Warehouse 13 vind ik wel tof eigenlijk, beetje eureka/fringe achtigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Warehouse sucks, zeker als je toch al niet echt weg bent van het genre
Glee is toch dom voor woorden
V en The Prisoner nog checken
Heb vandaag ook even de eerste aflevering gekeken, nog niet totally hooked, maar er zit wel potentie in. Ga deze week denk ik nog wel even de tweede aflevering kijken. Is er eigenlijk al een topic over?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Symer het volgende:
Defying Gravity vind ik wel wat hebben. Een lichte serie over ruimtereizen met mysterieuze elementen is prima verteerbaar in de zomermaanden imho.
02-Aug-2009 Defying Gravity 01x01 Pilotquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef Darklight het volgende:
1e aflevering net gezien van Defying GravityWelke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Heb nu 3 afleveringen
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben er mee begonnen maar ik vond het verschrikkelijk.. heb de eerste aflevering niet eens afgekeken
de eerste afleveringen waren erg goed, naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben net klaar met het downloaden van Defying Gravity, zo maar eens gaan kijken. Ik ben benieuwd
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Fringe? daar lijkt het echt totaal niet op
hmmz....dan eerder Torchwood, wat mij betreft...luchtig vermaak...prima serie om af en toe een loos uurtje mee te vullen...maar ook een serie waar je best een aflevering van kan missen zonder echt iets te missen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
Beetje fringe/eureka combinatie. Ik vind die serie trouwens wel tof!
die heb ik ook nog liggen ja, de eerste aflevering. Ik denk dat ik die nu maar eens ga kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef DanielleM het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Warehouse 13 gezien. Vond er niks aan. Slechte rip-off van Fringe.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er na twee afleveringen ook wel genoeg van. Bored out of my skull.
gelukkig ben ik niet de enige haha, ik hoorde wel veel positieve reacties om me heen. Ik vond eht ook vrij onbegrijpelijk opgestart beginnen eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Meddo het volgende:
[..]
had precies het zelfde
meestal geef ik series nog wel een kans door twee of drie episodes te kijken maar deze ging meteen in de prullenbak
Inderdaad leuk! doet mij wat denken aan Malcom In The Middlequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Jnk18 het volgende:
Sons of Tucson vond ik wel grappig, toennet de preair gezien. Is met Sock van Reaper wel grappige acteur.
Nog geen zekerheid, maar regisseur Peter Berg zei dit erover:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Hoe zit het rouwens met Virtuality? Vond de pilot heel interessant, maar ik begreep dat het wellicht niet tot een serie komt...? Is daar al zekerheid over?
quote:"I just read that there's a European thing, a deal going on in Europe to finance it as a European, co-finance it as a European series," he said. "I don't know, you should try to talk to Ron Moore about that but I think that would be fascinating, with the same cast and [everything]. It's all talk at this point but I think the response to 'Virtuality,' the critical response surprised FOX."
He adds that he's hopeful it will happen.
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
Vind het altijd lastig om weer in een nieuwe serie te komen![]()
Ben ik de enige ?
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
On topic.. The Colony, Royal Pains, Hung en Warehouse lijken me wel wat. Die spaar ik dan dus ook op tot hele series
Ook een leuke serie, niet super, maar toch vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Thunder0x het volgende:
mensen die Lie to Me kijken?
http://www.fox.com/lietome/
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Van Royal Pains is het eerste seizoen al afgelopen, dus daar kun je al aan beginnen.
Same herequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neuh... series kijk ik dan ook graag per seizoen in plaats van per aflevering. Dan heb je veel meer de ruimte om met de serie ´mee te leven´. Hier en daar een aflevering van iets kijken, vind ik nooit zo interessant.
t/m S1-11 ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof! Dat wist ik niet, volgens mij heb ik van de week nog ergens een aflevering ergens gevonden, dus ik dacht dat het nog even duurde. Bedankt voor de tip!
Ik heb zojuist een Defying Gravity topic gevondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.
Ik heb de nieuwe OP gesorteerd op datum, hopelijk wordt dat een beetje overzichtelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |