Nee, hij is van 1975.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Falco het volgende:
http://www.schoolbank.nl/student.html?_a=viewuc&prid=2034329
Is dit zijn Schoolbankprofiel
Hé, die ken ik. Werkelijk waar.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor maar die gast van dat plaatje heet Richard Selles, dus iemand zit iets uit zijn duim te zuigen ofzo,
http://richardselles.hyves.nl/?ref=sr
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben wanneer die dader aan z'n verwondingen bezwijkt. Zo'n man verdient het niet om verder te leven. Zou hij het wel overleven, krijgt -ie moord ten laste gelegd: moord op 4 mensen (edit: VIJF, lees ik net), plus een doelbewuste aanslag op het koninklijke gezin. Kan dus nooit wat anders worden dan levenslange gevangenisstraf. En al die kosten mogen wij als samenleving dan dragen. Nee, dankjewel.
Z'n motief boeit me niet. Begrip voor zijn actie is er toch niet. Verder snel weer vergeten, dit nare verhaal. Koninginnedag moet onaangetast blijven in de toekomst. Dat één zo'n randdebiel een feestelijke dag voor heel Nederland heeft verziekt, wil niet zeggen dat in de toekomst nog meer eer van zijn werk moet krijgen.
Was een mevrouwquote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is waar. Al is het schot volgens mij nooit gefilmd. Maar toch.
De man zal vanacht heel slecht slapen, wel meer mensen overigens...
___zucht____quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hoe vond je het zo snel?
Die foto is idd fake.
ja idd...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
Kan dat als er staat dat z'n profiel geblokkeerd is voor ongewenste gasten?quote:
Karst is helemaal geen vreemde naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
Ik denk eerder dat hij Richard heet dan zo'n vreemde naam als Karst
Hij heeft het er wel naar gemaakt lijkt me. Of wil je het nog goed praten als hij een "legitieme" reden blijkt te hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.
We weten genoeg me dunkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
je weet niks over die man en dan meteen zo'n oordeel hebben.
Voor jouw nutteloze post begreep ik dat nog wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
___zucht____
Dat is hem niet. Niet. NIET.
Zal ik het nóg een keer herhalen?
Niet! dus.
Zoveel 'Richards' wonen er niet in Huissen. Maar hoe iemand erbij komt dat hij Richard zou heten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hoe vond je het zo snel?
Die foto is idd fake.
Karst is net zo'n Volkert naamquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
ja want niemand heet Karst.. pffffquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Falco het volgende:
Misschien in het milieu waar jij leeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Karst is helemaal geen vreemde naam.
Ik heb het over de agent(e) op de fiets voor de Naald. Die echt een fractie van een sec ervoor wegtrapt bij het zien van de auto.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef DawN het volgende:
[..]
Was een mevrouwdie de eerste beelden (vanuit de bosjes) maakte... en denk niet dat ze slecht slaapt hoor ... Die periode heeft ze gehad geloof ik...
Ik vind zijn leed nu niet het ergste van de dagquote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zielig ook voor zo'n organisator die ze nu laten zien, helemaal vol van wat hij georganiseerd heeft. Interview in de ochtend nog. En dan dit.
Was dat dat zwangere vrouw?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
Karst is een heel vreemde naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Karst is helemaal geen vreemde naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |