ja, en als het niet doorging zouden er ineens 60.000 mensen uit amsterdam willen vertrekken, bedenk je eens in wat een chaos dat opgeleverd zou hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.Alleen heeft hij die beslissing aan anderen overgelaten. Had hij gewoon zelf moeten besluiten.
Andere burgemeester hebben wel een beslissing genomen. Kijk bv naar rotterdam.
Met Perian en Flip4Mac gaat het best.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, http://www.nos.nl/journaal24/
OSX slikt wmv niet....
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Perzikje het volgende:
5e dode nu bevestigd op teletekst
In de cel boet hij tenminste. De rest van je leven in een cel is een enorme straf en dat heeft deze gast wel verdiend. De dood is een te makkelijke uitwegquote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen, plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Z'n motief boeit me niet. Begrip voor zijn actie is er toch niet. Verder snel weer vergeten, dit nare verhaal. Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
En wat staat daar:quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Razor21 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_dode_apeldoorn.html
Later meer.quote:Er is een vijfde dode te betreuren in Apeldoorn.
Later meer.
Hopelijk is het niet een van de kinderen..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij is de 5e dode niet de dader:
[..]
Nu.nl
vrij weinig meer denk ik, naast wat we al weten. helaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik vraag me toch af wat er nog uit de mond van de dader is gekomen.
Zeker als hij de cel deelt met Bubba. En dat we Bubba even zeggen wat hij gedaan heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de cel boet hij tenminste. De rest van je leven in een cel is een enorme straf en dat heeft deze gast wel verdiend. De dood is een te makkelijke uitweg
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker als hij de cel deelt met Bubba. En dat we Bubba even zeggen wat hij gedaan heeft
zal de dader wel zijn danquote:Er is een vijfde dode te betreuren in Apeldoorn.
Dat zei de woordvoerder van de burgemeester vlak na de persconferentie.
Het is onduidelijk of de vijfde dode een van de gewonden is of de verdachte. ,,Over de identiteit kan ik niets zeggen'', aldus de zegsman. Tijdens de persconferentie werd duidelijk dat de toestand van de dader kritiek is.
Nou had liever gezien dat hij het wel was. Nu is er weer een onschuldige gestorven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef snowgoon het volgende:
Demn... Hoop, raar genoeg, toch niet dat de dader de 5de dode is. Wil wel weten wat hem bezielde
Naar omstandigheden goed neem ik aan, de zwaargewonden zijn 16,15, 9 jaar. En er waren geen kinderen dood. Bron is de persconferentie.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop zo dat het 7 jarige meisje in orde is
Cohen heeft besloten dat 538 het mocht beslissen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik zie de directeur nog zeggen dat hij de beslissing moest nemen van Cohen.
En te denken aan de NS die zoveel mensen niet kan verwerken in korte tijd (in ieder geval hebben ze waarschijnlijk niet zoveel treinen direct paraat..)quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en als het niet doorging zouden er ineens 60.000 mensen uit amsterdam willen vertrekken, bedenk je eens in wat een chaos dat opgeleverd zou hebben.
waarom zeikt iedereen over dat feest en cohen? sjees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |