Dat zou echt zwaar zuigenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de dader dus (al blijft dat speculatie).
Nope, http://www.nos.nl/journaal24/quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
kijk je deze: http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html ?
In het interview heeft de directeur gezegd wat hij met Cohen heeft besproken.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen de woorden van de directeur gehoord en niet wat Cohen heeft gezegd?
Toch liever dat hij de pijp uit is dan een van de anderen.quote:
Laatste keer: hij heeft de beslissing overgelaten aan anderen. zucht.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
HIJ HEEFT DE BESLISSING GENOMEN OM HET FEEST NIET STOP TE ZETTEN!
He, ga eens een topic in onz openen over de beslissingen van cohen of zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Heb je nou echt hoofdletter nodig om je punt te maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Alles wat met Cohen besproken is? Zal wel een lang interview zijn geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het interview heeft de directeur gezegd wat hij met Cohen heeft besproken.
Dat is waar..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch liever dat hij de pijp uit is dan een van de anderen.
Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Niet dus, aangezien Cohen heeft gezegd dat hij de beslissing moet nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Alles wat met Cohen besproken is? Zal wel een lang interview zijn geweest.
Ik weet niet hoe het anders tot een paar mensen hier door zal dringen. Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat het feest NIET stopzetten ook een beslissing is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou echt hoofdletter nodig om je punt te maken?
Nu maybe wel, maar die zou je krijgen over een tijd.. Als iedereen het alweer praktisch vergeten is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
My thought exactly. En je wil gewoon antwoorden.
Heb je overigens wel die minuut stilte meegekregen ?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het ook best wel, ja. Vooral omdat je via een heel summier bericht iets hebt gehoord, maar nog geen idee hebt van wat er werkelijk is gebeurd. En pas door de beelden op tv dringt pas door wat er nou precies is gebeurd.
inderdaad... iedereen wil weten waarom hij het gedaan heeft (er van uitgaande dat hij geen brief o.i.d. achtergelaten heeft)quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Als de dader zou zijn overleden (hersendood zeiden ze op het journaal) zou ik dat wel heel erg vinden.
Hoe raar dat ook klinkt. Hij verdient het niet om er zo tussenuit te knijpen
En hij heeft besloten het feest niet stop te zetten ivm de veiligheid. Uit angst voor ongeregeldheden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dus, aangezien Cohen heeft gezegd dat hij de beslissing moet nemen.
Omdat alle media zoveel de lucht inslingert wacht ik wel op het politiebericht. Triest, maar door de neiuwswedren vertrouw ik de media zelfs niet meer. En dat is niet sinds vandaag....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef Apotheose het volgende:
dader lag wel hersendood in t ziekenhuis zei HvNL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |