Die blijf ik zeker even volgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Caspian het volgende:
Ook trouwens Psychoville, dat ook wel potentieel heeft denk ik:
Ik bljif het ook volgen. Het heeft zeker potentieel. Heerlijke Britse humor.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Die blijf ik zeker even volgen![]()
Heerlijke humor, hoewel ik het soms ook wel een beetje eng vond
Dát moet ik eens bekijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik bljif het ook volgen. Het heeft zeker potentieel. Heerlijke Britse humor.
Ik vind het niet zozeer eng en meer 'disturbed', zeg maar. Een vreemde combinatie met de humor. Het ene moment lig je in een deuk om die vage clown, en dan zit je ineens naar een zwakbegaaft incest gezin te kijken...
Een beetje vreemd, maar erg interressant.
Oh, dit vind ik best tof klinken.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik bljif het ook volgen. Het heeft zeker potentieel. Heerlijke Britse humor.
Ik vind het niet zozeer eng en meer 'disturbed', zeg maar. Een vreemde combinatie met de humor. Het ene moment lig je in een deuk om die vage clown, en dan zit je ineens naar een zwakbegaaft incest gezin te kijken...
Een beetje vreemd, maar erg interressant.
[USA] Mental #1quote:
Ja, dat ook. Maar de hele sfeer krijg ik koude rillingen van. Vooral die labiele vroedvrouw met haar 'baby'quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef Caspian het volgende:
Ik vind het niet zozeer eng en meer 'disturbed', zeg maar.
Sorry, totaal geen tijd meer gehad om er een aan te makenquote:
Nee hoor, zijn er ook "veel" zeker nu ER afgelopen is zou er weer een plaatsje voor een nieuwe zijn. Het is overigens vrij simpel waarom er veel van dat soort series zijn, zelfde geld voor politie en advocaten. Het zijn beroepen die tot de verbeelding spreken, meestal goed verdienen en de werkplek biedt de mogelijkheid tot veel verschillende verhalen. Iedere aflevering een nieuw medisch geval of juridisch probleem is snel gevonden, aangezien ze kunnen putten uit tientallen jaren van verhalen uit het echte leven. Hoe ongeloofwaardig ook er is een goede kans dat het echt gebeurt is.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Steve het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn er wel veel series die zich afspelen in en rond ziekenhuizen?
22:50 op Ned 2. Zonde volgens mij is het een erg toffe seriequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Mad Men wordt vanaf morgen op de Vara uitgezonden. Zal wel weer verrotte laat zijn, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |