Warehouse 13 vind ik wel tof eigenlijk, beetje eureka/fringe achtigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Warehouse sucks, zeker als je toch al niet echt weg bent van het genre
Glee is toch dom voor woorden
V en The Prisoner nog checken
Heb vandaag ook even de eerste aflevering gekeken, nog niet totally hooked, maar er zit wel potentie in. Ga deze week denk ik nog wel even de tweede aflevering kijken. Is er eigenlijk al een topic over?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Symer het volgende:
Defying Gravity vind ik wel wat hebben. Een lichte serie over ruimtereizen met mysterieuze elementen is prima verteerbaar in de zomermaanden imho.
02-Aug-2009 Defying Gravity 01x01 Pilotquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef Darklight het volgende:
1e aflevering net gezien van Defying GravityWelke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Heb nu 3 afleveringen
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
de eerste afleveringen waren erg goed, naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet op
hmmz....dan eerder Torchwood, wat mij betreft...luchtig vermaak...prima serie om af en toe een loos uurtje mee te vullen...maar ook een serie waar je best een aflevering van kan missen zonder echt iets te missen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!
die heb ik ook nog liggen ja, de eerste aflevering. Ik denk dat ik die nu maar eens ga kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.
gelukkig ben ik niet de enige haha, ik hoorde wel veel positieve reacties om me heen. Ik vond eht ook vrij onbegrijpelijk opgestart beginnen eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Meddo het volgende:
[..]
had precies het zelfde
meestal geef ik series nog wel een kans door twee of drie episodes te kijken maar deze ging meteen in de prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |