S?E?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete aflevering blijft die waarin Loretta vreemdgaat met Quagmire. Daar zitten zo ontzettend veel topgrappen in.
Voor mij Road to the Multiverse, en de afleveing dat Brian en Stewie het verleden aanpassen en eerst 9-11 voorkomen en later blijkt dat Brian ook Harry Potter heeft geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete aflevering blijft die waarin Loretta vreemdgaat met Quagmire. Daar zitten zo ontzettend veel topgrappen in.
Genotenquote:Op maandag 29 september 2014 17:35 schreef Genesisfan het volgende:
Het is weer begonnen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is ook wel de bedoeling denk ikquote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Vind die Brian wel hondsirritant () met z'n writing gezeik
Ja, Meg moet ook kut zijn, en is dat ook, maar daarom niet minder saaiquote:Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is ook wel de bedoeling denk ik
Dat uitmelken daarvan met die haan was al niet leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
dat gevecht vond ik dan wel weer het minste
Dit inderdaad. "Eat my shorts" wordt door Bart volgens mij ook amper meer gebruikt in The Simpsons zelfquote:Op maandag 29 september 2014 22:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Vette aflevering ja, dat gevecht duurde lang maar ja, het was dan ook wel een aflevering waarbij ze alle kenmerken wilde mixen.
Worst. Chickenfight. Ever.quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
dat gevecht vond ik dan wel weer het minste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |