Ja, dat werd bevestigd op de persconferentie. Dat het een aanslag op de koninklijke familie was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou hij heeft iig nog tegen de politie kunnen zeggen dat 't een bewuste aanval was... Weet zo niet of ie gezegd heeft dat t een aanval op de koninklijke fam. was...
Nee, de camera heeft dat niet opgenomen, de cameras stonden richting monument vooral. Deze man hadden we iets te duidelijk gezien zou dat gebeurd zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Waren die anderen dat dan nog niet? Er waren toch al een aantal ter plekke overleden onder het oog van de camera?
Nee KR Tates , ik heb de screenshot nogquote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb screenshots van de kentekengegevens van de wagen gezien. RK Tates stond daarbij. Richard Karst past dus precies.
Die hyves hierboven gepost werd is hem volgens mij niet: hij heet iig anders en is ook jonger denk ikquote:
Ik heb dat gekrabbel al nooit begrepen....quote:
Vergeet Fortuyn niet, die ging ook aardig dood onder de camera.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de camera heeft dat niet opgenomen, de cameras stonden richting monument vooral. Deze man hadden we iets te duidelijk gezien zou dat gebeurd zijn
oh of andersom dan, de namen komen dan nog overeen natuurlijk met de lettersquote:Op donderdag 30 april 2009 20:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee KR Tates , ik heb de screenshot nog
Ik heb een stream via IEquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik luister/kijk nu deels naar Netwerk, wat net live verteld werd dat er een persconferentie was/is.
Hij heet toch helemaal geen Richardquote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Vondolf het volgende:
hahaha heb hem gevonden op hyves maar moet je goed kijken wat er links staat
http://i2.photobucket.com(...)ardkoninginnedag.jpg
Dat is waar. Al is het schot volgens mij nooit gefilmd. Maar toch.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef starla het volgende:
[..]
Vergeet Fortuyn niet, die ging ook aardig dood onder de camera.
Ja, dat is een herhaling van 19.30 dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een stream via IEbij Omroep Gelderland
Als je de naam van die meneer googled, dan kom je uit op een profiel van top2000.nl..waarin staat:quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Vondolf het volgende:
hahaha heb hem gevonden op hyves maar moet je goed kijken wat er links staat
http://i2.photobucket.com(...)ardkoninginnedag.jpg
quote:Hoe beleef ik de Top2000?
Maximaal 100 tekens
Als een heerlijk afsluiter van het jaar met als hoogtepunt om 23:55u Queen's Bohemian Rhapsody.
doen ze bij hyves ook al aan referrals?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor maar die gast van dat plaatje heet Richard Selles, dus iemand zit iets uit zijn duim te zuigen ofzo,
http://richardselles.hyves.nl/?ref=sr
Hoe vond je het zo snel?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor maar die gast van dat plaatje heet Richard Selles, dus iemand zit iets uit zijn duim te zuigen ofzo,
Jawel maar laten we secuur zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oh of andersom dan, de namen komen dan nog overeen natuurlijk met de letters
Nee, hij is van 1975.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Falco het volgende:
http://www.schoolbank.nl/student.html?_a=viewuc&prid=2034329
Is dit zijn Schoolbankprofiel
Hé, die ken ik. Werkelijk waar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen (edit: VIJF, lees ik net), plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Z'n motief boeit me niet. Begrip voor zijn actie is er toch niet. Verder snel weer vergeten, dit nare verhaal. Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
Was een mevrouwquote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is waar. Al is het schot volgens mij nooit gefilmd. Maar toch.
De man zal vanacht heel slecht slapen, wel meer mensen overigens...
___zucht____quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hoe vond je het zo snel?
Die foto is idd fake.
ja idd...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
Kan dat als er staat dat z'n profiel geblokkeerd is voor ongewenste gasten?quote:
Karst is helemaal geen vreemde naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
Ik denk eerder dat hij Richard heet dan zo'n vreemde naam als Karst
Hij heeft het er wel naar gemaakt lijkt me. Of wil je het nog goed praten als hij een "legitieme" reden blijkt te hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.
We weten genoeg me dunkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.
Voor jouw nutteloze post begreep ik dat nog wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
___zucht____
Dat is hem niet. Niet. NIET.
Zal ik het nóg een keer herhalen?
Niet! dus.
Zoveel 'Richards' wonen er niet in Huissen. Maar hoe iemand erbij komt dat hij Richard zou heten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hoe vond je het zo snel?
Die foto is idd fake.
Karst is net zo'n Volkert naamquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
ja want niemand heet Karst.. pffffquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
Misschien in het milieu waar jij leeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Karst is helemaal geen vreemde naam.
Ik heb het over de agent(e) op de fiets voor de Naald. Die echt een fractie van een sec ervoor wegtrapt bij het zien van de auto.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef DawN het volgende:
[..]
Was een mevrouwdie de eerste beelden (vanuit de bosjes) maakte... en denk niet dat ze slecht slaapt hoor ... Die periode heeft ze gehad geloof ik...
Ik vind zijn leed nu niet het ergste van de dagquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
Was dat dat zwangere vrouw?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
Karst is een heel vreemde naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Karst is helemaal geen vreemde naam.
Mjaquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
gelukkig maar. toch nog wat positief nieuwsquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft schoenen aan... die onder de auto vandaan kwam was haar schoenen kwijt... en leek mij jongerquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vreselijk voor haar man, en je vrouw en je ongeboren kind in 1 klap wegquote:
Idd, er waren verschillende mensen hetzelfde gekleed.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze heeft schoenen aan... die onder de auto vandaan kwam was haar schoenen kwijt... en leek mij jonger
o sorriequote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de agent(e) op de fiets voor de Naald. Die echt een fractie van een sec ervoor wegtrapt bij het zien van de auto.
Volgens mij was dit een ander meisje hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een afkeurenswaardige daad maar er kunnen verzachtende omstandigheden zijn net zoals er verzwarende omstandigheden zijn zoals dat je het staatshoofd om zeep probeert te helpen (waar terecht in het WvS een zwaardere straf voor staat).quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel naar gemaakt lijkt me. Of wil je het nog goed praten als hij een "legitieme" reden blijkt te hebben?
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad , 2 zusjes?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.
Onder d e4 doden waren geen kinderen, dat was al bekend. De vijfde dode is nog niet bekend, maar die is er dan ook pas, dat kan ook de dader zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
gelukkig maar. toch nog wat positief nieuws
keek ik ook al naar, maar zoals je op de volgende foto ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me iemand anders, aangezien ze d'r schoenen op die foto aan heeft, maar ik hoop het.
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zijn andere schoenenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..
Dan zou er ook andere users zijn die alleen maar trollen, dus je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik dacht dat men er eerder al over uit was dat die 2 meisjes niet dezelfde zijn? Er waren veel mensen met hetzelfde aan.
neen, is dat meisje niet, of ze hebben haar ook 30cm langer gemaakt en een andere broek aangetrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze haar die schoenen weer aangetrokken of zo. Maar er liepen allemaal mensen in een pakje als zij aan heeft rond, dat klopt..
Kan me n iet vorostellen dat ze zelf of iemand anders haar schoenen even aandoet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
keek ik ook al naar, maar zoals je op de volgende foto ziet.
[ afbeelding ]
Vliegen de schoenen met haar mee.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik bedenk me wel dat als de aanslag door een allochtoon gepleegd zou zijn, dat deze topicreeks waarschijnlijk al bij #40 zat ofzo
Nee hoor, dan was nu half fok op stap om moskees af te brandenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
We mogen best er bij stil staan dat dit één van de onzen was.quote:
Dit soort dingen lees ik vaker, en ik vind het een beetje kinderachtig. Het is niet zo, dus het is totaal niet relevant.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Ik ben zo blij dat het een autochtoon wasquote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef maartena het volgende:
Bastard.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Omnifacer het volgende:
5e dode niet de verdachte!
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.quote:
Viel me ook op op de radio dat men dat direct al meldde.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Het eerste wat er door mijn hoofd heen ging was "als het maar geen allochtoon is" dan hebben we de poppetjes aan het dansen
Dat stond ook al op nu.nl.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef NoCigar het volgende:
O, ik hoor op TV dat het hem niet is, die vijfde dode.
Het is een ander meisje idd, vrees ik. Nou ja, die heeft het dan overleefd, dat is ook mooi. Maar dat kleintje dan, ze ziet er zo kwetsbaar uit en die klootzak rijdt gewoon over haar heen. Alleen daarvoor zou hij al eeuwig in de hel mogen branden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:52 schreef starla het volgende:
[..]
neen, is dat meisje niet, of ze hebben haar ook 30cm langer gemaakt en een andere broek aangetrokken.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
Het eerste wat er door mijn hoofd heen ging was "als het maar geen allochtoon is" dan hebben we de poppetjes aan het dansen
De dood is te makkelijk vind ikquote:
Zekers. Nu heeft hij nog meer ontwricht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.
same herequote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef Logician het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |