abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70661188
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.

Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is door Danny McBride en Will Ferrell . Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.

Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
  zondag 5 juli 2009 @ 10:50:04 #202
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_70661368
Goed dat ik het weet, wat die EBD vond ik weinig aan. Ff geen Hung 4me dus
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_70661422
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf

Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.

‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
dit lijkt me wel wat eventueel zal het allemaal eens opschrijven
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 5 juli 2009 @ 11:32:33 #204
124676 RobertoCarlos
pi_70662079
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
pi_70667378
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
The Shield is tof
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70667945
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef Symer het volgende:
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.

Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is door Danny McBride en Will Ferrell . Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.

Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
pi_70668925
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
Ja, voor een comedyserie zit er vooralsnog idd niet veel comedy in.

USA Today schrijft dat veel "comedy's" tegenwoordig (inclusief Hung) "seem unable to decide whether they'd rather be unfunny comedies or insufficiently serious dramas."

Dat klopt wel voor de pilot en dat is jammer. Dan heb ik liever iets als Eastbound wat duidelijk een comedy is met af en toe een klein beetje drama om het realistisch te houden.
pi_70669026
Ik vind dat er niks mis is met de combi drama-comedy in Hung.
pi_70669632
Mijn reactie daarop staat in het Hung topic.

Past daar beter denk ik.
pi_70771500
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
pi_70801900
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
Hier ook net de eerste 10 minuten gezien en jezus, wat slecht zeg Dat ze dat mogen uitzenden
Heb heel wat series gekeken maar dit slaat alles zeg
O+ BlaBlub O+
pi_70830362
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)

maar het is erg leuk
what you see, is what you get!
pi_70830388
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef IV_Xample het volgende:
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)

maar het is erg leuk
Absoluut, Royal Pains is echt een aanrader
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70836381
Ik heb net Warehouse 13 gezien en het kon me niet echt boeien.
Het is denk ik dan ook meer een serie die de kant van Eureka opgaat.
Ik had gehoopt dat de serie mysterieuzer zou zijn en meer een dramatische ondertoon zou hebben, maar de gehele opzet van deze serie bevalt me totaal niet.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:04:10 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_70843793
Warehouse 13 heb ik ook gezien en viel heel erg tegen. Had het wat meer serieuzer verwacht, als die serie zo blijft dan halen ze nooit het einde van het seizoen.
pi_70869294
The.Great.American.Road.Trip al gezien? is een spelshow en doet wat denken aan The Amazing Race, best leuke mensen hebben ze gecast
pi_70969817
Uitzendschema vanaf september
pi_70972008
TVRage heeft ook een mooi overzicht met new/cancelled/renewed en uitzenddatums
http://tvrage.com/upfronts.php
pi_71025530
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:

Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.

En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:

Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
pi_71025725
Overigens blijf ik The Philanthropist (4 afleveringen inmiddels) een toffe serie vinden. Het is een soort Leverage (mensen in nood helpen), maar dan op prachtige locaties.

Over Leverage gesproken: seizoen 2 is begonnen, voor de geďnteresseerden.

Warehouse 13 nu ook gezien en het viel me wat tegen. Maar ga zo wel afl 3 even kijken om te zien welke richting ze opwillen.
pi_71033731
Net aflevering 1 van Hawthorne gezien, maar dat ga ik niet volgen, weinig vernieuwend.
pi_71041239
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef Symer het volgende:
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:

Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.

En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:

Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
Aflv van Dark Blue al gezien? Hoe is ie?

Heb echt zin in The Pacific.
pi_71041277
Ik wilde echt net exact hetzelfde vragen; heb Dark Blue ook binnengetrokken, misschien van het weekend eens checken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:30:07 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_71044893
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71045020
Ik vond Dark Blue redelijk; goed genoeg voor een zomeravond, maar om nou te zeggen dat ik hooked ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:43:23 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71050616
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
en vergis ik me, of is dat een Nederlandse actrice? Ik dacht Thekla Reuten te herkennen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 23:45:18 #227
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71050677
Volgens IMDB klopt dat
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_71052830
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
In september als het goed is.
pi_71053665
Dark Blue viel mij erg tegen.
pi_71053834
The Assistants S01E01 DSR XviD-iNGOT & The Assistants S01E02 DSR XviD-iNGOT zijn ook uit zie ik..iemand die het gaat kijken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:07:27 #231
124676 RobertoCarlos
pi_71055433
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Tim86 het volgende:
The Assistants S01E01 DSR XviD-iNGOT & The Assistants S01E02 DSR XviD-iNGOT zijn ook uit zie ik..iemand die het gaat kijken?
Ja. Jij.
pi_71059358
Vooralsnog niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71074837
Hmm, Dark Blue was wel leuk. Maar vind het wel zwaar klote dat het waarschijnlijk 1 case per aflevering wordt. Eeuwig zonde.
pi_71128378
Ik zie ineens dat de pilot van Sons of Tucson 2 weken terug gelekt is.

Iemand al gekeken?
pi_71128429
Nee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71130343
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef Symer het volgende:
Ik zie ineens dat de pilot van Sons of Tucson 2 weken terug gelekt is.

Iemand al gekeken?
Nee zijn nu weer bezig met recasten met 2 van de broertjes. Dus wacht nog even ermee.
pi_71133939
Ik vraag me af wat er mis is met de acteurs die ze nu hebben. Ik vond ze wel goed en ze passen perfect bij de beschrijvingen van de rollen

Anyway, ik vond de pilot wel leuk. Labine speelt z'n bekende typetje weer waar ik sowieso wel fan van ben en ik moest toch wel een aantal keer lachen.

Ik geef het wel een kans als het in 2010 begint
pi_71168325
Waarom kunnen ze de series tegenwoordig niet zoals vroeger veel meer cinematisch maken? Gewoon waardeloos tegenwoordig.
pi_71181602
Oude series vind ik juist veel minder dan die van tegenwoordig (cinematologisch gezien).

Met de zooi die ze soms als serieuze serie presenteerden zou je tegenwoordig uitgelachen worden. Vooral jaren '60 series met dat rare snelle inzoomen op het gezicht van een personage zien er echt niet uit.

Zo zag ik laatst een aflevering van Derrick. De gemiddelde basisschoolmusical doet er niet voor onder.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 juli 2009 @ 15:35:00 #240
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71182264
Mehehe Derrick idd zondag stukje gezien, damn wat verschrikkelijk Voorbeeld: een getuige van een zaak kwam het bureau binnen. Iedereen stond in dezelfde ruimte, helemaal stil, haar aankijkend en zij en Derrick stonden exact in het midden. Zo statisch als de pest

Het zal toendertijd prachtig zijn geweest, ik vond het tenenkrommend
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_71185340
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Symer het volgende:
Oude series vind ik juist veel minder dan die van tegenwoordig (cinematologisch gezien).

Met de zooi die ze soms als serieuze serie presenteerden zou je tegenwoordig uitgelachen worden. Vooral jaren '60 series met dat rare snelle inzoomen op het gezicht van een personage zien er echt niet uit.

Zo zag ik laatst een aflevering van Derrick. De gemiddelde basisschoolmusical doet er niet voor onder.
Jaren 60 series? Kijk eens naar zoiets als een Columbo, Twilight Zone of Outer Limits uit die tijd en dan zie je dat juist nu puur op een hele korte space wordt gefilmd.
pi_71220075
quote:
What would you do in the wake of a global catastrophe? How would you find the very basics of survival: food, water and shelter? The Colony is a controlled experiment that attempts to determine exactly what it would take to survive and rebuild a functioning new society when the world we’ve grown accustomed to has been destroyed.
In The Colony, a group of 10 volunteers whose backgrounds and expertise represent a cross-section of modern society, are isolated for two months in an urban environment in downtown Los Angeles and tasked with creating a livable society. With no electricity, no running water and no communication with the outside world, all they have to work with are their skills and whatever tools and supplies they scavenge from their surroundings.
The Colony (Discovery)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 27 juli 2009 @ 16:44:37 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71369367
die 2e ep van Dark Blue was wel ok

Is er al een topic?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_71565894
ben aan mental begonnen vandaag (had er eerder totaal geen zin in), het begin is veelbelovend maar ik wacht nog even met het definitieve oordeel
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_71566035
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf

Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.

‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
Pilot is nu te vinden
pi_71567671
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef sbientje het volgende:
ben aan mental begonnen vandaag (had er eerder totaal geen zin in), het begin is veelbelovend maar ik wacht nog even met het definitieve oordeel
aflevering 1 is nu gezien, ik vind het wel wat
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:53:21 #248
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_71574594
Ben benieuwd naar Defying Gravity. Kijken of het wat is. Daarnaast lijken Human Target en The Prisoner me ook wel tof . Royal Pains ga ik binnenkort even aan beginnen, heb de eerste twee episodes al binnen. Verder: erg mooi topic
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:06:40 #249
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_71575072
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Pilot is nu te vinden
Vanavond maar even checken.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_71575708
glee en the prisoner lijkt me ook wel leuk/worth watching trouwens, en ik had er net nog 1... oh ja, cougar town, en the forgotten maar volgens mij had ik dat al eerder gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')