quote:Many years ago, CLEVELAND BROWN (voiced by Mike Henry) was a high school student madly in love with a beautiful girl named DONNA. Much to his dismay, his love went unrequited, and Donna wound up marrying another man. Cleveland once told Donna he would always love her, and if this man ever done her wrong, he'd be there when she called.
Well, this man done her wrong.
Donna's husband skipped town with another woman, leaving Donna with a daughter and a baby. Now she's come to Cleveland and offered him another chance at love. Unattached after the Loretta-Quagmire debacle and true to his word, Cleveland joyously accepts and he and CLEVELAND JR. move to Stoolbend, VA, to join their new family.
Once in Stoolbend, Cleveland has a few surprises in store for him, including a flirtatious new stepdaughter, a 5-year-old stepson who loves the ladies, as well as a collection of neighbors that includes a loudmouth redneck couple, a British family seemingly stuck in the Victorian era and a family of bears living at the end of the block.
FAMILY GUY was only the beginning. Get ready for THE CLEVELAND SHOW (working title)!
The series is written and executive-produced by Seth MacFarlane (FAMILY GUY, AMERICAN DAD), Rich Appel (THE SIMPSONS, KING OF THE HILL) and Mike Henry (FAMILY GUY).
fox.com
Hier ben ik dus ook nieuwsgierig naar . Zal ene kwestie van afwachten zijn denk ik ..quote:Op maandag 16 juni 2008 22:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben sceptisch. Cleveland is een leuk personage in een bijrol, maar of die een hele serie kan dragen vraag ik me serieus af. Maar Peter is ook niet het leukste aan Family Guy, dus veel zal afhangen van de rest van de karakters.
Pratende beren stemmen mij iig niet hoopvool.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook nieuwsgierig naar . Zal ene kwestie van afwachten zijn denk ik ..
Een pratende hond wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Pratende beren stemmen mij iig niet hoopvool.
Ik ken geen pratende hond. Ik ken ook geen pratende baby. Ik ken eigenlijk niemandquote:Op maandag 16 juni 2008 23:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat iemand een hond heeft is normaal. Ik ken niemand die naast beren woont.
Ja, en dat iemand telkens flashbacks krijgt naar die keer dat hij met KITT en Phil Collins naar een stierengevecht ging, om daar door zowel de stieren als de vechters gespiest te worden, is gelukkig wel oprecht realistisch. Vooral als dat volledig vanuit het niets, zonder enige context, even tussendoor komt. Gebeurt ons allemaal. Dagelijks.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat iemand een hond heeft is normaal. Ik ken niemand die naast beren woont.
Hij verhuist.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:58 schreef Tim86 het volgende:
beetje raar die beren als buren
Ben ontzettende FG en AD fan maar vrees het ergste...Had liever een Quagmire spin-off gehad
Betekent dit dus dat hij weg is uit Family Guy of maakt dat ze geen zak uit?
Dat begreep ik ja, maar ik zie de FG makers er best voor aan om hem in FG lekker gewoon daar te laten wonen. Daarin zou ik hem ook wel missenquote:
Neuh. Maar af en toe komt hij wel bij zulke grapjes ineens tevoorschijn ofzo. Sporadisch. althans, volgens Seth.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ja, maar ik zie de FG makers er best voor aan om hem in FG lekker gewoon daar te laten wonen. Daarin zou ik hem ook wel missen
WTF.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:23 schreef Q_Orianka het volgende:
Sinds wanneer is Cleveland Jr. een vetzak met een bril?
Cleveland zal als het goed is nog wel zo nu en dan in Family Guy komen, maar veel minder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Flaccid het volgende:
[..]
WTF.
Dit kan alleen maar floppen. Cleveland UIT familyguy? Geen cleveland meer?
Ze hebben britse buren voggesmij. Zie family guy aflevering: One if by clam, to if by sea. Season 3 e 04 als t goed isquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cleveland zal als het goed is nog wel zo nu en dan in Family Giy komen, maar veel minder.
I know. Maar zijn waarschijnlijk zelfde soort buren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar in The Cleveland Show woont Cleveland niet meer in Quahog meer hè, hij verhuisd naar Virginia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |