nee man, das de verkeerde kant opquote:
ja doe datquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:53 schreef NeoDweezil het volgende:
zal ik da ding eens ff richting den haag helpen donderdag
40 km , geen den haag (volgens babybel is dat in het zuidenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
nou de stok is nu bij mijde plaats waar ie lag was voor mij vrij makkelijk te herkennen m'n schoonouders wonen daar kort bij
![]()
maar nu de grote vraag: ga ik hem zodadelijk nog ergens heenbrengen.... dan gaat ie waarschijnlijk zo'n 40 km hiervandaan. of doe ik het morgen en dan gaat ie richting den haag want ik moet morgen in den haag werken
tof dat je hem meteen hebt opgehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
nou de stok is nu bij mijde plaats waar ie lag was voor mij vrij makkelijk te herkennen m'n schoonouders wonen daar kort bij
![]()
maar nu de grote vraag: ga ik hem zodadelijk nog ergens heenbrengen.... dan gaat ie waarschijnlijk zo'n 40 km hiervandaan. of doe ik het morgen en dan gaat ie richting den haag want ik moet morgen in den haag werken
waar is je thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef NeoDweezil het volgende:
![]()
doe maar richting haaksbergenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef NeoDweezil het volgende:
zutphen is mijn thuis en 40 km tja roep maar wat ik ben overal voor in richting arnhem, of deventer het maakt mij nie uit...
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
als je m tussen nijmegen en het abe lenstra stadion wil leggen kan ik m ophalen vrijdag of zaterdag
apeldoorn, epe, zwolle, staphorst (), steenwijk
eventueel raalte, ommen, hoogeveen, deventer, zutphen, brummen
ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb al wat leuks gevondenstap zoderekt de auto in en dan horen jullie snel weer van me
Ik ook, maar zoals gezegd laat ik hem liggen, want anders is het wel heel makkelijk en troepquote:
Maar de route wordt hier ook niet besproken, die is nog "geheim" tot de foto's.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Het is toch veel leuker als de stok ergens spontaan achter laat i.p.v. de route plannen en af te spreken? Gewoon ergens neerleggen waar het voor iedereen een verrassing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |