ik heb iig geen sms gehadquote:
Ja, maar het is mijn achterbak achterbankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:09 schreef babybel het volgende:
he, het is dus nijnja en babybel he
stok is weg uit nunspeet, ligt in 2 plaatsen tegelijk nu.
over enkele minuten staan de foto`s er ook op, momentje dus!
Bij die sleutel zie ik toch echt 4 bordjes hoor lieverdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef babybel het volgende:
Overzichtje van de plek waar de stok ligt:
[ afbeelding ]
nog een overzichtje:
[ afbeelding ]
Het exacte bord waar de fokstok aan ligt:
[ afbeelding ]
Hier de stok:
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in het middelste bordje van de 3 (100M)
speciaal voor nijn;quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar het is mijn achterbak achterbank
Hij ligt nu ergens, mijn camera was er niet bij, met een telefoon gemaakt. Zullen ongetwijfeld ook goed zijn.
BTW, ik wil ook de foto's van onderweg zien
de verneukte nijn, die herneukt is door nijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:25 schreef babybel het volgende:
[..]
speciaal voor nijn;
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zal ff resizen momquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:33 schreef Maruna het volgende:
*Kuch, pics resizen, Kuch*
maar das toch niet echt dicht bij Deventerdus niet voor mij
Liep vorig jaar nog stage in Warnsveld
zag ik wel, die "quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef babybel het volgende:
gozert, ik ben er nog mee bezig ;-)
prima geresized vind ik zelf, 8 fotos is 1.3mb ofzo, prima genoeg![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:10 schreef Maruna het volgende:
Als je de hint wegwerkt, moet je dat wel ook in dat andere fotootje doen![]()
Hier ligt de stok als je het mij vraagt:
http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&ll=52.12722,6.236326&spn=0.001166,0.003487&t=h&z=19&msid=103891100644067346745.00046b5fc4d18a783096a
ik kan m ook gewoon zien in de editgeschiedenis hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef babybel het volgende:
[..]
gozert, dat andere fototje staat niet eens meer op de photobucket server, kan ik er wat aan doen dat ie in je cache rondslingert, of verborgen rondslingert @ photobucket ;-)
je hebt gelijk, het was me opgevallen, maar kan er dus niets aan doen
nee man, das de verkeerde kant opquote:
ja doe datquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:53 schreef NeoDweezil het volgende:
zal ik da ding eens ff richting den haag helpen donderdag
40 km , geen den haag (volgens babybel is dat in het zuidenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
nou de stok is nu bij mijde plaats waar ie lag was voor mij vrij makkelijk te herkennen m'n schoonouders wonen daar kort bij
![]()
maar nu de grote vraag: ga ik hem zodadelijk nog ergens heenbrengen.... dan gaat ie waarschijnlijk zo'n 40 km hiervandaan. of doe ik het morgen en dan gaat ie richting den haag want ik moet morgen in den haag werken
tof dat je hem meteen hebt opgehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
nou de stok is nu bij mijde plaats waar ie lag was voor mij vrij makkelijk te herkennen m'n schoonouders wonen daar kort bij
![]()
maar nu de grote vraag: ga ik hem zodadelijk nog ergens heenbrengen.... dan gaat ie waarschijnlijk zo'n 40 km hiervandaan. of doe ik het morgen en dan gaat ie richting den haag want ik moet morgen in den haag werken
waar is je thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
![]()
doe maar richting haaksbergenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef NeoDweezil het volgende:
zutphen is mijn thuis en 40 km tja roep maar wat ik ben overal voor in richting arnhem, of deventer het maakt mij nie uit...
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
als je m tussen nijmegen en het abe lenstra stadion wil leggen kan ik m ophalen vrijdag of zaterdag
apeldoorn, epe, zwolle, staphorst (), steenwijk
eventueel raalte, ommen, hoogeveen, deventer, zutphen, brummen
ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb al wat leuks gevondenstap zoderekt de auto in en dan horen jullie snel weer van me
Ik ook, maar zoals gezegd laat ik hem liggen, want anders is het wel heel makkelijk en troepquote:
Maar de route wordt hier ook niet besproken, die is nog "geheim" tot de foto's.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Het is toch veel leuker als de stok ergens spontaan achter laat i.p.v. de route plannen en af te spreken? Gewoon ergens neerleggen waar het voor iedereen een verrassing is.
Dat dacht ik ook, maar die straat loopt (iig bij mij) dwars door weilanden ^_^ vage mapsquote:
moet je ff inzoomen, dan zie je dat ie iets ernaast looptquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die straat loopt (iig bij mij) dwars door weilanden ^_^ vage maps
haha nu al halen? das snelquote:
Drop je hem dan ook gelijk weer ergensquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Richfield het volgende:
Ja is onderweg naar huisdus nu onderweg Richfield
Record is iets van 6 binnen 24 uur (waarvan 's nachts is doorgewerkt, in een Zeeland weekend een tijd terug).quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Richfield het volgende:
Nou swollywood/JJH redden we de drie verplaatsingen op 1 dag?
(wat is eigenlijk het record)
ik ook niet, vandaar dus in het paaltjequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:19 schreef swollywood het volgende:
Daarvoor hoef ik niet eens te googlen.
Dat is de zalkerveerweg. Had ik hem laatst zelf bijna neergelegd maar kon geen bord vinden om de sleutel in te leggen.
Op het moment dat ik dat typte lag ie al naast me op de bijrijdersstoel.quote:
Dorpsstraat idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
windsheimerweg/dorpsstraat dus
nu nog een schop naar de A50, dan kan ik m vrijdag meepakken
Binnen Zwolle is het 70km/uur (met flitspalen), daarbuiten 80km.quote:
ik de 190 volgens mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef swollywood het volgende:
Heb overigens met de Fok!stok in de auto de 190.000 km op mijn teller gereden.
Nijnja was me van de week in Nunspeet net 10 minuten te snel af.![]()
Zag je een roze auto rijden danquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef swollywood het volgende:
Heb overigens met de Fok!stok in de auto de 190.000 km op mijn teller gereden.
Nijnja was me van de week in Nunspeet net 10 minuten te snel af.![]()
Nee, na eerst bij het verkeerde bord gestaan te hebben had ik het goede bord gevonden, maar daar lag ie niet meer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zag je een roze auto rijden danof aan de kant van de weg staan?
afgezien van het feit dat het waarschijnlijk een fietspad is weet ik het ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:00 schreef Maruna het volgende:
Ik ga NU naar Deventer om te werken, maar ik heb geen idee waar de stok ligt!
Kan iemand terwijl ik nu naar deventer ga rijden een locatie helpen zoeken? Want Nijn heeft weer nachtfoto's
Ik kan er ook niets van maken..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:00 schreef Maruna het volgende:
Ik ga NU naar Deventer om te werken, maar ik heb geen idee waar de stok ligt!
Kan iemand terwijl ik nu naar deventer ga rijden een locatie helpen zoeken? Want Nijn heeft weer nachtfoto's
het was zeker rond 4 uur voordat we gingen slapenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
ik wil hem wel smsen/bellen, maar misschien ligt hij nog uit te rusten omdat hij om half 3 nog op het forum was.
Hoe laat ga je weg?
Heel goed hoer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
op die foto met die rode balk staan 2 groene lampjes, kan iemand die foto bewerken? daar moet iets uit te halen zijn
Zou een grap zijn, ik ga nu wegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Richfield het volgende:
Misschien kom je nijn wel tegen die nieuwe foto's aan het maken is
Ik heb er als het echt nodig is nog 1 gemaakt (hopen dat ik die nog niet heb verwijderd), maar als ik die post is het GELIJK bekend, en daar heb ik ook geen zin inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Zelfs met deze foto's wordt het denk ik lastig, maar ik blijf even zoeken
niet? Of wel? Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Richfield het volgende:
Is dat niet bij de mac/bp daar?
Lees de tips van Babybel nog eens door, met die tips ben je zo goed als op de plekquote:
zou kunnen, BP=groen, en groene lichten. Alleen waar hij dan ligt weet ik nog niet zekerquote:
Als het daar is, dan in een cirkel van ~50 meter om die plek heen ja.quote:
jij?quote:
Ik heb gekeken.quote:
En dat is hoelaat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Richfield het volgende:
ik rij er langs onderweg naar huis
(en er zitten al weer 2 verplaatsingen tussen)
als ie er dan nog ligt zal ik em eens naast de a50 leggen voor swarma
Netjes netjes, benieuwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Maruna het volgende:
Ik was om 14.30 bij de stok, waarschijnlijk net nadat Nijn er was geweest, want ik heb niemand gezien met een fototoestel
Met andere woorden, ik heb 'm. Foto's volgen
De plaats die jij geloof ik al aangaf:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
nijn was om 14:01 al terug dus je was ruim later
waar lag hij nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |