SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 05:19 schreef Specularium het volgende:
Dit was weer een prima aflevering.Dat gaat nogal wat controverse opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:
Same here. En dan het Peter- stuk op het einde dat mij even deed lachen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vond de nieuwe echt helemaal niet grappig, jullie wel?
Misschien een keer 1 lachje maar het Peter-stuk en Brian-stuk was echt niks aan.
en na 1 zin haat ik jou nu ook al.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef Nass het volgende:
Aflevering 15 heb ik me eindelijk eens goed mee vermaakt, toffe aflevering
ff kijken dan maarquote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Daskaar het volgende:
dit is fantastisch.
beste aflevering ooit.
Ik proef sarcasme.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Daskaar het volgende:
dit is fantastisch.
beste aflevering ooit.
Ja die is leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete aflevering blijft die waarin Loretta vreemdgaat met Quagmire. Daar zitten zo ontzettend veel topgrappen in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |