We mogen best er bij stil staan dat dit één van de onzen was.quote:
Dit soort dingen lees ik vaker, en ik vind het een beetje kinderachtig. Het is niet zo, dus het is totaal niet relevant.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
Ik ben zo blij dat het een autochtoon wasquote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
Bastard.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Omnifacer het volgende:
5e dode niet de verdachte!
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.quote:
Viel me ook op op de radio dat men dat direct al meldde.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Het eerste wat er door mijn hoofd heen ging was "als het maar geen allochtoon is" dan hebben we de poppetjes aan het dansen
Dat stond ook al op nu.nl.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef NoCigar het volgende:
O, ik hoor op TV dat het hem niet is, die vijfde dode.
Het is een ander meisje idd, vrees ik. Nou ja, die heeft het dan overleefd, dat is ook mooi. Maar dat kleintje dan, ze ziet er zo kwetsbaar uit en die klootzak rijdt gewoon over haar heen. Alleen daarvoor zou hij al eeuwig in de hel mogen branden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:52 schreef starla het volgende:
[..]
neen, is dat meisje niet, of ze hebben haar ook 30cm langer gemaakt en een andere broek aangetrokken.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Het eerste wat er door mijn hoofd heen ging was "als het maar geen allochtoon is" dan hebben we de poppetjes aan het dansen
De dood is te makkelijk vind ikquote:
Zekers. Nu heeft hij nog meer ontwricht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.
same herequote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |