NU redactie gemailed :quote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rdachte-kritiek.html
Hun familielid is overleden omdat een idioot met zijn auto op een mensenmassa inreed. Wat doet het er nou toe of hij dat deed uit medeleven met de zeehondjes, uit boosheid over het foute kapsel van Beatrix, of omdat hij zijn kinderen niet mag zien? Dat ontgaat mij echt. Wat van belang is, is dat hij het op de bus met de koninklijke familie had gemunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:29 schreef snowgoon het volgende:
Voor nabestaanden is het meestal wel prettig om te weten waarom hun bekende gestorven is.
De media aandacht voor die man zal echt nooit rooskleurig zijn. Denk ook niet dat we Volkert in Pauw en Witteman zullen tegekomen.
Als dat kind daar lag zonder te bewegen ed, is het lichaam nog wel levenloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Er is nog niet bevestigd dat er een kind is overleden.
Dat heb ik met dat meisje met die roodwitblauwe lintjes in haar harenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef N.icka het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die agente die maar net op tijd voor die auto weg kan komen
Nee, bewegingsloos. Levenloos betekent zonder leven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als dat kind daar lag zonder te bewegen ed, is het lichaam nog wel levenloos.
Ah, oke.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef byah het volgende:
[..]
Nee, staat vanavond volledig in het teken van dit gebeuren incl ooggetuigen, hoera
Je kunt min of meer aan die foto zien dat de dader al niet meer gericht op de bus kon rijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Met haar gaat het gelukkig goed
dit meisje is aan haar en kleding toch duidelijk dezelfde als dit meisje
Mijn fout dan, ik dacht dat levenloos hetzelfde als dood was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja.. hij kwam net aanrijden volgens mij ook richting het kruispuntquote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef N.icka het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die agente die maar net op tijd voor die auto weg kan komen
Wie is Richard?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is daar precies 'hahaha' aan?
Letterlijk genomen wel ja....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn fout dan, ik dacht dat levenloos hetzelfde als dood was.
Nee hoor.. maar /care? (Dat over de definitie van levenloos dus hè)quote:Op donderdag 30 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
nou hij heeft iig nog tegen de politie kunnen zeggen dat 't een bewuste aanval was... Weet zo niet of ie gezegd heeft dat t een aanval op de koninklijke fam. was...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:33 schreef pberends het volgende:
Was de dader voor de aanslag al niet hersendood?
iedere keer weer was ik er verbaas over, die gast moet echt een engeltje op z'n schouder gehad hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. hij kwam net aanrijden volgens mij ook richting het kruispunt
De daderquote:
Volgens de sites heet hij Karst T.quote:
Die had een andere naam "Karst" volgens mij?quote:
En stevig engeltje dat hem even een drukkertje in z'n rug gaf denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedere keer weer was ik er verbaas over, die gast moet echt een engeltje op z'n schouder gehad hebben
Richard Karst Tates, de daderquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de sites heet hij Karst T.
Iemand die zoiets bewust en doelgericht doet is sowieso al hersendoodquote:Op donderdag 30 april 2009 20:33 schreef pberends het volgende:
Was de dader voor de aanslag al niet hersendood?
True thatquote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand die zoiets bewust en doelgericht doet is sowieso al hersendood
Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Alweer persconferentie, 5de dode. Maar dat was hier al bekend
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand die zoiets bewust en doelgericht doet is sowieso al hersendood
Ja, hij heeft het vást gedaan zodat hij de rest van zijn leven onderdak heeft!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef IJsblock het volgende:
Ik wens hem het liefste de doodstraf, maar ik hoop niet dat hij nu de pijp uitgaat.
Aan de andere kant, hij was zijn huis, vrouw en werk kwijt, dus eigenlijk komt levenslang hem heel goed uit, gratis kost en inwoning, waar wij voor betalen......
Ik heb screenshots van de kentekengegevens van de wagen gezien. RK Tates stond daarbij. Richard Karst past dus precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de sites heet hij Karst T.
Hij was wss de eerste live dode op de nederlandse tv geweest....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En stevig engeltje dat hem even een drukkertje in z'n rug gaf denk ikAls hij geraakt was, had hij nooit meer kunnen werken
quote:Volgens nog onbevestigde geruchten zou de man hersendood zijn en zou de behandeling in het ziekenhuis zijn stopgezet.
T. is niet bekend bij politie, justitie of de geestelijke gezondheidszorg, aldus Goossens. Ook de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD kende hem niet. Er waren vooraf geen aanwijzingen dat deze aanslag op handen was en ook is er geen terreurlink.
Nadat hij tegen het monument De Naald knalde, was T. nog aanspreekbaar. Hij verklaarde tegen politiemensen die kwamen aansnellen, dat zijn actie was gericht tegen de koninklijke familie. Volgens Goossens zijn er geen aanwijzingen dat er meer verdachten bij de aanslag zijn betrokken.
Die komen er wel overheen, ik vind 't sneuer voor de familie/vrienden van de overledenen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Logician het volgende:
Ik blijf het zo sneu vinden voor al die kindjes ..
Ik denk dat hij HEEL blij is dat die 'eer' hem voorbij is gegaanquote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij was wss de eerste live dode op de nederlandse tv geweest....
Waren die anderen dat dan nog niet? Er waren toch al een aantal ter plekke overleden onder het oog van de camera?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij was wss de eerste live dode op de nederlandse tv geweest....
Ik luister/kijk nu deels naar Netwerk, wat net live verteld werd dat er een persconferentie was/is.quote:
Dat ook natuurlijk!!!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die komen er wel overheen, ik vind 't sneuer voor de familie/vrienden van de overledenen.
ja, maar niet zo duidelijk als die politieagent in beeld was, dat bedoelt 'ie denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Waren die anderen dat dan nog niet? Er waren toch al een aantal ter plekke overleden onder het oog van de camera?
Dat plaatje kan je ook beter weghalen, op de hyves staat een heel andere achternaam en hij lijkt ook niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |