Mooi, negatieve splitquote:
Als je 21min op de 5km loopt kan je wel harder dan 45:00min op de 10km denk ik. 4:12 per km op je 5 is een groot verschil met 4:30 voor de 10. Succes met je taperenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef knnth het volgende:
Wedstrijdweek!![]()
Aanstaande zondag: The Hague Royal Ten 10k. PR: 50:03. Doel: 45:00
Volle focus nu. Vandaag en donderdag nog kleine training, en dan zondag heerlijk stuk gaan.
Gisteren m'n eerste triathlon gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef superbient het volgende:
Nou, na al dat gefiets van de afgelopen weken vandaag weer een km of 15 gelopen, maar dat ging niet van harte. Blijkt maar weer dat het geen geweldige combinatie is, of iig niet voor mij dan
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef omearos het volgende:mooie tijden allemaal
![]()
knnth succes
Ik doe een weekje rustig aan en dan begin ik weer bij Evy1, maar dan op een hoger tempo. Eens zien of dat wil.
Mijn pr @ 5k is zelfs 19:56 ... ik loop in ieder geval in het begin op met iemand die 42 hoog loopt, 4:17-4:20 / km, dus ik kijk wel hoe het gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef Koert het volgende:
Als je 21min op de 5km loopt kan je wel harder dan 45:00min op de 10km denk ik. 4:12 per km op je 5 is een groot verschil met 4:30 voor de 10. Succes met je taperen
Mja, achteraf gezien klopt dat wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:16 schreef superbient het volgende:
[..]
Mooie tijd, nu nog harder weggaan en langer afzien, want je kon nog flink versnellen zie ik. Hard weggaan en sterven is wel een kunst, maar als je dan een nog scherper PR loopt is het het meer dan waard
He getsie, wat naar..quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef omearos het volgende:
Bah, er is iemand overleden tijdens de MarikenloopIk had haar wel zien liggen, met allemaal EHBO-ers en andere mensen er omheen, veel drukte, maar toch denk je dat iemand 'gewoon' uitgeput is of pijnlijke spieren oid heeft.
![]()
Berichtje
Erg treurig ja. Bijna elk jaar gaat er wel iemand onderdoor tijdens zevenheuvelenloop of de marikenloop. Het overlijden komt echter niet door de zware omstandigheden tijdens de race.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef omearos het volgende:
Bah, er is iemand overleden tijdens de MarikenloopIk had haar wel zien liggen, met allemaal EHBO-ers en andere mensen er omheen, veel drukte, maar toch denk je dat iemand 'gewoon' uitgeput is of pijnlijke spieren oid heeft.
![]()
Berichtje
Jammer, maar het doel is alleen maar extra motiverend om het nu de volgende keer te halenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef annoh het volgende:
Ik heb gisteren ook de halve marathon in leiden gelopen, en... ik ben helemaal stuk gegaan. Tot 14 km liep ik netjes achter de 2 uur hazen, maar toen kwam de man met de hamer. Hallo hey, alsof mijn lichaam zijn hakken in het zand zette, mijn ademhaling ging niet meer goed ik had het veel te warm en ging helemaal stuk. De laatste 3 km kon ik het nog een beetje oppakken, en uiteindelijk heb ik 2.05.30 gelopen, dus het viel nog mee. Ik baal wel enorm, en ga de volgende keer de weken van tevoren gedisciplineerder trainen.
Ik ben redelijk tevreden over die 54:17 van gisteren, dus die mag er wel bij. Hulde voor het vele werk trouwens!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:12 schreef omearos het volgende:
Ik heb de wedstrijden van gisteren toegevoegd aan de OP, als er nog meer in moet, geef maar een gil.
De aangepaste versie staat nog niet op de Wiki.
Die warming upquote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef omearos het volgende:
![]()
Berichtje
Let ook op de hoeveelheid knalroze T-shirts met "Because I'm a girl" erop. Toen ik dat zag vroeg ik me steeds af hoeveel mannen een soortgelijk shirt in blauw zouden aanschaffen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Let ook op de hoeveelheid knalroze T-shirts met "Because I'm a girl" erop. Toen ik dat zag vroeg ik me steeds af hoeveel mannen een soortgelijk shirt in blauw zouden aanschaffen.
Het is ook een statistische zekerheid dat er een keer iemand tijdens een grootschalig event komt te overlijden. Dat hoeft niet eens een verband te hebben met de activiteit.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef No-P het volgende:
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je door te hard lopen of te zware wedstrijd of iets dood gaat. De mensen die het overkomt hebben al een aandoening aan het hart of vaten en bij hen zou dit anders ook later een keer gebeuren . De inspanning is meestal een trigger waardoor het eerder, tijdens een wedstrijd gebeurd.
Dat klopt. Maar wat ik me dan afvraag, waarom doe je überhaupt mee met zo'n damesloop als je het vrouwelijke karakter ervan hekelt. Leiden had ook een 5- en 10-kilometerloop zondag. Of ging het om de reisafstand?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef ShadyLane het volgende:
Plan Nederland kun je ook steunen zonder in zo'n infantiele outfit te gaan lopen medunkt. Maar ik zal erover ophouden.
Geen ervaring persoonlijk, maar het gaat niet werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef mark2012 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het product Glucosamine?. Ik krijg ****** last van mijn linker enkel als ik een tijdje hardloop. Nu lees ik dat dit product kan helpen met de gewrichten soepel te houden enz.
Oke. Ik heb jammergenoeg wel een potje gekocht. Het kan nooit kwaad om het te proberen. Als het niet werkt koop ik het niet weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef koeii het volgende:
[..]
Geen ervaring persoonlijk, maar het gaat niet werken.
edit: dit was wel heel kort door de bocht. Het schijnt dat sommige mensen er baat bij hebben bij bepaalde manieren van gebruik bij osteo-arthritis (met een bult voorwaarden), maar het lijkt me niet dat dit in jouw geval nut gaat hebben.
Kom wel even kijken om wat mensen aan te moedigen, maar heb alleen maar gefietst de afgelopen weken, dus meedoen lijkt me een slecht plan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef VonHinten het volgende:
Nog mensen die straks ook meedoen aan de Nacht van Groningen?Nummer 193, hou em in de gaten! Hele slinkse loper!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |