Heb 'm nog niet binnen geslurpt, andere prio's momenteel, maar ben wel benieuwd naar een aantal dingen:quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef Tim86 het volgende:
Net gezien, ondanks een paar overdreven karakters is het wel een leuk concept. Ga het wel volgen
Dan kijk je toch niet:) Ik vind het wel leuk, beter dan de troep die er op andere zenders te zien is in ieder geval..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
jezus wat is dit gaar zegze hadden het beter wat realistischer gemaakt, en zonder cameramensen ofzo, want ik moest vooral lachen om de eerste aflevering.
quote:
niet veel, terwijl het dat wel had kunnen zijn. gemiste kans.quote:Ik vind het wel leuk, beter dan de troep die er op andere zenders te zien is in ieder geval..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
niet veel, terwijl het dat wel had kunnen zijn. gemiste kans.
Het is niet helemaal afgesloten in een loods, maar dit is wel echt hun basis. Soms moeten ze naar buiten om te scavengen, water te halen uit de rivier etc. Er is geen communicatie met de buitenwereld verder. Wel kwam er in de eerste ep ineens een tweede groep binnen, die zo te zien ook vrijwilligers zijn (dacht eerst aan acteurs). Er komen daarnaast net zoals in Dawn of the dead etc groepen bikers langs die de boel willen trashen en willen plunderen en dat ziet er wel een beetje debiel uit..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet binnen geslurpt, andere prio's momenteel, maar ben wel benieuwd naar een aantal dingen:
Locatie - Het lijkt erop dat de groep is "opgesloten" in een relatief klein gebied (loods ?) - klopt dat ?
Communicatie - Ik heb het vermoeden dat er NIET gedaan wordt aan communicatie met "anderen" - is dat zo ?
Hiermee is het namelijk wellicht leuke TV, maar dat zijn de 2 belangrijkste zaken in deze.
Enige restrictie hierop beinvloed het verdere verloop te veel om het "waarheidsgetrouw" te laten zijn.
Op de foto zie ik overigens 11 mensen, terwijl men spreekt van 10 "vrijwilligers". Is die ene extra man/vrouw de "Showmaster" ?
En waarom lopen ze practisch allemaal met zwaarden & dolken te showen op die foto ?
Het is toch een van de buitenwereld afgesloten experiment ??? - beetje over de top - show TV, die weinig van doen heeft met het echie, vrees ik. (Maar hoor graag het tegendeel)
Hmmm, het valt dus nog meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal afgesloten in een loods, maar dit is wel echt hun basis. Soms moeten ze naar buiten om te scavengen, water te halen uit de rivier etc. Er is geen communicatie met de buitenwereld verder. Wel kwam er in de eerste ep ineens een tweede groep binnen, die zo te zien ook vrijwilligers zijn (dacht eerst aan acteurs). Er komen daarnaast net zoals in Dawn of the dead etc groepen bikers langs die de boel willen trashen en willen plunderen en dat ziet er wel een beetje debiel uit..
onzin, dat lijkt maar zo voor de kijker. ze zitten midden in een grote stadquote:Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef R0N1N het volgende:
Aflevering 1 gezien en het is absoluut een interessante 'case study'.![]()
![]()
Er is goed over nagedacht door de makers. Ze hebben ook redelijk wat moeite gedaan om het zo echt mogelijk te maken, qua beleving.
[/q]quote:[quote]Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef R0N1N het volgende:
Ook al doen die 'marauders' alleen maar 'lastig' (ze mogen uiteraard geen fysiek geweld gebruiken, maar de 'survivors' weten dat niet, volgens de 'voice over') Het voegt toch een beetje dat vijandige toe wat het een stuk realistischer en benauwder maakt (voor de deelnemers).
Lijkt me leuk als ze die ook nog een beetje gaan fortificerenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef R0N1N het volgende:
Een oude fabriekshal. Qua veiligheid & verdediging ook niet de meest geschikte plaats, maar goed genoeg voor deze 'test'.
Dûh!quote:Op zondag 26 juli 2009 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
onzin, dat lijkt maar zo voor de kijker. ze zitten midden in een grote staddan heb je echt wel door dat je met een tv programma bezig bent.
tuurlijk weten ze wel dat ze geen fysiek geweld gaan gebruiken, ze doen mee aan een tv-programma...
hoe kan je dat realistisch noemen?
Geloof 't niet, wat ik heb gezien aan voorstukjes. Wel hier en daar wat verstevigen, maar niet noemenswaardig. Op een gegeven moment komen die 'marauders' met redelijk wat geweld (voor zover mogelijk/toegestaan, wat iedereen weet ja) naar binnen. Er wordt zelfs met molotov cocktails gegooid, en ten minste 1 van de 'survivors' zou het liefst zo'n biker eraf slaan & z'n motor pikkenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:39 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als ze die ook nog een beetje gaan fortificeren
het is nu gewoon het zoveelste bullshitprogramma ipv een testcase.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:01 schreef R0N1N het volgende:
Het is en blijft een 'test case', met grenzen qua veiligheid.
Wat had je dan verwacht ? Moord en doodslag ?
Dus als mensen echt denken dat de wereld is vergaan en ze werkelijk moeten rennen voor hun leven etc. (en er dus onvermijdelijk doden en/of gewonden vallen) is het pas een interessante 'test case' of zoquote:Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
het is nu gewoon het zoveelste bullshitprogramma ipv een testcase.
dat is natuurlijk een beetje overdreven. maar zulke knullige dingen maken het voor mij iig onkijkbaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dus als mensen echt denken dat de wereld is vergaan en ze werkelijk moeten rennen voor hun leven etc. (en er dus onvermijdelijk doden en/of gewonden vallen) is het pas een interessante 'test case' of zo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |