehaald worden. . .
helder licht!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat denken wij ook, nu moet hij nog gehaald worden. . .
misschien maak ik wel een kleine omweg onderweg naar mijn ouders toe (zeeuws vlaanderen)quote:
Ik ben (vanaf Deventer) naar Velp en naar Raalte gegaan. Raalte is niet noemenswaardig, maar buiten dat gaat Zeeland me iets te verquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:13 schreef stavast het volgende:
[..]
helder licht!![]()
[..]
misschien maak ik wel een kleine omweg onderweg naar mijn ouders toe (zeeuws vlaanderen)
thats the spirit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:30 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik ben van het weekend in de buurt in Zeelandzal eens kijken of ik hem op kan pikken!
Ik ook. En dan voornamelijk naar de nieuwe locatiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef malse-sjanker het volgende:
ik ben benieuwd
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik heb de stok. Na maandag meer nieuws.
dat is goed nieuws, beetje kort, maar goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Gedaan, en geregeld als het goed is!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef Maruna het volgende:
[..]
dat is goed nieuws, beetje kort, maar goed nieuws!
en Nijn, ga eens PM's leren lezen
Toppertje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Dat klopt, ik heb gewoon geen geduldquote:Op maandag 1 juni 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
hij zei ná maandag, dat is dus dinsdag, of woensdag, of donderdag
waar dan precies ongeveer? misschien zit je wel goed, maar dat fietspad kan ik niet plaatsen, en ik zie de rotonde of spoorrails niet.quote:
geen idee waar, maar het is stadinwaarts met rechts een bos, en links alleen wat bomenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waar dan precies ongeveer? misschien zit je wel goed, maar dat fietspad kan ik niet plaatsen, en ik zie de rotonde of spoorrails niet.
links is denk ik ook gewoon een bosquote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee waar, maar het is stadinwaarts met rechts een bos, en links alleen wat bomen
leek me aardig overeen te komen
dus het bord aan die weg kwam ik op uit
helaasquote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef nijnja het volgende:
Als de stok er morgen avond nog ligt istie van mij
Qua fokstok is babybel/nijnja grotendeels een koppel, morgen gaat babybel ook weer mee. Volgens mij had hij een mooie plek gevonden in een straal van 20 km om Deventer heen ofzo, dus dat zal wel voor je te doen zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
helaas
als je m tussen nijmegen en het abe lenstra stadion wil leggen kan ik m ophalen vrijdag
apeldoorn, epe, zwolle, staphorst (), steenwijk
eventueel raalte, ommen, hoogeveen, deventer, zutphen, brummen
ik heb iig geen sms gehadquote:
Ja, maar het is mijn achterbak achterbankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:09 schreef babybel het volgende:
he, het is dus nijnja en babybel he
stok is weg uit nunspeet, ligt in 2 plaatsen tegelijk nu.
over enkele minuten staan de foto`s er ook op, momentje dus!
Bij die sleutel zie ik toch echt 4 bordjes hoor lieverdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef babybel het volgende:
Overzichtje van de plek waar de stok ligt:
[ afbeelding ]
nog een overzichtje:
[ afbeelding ]
Het exacte bord waar de fokstok aan ligt:
[ afbeelding ]
Hier de stok:
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in het middelste bordje van de 3 (100M)
speciaal voor nijn;quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar het is mijn achterbak achterbank
Hij ligt nu ergens, mijn camera was er niet bij, met een telefoon gemaakt. Zullen ongetwijfeld ook goed zijn.
BTW, ik wil ook de foto's van onderweg zien
de verneukte nijn, die herneukt is door nijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:25 schreef babybel het volgende:
[..]
speciaal voor nijn;
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zal ff resizen momquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:33 schreef Maruna het volgende:
*Kuch, pics resizen, Kuch*
maar das toch niet echt dicht bij Deventerdus niet voor mij
Liep vorig jaar nog stage in Warnsveld
zag ik wel, die "quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef babybel het volgende:
gozert, ik ben er nog mee bezig ;-)
prima geresized vind ik zelf, 8 fotos is 1.3mb ofzo, prima genoeg![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:10 schreef Maruna het volgende:
Als je de hint wegwerkt, moet je dat wel ook in dat andere fotootje doen![]()
Hier ligt de stok als je het mij vraagt:
http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&ll=52.12722,6.236326&spn=0.001166,0.003487&t=h&z=19&msid=103891100644067346745.00046b5fc4d18a783096a
ik kan m ook gewoon zien in de editgeschiedenis hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef babybel het volgende:
[..]
gozert, dat andere fototje staat niet eens meer op de photobucket server, kan ik er wat aan doen dat ie in je cache rondslingert, of verborgen rondslingert @ photobucket ;-)
je hebt gelijk, het was me opgevallen, maar kan er dus niets aan doen
nee man, das de verkeerde kant opquote:
ja doe datquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:53 schreef NeoDweezil het volgende:
zal ik da ding eens ff richting den haag helpen donderdag
40 km , geen den haag (volgens babybel is dat in het zuidenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
nou de stok is nu bij mijde plaats waar ie lag was voor mij vrij makkelijk te herkennen m'n schoonouders wonen daar kort bij
![]()
maar nu de grote vraag: ga ik hem zodadelijk nog ergens heenbrengen.... dan gaat ie waarschijnlijk zo'n 40 km hiervandaan. of doe ik het morgen en dan gaat ie richting den haag want ik moet morgen in den haag werken
tof dat je hem meteen hebt opgehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
nou de stok is nu bij mijde plaats waar ie lag was voor mij vrij makkelijk te herkennen m'n schoonouders wonen daar kort bij
![]()
maar nu de grote vraag: ga ik hem zodadelijk nog ergens heenbrengen.... dan gaat ie waarschijnlijk zo'n 40 km hiervandaan. of doe ik het morgen en dan gaat ie richting den haag want ik moet morgen in den haag werken
waar is je thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
![]()
doe maar richting haaksbergenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef NeoDweezil het volgende:
zutphen is mijn thuis en 40 km tja roep maar wat ik ben overal voor in richting arnhem, of deventer het maakt mij nie uit...
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
als je m tussen nijmegen en het abe lenstra stadion wil leggen kan ik m ophalen vrijdag of zaterdag
apeldoorn, epe, zwolle, staphorst (), steenwijk
eventueel raalte, ommen, hoogeveen, deventer, zutphen, brummen
ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb al wat leuks gevondenstap zoderekt de auto in en dan horen jullie snel weer van me
Ik ook, maar zoals gezegd laat ik hem liggen, want anders is het wel heel makkelijk en troepquote:
Maar de route wordt hier ook niet besproken, die is nog "geheim" tot de foto's.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Het is toch veel leuker als de stok ergens spontaan achter laat i.p.v. de route plannen en af te spreken? Gewoon ergens neerleggen waar het voor iedereen een verrassing is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |