Dat dacht ik ook, maar die straat loopt (iig bij mij) dwars door weilanden ^_^ vage mapsquote:
moet je ff inzoomen, dan zie je dat ie iets ernaast looptquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die straat loopt (iig bij mij) dwars door weilanden ^_^ vage maps
haha nu al halen? das snelquote:
Drop je hem dan ook gelijk weer ergensquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Richfield het volgende:
Ja is onderweg naar huisdus nu onderweg Richfield
Record is iets van 6 binnen 24 uur (waarvan 's nachts is doorgewerkt, in een Zeeland weekend een tijd terug).quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Richfield het volgende:
Nou swollywood/JJH redden we de drie verplaatsingen op 1 dag?
(wat is eigenlijk het record)
ik ook niet, vandaar dus in het paaltjequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:19 schreef swollywood het volgende:
Daarvoor hoef ik niet eens te googlen.
Dat is de zalkerveerweg. Had ik hem laatst zelf bijna neergelegd maar kon geen bord vinden om de sleutel in te leggen.
Op het moment dat ik dat typte lag ie al naast me op de bijrijdersstoel.quote:
Dorpsstraat idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
windsheimerweg/dorpsstraat dus
nu nog een schop naar de A50, dan kan ik m vrijdag meepakken
Binnen Zwolle is het 70km/uur (met flitspalen), daarbuiten 80km.quote:
ik de 190 volgens mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef swollywood het volgende:
Heb overigens met de Fok!stok in de auto de 190.000 km op mijn teller gereden.
Nijnja was me van de week in Nunspeet net 10 minuten te snel af.![]()
Zag je een roze auto rijden danquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef swollywood het volgende:
Heb overigens met de Fok!stok in de auto de 190.000 km op mijn teller gereden.
Nijnja was me van de week in Nunspeet net 10 minuten te snel af.![]()
Nee, na eerst bij het verkeerde bord gestaan te hebben had ik het goede bord gevonden, maar daar lag ie niet meer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zag je een roze auto rijden danof aan de kant van de weg staan?
afgezien van het feit dat het waarschijnlijk een fietspad is weet ik het ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:00 schreef Maruna het volgende:
Ik ga NU naar Deventer om te werken, maar ik heb geen idee waar de stok ligt!
Kan iemand terwijl ik nu naar deventer ga rijden een locatie helpen zoeken? Want Nijn heeft weer nachtfoto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |