dit lijkt me wel wat eventueelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf
Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.
‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
The Shield is tofquote:Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef Symer het volgende:
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.
Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is doorDanny McBride en Will Ferrell
. Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.
Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
Ja, voor een comedyserie zit er vooralsnog idd niet veel comedy in.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
Hier ook net de eerste 10 minuten gezien en jezus, wat slecht zegquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
Absoluut, Royal Pains is echt een aanraderquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef IV_Xample het volgende:
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)
maar het is erg leuk
Aflv van Dark Blue al gezien? Hoe is ie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef Symer het volgende:
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:
Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.
En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:
Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vergis ik me, of is dat een Nederlandse actrice? Ik dacht Thekla Reuten te herkennen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
In september als het goed is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
Ja. Jij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Tim86 het volgende:
The Assistants S01E01 DSR XviD-iNGOT & The Assistants S01E02 DSR XviD-iNGOT zijn ook uit zie ik..iemand die het gaat kijken?
Nee zijn nu weer bezig met recasten met 2 van de broertjes. Dus wacht nog even ermee.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef Symer het volgende:
Ik zie ineens dat de pilot van Sons of Tucson 2 weken terug gelekt is.
Iemand al gekeken?
Jaren 60 series? Kijk eens naar zoiets als een Columbo, Twilight Zone of Outer Limits uit die tijd en dan zie je dat juist nu puur op een hele korte space wordt gefilmd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Symer het volgende:
Oude series vind ik juist veel minder dan die van tegenwoordig (cinematologisch gezien).
Met de zooi die ze soms als serieuze serie presenteerden zou je tegenwoordig uitgelachen worden. Vooral jaren '60 series met dat rare snelle inzoomen op het gezicht van een personage zien er echt niet uit.
Zo zag ik laatst een aflevering van Derrick.De gemiddelde basisschoolmusical doet er niet voor onder.
The Colony (Discovery)quote:What would you do in the wake of a global catastrophe? How would you find the very basics of survival: food, water and shelter? The Colony is a controlled experiment that attempts to determine exactly what it would take to survive and rebuild a functioning new society when the world we’ve grown accustomed to has been destroyed.
In The Colony, a group of 10 volunteers whose backgrounds and expertise represent a cross-section of modern society, are isolated for two months in an urban environment in downtown Los Angeles and tasked with creating a livable society. With no electricity, no running water and no communication with the outside world, all they have to work with are their skills and whatever tools and supplies they scavenge from their surroundings.
Pilot is nu te vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf
Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.
‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
aflevering 1 is nu gezien, ik vind het wel watquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef sbientje het volgende:
ben aan mental begonnen vandaag (had er eerder totaal geen zin in), het begin is veelbelovend maar ik wacht nog even met het definitieve oordeel
Vanavond maar even checken.quote:
Warehouse 13 vind ik wel tof eigenlijk, beetje eureka/fringe achtigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Warehouse sucks, zeker als je toch al niet echt weg bent van het genre
Glee is toch dom voor woorden
V en The Prisoner nog checken
Heb vandaag ook even de eerste aflevering gekeken, nog niet totally hooked, maar er zit wel potentie in. Ga deze week denk ik nog wel even de tweede aflevering kijken. Is er eigenlijk al een topic over?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Symer het volgende:
Defying Gravity vind ik wel wat hebben. Een lichte serie over ruimtereizen met mysterieuze elementen is prima verteerbaar in de zomermaanden imho.
02-Aug-2009 Defying Gravity 01x01 Pilotquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef Darklight het volgende:
1e aflevering net gezien van Defying GravityWelke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Heb nu 3 afleveringen
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
de eerste afleveringen waren erg goed, naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet op
hmmz....dan eerder Torchwood, wat mij betreft...luchtig vermaak...prima serie om af en toe een loos uurtje mee te vullen...maar ook een serie waar je best een aflevering van kan missen zonder echt iets te missen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!
die heb ik ook nog liggen ja, de eerste aflevering. Ik denk dat ik die nu maar eens ga kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.
gelukkig ben ik niet de enige haha, ik hoorde wel veel positieve reacties om me heen. Ik vond eht ook vrij onbegrijpelijk opgestart beginnen eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Meddo het volgende:
[..]
had precies het zelfde
meestal geef ik series nog wel een kans door twee of drie episodes te kijken maar deze ging meteen in de prullenbak
Inderdaad leuk! doet mij wat denken aan Malcom In The Middlequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Jnk18 het volgende:
Sons of Tucson vond ik wel grappig, toennet de preair gezien. Is met Sock van Reaper wel grappige acteur.
Nog geen zekerheid, maar regisseur Peter Berg zei dit erover:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Hoe zit het rouwens met Virtuality? Vond de pilot heel interessant, maar ik begreep dat het wellicht niet tot een serie komt...? Is daar al zekerheid over?
quote:"I just read that there's a European thing, a deal going on in Europe to finance it as a European, co-finance it as a European series," he said. "I don't know, you should try to talk to Ron Moore about that but I think that would be fascinating, with the same cast and [everything]. It's all talk at this point but I think the response to 'Virtuality,' the critical response surprised FOX."
He adds that he's hopeful it will happen.
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
Vind het altijd lastig om weer in een nieuwe serie te komen![]()
Ben ik de enige ?
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
On topic.. The Colony, Royal Pains, Hung en Warehouse lijken me wel wat. Die spaar ik dan dus ook op tot hele series
Ook een leuke serie, niet super, maar toch vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Thunder0x het volgende:
mensen die Lie to Me kijken?
http://www.fox.com/lietome/
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.
Same herequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.
t/m S1-11 ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!
Ik heb zojuist een Defying Gravity topic gevondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.
Ik heb de nieuwe OP gesorteerd op datum, hopelijk wordt dat een beetje overzichtelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |