Mjaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
gelukkig maar. toch nog wat positief nieuwsquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
deze heeft schoenen aan... die onder de auto vandaan kwam was haar schoenen kwijt... en leek mij jongerquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vreselijk voor haar man, en je vrouw en je ongeboren kind in 1 klap wegquote:
Idd, er waren verschillende mensen hetzelfde gekleed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze heeft schoenen aan... die onder de auto vandaan kwam was haar schoenen kwijt... en leek mij jonger
o sorriequote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de agent(e) op de fiets voor de Naald. Die echt een fractie van een sec ervoor wegtrapt bij het zien van de auto.
Volgens mij was dit een ander meisje hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een afkeurenswaardige daad maar er kunnen verzachtende omstandigheden zijn net zoals er verzwarende omstandigheden zijn zoals dat je het staatshoofd om zeep probeert te helpen (waar terecht in het WvS een zwaardere straf voor staat).quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel naar gemaakt lijkt me. Of wil je het nog goed praten als hij een "legitieme" reden blijkt te hebben?
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad , 2 zusjes?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.
Onder d e4 doden waren geen kinderen, dat was al bekend. De vijfde dode is nog niet bekend, maar die is er dan ook pas, dat kan ook de dader zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
gelukkig maar. toch nog wat positief nieuws
keek ik ook al naar, maar zoals je op de volgende foto ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zijn andere schoenenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..
Dan zou er ook andere users zijn die alleen maar trollen, dus je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik dacht dat men er eerder al over uit was dat die 2 meisjes niet dezelfde zijn? Er waren veel mensen met hetzelfde aan.
neen, is dat meisje niet, of ze hebben haar ook 30cm langer gemaakt en een andere broek aangetrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..
Kan me n iet vorostellen dat ze zelf of iemand anders haar schoenen even aandoet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
keek ik ook al naar, maar zoals je op de volgende foto ziet.
[ afbeelding ]
Vliegen de schoenen met haar mee.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
Nee hoor, dan was nu half fok op stap om moskees af te brandenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |