abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70661188
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.

Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is door Danny McBride en Will Ferrell . Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.

Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
  zondag 5 juli 2009 @ 10:50:04 #202
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_70661368
Goed dat ik het weet, wat die EBD vond ik weinig aan. Ff geen Hung 4me dus
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_70661422
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf

Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.

‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
dit lijkt me wel wat eventueel zal het allemaal eens opschrijven
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 5 juli 2009 @ 11:32:33 #204
124676 RobertoCarlos
pi_70662079
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
pi_70667378
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede realistische serie a la The Wire of Southland?
The Shield is tof
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70667945
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:36 schreef Symer het volgende:
Hung lijkt eigenlijk best wel op die andere HBO-serie Eastbound & Down. Beide gaan over een ex-sporttalent die aan lager wal geraakt is en nu in het onderwijs werkt. Ze kunnen er allebei niet mee omgaan en moeten helemaal opnieuw beginnen.

Als ik de pilots vergelijk vind ik die van Eastbound & Down beter, voor m'n gevoel zit daar veel meer humor in. Dat komt natuurlijk ook omdat de serie gemaakt is door Danny McBride en Will Ferrell . Hopelijk haalt Hung ook dat niveau.

Voor wie EB&D niet kent trouwens: het is een 6-delige comedyserie die afgelopen februari uitgezonden is. Elke aflevering is maar een half uur, dus als je ergens nog wat tijd te killen hebt en van HBO-series houdt kan ik deze serie zeker aanraden
Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
pi_70668925
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hung is ook veel meer drama he, dus denk niet dat het zo melig gaat worden als Eastbound.
Ja, voor een comedyserie zit er vooralsnog idd niet veel comedy in.

USA Today schrijft dat veel "comedy's" tegenwoordig (inclusief Hung) "seem unable to decide whether they'd rather be unfunny comedies or insufficiently serious dramas."

Dat klopt wel voor de pilot en dat is jammer. Dan heb ik liever iets als Eastbound wat duidelijk een comedy is met af en toe een klein beetje drama om het realistisch te houden.
pi_70669026
Ik vind dat er niks mis is met de combi drama-comedy in Hung.
pi_70669632
Mijn reactie daarop staat in het Hung topic.

Past daar beter denk ik.
pi_70771500
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
pi_70801900
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de nieuwe serie warehouse 13 gezien, kon me totaal niet boeien erg slecht allemaal.
Hier ook net de eerste 10 minuten gezien en jezus, wat slecht zeg Dat ze dat mogen uitzenden
Heb heel wat series gekeken maar dit slaat alles zeg
O+ BlaBlub O+
pi_70830362
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)

maar het is erg leuk
what you see, is what you get!
pi_70830388
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef IV_Xample het volgende:
net de 3e epi gezien van royal pains, ook wel geinige serie eigenlijk
moest de 1e aflevering ff doorbijten omdat ik d8 : niet weer zo'n ER-serie (alhoewel ik GA geweldig vind)

maar het is erg leuk
Absoluut, Royal Pains is echt een aanrader
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70836381
Ik heb net Warehouse 13 gezien en het kon me niet echt boeien.
Het is denk ik dan ook meer een serie die de kant van Eureka opgaat.
Ik had gehoopt dat de serie mysterieuzer zou zijn en meer een dramatische ondertoon zou hebben, maar de gehele opzet van deze serie bevalt me totaal niet.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:04:10 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_70843793
Warehouse 13 heb ik ook gezien en viel heel erg tegen. Had het wat meer serieuzer verwacht, als die serie zo blijft dan halen ze nooit het einde van het seizoen.
pi_70869294
The.Great.American.Road.Trip al gezien? is een spelshow en doet wat denken aan The Amazing Race, best leuke mensen hebben ze gecast
pi_70969817
Uitzendschema vanaf september
pi_70972008
TVRage heeft ook een mooi overzicht met new/cancelled/renewed en uitzenddatums
http://tvrage.com/upfronts.php
pi_71025530
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:

Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.

En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:

Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
pi_71025725
Overigens blijf ik The Philanthropist (4 afleveringen inmiddels) een toffe serie vinden. Het is een soort Leverage (mensen in nood helpen), maar dan op prachtige locaties.

Over Leverage gesproken: seizoen 2 is begonnen, voor de geďnteresseerden.

Warehouse 13 nu ook gezien en het viel me wat tegen. Maar ga zo wel afl 3 even kijken om te zien welke richting ze opwillen.
pi_71033731
Net aflevering 1 van Hawthorne gezien, maar dat ga ik niet volgen, weinig vernieuwend.
pi_71041239
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef Symer het volgende:
De nieuwe serie Dark Blue is begonnen, hier nog een keer de beschrijving:

Dark Blue (15 juli) (TNT)
Officiële site
This fast-paced, undercover police drama from prolific producer Jerry Bruckheimer (CSI: Crime Scene Investigation, Without a Trace) stars Golden Globe winner Dylan McDermott (The Practice, TNT's The Grid), Logan Marshall-Green (The O.C.), Omari Hardwick (TNT's Saved) and Nicki Aycox (Supernatural). The series follows the exploits of a crack undercover team of police officers so covert, many of their own colleagues don't even know they are involved.

En volgens mij was deze Day One promo nog niet gepost:

Oh, en deze past hier ook wel. Is immers ook een nieuwe serie komend seizoen:
Aflv van Dark Blue al gezien? Hoe is ie?

Heb echt zin in The Pacific.
pi_71041277
Ik wilde echt net exact hetzelfde vragen; heb Dark Blue ook binnengetrokken, misschien van het weekend eens checken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:30:07 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_71044893
Wanneer begint Day One eigenlijk, heb de trailer gezien en ziet er wel tof uit.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71045020
Ik vond Dark Blue redelijk; goed genoeg voor een zomeravond, maar om nou te zeggen dat ik hooked ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:43:23 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71050616
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
en vergis ik me, of is dat een Nederlandse actrice? Ik dacht Thekla Reuten te herkennen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 23:45:18 #227
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71050677
Volgens IMDB klopt dat
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_71052830
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
In september als het goed is.
pi_71053665
Dark Blue viel mij erg tegen.
pi_71053834
The Assistants S01E01 DSR XviD-iNGOT & The Assistants S01E02 DSR XviD-iNGOT zijn ook uit zie ik..iemand die het gaat kijken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:07:27 #231
124676 RobertoCarlos
pi_71055433
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 02:49 schreef Tim86 het volgende:
The Assistants S01E01 DSR XviD-iNGOT & The Assistants S01E02 DSR XviD-iNGOT zijn ook uit zie ik..iemand die het gaat kijken?
Ja. Jij.
pi_71059358
Vooralsnog niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71074837
Hmm, Dark Blue was wel leuk. Maar vind het wel zwaar klote dat het waarschijnlijk 1 case per aflevering wordt. Eeuwig zonde.
pi_71128378
Ik zie ineens dat de pilot van Sons of Tucson 2 weken terug gelekt is.

Iemand al gekeken?
pi_71128429
Nee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71130343
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef Symer het volgende:
Ik zie ineens dat de pilot van Sons of Tucson 2 weken terug gelekt is.

Iemand al gekeken?
Nee zijn nu weer bezig met recasten met 2 van de broertjes. Dus wacht nog even ermee.
pi_71133939
Ik vraag me af wat er mis is met de acteurs die ze nu hebben. Ik vond ze wel goed en ze passen perfect bij de beschrijvingen van de rollen

Anyway, ik vond de pilot wel leuk. Labine speelt z'n bekende typetje weer waar ik sowieso wel fan van ben en ik moest toch wel een aantal keer lachen.

Ik geef het wel een kans als het in 2010 begint
pi_71168325
Waarom kunnen ze de series tegenwoordig niet zoals vroeger veel meer cinematisch maken? Gewoon waardeloos tegenwoordig.
pi_71181602
Oude series vind ik juist veel minder dan die van tegenwoordig (cinematologisch gezien).

Met de zooi die ze soms als serieuze serie presenteerden zou je tegenwoordig uitgelachen worden. Vooral jaren '60 series met dat rare snelle inzoomen op het gezicht van een personage zien er echt niet uit.

Zo zag ik laatst een aflevering van Derrick. De gemiddelde basisschoolmusical doet er niet voor onder.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 juli 2009 @ 15:35:00 #240
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_71182264
Mehehe Derrick idd zondag stukje gezien, damn wat verschrikkelijk Voorbeeld: een getuige van een zaak kwam het bureau binnen. Iedereen stond in dezelfde ruimte, helemaal stil, haar aankijkend en zij en Derrick stonden exact in het midden. Zo statisch als de pest

Het zal toendertijd prachtig zijn geweest, ik vond het tenenkrommend
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_71185340
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef Symer het volgende:
Oude series vind ik juist veel minder dan die van tegenwoordig (cinematologisch gezien).

Met de zooi die ze soms als serieuze serie presenteerden zou je tegenwoordig uitgelachen worden. Vooral jaren '60 series met dat rare snelle inzoomen op het gezicht van een personage zien er echt niet uit.

Zo zag ik laatst een aflevering van Derrick. De gemiddelde basisschoolmusical doet er niet voor onder.
Jaren 60 series? Kijk eens naar zoiets als een Columbo, Twilight Zone of Outer Limits uit die tijd en dan zie je dat juist nu puur op een hele korte space wordt gefilmd.
pi_71220075
quote:
What would you do in the wake of a global catastrophe? How would you find the very basics of survival: food, water and shelter? The Colony is a controlled experiment that attempts to determine exactly what it would take to survive and rebuild a functioning new society when the world we’ve grown accustomed to has been destroyed.
In The Colony, a group of 10 volunteers whose backgrounds and expertise represent a cross-section of modern society, are isolated for two months in an urban environment in downtown Los Angeles and tasked with creating a livable society. With no electricity, no running water and no communication with the outside world, all they have to work with are their skills and whatever tools and supplies they scavenge from their surroundings.
The Colony (Discovery)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 27 juli 2009 @ 16:44:37 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71369367
die 2e ep van Dark Blue was wel ok

Is er al een topic?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_71565894
ben aan mental begonnen vandaag (had er eerder totaal geen zin in), het begin is veelbelovend maar ik wacht nog even met het definitieve oordeel
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_71566035
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Darklight het volgende:
Deze lijkt me ook gaaf

Defying Gravity (2009)
In de nabije toekomst volgen we de mysterieuze belevenissen van acht astronauten (vier mannen en vier vrouwen) uit vijf verschillende landen. De groep bevindt zich op een zes jaar durende internationale ruimtemissie door ons zonnestelsel. De ogen van de hele wereld zijn op de astronauten gericht, maar het team is geschokt als ze ontdekken dat hun ware opdracht veel anders is dan ze dachten.

‘Defying Gravity’ is internationale coproductie van de Amerikaanse FOX Studios, de Britse BBC, het Duitse ProSieben en de Canadese zenders CTV en SPACE.
Pilot is nu te vinden
pi_71567671
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef sbientje het volgende:
ben aan mental begonnen vandaag (had er eerder totaal geen zin in), het begin is veelbelovend maar ik wacht nog even met het definitieve oordeel
aflevering 1 is nu gezien, ik vind het wel wat
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:53:21 #248
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_71574594
Ben benieuwd naar Defying Gravity. Kijken of het wat is. Daarnaast lijken Human Target en The Prisoner me ook wel tof . Royal Pains ga ik binnenkort even aan beginnen, heb de eerste twee episodes al binnen. Verder: erg mooi topic
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:06:40 #249
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_71575072
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Pilot is nu te vinden
Vanavond maar even checken.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_71575708
glee en the prisoner lijkt me ook wel leuk/worth watching trouwens, en ik had er net nog 1... oh ja, cougar town, en the forgotten maar volgens mij had ik dat al eerder gepost.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:29:39 #251
158452 IQM
I am the one
pi_71575823
The Prisoner lijkt me ook wel tof.

Net als Warehouse 13 en V.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:32:46 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71575926
Warehouse sucks, zeker als je toch al niet echt weg bent van het genre

Glee is toch dom voor woorden

V en The Prisoner nog checken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_71576537
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Warehouse sucks, zeker als je toch al niet echt weg bent van het genre

Glee is toch dom voor woorden

V en The Prisoner nog checken
Warehouse 13 vind ik wel tof eigenlijk, beetje eureka/fringe achtig
Glee ga ik ook nog even kijken. Nu eerst alle trailers maar eens doornemen
You dream it, I live it.
pi_71599433
Defying Gravity vind ik wel wat hebben. Een lichte serie over ruimtereizen met mysterieuze elementen is prima verteerbaar in de zomermaanden imho.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:52:23 #255
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_71599799
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Symer het volgende:
Defying Gravity vind ik wel wat hebben. Een lichte serie over ruimtereizen met mysterieuze elementen is prima verteerbaar in de zomermaanden imho.
Heb vandaag ook even de eerste aflevering gekeken, nog niet totally hooked, maar er zit wel potentie in. Ga deze week denk ik nog wel even de tweede aflevering kijken. Is er eigenlijk al een topic over?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_71600015
iemand al iets van past life gezien?
pi_71858174
Community (fall)
Officiële site
It's been said that community college is a "halfway school" for losers, a self esteem workshop for newly divorced housewives, and a place where old people go to keep their minds active as they circle the drain of eternity. Well, at Greendale Community College...that's all true. Community focuses on a band of misfits, at the center of which is a fast-talkin' lawyer whose degree has been revoked (Joel McHale, The Soup). They form a study group and, in "Breakfast Club" fashion, end up learning a lot more about themselves than they do about their course work.

^ NBC heeft de pilot online gezet
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:40:47 #258
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_71867503
Heb ook Defying Gravity gedownload, eerste 3 afleveringen, wist niet eens dat het al begonnen was
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:15:36 #259
8898 Darklight
pi_71869332
1e aflevering net gezien van Defying Gravity Welke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Heb nu 3 afleveringen
pi_71870574
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef Darklight het volgende:
1e aflevering net gezien van Defying Gravity Welke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Heb nu 3 afleveringen
02-Aug-2009 Defying Gravity 01x01 Pilot
02-Aug-2009 Defying Gravity 01x02 Natural Selection
09-Aug-2009 Defying Gravity 01x03 Threshold
16-Aug-2009 Defying Gravity 01x04 H21K
23-Aug-2009 Defying Gravity 01x05 Rubicon
30-Aug-2009 Defying Gravity 01x06 Bacon
06-Sep-2009 Defying Gravity 01x07 Fear
13-Sep-2009 Defying Gravity 01x08 TBA
20-Sep-2009 Defying Gravity 01x09 TBA
You dream it, I live it.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:08:39 #261
8898 Darklight
pi_71886655
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
I am happy
pi_71887278
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:05:08 #264
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71887401
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_71887654
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:

[..]

had precies het zelfde
meestal geef ik series nog wel een kans door twee of drie episodes te kijken maar deze ging meteen in de prullenbak
You dream it, I live it.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:24:51 #266
8898 Darklight
pi_71888033
Moet de 31e naar het ziekenhuis voor een paar dagen, kan dan wel wat afleiding gebruiken ,al is het een kutserie Neem dan mn laptop mee, heb toch een kamer voor mij alleen
pi_71888068
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
Because simple is bad!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:26:47 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71888104
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
de eerste afleveringen waren erg goed, naar mijn mening

maar smaken kunnen duidelijk verschillen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:29:29 #269
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71888189
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet op
pi_71888252
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Fringe? daar lijkt het echt totaal niet op
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!
You dream it, I live it.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:38:57 #271
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71888519
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Meddo het volgende:

[..]

Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!
hmmz....dan eerder Torchwood, wat mij betreft...luchtig vermaak...prima serie om af en toe een loos uurtje mee te vullen...maar ook een serie waar je best een aflevering van kan missen zonder echt iets te missen...
pi_71888523
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
die heb ik ook nog liggen ja, de eerste aflevering. Ik denk dat ik die nu maar eens ga kijken
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Meddo het volgende:

[..]

had precies het zelfde
meestal geef ik series nog wel een kans door twee of drie episodes te kijken maar deze ging meteen in de prullenbak
gelukkig ben ik niet de enige haha, ik hoorde wel veel positieve reacties om me heen. Ik vond eht ook vrij onbegrijpelijk opgestart beginnen eigenlijk..
pi_71888975
Mwoah ik heb de eerste aflevering gezien. Ik vond het wel ok eigenlijk Ik kijk liever Eureka of Burn Notice, maar Defying Gravity is een leuke afwisseling
I am happy
pi_71893011
Ik heb net de pilot van Warehouse 13 gezien. Dat vind ik dan weer wel heel leuk, ga ik zeker kijken. Lijkt idd niet echt op fringe, het doet me eerder denken aan the x-files... Kwaliteit van die aflevering die ik had was echt heel slecht helaas, dat was wel jammer. Ga nu even de rest zoeken, hopelijk zijn die ietsje beter

edit - dat eureka ken ik helemaal niet, klinkt ook wel leuk ga ik ook eens kijken denk ik

[ Bericht 25% gewijzigd door sbientje op 15-08-2009 00:55:52 ]
pi_71896543
Van Warehouse 13 en Defying Gravity vind ik dat ze allebei weinig te bieden hebben. Bij Warehouse 13 proberen ze te krampachtig om er humor in te proppen (het doet me denken aan Xena, Warrior Princess) en bij Defying Gravity leggen ze te veel de nadruk op het creëren van een mysterie rondom Beta.

Defying Gravity volg ik nog wel een beetje in de hoop dat ze de verhaallijnen niet te lang rekken.

Community vond ik een stuk beter. In een melige bui kan dat een hele leuke serie worden, bij de pilot moest ik al regelmatig proesten en dat lukt niet veel series
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:56:19 #276
263409 dierenfanaat
Be kind for animals
pi_71898783
Series die me wel wat lijken :

Cougar Town
Modern Family
Past Life
Sons of Tucson
Flash Forward

Ben benieuwd
Change the things you want to change because you are the only one who has the abilitty to realy make it succeed
pi_71908547
Ik vind Defying Grafity wel ok tot nu toe

Zoe Barnes (Laura Harris) is wel lief
I am happy
pi_71910657
Sons of Tucson vond ik wel grappig, toennet de preair gezien. Is met Sock van Reaper wel grappige acteur.
pi_71940301
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Jnk18 het volgende:
Sons of Tucson vond ik wel grappig, toennet de preair gezien. Is met Sock van Reaper wel grappige acteur.
Inderdaad leuk! doet mij wat denken aan Malcom In The Middle
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:48:24 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_72048762
Handig topic. Veel nieuwe series... Ik wacht voor de meesten de "buzz" wel af, voor ik besluit ze te gaan kijken. Wat ik sowieso ga proberen, is:
-Glee (pilot was super)
-Cougar Town (ik heb wel weer zin in een wijvenserie en vind Courtney Cox top)
-Flash Forward (kan de nieuwe Lost worden)

Ben verder al bezig met Warehouse 13 en Hung, maar weet nog niet of ik het blijf volgen.

Hoe zit het rouwens met Virtuality? Vond de pilot heel interessant, maar ik begreep dat het wellicht niet tot een serie komt...? Is daar al zekerheid over?

[Edit] oh, ik ga natuurlijk zeker Caprica kijken zodra die begint
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_72049075
Deze volg ik al
- Royal Pains
- Warehouse 13
- Hung
- Dark Blue
- The Listener

En deze ga ik een kans geven:
- Glee
- Past Life
- Day one
- Flash Forward
- V
- NCIS Los Angeles
- Human Target
- The Forgotten
- Happy Town
- The Beautifull Life
You dream it, I live it.
pi_72152679
Ik begin Defying Gravity steeds beter te vinden, zit nu gefascineerd naar afl 5 te kijken. Goeie muziek ook
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Hoe zit het rouwens met Virtuality? Vond de pilot heel interessant, maar ik begreep dat het wellicht niet tot een serie komt...? Is daar al zekerheid over?
Nog geen zekerheid, maar regisseur Peter Berg zei dit erover:
quote:
"I just read that there's a European thing, a deal going on in Europe to finance it as a European, co-finance it as a European series," he said. "I don't know, you should try to talk to Ron Moore about that but I think that would be fascinating, with the same cast and [everything]. It's all talk at this point but I think the response to 'Virtuality,' the critical response surprised FOX."

He adds that he's hopeful it will happen.
pi_72199817
Vind het altijd lastig om weer in een nieuwe serie te komen
Ben ik de enige ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_72200670
even volgen
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_72213293
Gisteren Defying Gravity gezien en ik vind het tot nu toe een goede serie, die er visueel ook goed uitziet.
Mooie plaatjes van de aarde als ze steeds verder reizen.

Ik moest al snel denken aan een Grey's Anatomy/Lost-achtige serie (afhankelijk hoe de verhaallijn van 'het' gaat ontwikkelen).
Ook aardig wat bekende koppen, zo heb ik Malik Yoba (Ted Shaw) niet meer gezien sinds New York Undercover ('94-'98).

Gelukkig waren er al 5 afleveringen uitgezonden, dus ik heb ze allemaal achter elkaar kunnen kijken.

Hung, Royal Pains en Nurse Jackie blijf ik de komende seizoenen ook nog volgen, maar naar Warehouse 13 en Mental ga ik niet meer kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-08-2009 17:08:08 ]
pi_72214993
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
Vind het altijd lastig om weer in een nieuwe serie te komen
Ben ik de enige ?
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.

On topic.. The Colony, Royal Pains, Hung en Warehouse lijken me wel wat. Die spaar ik dan dus ook op tot hele series
pi_72223133
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
On topic.. The Colony, Royal Pains, Hung en Warehouse lijken me wel wat. Die spaar ik dan dus ook op tot hele series
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.
pi_72225116
mensen die Lie to Me kijken?

http://www.fox.com/lietome/
pi_72235867
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Thunder0x het volgende:
mensen die Lie to Me kijken?

http://www.fox.com/lietome/
Ook een leuke serie, niet super, maar toch vermakelijk.
Maar Lie to Me gaat binnenkort aan zijn tweede seizoen beginnen, dus deze serie hoort niet in dit topic.

Ik zag net dat er van Defying Gravity 13 afleveringen worden geproduceerd, misschien was dit bij sommige al bekend. Aangezien het een zomerserie is het aan de andere kant geen verrassing.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-08-2009 17:21:36 ]
pi_72240816
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!
pi_72246068
Wow, Dark Blue (15 juli begonnen) is vanaf volgende week al te zien op Veronica
Als ze hier een trend van maken ga ik misschien weer gewone tv kijken
pi_72252543
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.
Same here
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!
t/m S1-11 ?
TOP !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_72253199
t/m S1-12 zelfs.

De seizoensfinale was gisteren.
pi_72270244
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.

Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
pi_72306021
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.
Ik heb zojuist een Defying Gravity topic gevonden

[USA] Defying Gravity
pi_72306456
HBO komt binnenkort weer met een nieuwe comedyserie:

Bored to Death (HBO)
Officiële site
Comedy about a Brooklyn writer who nurses a painful breakup by acting out his dream to become a private eye.

Zie ik daar die kerel uit The Hangover?
pi_72306579
Ziet er leuk uit
You dream it, I live it.
pi_72306685
Bored to Death begint 20 september overigens.
pi_72306713
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
Ik heb de nieuwe OP gesorteerd op datum, hopelijk wordt dat een beetje overzichtelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')