quote:The Former Life of Brian
Brian, afraid that he may have lost his last chance at love, searches for a former flame, Tracy. To his surprise, he discovers that he is the father to her son, Dylan. Tracy decides that Brian should raise the boy, and she drops him off at the Griffin's house. When Dylan runs rough-shot in the house, Brian's attitude towards parenting doesn't settle too well with Lois and Peter.
Episode Number: 107
Season Num: 6
First Aired: Sunday April 27, 2008
Prod Code: 6ACX04
Watch now!
quote:Next episode: Long John Peter
When Peter gets a pet parrot, he begins acting like a pirate. Peter accidentally kills the bird after raising hell through all of Quahog. Meanwhile, when Brian is visiting the vet, Chris falls in love with the intern, Anna.
Episode Number: 108
Season Num: 6
Prod Code: 6ACX06
Airs: Sunday May 4, 2008
* Hey Joe!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Bolter het volgende:
Vond de 100th anniversary special zeer goed. De "Stewie kills Lois"'en vond ik wat minder... Nu weer gewone afleveringen knallen.
Wel mooi dat American Dad er weer bij werd gehaald.
Ik zit te wachten op Stewie in American Dad!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Bolter het volgende:
Wel mooi dat American Dad er weer bij werd gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
2 of 3 eps geprobeerd maar ik vind het ronduit kut. Totaal onsympathieke karakters. En niet grappig. Als ik die zeikerige inktvis weer hoor heb ik er al genoeg van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Tegan het volgende:
Volgen meer mensen hier American Dad! ook trouwens?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.americandadvsfamilyguy.com/Hij ging niet meer toen ik peter had gebeukt. Ik wou tegen de eindbaas spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
google even op eztvquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef Retro_Doll het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk steeds die afleveringen?
Ik had wel eerst een site maar daar doet 2/3 van de afleveringen het niet meer. En comedy central krijg ik hier er slecht door, in de zin van geen kleur, ruis en een grrrrrr geluid er door heen. Dus dat kijk ik dan alleen maar als er echt echt echt niks anders op is. Wel jammer hoor want in de winkel vind ik zelden family guy DVDs.
Mwah, heb van dit seizoen ook nog 1 ep geprobeerd maar het kon me nog steeds niet boeien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:54 schreef nietzman het volgende:
American Dad is er echt op vooruit gegaan hoor, vind het nu in veel gevallen leuker als Family Guy.
Waar verwees die grap van Stewie naar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef Frenkel het volgende:
[..]
* Hey Joe!
** I'm not Joe!
* Oh you look like him
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |