Ik kan er ook niets van maken..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:00 schreef Maruna het volgende:
Ik ga NU naar Deventer om te werken, maar ik heb geen idee waar de stok ligt!
Kan iemand terwijl ik nu naar deventer ga rijden een locatie helpen zoeken? Want Nijn heeft weer nachtfoto's
het was zeker rond 4 uur voordat we gingen slapenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef kanovinnie het volgende:
ik wil hem wel smsen/bellen, maar misschien ligt hij nog uit te rusten omdat hij om half 3 nog op het forum was.
Hoe laat ga je weg?
Heel goed hoer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
op die foto met die rode balk staan 2 groene lampjes, kan iemand die foto bewerken? daar moet iets uit te halen zijn
Zou een grap zijn, ik ga nu wegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Richfield het volgende:
Misschien kom je nijn wel tegen die nieuwe foto's aan het maken is
Ik heb er als het echt nodig is nog 1 gemaakt (hopen dat ik die nog niet heb verwijderd), maar als ik die post is het GELIJK bekend, en daar heb ik ook geen zin inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Zelfs met deze foto's wordt het denk ik lastig, maar ik blijf even zoeken
niet? Of wel? Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Richfield het volgende:
Is dat niet bij de mac/bp daar?
Lees de tips van Babybel nog eens door, met die tips ben je zo goed als op de plekquote:
zou kunnen, BP=groen, en groene lichten. Alleen waar hij dan ligt weet ik nog niet zekerquote:
Als het daar is, dan in een cirkel van ~50 meter om die plek heen ja.quote:
jij?quote:
Ik heb gekeken.quote:
En dat is hoelaat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Richfield het volgende:
ik rij er langs onderweg naar huis
(en er zitten al weer 2 verplaatsingen tussen)
als ie er dan nog ligt zal ik em eens naast de a50 leggen voor swarma
Netjes netjes, benieuwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Maruna het volgende:
Ik was om 14.30 bij de stok, waarschijnlijk net nadat Nijn er was geweest, want ik heb niemand gezien met een fototoestel
Met andere woorden, ik heb 'm. Foto's volgen
De plaats die jij geloof ik al aangaf:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
nijn was om 14:01 al terug dus je was ruim later
waar lag hij nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |