En wat ik al zei, geen bereik op museumplein.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog, de meeste van die mensen wisten waarschijnlijk niet eens dat er iets gebeurd was. Zoals ik al zei kwamen wij er ook toevallig via een sms achter. En dan mensen naar hui sturen, zonder voor hen direct duidelijke reden, is inderdaad niet verstandig.
natuurlijk niet, nu weten we het motief niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
dat is voor iedereen het beste.
Ben ik het niet mee eens. Het is nu toch al gebeurd. Dan wil ik weten waarom ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
k liet hem in de taakbalk laden om vervolgens aan te klikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
gelukkig laadde die foto langzaam. Kon ik hem weg klikken toen het nog niet ranzig was
quote:Er gaan geruchten dat de verdachte al hersendood zou zijn en dat de behandeling reeds gestopt is.
Bekijk de herhaling van het interview dan maar eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Kun je misschien woord voor woord herhalen wat Cohen allemaal heeft besproken met de organisatie?
Het is sowieso raar, want hij kon niet veel doen met de koning. familie in die bus.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
natuurlijk niet, nu weten we het motief niet.
Yeah right. Cobra basseert zich op halve informatie want die kan niet weten wat Cohen precies allemaal besproken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik loop niet te zeuren over Cohen, ik verdedig Cobra4 omdat ik hem begrijp en jij daar blijkbaar te dom voor bent. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar een beetje begrip ga je niet dood aan hoor
Ik probeerde ook nog via mobiel internet uit te vinden wat er was gebeurd, maar dat werkte inderdaad ook voor geen meter.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
En wat ik al zei, geen bereik op museumplein.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k liet hem in de taakbalk laden om vervolgens aan te klikken
Dat zegt men op de persconferentie ook al, maar dat is dus nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef Lkw het volgende:
Op het Journaal zeggen ze dat de dader al hersendood zou zijn...
Echt niet. Ik wil ook weten wat er in dat hoofd is omgegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
En dat kan jij ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Yeah right. Cobra basseert zich op halve informatie want die kan niet weten wat Cohen precies allemaal besproken heeft.
Dat kan die zelf ook wel bedenken. Als je dan steeds maar weer blijft klagen op Cohen, dan begrijp ik dat inderdaad niet!
Niet echt. Iedereen wil natuurlijk weten wat hem bezielde. En hij moet boeten in de celquote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb het NOS 8 uur journaal opstaan, maar dat niet gehoord. Was het RTL?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef starla het volgende:
[..]
journaal net, niet dood maar hersendood (bijna hetzelfde trouwens)
Totaal niet interessant, vast een zielig huilverhaal over een scheiding blahblah. Saai verhaalquote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het is nu toch al gebeurt. Dan wil ik weten waarom ook.
In dat interview kwam alles ter sprake wat Cohen en de organisatie hebben besproken?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bekijk de herhaling van het interview dan maar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |