abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72000932
Premise

The program follows the adventures of eight astronauts on board the international spacecraft Antares. In a story within the story, the lives of the astronauts are being recorded and broadcast back to Earth as part of an ongoing documentary. In spite of a libido-suppressing device worn by each crew member, romantic entanglement will occur. Further complicating their lives is a mysterious storage pod with a secret impact on their mission, referred to as Beta.

Trailer

Cast and Characters

Ron Livingston Maddux Donner
Laura Harris Zoe Barnes
Andrew Airlie Mike Goss
Karen LeBlanc Eve Shaw
Christina Cox Jen Crane
Malik Yoba Ted Shaw
Paula Garcés Paula Morales
Florentine Lahme Nadia Schilling
Eyal Podell Evram Mintz
Zahf Paroo Ajay Sharma
Dylan Taylor Steve Wassenfelder
Maxim Roy Claire Dereux / ...
Peter Howitt Trevor Williams
William C. Vaughan Arnel Poe

Imdb Pagina
Officiële site

Cast

Schip waarmee ze reizen

Nou hoop ik na de redelijke moeite doe ik in de OP het gestoken dat ze niet de serie gaan cancellen

De serie word op sommige plekken beschreven als een Grey's Anatomy in space, dat vind ik zelf wel meevallen (qua drama vooral tot nu toe) maar die vergelijking zal wel komen omdat je de astroouten op hun missie ziet en dan krijg je tussendoor flashbacks naar hun opleiding tot hun missie. Het uitzenden van de missie als documentaire lijkt misschien op Virtuality, alleen word het hier niet op de big Brother manier uitgezonden.

[ Bericht 6% gewijzigd door dapluiz op 19-08-2009 11:06:42 ]
pi_72001013
oei, ik dacht dat het echt was...
Als iets zeg dan is het noodzakelijk.
pi_72001487
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:00:49 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_72001555
Ik heb ook de eerste 4 afleveringen gezien. Zo ver heeft het wel wat, maar beetje vroeg om er veel over te zeggen
pi_72002813
hey, had ik nog niet van gehoord, die gaan we zeker een kans geven!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:39:55 #6
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72003576
Eerste afleveringen gezien en het is idd nog wat te vroeg om te zeggen wat deze serie gaat doen... Tot nu toe zit er teveel vrouwen geouwehoer in...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72004239
Tis nog wel een beetje "soapy" inderdaad. Het werk ook in sommige review beschreven als "greys anatomy in space" wat ik ook wel mee vind vallen.
Ik hoop dat ze vooral meer in gaan op dat Beta mysterie
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:06:56 #8
94617 Ps2K
pi_72004360
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef dapluiz het volgende:
Tis nog wel een beetje "soapy" inderdaad. Het werk ook in sommige review beschreven als "greys anatomy in space" wat ik ook wel mee vind vallen.
Ik hoop dat ze vooral meer in gaan op dat Beta mysterie
Mja op het moment is deze serie idd volgbaar, maar ik hoop dat er wat meer actie/mysterie in komt want anders bloed deze serie compleet dood. Maarja veel goede series zijn middelmatig begonnen (ST:TNG, DS9 etc)
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72010860
Het eerste sezoen van DS9 was idd niet zo best, tweede al iets beter maar de explosie kwam pas vanaf S3!
Maar daarna was het ook absolute top, zowel kwa verhaallijnen, acteerwerk en uitdieping van de karakters!
pi_72019541
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Mja op het moment is deze serie idd volgbaar, maar ik hoop dat er wat meer actie/mysterie in komt want anders bloed deze serie compleet dood. Maarja veel goede series zijn middelmatig begonnen (ST:TNG, DS9 etc)
Klopt, maar enige reden dat ik deze show kijk is Ron Livingston. de rest boeit me geen reet. Erg langdradig is deze show ook. Hopelijk wordt het nog spannender.
pi_72305957
Ik hoop ook dat ze snel wat meer prijsgeven over Beta, we weten daar te weinig van om dat mysterie nog lang spannend te houden.

Aardige serie verder wel.
pi_72307586
Heb nu de 1e 6 gezien. Is een soort Melrose place meets Everwood meets Star Trek.

Vind het een beetje overdreven dat iedereen na 2 afleveringen al zo ongeveer met alle anderen van de crew in bed hebben gelegen. En dat ze ook stuk voor stuk psychisch labiel zijn.
Maar goed, ik wil nu weten wat Beta is, dus ik blijf nog even kijken!
pi_72312975
Leuke serie.
Ik vind het een mix van Grey's Anatomy en Lost, maar het is nog te vroeg om te weten welke kant ze nu precies op willen.
pi_72345656
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuke serie.
Ik vind het een mix van Grey's Anatomy en Lost, maar het is nog te vroeg om te weten welke kant ze nu precies op willen.
Precies, de relaties tussen de personen, de enorme dramamuziek op het einde doet veel denken aan GA. En het "grote mysterie" en de knullige dikkerd hebben weer wat weg van LOST.
Ik heb nu t/m ep6 gezien en ik mag hopen dat er wat prijsgegeven wordt over het mysterie-ding, want anders gaan ze mijn aandacht niet houden.

Maar vooralsnog heeft het wel potentie.
pi_72608073
Eerste 3 afleveringen gezien. Tot nu toe een interessante serie. Het doel van de reis wordt blijkbaar door Beta bepaald wat best een leuke verhaallijn kan geven.
Kwa geloofwaardigheid hebben ze ook een mooi schip ontworpen. Groot schild voorop tegen ruimtestof.
Jammer is wel de kunstmatige zwaartekracht. Nanotechnologie in alle kleding en apparatuur die dmv elektromagnetisme alles naar de vloer toe trekken. Op zich prima, leuk ook dat als ze de kleding uittrekken ze rondzweven (zero gravity sex ) maar.... waarom hangt de paardenstaart van Jen dan naar beneden toe?
Verder zijn de crewleden fysiek en mentaal ook aardig fucked up (relaties, oorlogswonden, abortus) maarja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_72608304
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Thy... het volgende:
Eerste 3 afleveringen gezien. Tot nu toe een interessante serie. Het doel van de reis wordt blijkbaar door Beta bepaald wat best een leuke verhaallijn kan geven.
Kwa geloofwaardigheid hebben ze ook een mooi schip ontworpen. Groot schild voorop tegen ruimtestof.
Jammer is wel de kunstmatige zwaartekracht. Nanotechnologie in alle kleding en apparatuur die dmv elektromagnetisme alles naar de vloer toe trekken. Op zich prima, leuk ook dat als ze de kleding uittrekken ze rondzweven (zero gravity sex ) maar.... waarom hangt de paardenstaart van Jen dan naar beneden toe?
Verder zijn de crewleden fysiek en mentaal ook aardig fucked up (relaties, oorlogswonden, abortus) maarja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen.
Ook daar hebben ze aan gedacht Komt later nog.

Maar ik blijf het nog wel even volgen, maar ik vind dat hele gedoe met beta niet echt goed uitgewerkt. Het kan mij niet echt boeien in ieder geval.
pi_72616695
Het valt idd wel op dat ze stuk voor stuk labiel zijn en verschrikkelijk veel issues hebben!
pi_72727907
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:48 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ook daar hebben ze aan gedacht Komt later nog.
Ik heb het nu gezien ja een oplossing die ik al vermoede
Ik ben benieuwd of ze ook een creatief antwoord hebben op het feit dat ze nu live videogesprekken hebben zonder noemenswaardige delay. Ze zitten inmiddels op 30.000.000 kilometer afstand van de aarde. De radiogolven voor de verbinding gaan met de snelheid van het licht: 300.000 km/seconde.
30.000.000 / 300.000 = 100 seconde. Kortom, als je iets zegt tegen je gesprekspartner moet je 200 seconde wachten op een antwoord.

Ik heb nu 5 afleveringen gezien. Aan de ene kant is het weer eens wat anders en een interessant near-future verhaal. Aan de andere kant kunnen de karakters me nog absoluut niet boeien door al hun problemen.
- Douglas Adams
  maandag 14 september 2009 @ 13:23:36 #19
94617 Ps2K
pi_72727960
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef Thy... het volgende:

[..]

Ik heb het nu gezien ja een oplossing die ik al vermoede
Ik ben benieuwd of ze ook een creatief antwoord hebben op het feit dat ze nu live videogesprekken hebben zonder noemenswaardige delay. Ze zitten inmiddels op 30.000.000 kilometer afstand van de aarde. De radiogolven voor de verbinding gaan met de snelheid van het licht: 300.000 km/seconde.
30.000.000 / 300.000 = 100 seconde. Kortom, als je iets zegt tegen je gesprekspartner moet je 200 seconde wachten op een antwoord.

Ik heb nu 5 afleveringen gezien. Aan de ene kant is het weer eens wat anders en een interessant near-future verhaal. Aan de andere kant kunnen de karakters me nog absoluut niet boeien door al hun problemen.
Er zijn teveel problemen....
pi_72728420
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef Thy... het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook een creatief antwoord hebben op het feit dat ze nu live videogesprekken hebben zonder noemenswaardige delay.
Ik heb er niet echt op gelet, maar is het niet zo dat ze elkaar nooit onderbreken?

Dan kunnen ze namelijk wel gewoon steeds 100 seconden wachten op antwoord, maar dat wordt er dan 'uit geknipt' aangezien dat geen boeiende tv is.
  maandag 14 september 2009 @ 13:49:22 #21
32402 s0k
..............................
pi_72728554
Vind het ook zo bijzonder dat er zoveel van die groep astronauten eigenlijk gewoon getraumatiseerd is
..................................................................................................................................................
pi_72730518
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef s0k het volgende:
Vind het ook zo bijzonder dat er zoveel van die groep astronauten eigenlijk gewoon getraumatiseerd is
Dat is nog wel te verklaren door het feit dat Beta de selectieprocedure gemanipuleerd kan hebben. Door op de trauma's in te spelen zijn de astronauten makkelijker te beïnvloeden en doen ze dat, wat de grote mysterieuze Beta wil.

Ik vermoed trouwens dat Beta eigenlijk een machine is gemaakt door mensen, we weten nog maar zijn halve naam. Zijn echte naam is:

Betamax

[ Bericht 21% gewijzigd door Thy... op 14-09-2009 15:14:54 ]
- Douglas Adams
pi_72742143
quote:
'Defying Gravity' Has Been Canceled After 8 Episodes

For the small (and we mean very small) group of fans who loved this show, it is a sad day, as it seems that ABC has canceled Defying Gravity without airing all of it's planned (and filmed) thirteen episodes. While no official announcement has come from ABC yet, the decision was made clear during the September 13 broadcast where ABC announced it as being the Season Finale and didn't show any previews for the next episode at the end.

The move doesn't come entirely as a surprise. A few weeks ago Canada's CTV moved the show from Sunday night to Friday nights. It was obvious from the ratings that ABC would need to make similar adjustments, but their resolution wouldn't be so easy. The reruns ABC was showing on Friday were already beating what Defying Gravity had been producing and Saturdays weren't an option due to the return of college football. »
- Douglas Adams
pi_72750554

Prachtig moment om te cancellen, met die cliffhanger van ep 8

Gelukkig hebben we Canada nog
pi_72755702
Ugh, net wanneer de verhaallijn van Beta zich ontwikkeld, maar als Canada de rest nog uitzendt dan valt het nog enigzins mee.
Lekker begin van het nieuwe televisie seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')