quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shark Tank ga ik zeker kijken, maar die staat er niet tussen.
Ja 1 nieuwe comedy serie Hung.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef andre347 het volgende:
Top. Binnenkort eens kijken of er wat leuks tussen staat
Komt HBO niet met nieuwe series?
Yup.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef Symer het volgende:
Shark Tank staat erbij![]()
Dat is eigenlijk gewoon een remake van Dragons Den of niet?
Opzich zie ik Cleveland ook niet werken, maar de serie is al voor twee seizoenen besteld, dus zal niet zo snel gecancelt worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 03:39 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik denk dat 2 'black' comedies wat teveel van het goede is voor Fox, het zal me dan ook niet verbazen als beide worden gecancelled. Die trailer van Cleveland duurde na 1 minuut al te lang voor mij. Brothers is misschien nog wel te doen.
Ik denk wel dat het FG-fans zal trekken. De humor lijkt redelijk vergelijkbaar als ik de trailer zo zie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Opzich zie ik Cleveland ook niet werken, maar de serie is al voor twee seizoenen besteld, dus zal niet zo snel gecancelt worden.
Toegevoegdquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Glee: had ik als film wel willen zien, maar als serie...bit too much I guess.
(overigens werkt de Glee link in de OP niet meer, hier is een goede vervanging:
Er is nog geen trailer, maar wel 3 sneak peeks. 1 staat nu hierboven onder ABC, de andere 2:quote:Modern Family: Even de beelden afwachten
klinkt goed jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:49 schreef Symer het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar Warehouse 13(op de officiële site staan betere trailers dan die van youtube).
NCIS valt niet met CSI te vergelijken hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:25 schreef PirE het volgende:
NCIS: Los Angeles (fall)
Ik moest lachen, volgend jaar zeker NCIS: Miami ofzo of komen ze dan met CSI: Lutjebroek.
Moet het nog even goed bekijken, maar V, Day One en Cougar Town maken wel een goede kans om op de watchlist te komen.
Ik heb net de pilot gezien en ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:05 schreef Symer het volgende:
Mental is begonnen, de serie die Fox adverteert als de nieuwe House.
Iemand die de serie gaat checken?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb net de pilot gezien en ik vind het wel leuk.
Het duurde even voordat ik erachter kwam dat de hoofdrolspeler James Whisler uit Prison Break was.
Net gezien. Vond het wel erg House-ripoff, behalve dat deze kerel wel likable is. Weinig spanning verder. Maar ik blijf het wel een poosje volgen, denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:05 schreef Symer het volgende:
Oja die psychopatische gek die naar Nederland wilde varenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:10 schreef Symer het volgende:
[..]
DAAR ken ik hem van. Het kwartje wilde maar niet vallen
Haywire herkende ik daarentegen wel meteen
Haalt bij lange na het niveau van house niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:05 schreef Symer het volgende:
Mental vind ik een serie met een mix van House en de Mentalist (qua karaktereigenschappen).quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Haalt bij lange na het niveau van house niet.
Ik heb net alles van House erin een paar weken doorheen gejaagd, dus dat het al snel hetzelfde wordt kan ik beamen, maar dat wordt goed gemaakt door de dialogen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Mental vind ik een serie met een mix van House en de Mentalist (qua karaktereigenschappen).
Het is nog maar de eerste aflevering, dus om nou gelijk te zeggen dat het niveau bij lange na niet hetzelfde is, vind ik wel wat voorbarig.
Een geweldig karakter als House zul je niet zo vaak zien, maar natuurlijk zijn er ook nog de medische zaken die bij House nou niet altijd even interessant zijn en vaak via een standaard patroon ontwikkelen.
Een criticus van de LA Times schreef over aflevering 2:quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Tweek het volgende:
Ik kijk er nog een paar voor ik beslis of ik het ga volgen of niet, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat het beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakt mij wel nieuwsgierig
(andere critici zijn positiever trouwens)
Ik denk niet dat zo'n topic voorbij de eerste pagina komt. Maar het is wel zomer natuurlijk, niks op tv verder, dus je kunt het altijd proberen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
Is het een optie om een Mental-topic te openen, of gaat er echt niemand kijken?
Die klinkt cool!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:39 schreef Symer het volgende:
AMC komt met iets nieuws waar ik zelf erg naar uit kijk: The Prisoner. Het is niet echt een serie zoals de rest in dit topic (het is een eenmalige zes-delige miniserie), maar toch het vermelden waard vind ik.
The Prisoner (november)
Officiële site
A man, known as "Six," finds himself inexplicably trapped in "The Village" with no memory of how he arrived. As he explores his environment, he discovers that his fellow inhabitants are identified by number instead of name, have no memory of any prior existence, and are under constant surveillance. Not knowing whom to trust, Six is driven by the need to discover the truth behind The Village, the reason for his being there, and most importantly -- how he can escape.
-nog geen trailer, zie de officiële site voor sneak peaks-
De cast bestaat oa uit Jim Caviezel, Ian McKellenen Jamie Campbell-Bower (Jack in Oorlogswinter).
The Prisoner (voor wie het niet kent) was een Britse serie in de jaren '60, wat later een cult-klassieker is geworden met invloeden tot vandaag aan toe (The Prisoner was een inspiratiebron voor Lost bijv).
Kent iemand het origineel eigenlijk? Ik had er nog nooit van gehoord tot ik het laatst toevallig tegenkwam.
Klopt idd. Ik heb de lijst met nieuwe series gewoon overgenomen van NBC, niet wetende dat The Listener een Canadese serie is (Merlin stond er ook bij, maar die herkende ik meteen als BBC-serie).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef mellowpimp het volgende:
mooie topic.
net nurse jackie gezien, het heeft wel potentie..
ik lees hierboven dat the listener 4 juli begint... maar ze zenden hem al vanaf maart uit, sinds kort ook op net 5 geloof ik
Zo denk ik er ook over idd. Hopelijk gaat het nog groeien, want het onderwerp vind ik wel interessant.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Net aflevering 2 van Mental gezien.
Als het op tv zou zijn zou ik het niet afzetten, maar ik zou het ook niet missen als het er niet was.
Nou dat hoeft ook niet meer in de torrentquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Adelante het volgende:
Episodes 1 t/m 3 van The Goode Family zijn beschikbaar, ik ga het eens proberen
Toch maar even binnen gehaaldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:16 schreef Symer het volgende:
De 2 uur lange pilot van Royal Pains is gisteren uitgezonden. Het krijgt redelijk goeie kritieken en ik lees dat het eigenlijk Burn Notice is, maar dan met een arts ipv een spion.
Zal het binnenkort eens bekijken.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook niet meer in de torrentWat een slecht getekende en humorloze cartoon zeg
Ik ben benieuwd wat je er van vindt, de reacties op IMDB kan ik geen chocola van maken.quote:
Zo even de tweede aflevering bekijken. Al is aflevering 3 momenteel interessanter, want daar speelt David Carradine in. Goed voor de kijkcijfers dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over idd. Hopelijk gaat het nog groeien, want het onderwerp vind ik wel interessant.
Ik heb wel het idee dat ze zo hun best doen om House (ben z'n naam kwijt) onconventioneel te maken dat het absurd wordt (iemand die ze niet allemaal op een rijtje heeft zou ik geen mes in handen drukken bijv).
Het is best aardig, maar het kan natuurlijk niet tippen aan Burn Notice.Ik geef het nog een paar afleveringen de kansquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:16 schreef Symer het volgende:
De 2 uur lange pilot van Royal Pains is gisteren uitgezonden. Het krijgt redelijk goeie kritieken en ik lees dat het eigenlijk Burn Notice is, maar dan met een arts ipv een spion.
Zal het binnenkort eens bekijken.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Royal Pains niet vergelijkbaar met Burn Notice, beetje vergezocht. Maar het heeft wel potentie, vond het halverwege wel leuker worden. Blijf dit wel volgen voorlopig.
http://www.imdb.com/news/ni0776980/quote:Family follows three American families through the eyes of a Dutch filmmaker and one of the families includes a gay couple — played by Jesse Tyler Ferguson and Eric Stonestreet (pictured above) — who have just adopted a baby from Vietnam.
Jup, Burn Notice is mega zomersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:38 schreef Symer het volgende:
Net Royal Pains ook gezien en ik vind het een erg leuke zomerserie
De omgeving is prachtig, het verhaal is lekker licht verteerbaar en ik heb niks aan te merken op de acteurs. Ik vind het ook tof dat we de zomer van de hoofdpersoon volgen, waardoor het voor mijn gevoel tv-escapism is zoals tv-escapism bedoeld was (is dat met Burn Notice ook zo? Misschien moet ik dat ook eens gaan kijken).
Overigens las ik dat het ziekenhuis wat ze steeds afkraken een echt bestaand ziekenhuis is dat in het echt ook heel slecht is
Ja ik zag net dat ze al bij ep 13 zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef Butterfly91 het volgende:
The Listener is ook al op Net5 te zien, zondag 21:30.
Heb de Pilot gekeken. Zal zo beginnen aan EP02. Het heeft potentie maar het hangt er maar net van af wat de makers voor ogen hebben. De gave die de hoofdpersoon heeft biedt potentie voor een groot meerdere afleveringen verhaalquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja ik zag net dat ze al bij ep 13 zijn
Iemand de serie aant volgen, zo ja... hoe bevalt ie?
EP01 of Pilotquote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Moet je dan niet met EP01 beginnenPilot is altijd voor de eerste aflevering aan toch
Ik kijk er wel naar, maar ik vind het nou niet zo bijzonder. Erg voorspelbare verhaaltjes, 13 in een dozijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja ik zag net dat ze al bij ep 13 zijn
Iemand de serie aant volgen, zo ja... hoe bevalt ie?
De pilot is ep01.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef andre347 het volgende:
[..]
EP01 of PilotBen er altijd mee in de war
The Prisoner - Iron Maidenquote:"We want information, information, information."
"Who are you?"
"The new number two."
"Who is number one?"
"You are number six."
"I am not a number, I am a free man."
"HAHAHAHAHAHAHAHA."
De serie is ook al renewed voor een tweede seizoen, ook maar eens kijken dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:57 schreef Adelante het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Nurse Jackie best grappig vind
Het wordt niet veel beter, helaas....prima gegeven, maar matig uitgewerkt....quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Zojuist de pilot van The Listener gekeken
Het plot is vrij leuk
de uitvoering grenst aan het waardeloze
en de cast is vrij matig
erg jammer, had meer ingezeten.. ik kijk het me nog ff een paar episodes aan
Ah da's goed nieuwsquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
De serie is ook al renewed voor een tweede seizoen, ook maar eens kijken dus.
Hope springs!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar BBC's "Hope Springs" vond ik ook een erg toffe pilot hebben
quote:
Gekeken en na een minuut of 12 afgezet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:53 schreef Symer het volgende:
Hawthorne is gisteren begonnen, hier nogmaals de beschrijving + trailer:
Gaat iemand kijken? En zo ja, is het wat?
Die blijf ik zeker even volgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Caspian het volgende:
Ook trouwens Psychoville, dat ook wel potentieel heeft denk ik:
Ik bljif het ook volgen. Het heeft zeker potentieel. Heerlijke Britse humor.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Die blijf ik zeker even volgen![]()
Heerlijke humor, hoewel ik het soms ook wel een beetje eng vond
Dát moet ik eens bekijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik bljif het ook volgen. Het heeft zeker potentieel. Heerlijke Britse humor.
Ik vind het niet zozeer eng en meer 'disturbed', zeg maar. Een vreemde combinatie met de humor. Het ene moment lig je in een deuk om die vage clown, en dan zit je ineens naar een zwakbegaaft incest gezin te kijken...
Een beetje vreemd, maar erg interressant.
Oh, dit vind ik best tof klinken.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik bljif het ook volgen. Het heeft zeker potentieel. Heerlijke Britse humor.
Ik vind het niet zozeer eng en meer 'disturbed', zeg maar. Een vreemde combinatie met de humor. Het ene moment lig je in een deuk om die vage clown, en dan zit je ineens naar een zwakbegaaft incest gezin te kijken...
Een beetje vreemd, maar erg interressant.
[USA] Mental #1quote:
Ja, dat ook. Maar de hele sfeer krijg ik koude rillingen van. Vooral die labiele vroedvrouw met haar 'baby'quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Caspian het volgende:
Ik vind het niet zozeer eng en meer 'disturbed', zeg maar.
Sorry, totaal geen tijd meer gehad om er een aan te makenquote:
Nee hoor, zijn er ook "veel" zeker nu ER afgelopen is zou er weer een plaatsje voor een nieuwe zijn. Het is overigens vrij simpel waarom er veel van dat soort series zijn, zelfde geld voor politie en advocaten. Het zijn beroepen die tot de verbeelding spreken, meestal goed verdienen en de werkplek biedt de mogelijkheid tot veel verschillende verhalen. Iedere aflevering een nieuw medisch geval of juridisch probleem is snel gevonden, aangezien ze kunnen putten uit tientallen jaren van verhalen uit het echte leven. Hoe ongeloofwaardig ook er is een goede kans dat het echt gebeurt is.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Steve het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn er wel veel series die zich afspelen in en rond ziekenhuizen?
22:50 op Ned 2. Zonde volgens mij is het een erg toffe seriequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Mad Men wordt vanaf morgen op de Vara uitgezonden. Zal wel weer verrotte laat zijn, maar goed.
Ik heb besloten niet te gaan kijken op basis van de trailer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Gisterenavond was de eerste aflevering van The Philantropist. Heeft iemand het al gezien en zo ja hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat de hoge productiekosten van alles op locatie filmen eigenlijk garanderen dat er geen tweede seizoen komt, maar gelukkig weten de producers dat zelf ook.
Anyway, gisteren is ook de nieuwe serie Make It or Break It begonnen. Denk eigenlijk dat het meer bedoeld is als vrouwenserie, maar goed, toch maar even een kans geven. Trailer:
edit: totaal niet mijn ding.
[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 25-06-2009 20:32:35 ]
Ik vond het wel tof, heeft zeker potentie. Moore maakt altijd wel goede dingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:35 schreef Symer het volgende:
Gisteravond heeft Fox de tv-film Virtuality uitgezonden. Het is van de makers van Battlestar Galactica en het is een backdoor pilot, wat wil zeggen dat er een volledige serie van gemaakt wordt als de kijkcijfers/reacties positief zijn. Tot nu toe zijn de critici vrijwel allemaal positief. Beschrijving + trailer:
Virtualtiy
Officiële site
The crew of the Phaeton is approaching the go/no-go point of their epic 10-year journey through outer space. With the fate of Earth in their hands, the pressure is intense. The best bet for helping the crew members maintain their sanity is the cutting-edge virtual reality technology installed on the ship. It's the perfect stress-reliever until they realize a glitch in the system has unleashed a virus on to the ship. Tensions mount as the crew decides how to contain the virus and complete their mission. Meanwhile, their lives are being taped for a reality show back on Earth in the World Broadcast Premiere of VIRTUALITY.
Wow... Goede vervanger van BSG,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:35 schreef Symer het volgende:
Gisteravond heeft Fox de tv-film Virtuality uitgezonden. Het is van de makers van Battlestar Galactica en het is een backdoor pilot, wat wil zeggen dat er een volledige serie van gemaakt wordt als de kijkcijfers/reacties positief zijn. Tot nu toe zijn de critici vrijwel allemaal positief. Beschrijving + trailer:
Virtualtiy
Officiële site
The crew of the Phaeton is approaching the go/no-go point of their epic 10-year journey through outer space. With the fate of Earth in their hands, the pressure is intense. The best bet for helping the crew members maintain their sanity is the cutting-edge virtual reality technology installed on the ship. It's the perfect stress-reliever until they realize a glitch in the system has unleashed a virus on to the ship. Tensions mount as the crew decides how to contain the virus and complete their mission. Meanwhile, their lives are being taped for a reality show back on Earth in the World Broadcast Premiere of VIRTUALITY.
Hoezo?quote:Op zondag 28 juni 2009 09:50 schreef Adelante het volgende:
Iemand misschien een idee wat er mis is met eztv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ze geven zelf aan dat er hardwareproblemen zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:50 schreef Adelante het volgende:
Iemand misschien een idee wat er mis is met eztv?
Ah, duidelijk. Was al bang dat ze een rechtzaak verloren hadden ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 09:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat er hardwareproblemen zijn.
eztv.it doet niet zo veel inderdaad, maar hun twitter met linkjes werkt nog wel....quote:Op zondag 28 juni 2009 09:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat er hardwareproblemen zijn.
ik ben redelijk snel afgehaakt in die pilot, vond er echt niets aan terwijl BSG erg vermakelijk wasquote:
Nice die wilde ik sowieso al volgen, lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:33 schreef Symer het volgende:
Vanavond begint de nieuwe HBO-serie Hung.
Officiële site
Years ago in high school, Ray Drecker (Thomas Jane) was athletic, popular and destined for success. Now, as a high-school teacher and basketball coach, he's underpaid, uninsured, and embittered that his wife of 20 years (Anne Heche) has left him for her dermatologist. After a fire damages the rundown Detroit home he inherited from his parents, Ray's fortunes reach an all-time low when his twin children, who had been living with him, move in with their mom and her clean-freak hubby. Lonely, run-down and at wit's end, Ray attends a local self-help class whose mantra is to identify a personal "winning tool" to market for financial success. After a not-so-fulfilling encounter with a fellow attendee - an ex-flame and would-be poet named Tanya (Jane Adams) - Ray has a "eureka" moment. With the help of Tanya, Ray resolves to take advantage of his greatest asset, in hopes of changing his fortunes in a big way.
Topic:
[HUNG] I've got a very big dick!
En een Virtuality topic:
[USA] Virtuality: nieuwe scifi serie van Ronald D. Moore
dit lijkt me wel wat eventueelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf
Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.
‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
The Shield is tofquote:Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef Symer het volgende:
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.
Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is doorDanny McBride en Will Ferrell
. Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.
Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
Ja, voor een comedyserie zit er vooralsnog idd niet veel comedy in.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
Hier ook net de eerste 10 minuten gezien en jezus, wat slecht zegquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
Absoluut, Royal Pains is echt een aanraderquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef IV_Xample het volgende:
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)
maar het is erg leuk
Aflv van Dark Blue al gezien? Hoe is ie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef Symer het volgende:
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:
Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.
En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:
Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vergis ik me, of is dat een Nederlandse actrice? Ik dacht Thekla Reuten te herkennen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
In september als het goed is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
Ja. Jij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Tim86 het volgende:
The Assistants S01E01 DSR XviD-iNGOT & The Assistants S01E02 DSR XviD-iNGOT zijn ook uit zie ik..iemand die het gaat kijken?
Nee zijn nu weer bezig met recasten met 2 van de broertjes. Dus wacht nog even ermee.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef Symer het volgende:
Ik zie ineens dat de pilot van Sons of Tucson 2 weken terug gelekt is.
Iemand al gekeken?
Jaren 60 series? Kijk eens naar zoiets als een Columbo, Twilight Zone of Outer Limits uit die tijd en dan zie je dat juist nu puur op een hele korte space wordt gefilmd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Symer het volgende:
Oude series vind ik juist veel minder dan die van tegenwoordig (cinematologisch gezien).
Met de zooi die ze soms als serieuze serie presenteerden zou je tegenwoordig uitgelachen worden. Vooral jaren '60 series met dat rare snelle inzoomen op het gezicht van een personage zien er echt niet uit.
Zo zag ik laatst een aflevering van Derrick.De gemiddelde basisschoolmusical doet er niet voor onder.
The Colony (Discovery)quote:What would you do in the wake of a global catastrophe? How would you find the very basics of survival: food, water and shelter? The Colony is a controlled experiment that attempts to determine exactly what it would take to survive and rebuild a functioning new society when the world we’ve grown accustomed to has been destroyed.
In The Colony, a group of 10 volunteers whose backgrounds and expertise represent a cross-section of modern society, are isolated for two months in an urban environment in downtown Los Angeles and tasked with creating a livable society. With no electricity, no running water and no communication with the outside world, all they have to work with are their skills and whatever tools and supplies they scavenge from their surroundings.
Pilot is nu te vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf
Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.
‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
aflevering 1 is nu gezien, ik vind het wel watquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef sbientje het volgende:
ben aan mental begonnen vandaag (had er eerder totaal geen zin in), het begin is veelbelovend maar ik wacht nog even met het definitieve oordeel
Vanavond maar even checken.quote:
Warehouse 13 vind ik wel tof eigenlijk, beetje eureka/fringe achtigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Warehouse sucks, zeker als je toch al niet echt weg bent van het genre
Glee is toch dom voor woorden
V en The Prisoner nog checken
Heb vandaag ook even de eerste aflevering gekeken, nog niet totally hooked, maar er zit wel potentie in. Ga deze week denk ik nog wel even de tweede aflevering kijken. Is er eigenlijk al een topic over?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Symer het volgende:
Defying Gravity vind ik wel wat hebben. Een lichte serie over ruimtereizen met mysterieuze elementen is prima verteerbaar in de zomermaanden imho.
02-Aug-2009 Defying Gravity 01x01 Pilotquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef Darklight het volgende:
1e aflevering net gezien van Defying GravityWelke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Heb nu 3 afleveringen
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
de eerste afleveringen waren erg goed, naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet op
hmmz....dan eerder Torchwood, wat mij betreft...luchtig vermaak...prima serie om af en toe een loos uurtje mee te vullen...maar ook een serie waar je best een aflevering van kan missen zonder echt iets te missen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!
die heb ik ook nog liggen ja, de eerste aflevering. Ik denk dat ik die nu maar eens ga kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.
gelukkig ben ik niet de enige haha, ik hoorde wel veel positieve reacties om me heen. Ik vond eht ook vrij onbegrijpelijk opgestart beginnen eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Meddo het volgende:
[..]
had precies het zelfde
meestal geef ik series nog wel een kans door twee of drie episodes te kijken maar deze ging meteen in de prullenbak
Inderdaad leuk! doet mij wat denken aan Malcom In The Middlequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Jnk18 het volgende:
Sons of Tucson vond ik wel grappig, toennet de preair gezien. Is met Sock van Reaper wel grappige acteur.
Nog geen zekerheid, maar regisseur Peter Berg zei dit erover:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Hoe zit het rouwens met Virtuality? Vond de pilot heel interessant, maar ik begreep dat het wellicht niet tot een serie komt...? Is daar al zekerheid over?
quote:"I just read that there's a European thing, a deal going on in Europe to finance it as a European, co-finance it as a European series," he said. "I don't know, you should try to talk to Ron Moore about that but I think that would be fascinating, with the same cast and [everything]. It's all talk at this point but I think the response to 'Virtuality,' the critical response surprised FOX."
He adds that he's hopeful it will happen.
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
Vind het altijd lastig om weer in een nieuwe serie te komen![]()
Ben ik de enige ?
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
On topic.. The Colony, Royal Pains, Hung en Warehouse lijken me wel wat. Die spaar ik dan dus ook op tot hele series
Ook een leuke serie, niet super, maar toch vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Thunder0x het volgende:
mensen die Lie to Me kijken?
http://www.fox.com/lietome/
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.
Same herequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.
t/m S1-11 ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!
Ik heb zojuist een Defying Gravity topic gevondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.
Ik heb de nieuwe OP gesorteerd op datum, hopelijk wordt dat een beetje overzichtelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |