quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef bob1234 het volgende:
Het is een HBO serie dus ga zeker kijken, klinkt erg grappig.
Is dat niet gewoon Ugly Betty met een nieuw kapsel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:10 schreef Heider00sje het volgende:
Die Damon ziet er erg nep en ongeloofwaardig uit.
Is er ook een reden bekend? Dit is natuurlijk geen goeie manier om publiek aan je show te binden. Of zou HBO ook een on-demand kanaal hebben?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef bob1234 het volgende:
Wel jammer dat er volgende week geen aflevering is.
5 juli? Begin dan twee weken later met de serie, dat het onafhankelijkheidsweekend is hadden ze toch wel aan kunnen zien komen?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef bob1234 het volgende:
Ja het is onafhankelijkheidsdag dus geen een zender zend afleveringen uit.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef ChickenMan het volgende:
Toffe eerste episode en HBO kennende zal de serie alleen maar beter worden.
Hoezo? Heb je ook een tweeling en ex, is je huis al eens afgebrand geweest en ben je een mannelijke hoer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
eindelijk een serie waarmee ik me kan identificeren.
en ik heb een huge penis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je ook een tweeling en ex, is je huis al eens afgebrand geweest en ben je een mannelijke hoer?![]()
![]()
In de pilot ook al?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met de combi drama-comedy in Hung.
Alleen de pilot duurde 45 minuten de rest van afleveringen zijn gewoon rond de 25 minuten.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:13 schreef ChickenMan het volgende:
Ik heb toch een paar keer moeten lachen. En ik denk dat je er ook verkeerd in bent gestapt want het pretendeert helemaal niet een laugh-out-loud comedy te zijn. Het is gewoon een dramaserie met comedy elementen. Plus een ep duurt 45-50 min. Bij een pure comedy zou dat dan 25-30 minuten zijn.
En de karakter moeten zich nog ontwikkelen inderdaad, maar dat is bij heel veel HBO series zo dat je er niet meteen in zit. Je moet het laten groeien.
Écht??? Dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:38 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Alleen de pilot duurde 45 minuten de rest van afleveringen zijn gewoon rond de 25 minuten.
Alleen omdat die grote piemol niet in beeld kwam?quote:
No commentquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen omdat die grote piemol niet in beeld kwam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |