Jup, Burn Notice is mega zomersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:38 schreef Symer het volgende:
Net Royal Pains ook gezien en ik vind het een erg leuke zomerserie
De omgeving is prachtig, het verhaal is lekker licht verteerbaar en ik heb niks aan te merken op de acteurs. Ik vind het ook tof dat we de zomer van de hoofdpersoon volgen, waardoor het voor mijn gevoel tv-escapism is zoals tv-escapism bedoeld was (is dat met Burn Notice ook zo? Misschien moet ik dat ook eens gaan kijken).
Overigens las ik dat het ziekenhuis wat ze steeds afkraken een echt bestaand ziekenhuis is dat in het echt ook heel slecht is
Ja ik zag net dat ze al bij ep 13 zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef Butterfly91 het volgende:
The Listener is ook al op Net5 te zien, zondag 21:30.
Heb de Pilot gekeken. Zal zo beginnen aan EP02. Het heeft potentie maar het hangt er maar net van af wat de makers voor ogen hebben. De gave die de hoofdpersoon heeft biedt potentie voor een groot meerdere afleveringen verhaalquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja ik zag net dat ze al bij ep 13 zijn
Iemand de serie aant volgen, zo ja... hoe bevalt ie?
EP01 of Pilotquote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Moet je dan niet met EP01 beginnenPilot is altijd voor de eerste aflevering aan toch
Ik kijk er wel naar, maar ik vind het nou niet zo bijzonder. Erg voorspelbare verhaaltjes, 13 in een dozijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja ik zag net dat ze al bij ep 13 zijn
Iemand de serie aant volgen, zo ja... hoe bevalt ie?
De pilot is ep01.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:52 schreef andre347 het volgende:
[..]
EP01 of PilotBen er altijd mee in de war
The Prisoner - Iron Maidenquote:"We want information, information, information."
"Who are you?"
"The new number two."
"Who is number one?"
"You are number six."
"I am not a number, I am a free man."
"HAHAHAHAHAHAHAHA."
De serie is ook al renewed voor een tweede seizoen, ook maar eens kijken dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:57 schreef Adelante het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Nurse Jackie best grappig vind
Het wordt niet veel beter, helaas....prima gegeven, maar matig uitgewerkt....quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Zojuist de pilot van The Listener gekeken
Het plot is vrij leuk
de uitvoering grenst aan het waardeloze
en de cast is vrij matig
erg jammer, had meer ingezeten.. ik kijk het me nog ff een paar episodes aan
Ah da's goed nieuwsquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
De serie is ook al renewed voor een tweede seizoen, ook maar eens kijken dus.
Hope springs!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar BBC's "Hope Springs" vond ik ook een erg toffe pilot hebben
quote:
Gekeken en na een minuut of 12 afgezet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:53 schreef Symer het volgende:
Hawthorne is gisteren begonnen, hier nogmaals de beschrijving + trailer:
Gaat iemand kijken? En zo ja, is het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |