Lijkt mij ook vreemd om thuis te komen en dan zuks nieuws te horen, terwijl je net de hele dag vrolijk Koninginnedag heb staan vierenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde ook nog via mobiel internet uit te vinden wat er was gebeurd, maar dat werkte inderdaad ook voor geen meter.
Ik zag net ook pas voor het eerst de beelden op tv. Echt vreselijk wat er gebeurd is.
Klopt, dat blijkt idd uit een interview met de directeur van 538.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja, jij weet natuurlijk ook PRECIES wat er besproken is tussen Cohen en de organisatie....
Jij weet zeker dat Cohen niet heeft gezegd dat het voor de veiligheid beter is als het feest gewoon door zou gaan.
Wazig, dan hebben ze op journaal24.nl blijkbaar een andere uitzending. Of ik let niet op natuurlijk.quote:
Ik hoop het ook. Hij zou er veel te makkelijk vanaf komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt men op de persconferentie ook al, maar dat is dus nog niet bevestigd.
Hoop ik. Of je hebt de bevestiging als bron.
Waarschijnlijk de dader dus (al blijft dat speculatie).quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Krambo het volgende:
eenvandaag en BNO melden de vijfde dode
Idd, ik wil precies het motief horenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Als de dader zou zijn overleden (hersendood zeiden ze op het journaal) zou ik dat wel heel erg vinden.
Hoe raar dat ook klinkt. Hij verdient het niet om er zo tussenuit te knijpen
Klopt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Als de dader zou zijn overleden (hersendood zeiden ze op het journaal) zou ik dat wel heel erg vinden.
kijk je deze: http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html ?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wazig, dan hebben ze op journaal24.nl blijkbaar een andere uitzending. Of ik let niet op natuurlijk.
Nee maar ik kan wel een beetje logisch nadenken dat Cohen het concert niet wil verbieden ivm de veiligheid maar dat die de organisatie ook niet kan dwingen om het door te laten gaan.quote:
Net zo zeker als jij op basis van de informatie kunt stellen dat hij wel een beslissing zou hebben genomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In dat interview kwam alles ter sprake wat Cohen en de organisatie hebben besproken?
Lijkt me sterk. Doe hoe kunnen jij en anderen er zo zeker van zijn dat Cohen totaal geen actie heeft ondernomen.
Dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de dader dus (al blijft dat speculatie).
Eenschquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt alleen de woorden van de directeur gehoord en niet wat Cohen heeft gezegd?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat blijkt idd uit een interview met de directeur van 538.
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet hoop, zie liever die man een lange, lange straf uitzitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
My thought exactly. En je wil gewoon antwoorden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Dat is het ook best wel, ja. Vooral omdat je via een heel summier bericht iets hebt gehoord, maar nog geen idee hebt van wat er werkelijk is gebeurd. En pas door de beelden op tv dringt pas door wat er nou precies is gebeurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vreemd om thuis te komen en dan zuks nieuws te horen, terwijl je net de hele dag vrolijk Koninginnedag heb staan vieren
HIJ HEEFT DE BESLISSING GENOMEN OM HET FEEST NIET STOP TE ZETTEN!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net zo zeker als jij op basis van de informatie kunt stellen dat hij wel een beslissing zou hebben genomen.
Dat zou echt zwaar zuigenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nope, http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
kijk je deze: http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html ?
In het interview heeft de directeur gezegd wat hij met Cohen heeft besproken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen de woorden van de directeur gehoord en niet wat Cohen heeft gezegd?
Toch liever dat hij de pijp uit is dan een van de anderen.quote:
Laatste keer: hij heeft de beslissing overgelaten aan anderen. zucht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
HIJ HEEFT DE BESLISSING GENOMEN OM HET FEEST NIET STOP TE ZETTEN!
He, ga eens een topic in onz openen over de beslissingen van cohen of zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Heb je nou echt hoofdletter nodig om je punt te maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Alles wat met Cohen besproken is? Zal wel een lang interview zijn geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het interview heeft de directeur gezegd wat hij met Cohen heeft besproken.
Dat is waar..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch liever dat hij de pijp uit is dan een van de anderen.
Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Niet dus, aangezien Cohen heeft gezegd dat hij de beslissing moet nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Alles wat met Cohen besproken is? Zal wel een lang interview zijn geweest.
Ik weet niet hoe het anders tot een paar mensen hier door zal dringen. Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat het feest NIET stopzetten ook een beslissing is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou echt hoofdletter nodig om je punt te maken?
Nu maybe wel, maar die zou je krijgen over een tijd.. Als iedereen het alweer praktisch vergeten is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
My thought exactly. En je wil gewoon antwoorden.
Heb je overigens wel die minuut stilte meegekregen ?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het ook best wel, ja. Vooral omdat je via een heel summier bericht iets hebt gehoord, maar nog geen idee hebt van wat er werkelijk is gebeurd. En pas door de beelden op tv dringt pas door wat er nou precies is gebeurd.
inderdaad... iedereen wil weten waarom hij het gedaan heeft (er van uitgaande dat hij geen brief o.i.d. achtergelaten heeft)quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
En hij heeft besloten het feest niet stop te zetten ivm de veiligheid. Uit angst voor ongeregeldheden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dus, aangezien Cohen heeft gezegd dat hij de beslissing moet nemen.
Omdat alle media zoveel de lucht inslingert wacht ik wel op het politiebericht. Triest, maar door de neiuwswedren vertrouw ik de media zelfs niet meer. En dat is niet sinds vandaag....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Apotheose het volgende:
dader lag wel hersendood in t ziekenhuis zei HvNL
Lekker makkelijk ja, geen beslissing nemen en toch opdraaien voor de gevolgen als het goed gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het anders tot een paar mensen hier door zal dringen. Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat het feest NIET stopzetten ook een beslissing is.
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef snowgoon het volgende:
Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat het feest NIET stopzetten ook een beslissing is.
Gelukkig zijn er mensen die dat wel snappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef borisz het volgende:
Amsterdam kan je toch niet in 1x dicht gooien. Dan gaat het helemaal mis.
Hij heeft, vermoedelijk op basis van advies van de politie, 538 de keuze gegeven door te gaan of te stoppen, met het verzoek, hierover te overleggen met de politie. Dat is namelijk de standaardprocedure in een dergelijk geval. Als Cohen had geroepen 'het MOET stoppen' of 'het MOET doorgaan' hadden jullie daar weer over lopen zeiken. Nog afgezien van het feit, dat Cohen helemaal de bevoegdheid niet heeft om een evenement stop te zetten als er geen calamiteit op of rond dat evenement optreedt. Hij kan hoogstens zijn gewenste actie aan de organisatoren meegeven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste keer: hij heeft de beslissing overgelaten aan anderen. zucht.
Daar hoor je inderdaad helemaal niets meer over.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad... iedereen wil weten waarom hij het gedaan heeft (er van uitgaande dat hij geen brief o.i.d. achtergelaten heeft)
trouwens vanmiddag was er nog even het gerucht dat er vlak voor het ongeluk een passagier uit de bewuste auto zou zijn gestapt/gesprongen... iemand daar nog iets van gehoord of is dat in de chaos er bij verzonnen?
Dat heeft hij dus niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En hij heeft besloten het feest niet stop te zetten ivm de veiligheid. Uit angst voor ongeregeldheden.
Of is dat geen beslissing?
De dader denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Razor21 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_dode_apeldoorn.html
Dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.Alleen heeft hij die beslissing aan anderen overgelaten. Had hij gewoon zelf moeten besluiten.
Andere burgemeester hebben wel een beslissing genomen. Kijk bv naar rotterdam.
Hoezo is het feest door laten gaan geen beslissing?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.Alleen heeft hij die beslissing aan anderen overgelaten. Had hij gewoon zelf moeten besluiten.
En terecht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat alle media zoveel de lucht inslingert wacht ik wel op het politiebericht. Triest, maar door de neiuwswedren vertrouw ik de media zelfs niet meer. En dat is niet sinds vandaag....
Hopelijk niet nog een van de gewonden, dan maar de dader. Die zak....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Razor21 het volgende:
Wie heeft, vanuit de gemeente, dan wel besloten om het feest door te laten gaan?quote:
En ik zie de directeur nog zeggen dat hij de beslissing moest nemen van Cohen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Hoezo is het feest door laten gaan geen beslissing?
En waaruit blijkt dat Cohen die beslissing niet heeft genomen? Ik zie het hem net nog zeggen bij het NOS journaal.
inderdaa..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef sander89 het volgende:
Open dan ook een apart topic over of het nou goed of slecht is dat feest in Amsterdam door gaat.
Er is een vijfde dode te betreuren in Apeldoorn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Razor21 het volgende:
Nu.nlquote:Donderdagavond overleed nog een vijfde persoon. De verdachte die op het publiek inreed, verkeert in levensgevaar en kan momenteel niet verhoord worden.
Niemand, dat heeft de directeur van 538, dat zeg ik al twintig keer.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wie heeft, vanuit de gemeente, dan wel besloten om het feest door te laten gaan?
Het wordt steeds gekker hier!
ja, en als het niet doorging zouden er ineens 60.000 mensen uit amsterdam willen vertrekken, bedenk je eens in wat een chaos dat opgeleverd zou hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met Perian en Flip4Mac gaat het best.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, http://www.nos.nl/journaal24/
OSX slikt wmv niet....
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Perzikje het volgende:
5e dode nu bevestigd op teletekst
In de cel boet hij tenminste. De rest van je leven in een cel is een enorme straf en dat heeft deze gast wel verdiend. De dood is een te makkelijke uitwegquote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen, plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Z'n motief boeit me niet. Begrip voor zijn actie is er toch niet. Verder snel weer vergeten, dit nare verhaal. Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
En wat staat daar:quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Razor21 het volgende:
Later meer.quote:Er is een vijfde dode te betreuren in Apeldoorn.
Later meer.
Hopelijk is het niet een van de kinderen..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij is de 5e dode niet de dader:
[..]
Nu.nl
vrij weinig meer denk ik, naast wat we al weten. helaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik vraag me toch af wat er nog uit de mond van de dader is gekomen.
Zeker als hij de cel deelt met Bubba. En dat we Bubba even zeggen wat hij gedaan heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de cel boet hij tenminste. De rest van je leven in een cel is een enorme straf en dat heeft deze gast wel verdiend. De dood is een te makkelijke uitweg
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker als hij de cel deelt met Bubba. En dat we Bubba even zeggen wat hij gedaan heeft
zal de dader wel zijn danquote:Er is een vijfde dode te betreuren in Apeldoorn.
Dat zei de woordvoerder van de burgemeester vlak na de persconferentie.
Het is onduidelijk of de vijfde dode een van de gewonden is of de verdachte. ,,Over de identiteit kan ik niets zeggen'', aldus de zegsman. Tijdens de persconferentie werd duidelijk dat de toestand van de dader kritiek is.
Nou had liever gezien dat hij het wel was. Nu is er weer een onschuldige gestorven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef snowgoon het volgende:
Demn... Hoop, raar genoeg, toch niet dat de dader de 5de dode is. Wil wel weten wat hem bezielde
Naar omstandigheden goed neem ik aan, de zwaargewonden zijn 16,15, 9 jaar. En er waren geen kinderen dood. Bron is de persconferentie.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop zo dat het 7 jarige meisje in orde is
Cohen heeft besloten dat 538 het mocht beslissen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik zie de directeur nog zeggen dat hij de beslissing moest nemen van Cohen.
En te denken aan de NS die zoveel mensen niet kan verwerken in korte tijd (in ieder geval hebben ze waarschijnlijk niet zoveel treinen direct paraat..)quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en als het niet doorging zouden er ineens 60.000 mensen uit amsterdam willen vertrekken, bedenk je eens in wat een chaos dat opgeleverd zou hebben.
waarom zeikt iedereen over dat feest en cohen? sjees.
Dat dus zit al 2 topics me dood te ergeren aan die kut discussiequote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef sander89 het volgende:
Open dan ook een apart topic over of het nou goed of slecht is dat feest in Amsterdam door gaat.
Zoals ik al zei: Cohen had en heeft geen mogelijkheid organisatoren van een privé evenement de verplichting op te leggen hun evenement te stoppen, tenzij er een calamiteit ontstaat die dat nodig acht. Een gebeurtenis in een plaats, 70 kilometer verderop, valt daar dus niet onder.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik zie de directeur nog zeggen dat hij de beslissing moest nemen van Cohen.
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand, dat heeft de directeur van 538, dat zeg ik al twintig keer.
Ik denk dat het voor omstanders in de snelheid zo leek alsof er iemand uit de auto viel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad... iedereen wil weten waarom hij het gedaan heeft (er van uitgaande dat hij geen brief o.i.d. achtergelaten heeft)
trouwens vanmiddag was er nog even het gerucht dat er vlak voor het ongeluk een passagier uit de bewuste auto zou zijn gestapt/gesprongen... iemand daar nog iets van gehoord of is dat in de chaos er bij verzonnen?
Als we maar achter de reden komen. En niet met vragen achter blijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Falco het volgende:
Wel jammer wanneer de dader dood is. Al die debielen die altijd zo brullen om 'DOODSTRAF!!!' zullen er waarschijnlijk wel vrede mee hebben.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_dode_apeldoorn.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
Was net ff eten maken (en eten), teletekst had 't over een 5e dode?
Precies, en dat is dus een beslissing van iemand zonder ruggegraat.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Cohen heeft besloten dat 538 het mocht beslissen.
Goed punt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat dus zit al 2 topics me dood te ergeren aan die kut discussie
Zó eens!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[knip]
Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
Volgens mij was (ik hoop ''is'') ze 9 jaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
60.000? Op museumplein hadden ze het al over 150-200.000 dacht ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en als het niet doorging zouden er ineens 60.000 mensen uit amsterdam willen vertrekken, bedenk je eens in wat een chaos dat opgeleverd zou hebben.
waarom zeikt iedereen over dat feest en cohen? sjees.
Hoeft niet. Ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Open even een nieuw topic over dat Cohen geneuzel.
Daar zou je uit op kunnen maken dat de 5e dode niet de bestuurder is.quote:APELDOORN - De mensen die donderdag in Apeldoorn zijn gedood, zijn twee mannen en twee vrouwen. Donderdagavond overleed nog een vijfde persoon. De verdachte die op het publiek inreed, verkeert in levensgevaar en kan momenteel niet verhoord worden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en dat is dus een beslissing van iemand zonder ruggegraat.
Laten we stoppen, hier komen we niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen?
Cohen had dat feest kunnen stopzetten. Dat heeft die niet gedaan omdat dat de openbare veiligheid in gevaar zou brengen.
Dat is toch een duidelijke beslissing.
Ik zou het wel erg vinden, dan komen we er nooit meer achter waarom hij het deed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen (edit: VIJF, lees ik net), plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Z'n motief boeit me niet. Begrip voor zijn actie is er toch niet. Verder snel weer vergeten, dit nare verhaal. Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
precies, dat wordt 1 gigantische chaos, denk je eens in hoe gevaarlijk zoiets zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En te denken aan de NS die zoveel mensen niet kan verwerken in korte tijd (in ieder geval hebben ze waarschijnlijk niet zoveel treinen direct paraat..)
Er komt weinig nieuws meer hoor. Wacht nog een uurtje op RTL, dan is de NOS er weer en Nova zal er vast ook zijn. P&W ook nog, enz.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Razor21 het volgende:
Welke zender kan ik het beste zo gaan kijken kwa berichtgeving?
RTL4 is pas om 21;30 uur weer aanwezig?
NOS heb ik het niet zo op namelijk
persconferentie op tv gelderlandquote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Razor21 het volgende:
Welke zender kan ik het beste zo gaan kijken kwa berichtgeving?
RTL4 is pas om 21;30 uur weer aanwezig?
NOS heb ik het niet zo op namelijk
Ja en dan? Wachten tot -ie bij Pauw & Witteman aan tafel schuift om z'n verhaal te doen? Er zijn allerlei speculaties (bijvoorbeeld dat het een gefrusteerde vader is die zijn kinderen niet mag zien), maar wat daarvan precies waar is, weet niemand. En wat zijn motief ook is, het is geen enkele rechtvaardiging voor zijn daden. Dat motief van hem verdient geen media-aandacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef snowgoon het volgende:
Demn... Hoop, raar genoeg, toch niet dat de dader de 5de dode is. Wil wel weten wat hem bezielde![]()
Én dan komt hij er lekker makkelijk vanaf.. hij mag best de consequenties van z'n daad ondergaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik zou het wel erg vinden, dan komen we er nooit meer achter waarom hij het deed.
kon zo gauw geen precies aantal ophengelen, 't was eengokquote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
60.000? Op museumplein hadden ze het al over 150-200.000 dacht ik?
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
Ik heb nu wel een paar vagen.
Was de dader bewusteloos tijdens het rijden?
Wss niet, aangezien hij nog heeft gepraat nadat de auto isg estopt.
Waarom reed de auto dan toch door?
Is het waar dat er iemand uit de rijdende auto is gesproingen?
Nee.
Wie is dan de man die uit de auto sprong?
Die beelden van die kinderen.. echt vreselijk man. Al die vrolijke kinderen vandaag dingen verkopen en dan dat beeld van een levenloos lichaampje..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet een van de kinderen..
Allemaal niet duidelijk, maar als je je voet van het gaspedaal haalt stopt de auto niet gelijk, kan ook best dat zijn benen klem zaten of iets.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
nee, gaspedaal, nee, er was geen manquote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
Een auto heeft geen dodemansknop.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
Voor nabestaanden is het meestal wel prettig om te weten waarom hun bekende gestorven is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja en dan? Wachten tot -ie bij Pauw & Witteman aan tafel schuift om z'n verhaal te doen? Er zijn allerlei speculaties (bijvoorbeeld dat het een gefrusteerde vader is die zijn kinderen niet mag zien), maar wat daarvan precies waar is, weet niemand. En wat zijn motief ook is, het is geen enkele rechtvaardiging voor zijn daden. Dat motief van hem verdient geen media-aandacht.
Wat concerten betreft: ik had vanavond ook ergens moeten optreden, maar het is gelukkig afgeblazen. Ben er blij om, want ik zou daar met een vervelend gevoel hebben gestaan. Ik snap niet dat mensen vrolijk kunnen doorgaan met feesten na zo'n indringende gebeurtenis.
OMG.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Vondolf het volgende:
hahaha heb hem gevonden op hyves maar moet je goed kijken wat er links staat
http://i2.photobucket.com(...)ardkoninginnedag.jpg
P&W is toch afgelast?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja en dan? Wachten tot -ie bij Pauw & Witteman aan tafel schuift om z'n verhaal te doen?
Met haar gaat het gelukkig goedquote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
niet officieel bronnen tegen de NOS hadden dat gezegdquote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
Maar de verdachte is toch hersendood, of is dat niet bevestigd?
Dat eerste heb ik nergens horen bevestigen, ik denk persoonlijk dat doordat de dader tegen mensen aanreed er mensen door de lucht vlogen, het daardoor leek alsof er iemand uit de auto sprong en dat zo ook de schade aan de auto aan de ramen/deuren zijn veroorzaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
Er is nog niet bevestigd dat er een kind is overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Die beelden van die kinderen.. echt vreselijk man. Al die vrolijke kinderen vandaag dingen verkopen en dan dat beeld van een levenloos lichaampje..
Die man links bovenin met die orange hoed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Met haar gaat het gelukkig goed
dit meisje is aan haar en kleding toch duidelijk dezelfde als dit meisje
Voor de nabestaanden zal geen troost zijn in zijn motief. Hun doden stonden door puur toeval tussen auto en die bus. Botte lompe pech. Dat hij doorgedraaid is hoef je niet naar te raden, iemand die dit doet is niet 100%.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Voor nabestaanden is het meestal wel prettig om te weten waarom hun bekende gestorven is.
De media aandacht voor die man zal echt nooit rooskleurig zijn. Denk ook niet dat we Volkert in Pauw en Witteman zullen tegekomen.
En wat is daar precies 'hahaha' aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Vondolf het volgende:
Ik krijg 'forbidden' bij de eerste link..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
NU redactie gemailed :quote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rdachte-kritiek.html
Hun familielid is overleden omdat een idioot met zijn auto op een mensenmassa inreed. Wat doet het er nou toe of hij dat deed uit medeleven met de zeehondjes, uit boosheid over het foute kapsel van Beatrix, of omdat hij zijn kinderen niet mag zien? Dat ontgaat mij echt. Wat van belang is, is dat hij het op de bus met de koninklijke familie had gemunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef snowgoon het volgende:
Voor nabestaanden is het meestal wel prettig om te weten waarom hun bekende gestorven is.
De media aandacht voor die man zal echt nooit rooskleurig zijn. Denk ook niet dat we Volkert in Pauw en Witteman zullen tegekomen.
Als dat kind daar lag zonder te bewegen ed, is het lichaam nog wel levenloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Er is nog niet bevestigd dat er een kind is overleden.
Dat heb ik met dat meisje met die roodwitblauwe lintjes in haar harenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef N.icka het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die agente die maar net op tijd voor die auto weg kan komen
Nee, bewegingsloos. Levenloos betekent zonder leven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als dat kind daar lag zonder te bewegen ed, is het lichaam nog wel levenloos.
Ah, oke.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef byah het volgende:
[..]
Nee, staat vanavond volledig in het teken van dit gebeuren incl ooggetuigen, hoera
Je kunt min of meer aan die foto zien dat de dader al niet meer gericht op de bus kon rijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mijn fout dan, ik dacht dat levenloos hetzelfde als dood was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja.. hij kwam net aanrijden volgens mij ook richting het kruispuntquote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef N.icka het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die agente die maar net op tijd voor die auto weg kan komen
Wie is Richard?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is daar precies 'hahaha' aan?
Letterlijk genomen wel ja....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn fout dan, ik dacht dat levenloos hetzelfde als dood was.
Nee hoor.. maar /care? (Dat over de definitie van levenloos dus hè)quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
nou hij heeft iig nog tegen de politie kunnen zeggen dat 't een bewuste aanval was... Weet zo niet of ie gezegd heeft dat t een aanval op de koninklijke fam. was...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:33 schreef pberends het volgende:
Was de dader voor de aanslag al niet hersendood?
iedere keer weer was ik er verbaas over, die gast moet echt een engeltje op z'n schouder gehad hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. hij kwam net aanrijden volgens mij ook richting het kruispunt
De daderquote:
Volgens de sites heet hij Karst T.quote:
Die had een andere naam "Karst" volgens mij?quote:
En stevig engeltje dat hem even een drukkertje in z'n rug gaf denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere keer weer was ik er verbaas over, die gast moet echt een engeltje op z'n schouder gehad hebben
Richard Karst Tates, de daderquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de sites heet hij Karst T.
Iemand die zoiets bewust en doelgericht doet is sowieso al hersendoodquote:Op donderdag 30 april 2009 20:33 schreef pberends het volgende:
Was de dader voor de aanslag al niet hersendood?
True thatquote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand die zoiets bewust en doelgericht doet is sowieso al hersendood
Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Alweer persconferentie, 5de dode. Maar dat was hier al bekend
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand die zoiets bewust en doelgericht doet is sowieso al hersendood
Ja, hij heeft het vást gedaan zodat hij de rest van zijn leven onderdak heeft!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef IJsblock het volgende:
Ik wens hem het liefste de doodstraf, maar ik hoop niet dat hij nu de pijp uitgaat.
Aan de andere kant, hij was zijn huis, vrouw en werk kwijt, dus eigenlijk komt levenslang hem heel goed uit, gratis kost en inwoning, waar wij voor betalen......
Ik heb screenshots van de kentekengegevens van de wagen gezien. RK Tates stond daarbij. Richard Karst past dus precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de sites heet hij Karst T.
Hij was wss de eerste live dode op de nederlandse tv geweest....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En stevig engeltje dat hem even een drukkertje in z'n rug gaf denk ikAls hij geraakt was, had hij nooit meer kunnen werken
quote:Volgens nog onbevestigde geruchten zou de man hersendood zijn en zou de behandeling in het ziekenhuis zijn stopgezet.
T. is niet bekend bij politie, justitie of de geestelijke gezondheidszorg, aldus Goossens. Ook de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD kende hem niet. Er waren vooraf geen aanwijzingen dat deze aanslag op handen was en ook is er geen terreurlink.
Nadat hij tegen het monument De Naald knalde, was T. nog aanspreekbaar. Hij verklaarde tegen politiemensen die kwamen aansnellen, dat zijn actie was gericht tegen de koninklijke familie. Volgens Goossens zijn er geen aanwijzingen dat er meer verdachten bij de aanslag zijn betrokken.
Die komen er wel overheen, ik vind 't sneuer voor de familie/vrienden van de overledenen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Logician het volgende:
Ik blijf het zo sneu vinden voor al die kindjes ..
Ik denk dat hij HEEL blij is dat die 'eer' hem voorbij is gegaanquote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij was wss de eerste live dode op de nederlandse tv geweest....
Waren die anderen dat dan nog niet? Er waren toch al een aantal ter plekke overleden onder het oog van de camera?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij was wss de eerste live dode op de nederlandse tv geweest....
Ik luister/kijk nu deels naar Netwerk, wat net live verteld werd dat er een persconferentie was/is.quote:
Dat ook natuurlijk!!!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die komen er wel overheen, ik vind 't sneuer voor de familie/vrienden van de overledenen.
ja, maar niet zo duidelijk als die politieagent in beeld was, dat bedoelt 'ie denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Waren die anderen dat dan nog niet? Er waren toch al een aantal ter plekke overleden onder het oog van de camera?
Dat plaatje kan je ook beter weghalen, op de hyves staat een heel andere achternaam en hij lijkt ook niet echt.quote:
Ja, dat werd bevestigd op de persconferentie. Dat het een aanslag op de koninklijke familie was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou hij heeft iig nog tegen de politie kunnen zeggen dat 't een bewuste aanval was... Weet zo niet of ie gezegd heeft dat t een aanval op de koninklijke fam. was...
Nee, de camera heeft dat niet opgenomen, de cameras stonden richting monument vooral. Deze man hadden we iets te duidelijk gezien zou dat gebeurd zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Waren die anderen dat dan nog niet? Er waren toch al een aantal ter plekke overleden onder het oog van de camera?
Nee KR Tates , ik heb de screenshot nogquote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb screenshots van de kentekengegevens van de wagen gezien. RK Tates stond daarbij. Richard Karst past dus precies.
Die hyves hierboven gepost werd is hem volgens mij niet: hij heet iig anders en is ook jonger denk ikquote:
Ik heb dat gekrabbel al nooit begrepen....quote:
Vergeet Fortuyn niet, die ging ook aardig dood onder de camera.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de camera heeft dat niet opgenomen, de cameras stonden richting monument vooral. Deze man hadden we iets te duidelijk gezien zou dat gebeurd zijn
oh of andersom dan, de namen komen dan nog overeen natuurlijk met de lettersquote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee KR Tates , ik heb de screenshot nog
Ik heb een stream via IEquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik luister/kijk nu deels naar Netwerk, wat net live verteld werd dat er een persconferentie was/is.
Hij heet toch helemaal geen Richardquote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Vondolf het volgende:
Dat is waar. Al is het schot volgens mij nooit gefilmd. Maar toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef starla het volgende:
[..]
Vergeet Fortuyn niet, die ging ook aardig dood onder de camera.
Ja, dat is een herhaling van 19.30 dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een stream via IEbij Omroep Gelderland
Als je de naam van die meneer googled, dan kom je uit op een profiel van top2000.nl..waarin staat:quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Vondolf het volgende:
quote:Hoe beleef ik de Top2000?
Maximaal 100 tekens
Als een heerlijk afsluiter van het jaar met als hoogtepunt om 23:55u Queen's Bohemian Rhapsody.
doen ze bij hyves ook al aan referrals?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor maar die gast van dat plaatje heet Richard Selles, dus iemand zit iets uit zijn duim te zuigen ofzo,
http://richardselles.hyves.nl/?ref=sr
Hoe vond je het zo snel?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor maar die gast van dat plaatje heet Richard Selles, dus iemand zit iets uit zijn duim te zuigen ofzo,
Jawel maar laten we secuur zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oh of andersom dan, de namen komen dan nog overeen natuurlijk met de letters
Nee, hij is van 1975.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Falco het volgende:
http://www.schoolbank.nl/student.html?_a=viewuc&prid=2034329
Is dit zijn Schoolbankprofiel
Hé, die ken ik. Werkelijk waar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen (edit: VIJF, lees ik net), plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Was een mevrouwquote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is waar. Al is het schot volgens mij nooit gefilmd. Maar toch.
De man zal vanacht heel slecht slapen, wel meer mensen overigens...
___zucht____quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hoe vond je het zo snel?
Die foto is idd fake.
ja idd...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
Kan dat als er staat dat z'n profiel geblokkeerd is voor ongewenste gasten?quote:
Karst is helemaal geen vreemde naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
Ik denk eerder dat hij Richard heet dan zo'n vreemde naam als Karst
Hij heeft het er wel naar gemaakt lijkt me. Of wil je het nog goed praten als hij een "legitieme" reden blijkt te hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.
We weten genoeg me dunkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.
Voor jouw nutteloze post begreep ik dat nog wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
___zucht____
Dat is hem niet. Niet. NIET.
Zal ik het nóg een keer herhalen?
Niet! dus.
Zoveel 'Richards' wonen er niet in Huissen. Maar hoe iemand erbij komt dat hij Richard zou heten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hoe vond je het zo snel?
Die foto is idd fake.
Karst is net zo'n Volkert naamquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
ja want niemand heet Karst.. pffffquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
Misschien in het milieu waar jij leeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Karst is helemaal geen vreemde naam.
Ik heb het over de agent(e) op de fiets voor de Naald. Die echt een fractie van een sec ervoor wegtrapt bij het zien van de auto.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef DawN het volgende:
[..]
Was een mevrouwdie de eerste beelden (vanuit de bosjes) maakte... en denk niet dat ze slecht slaapt hoor ... Die periode heeft ze gehad geloof ik...
Ik vind zijn leed nu niet het ergste van de dagquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
Was dat dat zwangere vrouw?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
Karst is een heel vreemde naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Karst is helemaal geen vreemde naam.
Mjaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
gelukkig maar. toch nog wat positief nieuwsquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft schoenen aan... die onder de auto vandaan kwam was haar schoenen kwijt... en leek mij jongerquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vreselijk voor haar man, en je vrouw en je ongeboren kind in 1 klap wegquote:
Idd, er waren verschillende mensen hetzelfde gekleed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze heeft schoenen aan... die onder de auto vandaan kwam was haar schoenen kwijt... en leek mij jonger
o sorriequote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de agent(e) op de fiets voor de Naald. Die echt een fractie van een sec ervoor wegtrapt bij het zien van de auto.
Volgens mij was dit een ander meisje hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een afkeurenswaardige daad maar er kunnen verzachtende omstandigheden zijn net zoals er verzwarende omstandigheden zijn zoals dat je het staatshoofd om zeep probeert te helpen (waar terecht in het WvS een zwaardere straf voor staat).quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel naar gemaakt lijkt me. Of wil je het nog goed praten als hij een "legitieme" reden blijkt te hebben?
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad , 2 zusjes?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.
Onder d e4 doden waren geen kinderen, dat was al bekend. De vijfde dode is nog niet bekend, maar die is er dan ook pas, dat kan ook de dader zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
gelukkig maar. toch nog wat positief nieuws
keek ik ook al naar, maar zoals je op de volgende foto ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zijn andere schoenenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..
Dan zou er ook andere users zijn die alleen maar trollen, dus je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik dacht dat men er eerder al over uit was dat die 2 meisjes niet dezelfde zijn? Er waren veel mensen met hetzelfde aan.
neen, is dat meisje niet, of ze hebben haar ook 30cm langer gemaakt en een andere broek aangetrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..
Kan me n iet vorostellen dat ze zelf of iemand anders haar schoenen even aandoet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
keek ik ook al naar, maar zoals je op de volgende foto ziet.
[ afbeelding ]
Vliegen de schoenen met haar mee.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
Nee hoor, dan was nu half fok op stap om moskees af te brandenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
We mogen best er bij stil staan dat dit één van de onzen was.quote:
Dit soort dingen lees ik vaker, en ik vind het een beetje kinderachtig. Het is niet zo, dus het is totaal niet relevant.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik ben zo blij dat het een autochtoon wasquote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Bastard.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Omnifacer het volgende:
5e dode niet de verdachte!
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.quote:
Viel me ook op op de radio dat men dat direct al meldde.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Het eerste wat er door mijn hoofd heen ging was "als het maar geen allochtoon is" dan hebben we de poppetjes aan het dansen
Dat stond ook al op nu.nl.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef NoCigar het volgende:
O, ik hoor op TV dat het hem niet is, die vijfde dode.
Het is een ander meisje idd, vrees ik. Nou ja, die heeft het dan overleefd, dat is ook mooi. Maar dat kleintje dan, ze ziet er zo kwetsbaar uit en die klootzak rijdt gewoon over haar heen. Alleen daarvoor zou hij al eeuwig in de hel mogen branden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:52 schreef starla het volgende:
[..]
neen, is dat meisje niet, of ze hebben haar ook 30cm langer gemaakt en een andere broek aangetrokken.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Het eerste wat er door mijn hoofd heen ging was "als het maar geen allochtoon is" dan hebben we de poppetjes aan het dansen
De dood is te makkelijk vind ikquote:
Zekers. Nu heeft hij nog meer ontwricht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.
same herequote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Idd laat die maar lekker levenslang brommen, het liefst nog met een zware TBS behandeling, en wat homofiele celmaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |