quote:Op zondag 19 april 2009 09:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al wil ik soms wel gewoon bevestiging dat iets leuk is hoor, ook al is het dan zijn smaak niet. Als ik echt helemaal![]()
ben op een jurkje of iets.. is het zo jammer als meneer reageert met: "Mwah.. vind het nou niet echt super ofzo.."
HAHAHA!quote:Op zondag 19 april 2009 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Haar bikini past goed bij 'r gebit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat me meer om me bruine veterschoenen die op me staan te wachten![]()
zal ik ze annuleren en dan kan me bestelling sneller komen, of zal ik ze laten komen en terugsturen als het toch niets is? hmpf![]()
even mailen dan...quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
Ik kreeg gisteren een maandfactuur binnen van 3 euro? Ik heb de afgelopen anderhalve maand helemaal niks besteld!!
Mag ze van geluk spreken dat de strepen op de bikini niet verticaal lopenquote:Op zondag 19 april 2009 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Haar bikini past goed bij 'r gebit
Niet toevallig een keer te weinig betaalt?quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee
Ik kreeg gisteren een maandfactuur binnen van 3 euro? Ik heb de afgelopen anderhalve maand helemaal niks besteld!!
nu nog hopen dat alles er juist inzitquote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef Deliah het volgende:
Mn bestelling is in behandeling(van 340 euro, gaat weer een groot pakket worden
).
quote:Op zondag 19 april 2009 10:33 schreef Linnie20v het volgende:
TypischVrouwelijkProbleem
Gaat een bikini broekje, 2 bovenstukjes en een petje door de brievenbus passen??
Ik wil niet per se thuis hoeven blijven omdat er een pakket kan komen!! Ik laat het meestal naar een Kialapunt brengen maar dat kost me te veel tijd
Mijn vorige pakketje was ook bezorgd maar paste achteraf ook de brievenbus als je een beetje propt..![]()
nope, mijne ook niet, let maar op, ik word weer naar begin mei getraptquote:Op zondag 19 april 2009 17:57 schreef Dipkip het volgende:
Mijn man geeft gelukkig wel goede reacties. Alleen was ik voorheen nooit van het winkelen (vrouwelijke genen zijn plots geactiveerd, geen idee waarom) dus hij complimenteert me gemiddeld 3-4x met alles wat ik koop, omdat hij alles wat ik niet al 3 jaar heb aanziet voor iets nieuwsvooral dat ik nu dingetjes combineer en armbandjes draag is erg verwarrend voor hem ik liep al jaren in ofwel ribbroek + zwart shirt of spijkerbroek + zwart shirt, en geen accesoires
Mijn bestelling voor eind april is nog niet in behandeling genomenbij jullie wel?
Bij mij zit er in:
- zwart shirtje korte mouw
- wijnrood shirtje 3/4 mouw
- donkerbruin shirtje 3/4 mouw
- blouse met bloemetjesprintje en korte mouw
- 2 setjes armbandjes (houten kralen) in bruin en turkoois
- hotpants en string (zwart)
- zwart nachthemdje waar ikop ben
- wijnrood fleece jack voor bankhangdagen cq sporten
- zwarte blouse met korte mouw
- spijkerbroek met wijde pijp
- de zwarte jurk![]()
- zo'n anti cellulitis massage geval en een voetverzorgingsset omdat die goedkoper was dan een losse puimsteen![]()
Samen 108 euroH&M is tof! Als alles past dan he
Die is inderdaad erg leuk jaquote:Op zondag 19 april 2009 18:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
is er alleen in het geel, jammer want dit staat me wel leuk!
ik kijk elke week, maar hij is er weken alleen maar in het geel, ik kiek wel ff in de stad zaterdag..quote:
En dan uiteraard weer alle sale artikelen er uit verwijderd hequote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Kleintje19 het volgende:
nope, mijne ook niet, let maar op, ik word weer naar begin mei getrapt![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dan uiteraard weer alle sale artikelen er uit verwijderd hevolgens mij heeft iedereen een haat-liefde verhouding met H&M mailorder
het voelt als een prestatie als je krijgt waar je voor wil betalen zeg maar
quote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef Kleintje19 het volgende:
Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OMG.
Ik zou ze trouwens gewoon annuleren.Doet 'ie het ook niet als je het artikelnummer invoert bij 'Bestelformulier' (rechts bovenaan)?quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 19-04-2009 19:53:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je morgenochtend rond 7/8 uur nog even proberen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef ivetje het volgende:
Hmm, hij geeft dan aan artikel uitverkocht. Zet dat dan gewoon op de site ipv het hele artikel er vanaf te mikken. Heel onduidelijk dit.
http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_SHORTS&shoptype=Squote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef ivetje het volgende:
IK heb een probleempje met de online-shop. Heb 2 weken terug een boekje binnen gehad van H&M. Die waar voorop updated classics and modern basics staat. Op pagina 3 staat nog een kortingscode voor 25% korting. En op pagina 5 staat een dame met een hele leuke short aan. Deze wil ik gaan bestellen, maar zie alleen maar de effen kleuren (geel en beige) op de site. Die met de ruitjes helemaal nergensEn zo ook met de short van pagina 23. Daar staat een groene, witte en rode met bloemetjes en die laatste wil ik. Maar in de shop staan alleen maar andere kleuren. Echt alles wat ik wil staat niet in de shop...meer mensen die dit probleem hebben en weet iemand wat er mis is? En zijn deze dingen ook te krijgen in de winkel of niet?
Schiet toch ook niet op als je alle artikelen die uitverkocht zijn op de site laat staan.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef ivetje het volgende:
Hmm, hij geeft dan aan artikel uitverkocht. Zet dat dan gewoon op de site ipv het hele artikel er vanaf te mikken. Heel onduidelijk dit.
doen ze niet, dan zijn er weer 20 foksters die klagen waarom ze verdomme het artikel er niet afhalen als het uitverkocht is!quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef ivetje het volgende:
ja, dan heb je iets retourgestuurdquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Psych-case het volgende:
Wat betekent een 'tegoed van 15 euro'?
Krijg ik nog 15 piek tegoed van de H&M?
Ik snap het niet.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja, dan heb je iets retourgestuurddan mag je daarvoor een artikel sjoppuh geloof ik
Die ja, maar dan andere kleur. Maar goed, dit is de zweedse site neem ik aan? Kan je daar ook gewoon bestellen vanuit nederland?quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_SHORTS&shoptype=S
deze?
[ afbeelding ]
meisje op het andere forum had dus nog een tegoed van 112 euro, ik zou eerst me wenkbrauw optrekken en controleren en daarna de shop plunderenquote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook mailen of ze het terugstorten.
geen idee, was geloof ik een storingquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die ja, maar dan andere kleur. Maar goed, dit is de zweedse site neem ik aan? Kan je daar ook gewoon bestellen vanuit nederland?
-edit- mijn maat is ook daar uitverkocht. Kijk morgen nog wel ff
Ja dat zou ik ook doen!quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
meisje op het andere forum had dus nog een tegoed van 112 euro, ik zou eerst me wenkbrauw optrekken en controleren en daarna de shop plunderen
ik heb al tegen der gezegd kijk even wat het is, want waarschijnlijk moet je gewoon betalen...quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Addict89 het volgende:
Tegoed van 112 euro heeft ze waarschijnlijk verkeerd gelezen, op die brief die je dan krijgt staat namelijk je limiet (bijv. 100 euro) en dan nog je tegoed (bijv. 12 euro), als bestedingsruimte geven ze dan 112 euro aan. Je limiet kan je uiteraard niet op je rekening laten storten oid.
Morgenochtend vroeg even kijken?quote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook doen!
Ik wil dit hebben maar het onderbroekje is uitverkocht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt balen want deze kleur zou op mijn bruine huidje heel mooi staan.
'Dan klik je het aan en dat geeft die kutsite aan dat het artikel net is uitverkocht gvdquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
doen ze niet, dan zijn er weer 20 foksters die klagen waarom ze verdomme het artikel er niet afhalen als het uitverkocht is!
Ik heb een tegoed van 47 euro, omdat ik een maandfactuur heb en was vergeten dat ik van alles retour gestuurd hadquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
meisje op het andere forum had dus nog een tegoed van 112 euro, ik zou eerst me wenkbrauw optrekken en controleren en daarna de shop plunderen
Ja fijn is dat he! Ik heb afgelopen vrijdag om 19.30 wat besteld bij Wehkamp, aangegeven dat ze het zaterdag mochten bezorgen. En zaterdag om 10.00 uur lag het in de brievenbusquote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef ivetje het volgende:
Even beetje offtopic, maar goed. Heb vandaag ook iets besteld bij wehkamp en daar kan je aangeven op welke dag en tussen welke tijd je het geleverd wil hebben. Heerlijk is dat! Kunnen ze dat niet ook doen bij H&M? Ik heb al zo vaak gehad dat ik een pakje gemist had van ze enzo
Ik heb niet zo'n hele grote cup, het zit er bij mij meestal wel aardig strak, maar niet op springenquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zelf zweer bij de blousjes van hm, maar doe er altijd een hempie onder, en dan knoopjes bij me borst los, heb namelijk wel een te grote cup
Hmmm op mijn werk om half 9 is dat vroeg genoeg?quote:
Hahaquote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmmm op mijn werk om half 9 is dat vroeg genoeg?![]()
Ik heb echt SLAAP nodig! Vannacht lag ik er om 6 uur in en die nacht daarvoor om half 4. Ik had een 'feestweekend' en ben echt brak.
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleegquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaJa, dan ist idd beter om op je werk te kijken en lekker te slapen
Ik doe het meestal op een dag dat ik niet vroeg op moet, maar dan nog moet ik me soms echt uit mn bed slepen
I knoooooowquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleeg
Het kan nog wel even duren. Als er onderweg staat is ie onderweg, dan kun je op het collonummer klikken en zie je waar je pakket is.quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef JointjeErbij het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling..ik heb het de 16e bestelt
![]()
Er staat een ´collonummer´ bij, maar kan het niet traceren via tnt. Betekend het pakketje morgen wordt verzonden ofzo?
Owquote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan nog wel even duren. Als er onderweg staat is ie onderweg, dan kun je op het collonummer klikken en zie je waar je pakket is.
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleeg
Het kan even duren voor het nummer herkend wordtquote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef JointjeErbij het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling..ik heb het de 16e bestelt
![]()
Er staat een ´collonummer´ bij, maar kan het niet traceren via tnt. Betekend het pakketje morgen wordt verzonden ofzo?
als je tot donderdag wacht kan je rustig shoppen in de salequote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.Eigenlijk wilde ik die aan beha's spenderen omdat die van de H&M vroeger perfect zaten maar nu niet meer.
Dus moet ik switchen!
je kan toch ook weer terug je bed in kruipen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.Eigenlijk wilde ik die aan beha's spenderen omdat die van de H&M vroeger perfect zaten maar nu niet meer.
Dus moet ik switchen!
Kon ik dat maarquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
je kan toch ook weer terug je bed in kruipen?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 07:27 schreef Dipkip het volgende:
Dr is volgens mij niks bij gelegd, of was verder iedereen om half zes aan het shoppen ofzo
ik zei het tochquote:Op maandag 20 april 2009 07:27 schreef Dipkip het volgende:
Dr is volgens mij niks bij gelegd, of was verder iedereen om half zes aan het shoppen ofzo
HAHA, nu durf ik niet te kijken, wedden dat ze dat bij mij ook hebben gedaan, dat zou dan de 2de keer zijnquote:Op maandag 20 april 2009 08:11 schreef Dipkip het volgende:
Oh, fucking geweldig. "Helaas te laat, nieuwe levering: begin mei"
Die bestelling staat al klaar sinds begin maart - proberen ze te zorgen dat ik geen nieuwe dingen meer koop tot de oude bestelling is gearriveerd![]()
Heeft zeker geen nut hierover te mailen?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Dipkip het volgende:
Kut H&M. Ik wil mn jurk. Als ze hem uit de bestelling gooien stuur ik een stoeptegel naar het antwoordnummer.
En het ergste is nog: ik heb er helemaal niets bij gegooid. Ik heb geprobéérd er iets bij te gooien, maar dat lukte niet omdat die klotesite niet goed werkt. En dus moet ik twee weken langer wachten op mn bestelling vanwege een rok die ik niet mag kopen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Kleintje19 het volgende:
HAHA, nu durf ik niet te kijken, wedden dat ze dat bij mij ook hebben gedaan, dat zou dan de 2de keer zijn![]()
kut h&m
ik doe met je mee, ik wil die jurk nog voor me vejaardag!quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Dipkip het volgende:
Kut H&M. Ik wil mn jurk. Als ze hem uit de bestelling gooien stuur ik een stoeptegel naar het antwoordnummer.
Deze blouse, met artikelnummer 88-6572, in maat 38, komt pas begin juliquote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef Deliah het volgende:
Weet iemand nog een artikel dat nog lang niet geleverd wordt?Ik wil nog even wachten met een volgende levering.
Dat kost centjes.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn bestelling staat inmiddels op manco, met een beetje (nouja eigenlijk HEEL VEEL) geluk heb ik 't woensdag, net op tijd voor de vakantie![]()
Ik heb trouwens vorige week nog heen en weer gemaild met de klantenservice, klagend dat het zo fucking lang duurt voordat bestellingen in behandeling genomen worden e.d. Esprit kan het immers ook, dus waarom H&M niet? Zegt dat mens dat die vergelijking niet gemaakt kan worden want elk bedrijf doet het anders. Ja, maar H&M doet het dus fout!![]()
Maar dus omdat het magazijn in het buitenland zit en de leverancier slechts eens per week rijdt duurt het zo lang. DOE ER DAN WAT AANPleur een magazijn in Zwolle, neem meer mensen aan en zorg gewoon dat je je spul op voorraad hebt. Hoe moeilijk is dat nou?
Verschilt een beetje per shirtje, maar niet heel veel. Ik ben zelf 1.75 en heb geloof ik één keer een shirtje gehad dat te korte mouwen had, verder geen problemen mee gehadquote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Karina het volgende:
Vraagje over de maattabel: de maten die worden genoemd zijn schijnbaar alleen voor lengte 164-172, maar ik ben langer dan 1.72 en ben bang dat bijvoorbeeld de mouwen van een shirt te kort zullen zijn.
Weten jullie hoe het zit met de mouwlengtes?
Alsof ze zich dat inmiddels niet kunnen veroorlovenquote:
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ze zich dat inmiddels niet kunnen veroorlovenIk durf te wedden dat sinds de komst van de online shop de inkomsten flink gestegen zijn.
Ik kon dat eerst ook niet, moet je even mailen ofzo. Heb nog geen antwoord terug gehad maar het kan inmiddesl wel weer bij mij.quote:Op maandag 20 april 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan niet bestellen met betalingswijze acceptgiro bij bestelling
En weer een online shop klant minder.quote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef ivetje het volgende:
Jemig, alles is levering begin mei...ik wacht nog wel even, want ik krijg op 1 mei de sleutel van ons nieuwe huis. Zul je zien dat ik net het verkeerde adres opgeef en dat het of te vroeg komt en bij de oude bewoonster komt. Of dat ze het hier proberen af te leveren en ik ben er niet meerIk check de winkel wel gewoon...
Heb inderdaad ook even een mailtje gestuurd of ze het willen omzetten, wil liever geen maandfactuurquote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik kon dat eerst ook niet, moet je even mailen ofzo. Heb nog geen antwoord terug gehad maar het kan inmiddesl wel weer bij mij.
[..]
En weer een online shop klant minder.
Whehe ze vinden me niet meer aardig geloof ik.quote:Hallo Noortje,
Bedankt voor je e-mail.
Het is alleen mogelijk de betaalwijze te wijzigen, als het saldo bij ons op nul staat.
Er staat nu nog een bedrag van ¤16.80 open.
De ¤1,00factureringskosten zijn verwijderd.
1: Je kunt de jas retourneren. Schrijf een brief met je adresgegevens en je klantnummer erin.
Geef de reden van het retourneren aan.Doe de brief met de jas in een plastic zak en plak deze dicht.
Schrijf op een envelop het volgende adres:
H&M Retourservice
Antwoordnummer 15000
8000VJ Zwolle.
Breng het pakket naar het postkantoor,daar krijg je een retourbewijs.
3 Zoals reeds vermeld is de ¤1.00 verwijderd.
4 In het systeem is het aangepast, zodat je de newsletter weer gestuurd krijgt.
We hopen je voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Niiiiiiiicequote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed ik krijg nu wel weer kortingscodes
Ik zal het wel zienquote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Die zijn moooooi maar volgens mij loopt dat met dat dunne bandje echt voor geen meter.
Ja godzijdank, ik durfde de codes hier namelijk niet te gebruiken aangezien die dus niet naar mij verstuurd waren.quote:
Inderdaad, je kan ze toch altidj terugsturen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal het wel zienVind ze er mooi uit zien en hoop dat het elastiek dat erin zit goed rekt
Ik heb met het fashion news 8382 gehad, geldig t/m 26/4/09 voor 25% op 1 artikel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Nu ik het zeg, wat is de code voor 25% korting? 't Is namelijk hun schuld dat ik die niet heb gekregen dus als ze hem verwijderen stuur ik wel weer een pissig mailtje.
Dankje!quote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb met het fashion news 8382 gehad, geldig t/m 26/4/09 voor 25% op 1 artikel.
Daaromquote:Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja godzijdank, ik durfde de codes hier namelijk niet te gebruiken aangezien die dus niet naar mij verstuurd waren.
Nu ik het zeg, wat is de code voor 25% korting? 't Is namelijk hun schuld dat ik die niet heb gekregen dus als ze hem verwijderen stuur ik wel weer een pissig mailtje.
[..]
Inderdaad, je kan ze toch altidj terugsturen.
Zijn die nieuw? Nog niet gezien, wel nicequote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
Was bijna vergeten om de 25% kortingscode in te voerenNet nog even snel gedaan
Heb eindelijk schoenen gevonden die onder mijn zomeroutfit passen:
[ afbeelding ]
Nu nog wachten tot eind juni, dan heb ik m'n spulletjes
Best achterlijk, die lange wachttijden voor je je spullen binnen krijgtquote:Op maandag 20 april 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
Whehe maar even mijn jurk opnieuw besteld, komt 'ie wel twee weken later (hopelijk voor Pinkpop), maar ik moet toch al zo lang wachten dus dat maakt ook niet meer uit.
Eind mei staat 'ie nu, terwijl het eerst half mei was. Maar dat boeit ook niet zo veel.quote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Best achterlijk, die lange wachttijden voor je je spullen binnen krijgtMaar toch blijft iedereen bestellen, en geduldig wachten. (En ik ook
)
Uh, ik geloof dat je het gewoon moet betalen, en daarna krijg je als het goed is je geld weer terugquote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een probleem
de H&M had me een jurkje gestuurt (dat sowieso pas in mei zou komen maar oke) en dat paste niet dus ik wilde het terug sturen maar de dag er na ging ik naar het buitenland voor een tijdje
dus ik had een mooi pakketje gemaakt en neergelegd voor mn vriend van stuur terug
maar dat heeft ie te laat gedaan
dus ik krijg net een aanmaningdus ik vraag mn kerel er zo na en blijkt dat ie het te laat heeft terug gestuurd
maar ja ik heb dus wel een rekening maar geen jurkje
Hoe fix ik dat?
ow dat is tofquote:Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Uh, ik geloof dat je het gewoon moet betalen, en daarna krijg je als het goed is je geld weer terug
Ja, had je geen formuliertje er bij gekregen om opnieuw te bestellen? Al had je dat ingevuld, had je gewoon het jurkje teruggekregen in een andere maat (weet niet om welke reden die terug ging?)quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat is tof
jurkje in ruil is ook tof
maar zeg maar allebei niet is echt kut haha en dan heeft vriendje een groooot probleem
ja maar ik wilde geen anderequote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, had je geen formuliertje er bij gekregen om opnieuw te bestellen? Al had je dat ingevuld, had je gewoon het jurkje teruggekregen in een andere maat (weet niet om welke reden die terug ging?)
hoe zie ik dat? ik heb zo'n maandfactuur gehad waar ie op staat (sowieso ik wil helemaal geen maandfactuur, wat moet ik daar mee naja)quote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Addict89 het volgende:
Is het retourpakket al wel verwerkt bij je saldo?
Heb je je klantnummer erbij vermeldt? Bij mij gaat dat altijd goed namelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik probeerde mijn maandfactuur over te maken dmv internetbankieren maar dat werd afgekeurd.
Weet iemand hoe ik dat met internetbankieren kan doen (of moet ik echt die acceptgiro opsturen?
Bij je saldo overzicht en bij geleverde artikelen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe zie ik dat? ik heb zo'n maandfactuur gehad waar ie op staat (sowieso ik wil helemaal geen maandfactuur, wat moet ik daar mee naja)
vriendin van me heeft ze, en de ander heeft ze gepast, doordat het stof is zijn ze heel slap en verlies je ze dus heel snel, maar ze zijn wel uberleukquote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal het wel zienVind ze er mooi uit zien en hoop dat het elastiek dat erin zit goed rekt
daar kan ik echt geen wijs uitquote:Op maandag 20 april 2009 18:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bij je saldo overzicht en bij geleverde artikelen.
Waarom alles bedekken?..quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebbuh.
Waar woon je?..quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:42 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik alwéér niet beloond word voor debiel vroeg opstaan?
Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.quote:
Dacht dat je last had van ochtendkriebels...quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.
Versierpogingen om kwart voor zeven 's nachts, durf je wel
quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:49 schreef Dipkip het volgende:
Alleen van het afgeprijsde rokjes soort. Ik ga maar eens thee maken en naief hopen dat de H&M online graaibakken zometeen aangevuld worden.
Okay, bedankt. Eind van de week heb ik weer wat geld (als mijn loon wordt gestort), dan maar eens meten en kijken of ik iets ga bestellen, ik heb wel weer wat nieuwe kleren nodig voor de zomer en mijn budget is heel erg laagquote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per shirtje, maar niet heel veel. Ik ben zelf 1.75 en heb geloof ik één keer een shirtje gehad dat te korte mouwen had, verder geen problemen mee gehad
Ze zijn nu bezig, rond 8.15 weer open. Ik zat ook al te 'wachten'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:49 schreef Dipkip het volgende:
Alleen van het afgeprijsde rokjes soort. Ik ga maar eens thee maken en naief hopen dat de H&M online graaibakken zometeen aangevuld worden.
Ik was nog even gaan slapenquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:56 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn nu bezig, rond 8.15 weer open. Ik zat ook al te 'wachten'.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.
Greys!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Greys het volgende:![]()
You just made my day!
Vanmiddag weer even online shoppen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Chanty87 het volgende:
OnderwegAls het goed is zie ik vanavond dat ie gesorteerd is
Kan ik mooi m'n... Wat had ik ook alweer besteld?
Liefje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Greys!!![]()
Wat voor sexay jurkjes worden het deze keer
echt he, geweldigquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
You just made my day!
Vanmiddag weer even online shoppen
HAHAHAquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Chanty87 het volgende:
OnderwegAls het goed is zie ik vanavond dat ie gesorteerd is
Kan ik mooi m'n... Wat had ik ook alweer besteld?
Deze! Neem deze!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Liefje!
Nou, in élk geval jurkjes van een maat groter, zodat ze deze keer wél passen hopelijk![]()
Nooit meer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Oki,
Ik mag van mezelf nu dus niet meer in de shop komen.
Okee, tot morgen danquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee niet noooooit meer, voorlopig niet meer.
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate wordquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate word
Nou, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate word
Aaahwquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee
jawel, maar dat gaat heel moeizaamquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aaahwkun je niet muizen / touchpadden met links? Beterschap!
Kun je wel helemaal los als je weer beter bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef MaLo het volgende:
jawel, maar dat gaat heel moeizaam
gelukkig ligt bij de buren nu wel mijn nieuwe esprit broek op mij te wachten.
schrale troost, maar toch
ja dat is waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je wel helemaal los als je weer beter bent
Awww, wat vervelend joh!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!quote:
ik had hem ook maar de knoopjes zaten ook te hoog zeg maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!Maar daar passen mijn borsten echt niet in, tenzij de taille veul te breed is en dan is het effect van het jurkje weer weg.
![]()
Welke maten heb jij? Begin nu toch te twijfelen. Nou ja, kan altijd terugsturen, voor een euro wil ik wel een poging wagen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
mijn tieten zitten ook vrij hoog maar toch was het echt niks met mn voorgevel en zo
Same!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huuuuuh. Mijn pakketje is gesorteerd, dus krijg het morgen binnen. Echt bizar, want ik zou het eerst eind april krijgen, en toen begin meiNouja, krijg ik ze alsnog binnen voor ik op vakantie ben, jeej
Ik die mooie bruine veterschoentjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Same!Kan ik een extra badlaken meenemen, heh
![]()
Ik zou precies hetzelfde hebben bij dat prachtige jurkje dat Dipkip liet zien ben ik bangquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!Maar daar passen mijn borsten echt niet in, tenzij de taille veul te breed is en dan is het effect van het jurkje weer weg.
![]()
Knuffquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
leef met mij mee
ik heb zo'n soort hempie gescoord in de sale voor 2,90 maar wel voor een cup Equote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Tip voor de smallere dames in dit topic:
[ afbeelding ]
Uit de kinderafdeling meisjes, tops, singlets, pagina 2. Ik heb deze nu in het donkergrijs en hij zit echt superleuk, hij is lekkerlang, valt mooi over bh-bandjes heen en met een cup B pas je prima in een 170![]()
volgens mij krijg ik met zo'n jurk echt "theezakjes" tietiesquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
![]()
superrrrtof, ohh jij had toch ook die bruine veterschoentjes???quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huuuuuh. Mijn pakketje is gesorteerd, dus krijg het morgen binnen. Echt bizar, want ik zou het eerst eind april krijgen, en toen begin meiNouja, krijg ik ze alsnog binnen voor ik op vakantie ben, jeej
Ik ook, en mijn BH steekt er twintig meter bovenuit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
volgens mij krijg ik met zo'n jurk echt "theezakjes" tieties
Jaaaa, kan echt niet wachten tot ik ze hebquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
superrrrtof, ohh jij had toch ook die bruine veterschoentjes???![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:41 schreef ParanoidEv het volgende:
... en hij houd helemaal niet van de H&M omdat ik daar altijd naar binnen wil.
*zet haar schattige puppyoogjes op*quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaaaa, kan echt niet wachten tot ik ze heb![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*zet haar schattige puppyoogjes op*
wil je ze dan showeeeen
dat heb ik dus ook, mn bestelling is niet eens in behandelijk maar kan geen maandfactuurquote:Op woensdag 22 april 2009 08:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een mail terug van H&M; ze kunnen de maandfactuur niet omzetten naar acceptgiro bij bestelling omdat ik een bestelling heb lopenDie bestelling is nog niet verwerkt en dus nog niet in mijn saldo te zien. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan kan ik ze nogmaals mailen want ik wil écht geen maandfactuur
Als je alles terugstuurt hoef je volgens mij de verzendkosten niet meer te betalenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Nad-ja het volgende:
Bestelling ontvangen, maar alles is de groot en/of kort.
Klopt het dat ik nu 4,90 verzendkosten + 1 euro retourkosten = 5,90 euro moet betalen?
Jepquote:Op woensdag 22 april 2009 09:24 schreef alors het volgende:
Hebben jullie ook nog steeds dat je verlanglijstje en klantnummer niet worden opgeslagen? Ik word er gek van... Als ik de volgende dag weer kijk is alles weer weg
Dat zou wel fijn zijn! Dus dan moet ik 1 euro overmaken?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je alles terugstuurt hoef je volgens mij de verzendkosten niet meer te betalen
Nee, niks.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef Nad-ja het volgende:
Dat zou wel fijn zijn! Dus dan moet ik 1 euro overmaken?
Wat is bij jou lang? Mijn bestelling is ook al 3dagen in behandeling, Weet niet of dit lang is?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Damn, ze willen m'n bestelling maar niet versturen. Hij is nu al best lang in behandeling.
Hoe zie je trouwens of je betaling is binnengekomen?
Jaa lopen gaat wel hoor. Hmm, als die nog niet op manco staat, zal je hem waarschijnlijk ook nog niet voor de 25ste krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:03 schreef alors het volgende:
Superleuk! Kun je er een beetje op lopen?
Mijn bestelling is nog steeds niet manco, en ik wil em graag voor de 25ste hebben want er zit een jas in en ik kan m'n andere jas nog tot de 25ste ruilen...
ahwww ahwww ahwww ik ben zo mega giga supersize jarloersssssquote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
JAAAAA Eindelijk. Ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Waar hoort deze onder te staan, dan weet ik waar ik 's ochtends moet kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Joehoeee, ik heb hem gescoord!
[ afbeelding ]
Yay![]()
nu zal me bestelling wel weer naar half mei worden getrapt
Ja zoiets, ik vind dat lang want ik heb geen geduld.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Wat is bij jou lang? Mijn bestelling is ook al 3dagen in behandeling, Weet niet of dit lang is?
Nee ok dan kan ik tenminste zonder schaamte zeggen , Gvdtjes wat duurt dat lang! Al bijna fcking 4 dagen in behandeling! Hoe moeilijk moet het zijn om van hetzelfde shirtje 3kleuren te pakken en nog 1ander shirtje,quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik vind dat lang want ik heb geen geduld.
bij blousjes, maar niet in de sale helaas, hij is 30 euroquote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar hoort deze onder te staan, dan weet ik waar ik 's ochtends moet kijken.
he, wist niet dat hij er ook met print was?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:45 schreef Psych-case het volgende:
Hoe vallen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ze erg mooi maar mag niet te veel geld uitgeven deze maand en de volgende....
nou, ik zag hem alleen op dit plaatje:quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ie valtWas er ook wel benieuwd naar, maar zo op het eerste oog denk ik dat het bij mij met mijn decolleté niet echt charmant zal staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ie valtWas er ook wel benieuwd naar, maar zo op het eerste oog denk ik dat het bij mij met mijn decolleté niet echt charmant zal staan
Dat doe ik sowieso wel.. Maar die mokkels staan allemaal in rare houdingen waardoor je niet kunt zien hoe het zit als ze normaal staan. Ik heb het idee dat in dat truitje je decolleté nogal wordt benadrukt en extra aandacht heb ik niet echt nodigquote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!
Maar als je je autorijbewijs hebt mag je toch ook op een brommer rijden? http://www.cbr.nl/330.ppquote:Op donderdag 23 april 2009 07:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet niet, gister was ik gezakt. Op de een of andere manier vond ik autotheorie veel makkelijker. Ik denk te moeilijk (denk ik).
ik doe dat sowieso, niet alleen voor mn boobs, ook voor het feit dat ie doorschijnt bij mn buik, daar is mn buikje niet geschikt voor.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!
als je idd je autorbws al hebt mag je scooterenquote:Op donderdag 23 april 2009 07:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Balen dip. Ik heb straks (alweer) bromfietsexamen. Ik voel me echt oud als ik tussen al die zestienjarige jongens en meisjes zit.
kleur is schattig maar ik vind dat niets topjes met 1 mouw, echt niet gewoonquote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze uitverkocht in maat M.. It's too cute!!
Die jurk zag ik inderdaad net ook! Ik heb m niet genomen, je moet 'm chemisch reinigenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kleur is schattig maar ik vind dat niets topjes met 1 mouw, echt niet gewoon
edit: ohhhhhhh ik zie iets leuks!! *gaat zoeken*
gevonden!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm in zwart én wit besteldquote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Kleintje19 het volgende:
die is ook te schattig![]()
ik wil mn bestelling
ik wil een grotere kleding kastquote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm in zwart én wit besteldEn stiekem wil ik hem ook in het kitt en paars als ik die heb
Me too. Ik denk niet dat alles wat ik besteld heb (met uitzondering van de singletjes) in mijn kast pastquote:Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wil een grotere kleding kasten een nieuwe schoenenkast, weet echt niet waarik straks alles ga laten
het schijnt vaker te gebeuren maar volgens mij is er niemand die de oorzaak ervan weet.. ik heb het gelukkig niet meegemaakt *klopt af* voordat ze me schoenen eruit gooienquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef LadyC9 het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een aantal artikelen besteld. En vandaag kom ik erachter dat een bikinitop gewoon uit mijn bestelling verwijderd is! Nu is hij ook niet meer op voorraad. Ik baal ontzettend, gebeurd dit vaker? Hij was toen nog gewoon op voorraad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Pff en nu word je er opeens na 20 minuten weer afgekicktKan ik weer opnieuw
Bij mij duurt het meestal ongeveer 3 dagen.. Je kunt bij je saldo zien of je betaling verwerkt isquote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
handig
Hoelang duurt het ongeveer tot h&m betalingen heeft verwerkt en waar kan je dat zien?
Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden in het blauw, vindt het zo'n mooie kleur!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Deliah het volgende:
Was ik maar vroeg opgestaan vandaag.
[ afbeelding ]
Alleen nog maar in maat 46 aanwezig.
Blauw is op nu, hij staat op pagina 3 bij de blouses. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een heel doorzichtige stof is...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden in het blauw, vindt het zo'n mooie kleur!
Heb hem wel in de andere kleuren gezien inderdaad, hij is best wel doorzichtig, maar in het blauw is dat denk ik wel mooi... bij mijn boobies viel hij overigens wel errug strakquote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Blauw is op nu, hij staat op pagina 3 bij de blouses. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een heel doorzichtige stof is...
Dat weet ik, maar volgens de deskundige van het cbr heb ik een te hoge verstandelijke beperking om een autorijbewijs te mogen halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je idd je autorbws al hebt mag je scooteren
heb je al een brommer staan? dat is meer motivatie, ik kreeg me brommer op me verjaardag (alweer 2 jaar geleden) en tjah, toen mocht ik er niet op rijden, dus heb ik knetterhard geleerd en voila, in 1x geslaagd
joh, die van het cbr zijn knettergek, ik ben aan 1 oog bijna blind, me linker toevallig, volgens het cbr mag je dan niet auto rijden, maar de oogarts zegt van welquote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar volgens de deskundige van het cbr heb ik een te hoge verstandelijke beperking om een autorijbewijs te mogen halen.
Ik vraag me af hoe ik een hbo-studie kan doen dan. Maar dat geloofde ze niet.
Heb je je studentenkaart in dr gezicht geduwd? Wat een trut!!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat weet ik, maar volgens de deskundige van het cbr heb ik een te hoge verstandelijke beperking om een autorijbewijs te mogen halen.
Ik vraag me af hoe ik een hbo-studie kan doen dan. Maar dat geloofde ze niet.
Ik mag volgens de oogarts ook auto rijden, volgens het cbr zit ik wat dat betreft op het randje.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
joh, die van het cbr zijn knettergek, ik ben aan 1 oog bijna blind, me linker toevallig, volgens het cbr mag je dan niet auto rijden, maar de oogarts zegt van wel
Ze zei: "zullen we je papa er bij halen?"quote:Op donderdag 23 april 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je je studentenkaart in dr gezicht geduwd? Wat een trut!!
En toen kon jij je nog steeds inhouden?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze zei: "zullen we je papa er bij halen?"
Ik: "Nee"
Zij: "Denk je dat je papa boos op je gaat worden?"
Jezus christus wat een achterlijke trut. Dat zég je toch niet? Ik bedoel je bent toch geen kwijlende idioot ofzo, je praat doodnormaal, ik heb nooit wat aan je gemerkt. Ze doet alsof je de mentale capaciteiten hebt van een kind van 3. Kun je geen klacht indienen ofzo? Second opinion?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik snap het wel hoor, bij mij zijn ooit medische fouten gemaakt en als ik daarover vertel roept iedereen dat ik ze aan moet klagen. Pffff, ik steek mn energie liever in iets positiefs. Maar dat is ook omdat ik inmiddels weer beter ben, jij mag nog steeds niet autorijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, da's ik tegen het cbr. Ik ben er gewoon zo moe van, zo kapot van. Na twee jaar, lessen en nog niks.
Ik sprak toevallig vandaag een jongen, die had ook die deskundige gehad. En precies hetzelfde verhaal. En ik was te beduusd en verdrietig dat er eigenlijk daarna niet zoveel meer uitkwam. Die dag was mijn schoonmoeder jarig, zegt de vriend van m'n schoonzus: "Joh, je mag best drinken je hoeft toch niet te rijden.
Zo, dat lucht op.
het is beter voor haar dat ik niet mee was, want ik had haar echt vol op der bek geslagenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik m'n vader er niet bij wildequote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het is beter voor haar dat ik niet mee was, want ik had haar echt vol op der bek geslagen![]()
Ik vind h&m Utrecht ook niets, die op de oudegracht hebben veel maar t is daar NOOIT rustig
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:
Oh en ontopic, in de 5 minuten voor ik naar de bus rende vanmorgen toch nog wat goedkope shirtjes weten te vangentofheid. Helaas geen tijd meer voor rokken of broeken. Misschien morgen? Ben wel erg blij met wat ik vanmorgen kon bestellen, hemdje voor 1,90, shirtje voor 2,90, dat zijn de betere prijzen...
Oke, mocht je vragen hebben ofzo mag je altijd een pm sturen. Ik heb mijn scooter inmiddels bijna een jaar en het is me allemaal heel erg meegevallen. Toen ik wegreed bij de winkel (was 1e keer op zo'n ding) is mijn vriend met de auto snel een andere route gevolgd, want die zag mij al helemaal het kanaal in scheurenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef DanseMacabre het volgende:
@Ivetje, ik weet nog niet wat ik wil. Gezien mijn oogafwijking vind ik het heel eng zo'n brommerding.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik had het trouwens ook gelezen en ik vind het knap dat je jezelf kon inhouden. Ik had die vrouw waarschijnlijk een klap in haar gezicht verkocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje, lief van jullie.Er is ook niets mis met me, hoe had ik anders m'n havo diploma kunnen halen? Maar zij krijgt heel vaak mensen met een lager niveau, dus ging ze er automatisch vanuit dat ik ook een laag niveau had. Niet zo slim van haar dus.
Gister kreeg ik van m'n beste vriendinnetje een hele mooie orchidee met een lief kaartje erbij.Ze had eerst naar mij thuis gebeld, maar er was niemand thuis. En toen naar m'n zus, of ik geslaagd was. Ik vond het zo lief, ook omdat ze het zelf niet zo makkelijk heeft en al zoveel meegemaakt heeft in haar 17-jarige leventje. Ik was echt ontroerd.
@heroinjunk: Die schoenen heb ik ook, in het blauw!
Aha.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat weet ik niet, ik heb ze nog niet binnen.
Maar hoe kwam ze daar bij dan? Of heb je iets wat meestal wel voor een lager niveau zorgt maar bij jou niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje, lief van jullie.Er is ook niets mis met me, hoe had ik anders m'n havo diploma kunnen halen? Maar zij krijgt heel vaak mensen met een lager niveau, dus ging ze er automatisch vanuit dat ik ook een laag niveau had. Niet zo slim van haar dus.
Echt he. Maar dat automatisch er vanuit gaan vind ik zoquote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Gister kreeg ik van m'n beste vriendinnetje een hele mooie orchidee met een lief kaartje erbij.Ze had eerst naar mij thuis gebeld, maar er was niemand thuis. En toen naar m'n zus, of ik geslaagd was. Ik vond het zo lief, ook omdat ze het zelf niet zo makkelijk heeft en al zoveel meegemaakt heeft in haar 17-jarige leventje. Ik was echt ontroerd.
@heroinjunk: Die schoenen heb ik ook, in het blauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |