Lijkt mij ook vreemd om thuis te komen en dan zuks nieuws te horen, terwijl je net de hele dag vrolijk Koninginnedag heb staan vierenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde ook nog via mobiel internet uit te vinden wat er was gebeurd, maar dat werkte inderdaad ook voor geen meter.
Ik zag net ook pas voor het eerst de beelden op tv. Echt vreselijk wat er gebeurd is.
Klopt, dat blijkt idd uit een interview met de directeur van 538.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja, jij weet natuurlijk ook PRECIES wat er besproken is tussen Cohen en de organisatie....
Jij weet zeker dat Cohen niet heeft gezegd dat het voor de veiligheid beter is als het feest gewoon door zou gaan.
Wazig, dan hebben ze op journaal24.nl blijkbaar een andere uitzending. Of ik let niet op natuurlijk.quote:
Ik hoop het ook. Hij zou er veel te makkelijk vanaf komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt men op de persconferentie ook al, maar dat is dus nog niet bevestigd.
Hoop ik. Of je hebt de bevestiging als bron.
Waarschijnlijk de dader dus (al blijft dat speculatie).quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Krambo het volgende:
eenvandaag en BNO melden de vijfde dode
Idd, ik wil precies het motief horenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Als de dader zou zijn overleden (hersendood zeiden ze op het journaal) zou ik dat wel heel erg vinden.
Hoe raar dat ook klinkt. Hij verdient het niet om er zo tussenuit te knijpen
Klopt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Als de dader zou zijn overleden (hersendood zeiden ze op het journaal) zou ik dat wel heel erg vinden.
kijk je deze: http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html ?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wazig, dan hebben ze op journaal24.nl blijkbaar een andere uitzending. Of ik let niet op natuurlijk.
Nee maar ik kan wel een beetje logisch nadenken dat Cohen het concert niet wil verbieden ivm de veiligheid maar dat die de organisatie ook niet kan dwingen om het door te laten gaan.quote:
Net zo zeker als jij op basis van de informatie kunt stellen dat hij wel een beslissing zou hebben genomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In dat interview kwam alles ter sprake wat Cohen en de organisatie hebben besproken?
Lijkt me sterk. Doe hoe kunnen jij en anderen er zo zeker van zijn dat Cohen totaal geen actie heeft ondernomen.
Dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de dader dus (al blijft dat speculatie).
Eenschquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt alleen de woorden van de directeur gehoord en niet wat Cohen heeft gezegd?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat blijkt idd uit een interview met de directeur van 538.
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet hoop, zie liever die man een lange, lange straf uitzitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de dader dus (al blijft dat speculatie).
My thought exactly. En je wil gewoon antwoorden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Dat is het ook best wel, ja. Vooral omdat je via een heel summier bericht iets hebt gehoord, maar nog geen idee hebt van wat er werkelijk is gebeurd. En pas door de beelden op tv dringt pas door wat er nou precies is gebeurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vreemd om thuis te komen en dan zuks nieuws te horen, terwijl je net de hele dag vrolijk Koninginnedag heb staan vieren
HIJ HEEFT DE BESLISSING GENOMEN OM HET FEEST NIET STOP TE ZETTEN!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net zo zeker als jij op basis van de informatie kunt stellen dat hij wel een beslissing zou hebben genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |