Dat dus zit al 2 topics me dood te ergeren aan die kut discussiequote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef sander89 het volgende:
Open dan ook een apart topic over of het nou goed of slecht is dat feest in Amsterdam door gaat.
Zoals ik al zei: Cohen had en heeft geen mogelijkheid organisatoren van een privé evenement de verplichting op te leggen hun evenement te stoppen, tenzij er een calamiteit ontstaat die dat nodig acht. Een gebeurtenis in een plaats, 70 kilometer verderop, valt daar dus niet onder.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik zie de directeur nog zeggen dat hij de beslissing moest nemen van Cohen.
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand, dat heeft de directeur van 538, dat zeg ik al twintig keer.
Ik denk dat het voor omstanders in de snelheid zo leek alsof er iemand uit de auto viel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad... iedereen wil weten waarom hij het gedaan heeft (er van uitgaande dat hij geen brief o.i.d. achtergelaten heeft)
trouwens vanmiddag was er nog even het gerucht dat er vlak voor het ongeluk een passagier uit de bewuste auto zou zijn gestapt/gesprongen... iemand daar nog iets van gehoord of is dat in de chaos er bij verzonnen?
Als we maar achter de reden komen. En niet met vragen achter blijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Falco het volgende:
Wel jammer wanneer de dader dood is. Al die debielen die altijd zo brullen om 'DOODSTRAF!!!' zullen er waarschijnlijk wel vrede mee hebben.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_dode_apeldoorn.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
Was net ff eten maken (en eten), teletekst had 't over een 5e dode?
Precies, en dat is dus een beslissing van iemand zonder ruggegraat.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Cohen heeft besloten dat 538 het mocht beslissen.
Goed punt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat dus zit al 2 topics me dood te ergeren aan die kut discussie
Zó eens!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[knip]
Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
Volgens mij was (ik hoop ''is'') ze 9 jaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop zo dat het 7 jarige meisje in orde is
60.000? Op museumplein hadden ze het al over 150-200.000 dacht ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en als het niet doorging zouden er ineens 60.000 mensen uit amsterdam willen vertrekken, bedenk je eens in wat een chaos dat opgeleverd zou hebben.
waarom zeikt iedereen over dat feest en cohen? sjees.
Hoeft niet. Ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Open even een nieuw topic over dat Cohen geneuzel.
Daar zou je uit op kunnen maken dat de 5e dode niet de bestuurder is.quote:APELDOORN - De mensen die donderdag in Apeldoorn zijn gedood, zijn twee mannen en twee vrouwen. Donderdagavond overleed nog een vijfde persoon. De verdachte die op het publiek inreed, verkeert in levensgevaar en kan momenteel niet verhoord worden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en dat is dus een beslissing van iemand zonder ruggegraat.
Laten we stoppen, hier komen we niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen?
Cohen had dat feest kunnen stopzetten. Dat heeft die niet gedaan omdat dat de openbare veiligheid in gevaar zou brengen.
Dat is toch een duidelijke beslissing.
Ik zou het wel erg vinden, dan komen we er nooit meer achter waarom hij het deed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen (edit: VIJF, lees ik net), plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Z'n motief boeit me niet. Begrip voor zijn actie is er toch niet. Verder snel weer vergeten, dit nare verhaal. Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
precies, dat wordt 1 gigantische chaos, denk je eens in hoe gevaarlijk zoiets zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En te denken aan de NS die zoveel mensen niet kan verwerken in korte tijd (in ieder geval hebben ze waarschijnlijk niet zoveel treinen direct paraat..)
Er komt weinig nieuws meer hoor. Wacht nog een uurtje op RTL, dan is de NOS er weer en Nova zal er vast ook zijn. P&W ook nog, enz.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Razor21 het volgende:
Welke zender kan ik het beste zo gaan kijken kwa berichtgeving?
RTL4 is pas om 21;30 uur weer aanwezig?
NOS heb ik het niet zo op namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |