Achja, jij weet natuurlijk ook PRECIES wat er besproken is tussen Cohen en de organisatie....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
538 heeft in overleg met beveiliging besloten het feest door te laten gaan, dit had gewoon in overleg met Cohen moeten gebeuren. Cohen is een ruggegraatloze man die had moeten adviseren om het feest door te laten gaan, dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft er gewoon niks gedaan.
Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Cohen had moeten zeggen "We gaan door met het feest". Hij had niet moeten zeggen "Laat 538 zelf maar beslissen wat ze met hun feest doen". Dat 538 heeft besloten om door te gaan was een juiste beslissing, maar Cohen was degene die de verantwoordelijkheid had moeten nemen. Nu heeft hij de verantwoordelijkheid afgeschoven. En dat klopt niet.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
538 heeft in overleg met beveiliging besloten het feest door te laten gaan, dit had gewoon in overleg met Cohen moeten gebeuren. Cohen is een ruggegraatloze man die had moeten adviseren om het feest door te laten gaan, dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft er gewoon niks gedaan.
Hebben wij ons ook wel afgevraagd hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de stoel in de andere hoek stond. Who fucking cares?
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laat maar gaan, dat snappen ze niet
Ik heb m weggeklikt nadat de eerste schoenen in high res voorbij kwamen. Niet leuk als je vader, broer of echtgenoot zo op het internet moet verschijnen. Die fotografen zijn ook een stelletje zwijnen; als mij ooit wat gebeurd dan ga ik er één zijn nek omdraaien.quote:
Die directeur van 538 zei ook op het nieuws dat er nog een vertegenwoordiger van de gemeente hem had gebeld om te vragen waarom ze niet al om 19.00 gingen stoppen ofzo, zo apart dat dat altijd via via gespeeld wordt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja, jij weet natuurlijk ook PRECIES wat er besproken is tussen Cohen en de organisatie....
Jij weet zeker dat Cohen niet heeft gezegd dat het voor de veiligheid beter is als het feest gewoon door zou gaan.
En jij weet het welquote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja, jij weet natuurlijk ook PRECIES wat er besproken is tussen Cohen en de organisatie....
Jij weet zeker dat Cohen niet heeft gezegd dat het voor de veiligheid beter is als het feest gewoon door zou gaan.
Het is raar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de stoel in de andere hoek stond. Who fucking cares?
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/index_video.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat de vader van die man die net op RTL4 was
Sterker nog, de meeste van die mensen wisten waarschijnlijk niet eens dat er iets gebeurd was. Zoals ik al zei kwamen wij er ook toevallig via een sms achter. En dan mensen naar hui sturen, zonder voor hen direct duidelijke reden, is inderdaad niet verstandig.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat had cohen dan wel moeten doen?
10.000den mensen, die niet goed weten er gebeurd is en zin hadden in een feestje naar huis sturen. Was dat verstandig geweest?
dat is voor iedereen het beste.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
Waarschijnlijk is de dader al hersendood
Kun je misschien woord voor woord herhalen wat Cohen allemaal heeft besproken met de organisatie?quote:
Ik loop niet te zeuren over Cohen, ik verdedig Cobra4 omdat ik hem begrijp en jij daar blijkbaar te dom voor bent. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar een beetje begrip ga je niet dood aan hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te zeuren op Cohen?
Behalve dat het nu lastig wordt om precies te achterhalen wat het motief was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
dat is voor iedereen het beste.
En wat ik al zei, geen bereik op museumplein.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog, de meeste van die mensen wisten waarschijnlijk niet eens dat er iets gebeurd was. Zoals ik al zei kwamen wij er ook toevallig via een sms achter. En dan mensen naar hui sturen, zonder voor hen direct duidelijke reden, is inderdaad niet verstandig.
natuurlijk niet, nu weten we het motief niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het is nu toch al gebeurd. Dan wil ik weten waarom ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
k liet hem in de taakbalk laden om vervolgens aan te klikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gelukkig laadde die foto langzaam. Kon ik hem weg klikken toen het nog niet ranzig was
quote:Er gaan geruchten dat de verdachte al hersendood zou zijn en dat de behandeling reeds gestopt is.
Bekijk de herhaling van het interview dan maar eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Kun je misschien woord voor woord herhalen wat Cohen allemaal heeft besproken met de organisatie?
Het is sowieso raar, want hij kon niet veel doen met de koning. familie in die bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
natuurlijk niet, nu weten we het motief niet.
Yeah right. Cobra basseert zich op halve informatie want die kan niet weten wat Cohen precies allemaal besproken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik loop niet te zeuren over Cohen, ik verdedig Cobra4 omdat ik hem begrijp en jij daar blijkbaar te dom voor bent. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar een beetje begrip ga je niet dood aan hoor
Ik probeerde ook nog via mobiel internet uit te vinden wat er was gebeurd, maar dat werkte inderdaad ook voor geen meter.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
En wat ik al zei, geen bereik op museumplein.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k liet hem in de taakbalk laden om vervolgens aan te klikken
Dat zegt men op de persconferentie ook al, maar dat is dus nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef Lkw het volgende:
Op het Journaal zeggen ze dat de dader al hersendood zou zijn...
Echt niet. Ik wil ook weten wat er in dat hoofd is omgegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
En dat kan jij ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Yeah right. Cobra basseert zich op halve informatie want die kan niet weten wat Cohen precies allemaal besproken heeft.
Dat kan die zelf ook wel bedenken. Als je dan steeds maar weer blijft klagen op Cohen, dan begrijp ik dat inderdaad niet!
Niet echt. Iedereen wil natuurlijk weten wat hem bezielde. En hij moet boeten in de celquote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb het NOS 8 uur journaal opstaan, maar dat niet gehoord. Was het RTL?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef starla het volgende:
[..]
journaal net, niet dood maar hersendood (bijna hetzelfde trouwens)
Totaal niet interessant, vast een zielig huilverhaal over een scheiding blahblah. Saai verhaalquote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het is nu toch al gebeurt. Dan wil ik weten waarom ook.
In dat interview kwam alles ter sprake wat Cohen en de organisatie hebben besproken?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bekijk de herhaling van het interview dan maar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |