Die klinkt cool!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:39 schreef Symer het volgende:
AMC komt met iets nieuws waar ik zelf erg naar uit kijk: The Prisoner. Het is niet echt een serie zoals de rest in dit topic (het is een eenmalige zes-delige miniserie), maar toch het vermelden waard vind ik.
The Prisoner (november)
Officiële site
A man, known as "Six," finds himself inexplicably trapped in "The Village" with no memory of how he arrived. As he explores his environment, he discovers that his fellow inhabitants are identified by number instead of name, have no memory of any prior existence, and are under constant surveillance. Not knowing whom to trust, Six is driven by the need to discover the truth behind The Village, the reason for his being there, and most importantly -- how he can escape.
-nog geen trailer, zie de officiële site voor sneak peaks-
De cast bestaat oa uit Jim Caviezel, Ian McKellenen Jamie Campbell-Bower (Jack in Oorlogswinter).
The Prisoner (voor wie het niet kent) was een Britse serie in de jaren '60, wat later een cult-klassieker is geworden met invloeden tot vandaag aan toe (The Prisoner was een inspiratiebron voor Lost bijv).
Kent iemand het origineel eigenlijk? Ik had er nog nooit van gehoord tot ik het laatst toevallig tegenkwam.
Klopt idd. Ik heb de lijst met nieuwe series gewoon overgenomen van NBC, niet wetende dat The Listener een Canadese serie is (Merlin stond er ook bij, maar die herkende ik meteen als BBC-serie).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef mellowpimp het volgende:
mooie topic.
net nurse jackie gezien, het heeft wel potentie..
ik lees hierboven dat the listener 4 juli begint... maar ze zenden hem al vanaf maart uit, sinds kort ook op net 5 geloof ik
Zo denk ik er ook over idd. Hopelijk gaat het nog groeien, want het onderwerp vind ik wel interessant.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Net aflevering 2 van Mental gezien.
Als het op tv zou zijn zou ik het niet afzetten, maar ik zou het ook niet missen als het er niet was.
Nou dat hoeft ook niet meer in de torrentquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Adelante het volgende:
Episodes 1 t/m 3 van The Goode Family zijn beschikbaar, ik ga het eens proberen
Toch maar even binnen gehaaldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:16 schreef Symer het volgende:
De 2 uur lange pilot van Royal Pains is gisteren uitgezonden. Het krijgt redelijk goeie kritieken en ik lees dat het eigenlijk Burn Notice is, maar dan met een arts ipv een spion.
Zal het binnenkort eens bekijken.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook niet meer in de torrentWat een slecht getekende en humorloze cartoon zeg
Ik ben benieuwd wat je er van vindt, de reacties op IMDB kan ik geen chocola van maken.quote:
Zo even de tweede aflevering bekijken. Al is aflevering 3 momenteel interessanter, want daar speelt David Carradine in. Goed voor de kijkcijfers dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over idd. Hopelijk gaat het nog groeien, want het onderwerp vind ik wel interessant.
Ik heb wel het idee dat ze zo hun best doen om House (ben z'n naam kwijt) onconventioneel te maken dat het absurd wordt (iemand die ze niet allemaal op een rijtje heeft zou ik geen mes in handen drukken bijv).
Het is best aardig, maar het kan natuurlijk niet tippen aan Burn Notice.Ik geef het nog een paar afleveringen de kansquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:16 schreef Symer het volgende:
De 2 uur lange pilot van Royal Pains is gisteren uitgezonden. Het krijgt redelijk goeie kritieken en ik lees dat het eigenlijk Burn Notice is, maar dan met een arts ipv een spion.
Zal het binnenkort eens bekijken.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Royal Pains niet vergelijkbaar met Burn Notice, beetje vergezocht. Maar het heeft wel potentie, vond het halverwege wel leuker worden. Blijf dit wel volgen voorlopig.
http://www.imdb.com/news/ni0776980/quote:Family follows three American families through the eyes of a Dutch filmmaker and one of the families includes a gay couple — played by Jesse Tyler Ferguson and Eric Stonestreet (pictured above) — who have just adopted a baby from Vietnam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |