abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70661188
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.

Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is door Danny McBride en Will Ferrell . Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.

Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
  zondag 5 juli 2009 @ 10:50:04 #202
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_70661368
Goed dat ik het weet, wat die EBD vond ik weinig aan. Ff geen Hung 4me dus
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_70661422
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf

Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.

‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
dit lijkt me wel wat eventueel zal het allemaal eens opschrijven
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 5 juli 2009 @ 11:32:33 #204
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_70662079
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_70667378
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
The Shield is tof
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70667945
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef Symer het volgende:
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.

Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is door Danny McBride en Will Ferrell . Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.

Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
pi_70668925
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
Ja, voor een comedyserie zit er vooralsnog idd niet veel comedy in.

USA Today schrijft dat veel "comedy's" tegenwoordig (inclusief Hung) "seem unable to decide whether they'd rather be unfunny comedies or insufficiently serious dramas."

Dat klopt wel voor de pilot en dat is jammer. Dan heb ik liever iets als Eastbound wat duidelijk een comedy is met af en toe een klein beetje drama om het realistisch te houden.
pi_70669026
Ik vind dat er niks mis is met de combi drama-comedy in Hung.
pi_70669632
Mijn reactie daarop staat in het Hung topic.

Past daar beter denk ik.
pi_70771500
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
pi_70801900
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
Hier ook net de eerste 10 minuten gezien en jezus, wat slecht zeg Dat ze dat mogen uitzenden
Heb heel wat series gekeken maar dit slaat alles zeg
O+ BlaBlub O+
pi_70830362
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)

maar het is erg leuk
what you see, is what you get!
pi_70830388
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef IV_Xample het volgende:
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)

maar het is erg leuk
Absoluut, Royal Pains is echt een aanrader
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70836381
Ik heb net Warehouse 13 gezien en het kon me niet echt boeien.
Het is denk ik dan ook meer een serie die de kant van Eureka opgaat.
Ik had gehoopt dat de serie mysterieuzer zou zijn en meer een dramatische ondertoon zou hebben, maar de gehele opzet van deze serie bevalt me totaal niet.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:04:10 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_70843793
Warehouse 13 heb ik ook gezien en viel heel erg tegen. Had het wat meer serieuzer verwacht, als die serie zo blijft dan halen ze nooit het einde van het seizoen.
pi_70869294
The.Great.American.Road.Trip al gezien? is een spelshow en doet wat denken aan The Amazing Race, best leuke mensen hebben ze gecast
pi_70969817
Uitzendschema vanaf september
pi_70972008
TVRage heeft ook een mooi overzicht met new/cancelled/renewed en uitzenddatums
http://tvrage.com/upfronts.php
pi_71025530
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:

Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.

En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:

Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
pi_71025725
Overigens blijf ik The Philanthropist (4 afleveringen inmiddels) een toffe serie vinden. Het is een soort Leverage (mensen in nood helpen), maar dan op prachtige locaties.

Over Leverage gesproken: seizoen 2 is begonnen, voor de geïnteresseerden.

Warehouse 13 nu ook gezien en het viel me wat tegen. Maar ga zo wel afl 3 even kijken om te zien welke richting ze opwillen.
pi_71033731
Net aflevering 1 van Hawthorne gezien, maar dat ga ik niet volgen, weinig vernieuwend.
pi_71041239
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef Symer het volgende:
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:

Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.

En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:

Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
Aflv van Dark Blue al gezien? Hoe is ie?

Heb echt zin in The Pacific.
pi_71041277
Ik wilde echt net exact hetzelfde vragen; heb Dark Blue ook binnengetrokken, misschien van het weekend eens checken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:30:07 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_71044893
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71045020
Ik vond Dark Blue redelijk; goed genoeg voor een zomeravond, maar om nou te zeggen dat ik hooked ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')